Real Madrids hold 2013/2014:

13 år 1 måned siden #1177 af Hugol
Besvaret af Hugol på emne Real Madrids hold 2013/2014:

Siempre Madrid skrev: Er sandheden nu ikke, at Jesé ikke er tiltænkt en plads i startopstillingen fra begyndelsen, men at han skal med i førsteholdstruppen for at føje nyt til sit repertoire og så hen ad vejen kæmpe sig på holdet?

Hvis ikke der er plads til Jesé blandt nr. 12-25 i truppen, så kan vi lige så godt lukke La Fábrica.

Det er en naturlig del af processen, og den der har manglet i flere aar.

Har valgt at takke af på forum!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 1 måned siden #1178 af BBB
Besvaret af BBB på emne Real Madrids hold 2013/2014:

Hugol skrev: Di Maria viste hele sidste sæson, at han ikke kunne lægge en aflevering over 5 meter.

17 assists siger vist det hele. Specielt i starten af sidste sæson var han det geniale vi havde på holdet.

Han har i øvrigt scoret eller lavet en assist i halvdelen af de kampe han var med i sidste sæson. Jeg er enig i at det er mindre end de tal han havde i de to første sæsoner, hvor han lå på 62+%.

Til sammenligning ligger Özil også på 62+% (for de tre første sæsoner).

Derudover mindes jeg at di Maria er den spiller, som er blevet begået flest straffespark på over de seneste tre sæsoner (specielt s1 og s2), men jeg har ikke kigget efter statistikken. Med Ronaldos fantastiske omsætning, så burde de også tælles i assists, men bliver det ikke.

Lad nu bare vær med at brokke dig over ham, hvis du ikke har andet at bakke det op med end din mening, for helt ærligt så giver jeg ikke ret meget for den, eftersom du ikke betaler di Marías løn.
Følgende bruger(e) sagde tak: Daniel

13 år 1 måned siden #1179 af Hugol
Jamen det er selvf også rigtig flot at lave 17 assist. Det er så utroligt at han ender med at være en af dem som er tæt på at ryge ud af klubben.. Og hvad han har lavet i de første 10 kampe er jo bedøvende.

Jeg betaler ikke Di Marias løn, men jeg er væsentlig tættere på klubben end dig.

Sidste redigering: 13 år 1 måned siden ved Hugol.

13 år 1 måned siden #1180 af BBB

Hugol skrev: Jamen det er selvf også rigtig flot at lave 17 assist. Det er så utroligt at han ender med at være en af dem som er tæt på at ryge ud af klubben.. Og hvad han har lavet i de første 10 kampe er jo bedøvende.

Jeg betaler ikke Di Marias løn, men jeg er væsentlig tættere på klubben end dig.

Alle andre spillede af helvede til i de 10 første kampe, hvor han alligevel spillede godt. Du nævnte i øvrigt hele sæsonen, og første del er en del af hele sæsonen.

Til sidste del i din post har jeg forlængst erkendt at du er medlem, og faktisk noget af det næreste Florentino har af rådgiver. Hil evige konge af Real Madrid, Hugol!

For satan du er stram at diskutere med for tiden, selv for din vanlige standard.

13 år 1 måned siden #1181 af Hugol

BBB skrev:

Hugol skrev: Jamen det er selvf også rigtig flot at lave 17 assist. Det er så utroligt at han ender med at være en af dem som er tæt på at ryge ud af klubben.. Og hvad han har lavet i de første 10 kampe er jo bedøvende.

Alle andre spillede af helvede til i de 10 første kampe, hvor han alligevel spillede godt. Du nævnte i øvrigt hele sæsonen, og første del er en del af hele sæsonen.

Til sidste del i din post har jeg forlængst erkendt at du er medlem, og faktisk noget af det næreste Florentino har af rådgiver. Hil evige konge af Real Madrid, Hugol!

For satan du er stram at diskutere med for tiden, selv for din vanlige standard.

Ja jeg er tuff at snakke med for tiden, men det går vist begge veje !!!

Lad os hellere se frem til kampen på søndag så. Har lige set den kommer i TV så folk kan følge med.

Nej jeg er ikke medlem.. Jeg har bus linje 14 uden foran min dør der går lige til Bernabeu.. Tænkte mere den vej.

13 år 1 måned siden #1182 af Gåser
Besvaret af Gåser på emne Real Madrids hold 2013/2014:
Gas nu lidt ned Hugol. For at sige det ligeud, så er det kvalmende at læse dine indlæg med den højrøvede attitude.

The Hugol way is apparently the right way.

13 år 1 måned siden #1183 af Steen
Besvaret af Steen på emne Real Madrids hold 2013/2014:

El_Juan skrev: Khedira bidrager med en sjov lille en på Twitter:

Xavi e Iniesta en los 2 ultimas temporadas: 52 asistencias
Özil: 2 ultimas temporadas 57 asistencias.
Xavi e Iniesta a su edad eran suplentes

Khedira har ikke en Twitter profil.. Her kan du se listen over hvilke spillere der brugere de sociale medier, inden du falder for flere fælder.. www.facebook.com/RealMadrid/app_139229522811253

• Fred P og de slemme frø
  • Gæst
  • Gæst
13 år 1 måned siden #1184 af Fred P og de slemme frø
Besvaret af Fred P og de slemme frø på emne Real Madrids hold 2013/2014:

Hugol skrev:

BBB skrev:

Lad os hellere se frem til kampen på søndag så. Har lige set den kommer i TV så folk kan følge med.

Nej jeg er ikke medlem.. Jeg har bus linje 14 uden foran min dør der går lige til Bernabeu.. Tænkte mere den vej.

Så hvis man er fysisk tættest på klubben, har man autmotatisk bedre forstand på tingene? Ses, skal campere foran Bernabeu og arbejde som Christofis nye inside man.

13 år 1 måned siden #1185 af BBB

Hugol skrev: Nej jeg er ikke medlem.. Jeg har bus linje 14 uden foran min dør der går lige til Bernabeu.. Tænkte mere den vej.

Nå ja, men 2 ud af 3 er vel også fint.

Fred P er inde og røre ved emnet, og han har helt ret. Du bruger Onside-logik.

13 år 1 måned siden #1186 af Hugol

Fred P og de slemme frø skrev:

Hugol skrev:

BBB skrev:

Så hvis man er fysisk tættest på klubben, har man autmotatisk bedre forstand på tingene? Ses, skal campere foran Bernabeu og arbejde som Christofis nye inside man.

Den tager jeg ikke seriøst, i så fald gemmer jeg mig inde på toilettet.
" med den højrøvede attitude."
Den er kun højrøvede fordi du gør den til det.

Tilbage til tråden.
Så håber jeg at Denis får spilletid på søndag. Det kunne være ret interessant at se ham tage 20-30 minutter, ligeledes hvordan Ancelotti vælger at køre systemet. Damn jeg glæder mig som aldrig før til en sæson start. I aften skal der checkes vidoer af Ancelottis træning for at vurdere mere hvordan han vælger at stille op.

13 år 1 måned siden #1187 af Vildfaren
Hold jer nu til emnet drenge...

Husk vi er på hold sammen og Silly Season er hårdt for os alle...

Jeg har blandt andet her i Silly Season fundet ud, at jeg bor sammen med en kvinde... Hun skide sur og hun siger vi har købt hus sammen....
Det gør skam ikke ikke så meget, det er sgu værrere, at hun vil snakke hele tiden...

Nå emnet... Selvfølgelig skal vores næste hjemmebagte superstjerne Jesé have lov til, at starte foran Özil og Isco fra tid til anden.
Der var en tidligere der ikke kunne forstå hvorfor han skulle det... Det kan jeg fortælle meget kort... Fordi vi kan og det ikke betyder en skid...
Vi skal spille 60 kampe næste sæson og vi burde kunne slå alle holdene på nær FCB, Lillesøster og Valencia uden problemer... Også med Jesé og Illarra osv på banen.... Hvis vi ikke kan det, er det ikke spillerene der er noget galt med men tatikken.
Og kun en tåbe vil stille op med stærkeste opstilling til alle kampe, da det fuldstændig udmagrer en trup..

Sats nu på udviklingen og det rigtige system....

Hala Madrid

Det kan godt være, at jeg ikke altid har ret, men jeg tager aldrig fejl...
Sidste redigering: 13 år 1 måned siden ved Vildfaren. Begrundelse: gramatisk utilstrækkelighed
Følgende bruger(e) sagde tak: JimmyBroe, Henrik--

• StefanR
  • Gæst
  • Gæst
13 år 1 måned siden #1188 af StefanR
Besvaret af StefanR på emne Real Madrids hold 2013/2014:
@Hugol.

Jeg tilmelder mig koret af personer som er træt af denne, hvordan skal jeg formulere det.. "Overlegenhed" i alt hvad der vedrører RM.

Det er vist på tide at stramme op, da idéen med et debatforum langsomt er ved at forsvinde når du hele tiden ved bedre, for størstedelen af os desværre bor i Danmark og er alt for langt fra Madrid.

Et dårligt humør og dårlig omgangstone smitter desværre de øvrige medlemmer, af denne ellers fremragende hjemmeside.

Så lad os nu alle bare glæde os til sæsonstarten og holde humøret op, for der blæser positive vinde ind over RM i disse måneder. :-)

Leveret af Kunena Forum