Real Madrids hold 2013/2014:

13 år 3 måneder siden #361 af Hugol
Besvaret af Hugol på emne Real Madrids hold 2013/2014:
Steen
Nu har jeg ikke nået imod de nuværende træner emner, men som Michel nok har så ret i, så har vi det med at ansætte den ene udlænding efter den anden. Det er for mig at se, bare ikke den rigtige vej, selvom jeg godt kan give Ancelotti en chance.

Har valgt at takke af på forum!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 3 måneder siden #362 af Steen
Besvaret af Steen på emne Real Madrids hold 2013/2014:

Hugol skrev: Steen
Nu har jeg ikke nået imod de nuværende træner emner, men som Michel nok har så ret i, så har vi det med at ansætte den ene udlænding efter den anden. Det er for mig at se, bare ikke den rigtige vej, selvom jeg godt kan give Ancelotti en chance.

Han har ret, men man skal ikke ansætte en træner blot pga. hans nationalitet. Lige nu er der ingen realistiske bud på spanske trænere som man bør gå efter. Når jeg nævner træneremner, så tænker jeg også på hvad der er realistisk. Jeg selv er med på ideen om at give Toril chancen, men det er Perez tydeligvis ikke. En træner med stort navn er ikke lig med succes, det ved vi. Noget andet som taler for Toril, det er blandt andet samarbejdet mellem Castilla og førsteholdet, der ville være større chancer for de unge til slå igennem.

13 år 3 måneder siden #363 af Jaken
Besvaret af Jaken på emne Real Madrids hold 2013/2014:

Steen skrev: For mig er han andetvalget, efter Ancelotti. Hvis man ansætter Heynckes, så kunne Löw overtage næste år, efter VM og bygge videre på holdet. Jeg ser mange ligheder mellem de to trænere.

Ifølge ABC så forlænger man med Marcelo til 2018, glædelig nyhed.

Jeg er meget enig. Det lyder som en god plan, såfremt PSG nægter at give slip på Ancelotti nu. Selvom det ikke var helt godt sidst Heynckes var i klubben, så er jeg villig til at give ham det år som vikar. Han lader til at have udviklet sig. Löw er også en spændende efterfølgende træner, jeg personligt godt kan lide.

Som Real Madrid også skriver, så kunne Laudrup, Toril, Klopp eller AVB måske også være nogle bedre egnede emner til den tid, sammen med Löw.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios

13 år 3 måneder siden #364 af El_Juan
Besvaret af El_Juan på emne Real Madrids hold 2013/2014:
Nej tak til Heynckes. Med al respekt for manden og det han har præsteret, så mener jeg, at det er Carlettos tur. Det skal kun være Heynckes, hvis det falder helt sammen i forhold til at sikre sig Ancelotti, men jeg forventer ikke, at der bliver nogle problemer der. Jeg er faktisk ikke et sekund i tvivl om, at Ancelotti bliver Real Madrids næste træner og at Heynckes vælger at stoppe helt efter den tyske pokalfinale.

Først Ancelotti. Så Klopp!

onside.dk/ligue-1/zlatan-har-aldrig-haft...raener-som-ancelotti

Hvis Zlatan om nogen har udtalt dette, så siger det i øvrigt ikke så lidt ;-))
Sidste redigering: 13 år 3 måneder siden ved El_Juan.

13 år 3 måneder siden #365 af Steen
RealMadrid94 skrev:

Personligt, mener jeg man mangler et supplement til Benzema. Targetman? B52! Ej, spøg til side. Lukaku er voldsomt undervurderet, forstår ikke hvorfor folk ikke nævner ham. Han er altså yngre end Varane :D derudover har han størrelsen.

Ham havde jeg slet ikke tænkt over! Han har gjort det rigtig godt i West Bromwich. 17 mål, rigtig mange kampe som indskifter. Kom blandt andet ind i anden halvleg mod United, og lavede hattrick! Chelsea vil måske ikke sælge ham, og Mou har måske en tanke om at prøve at udvikle ham på samme måde som han gjorde med Drogba, de to minder uhyggeligt meget om hinanden! Han er nok for ung til at blive købt ind som Higuain's arvtager, men en spiller man skal holde øje med i fremtiden! Han har iøvrigt offentligt udtalt at han drømmer om at spille for Real, det er også et plus!
Sidste redigering: 13 år 3 måneder siden ved Steen.

13 år 3 måneder siden #366 af Elkrimi
Besvaret af Elkrimi på emne Real Madrids hold 2013/2014:

Elkrimi skrev: Så er det tid til Ancelotti!

Hvad står han egentlig for? Og hvordan vil han gribe opgaven i Madrid an?

Den rolige italiener er mest kendt for sin tid i Milan med det hurtige omstillingsspil og den kontrollerede defensiv i sin 4-1-2-1-2 opstilling, hvor der altid var løbestærke backs på kanterne og bevægelige angribere som kunne brede spillet, mens midtbanen var bygget om en dybdeliggende playmaker.

Et eller andet sted er jeg ikke bange for, at se juletræs-opstillingen i Madrid, selvom vi tydeligt tilbage i 2005 så hvordan Luxemburgo fejlede fuldstændigt uden fløjer, men det kan der være et have af andre årsager til, som udbrændte spillere og generel mangelfuld trænerpræstation.

Forestil jer scenariet med Ancelotti; Carvajal hentes ind til højrebacken og Bale hentes ind til forreste kæde. Dette giver os materiele til den "smalle" opstilling:
Casillas
Carvajal, Ramos, Varane, Marcelo
Alonso
Khedira,Modric
Ozil
Bale,Ronaldo

Denne formation kræver mange offensive løb fra HB og VB, dybdeløb fra Khedira og Modric, mens Bale, Ozil og Ronaldo har forholdsvis frie roller i et forsøg på at gøre det uforudsigeligt og dynamisk.

Det er mest i omstillngsspillet denne opstilling for alvor tænder mig, med lyn-hurtige og træfsikre spillere som Bale og Ronaldo i forreste gelled, hvor Modric og Alonso fodrer med stikninger, mens der kommer dybdeløb fra backs og Ozil.
Hvor mange farlige situationer ville disse to spillere i kunne skabe og afslutningsmæssigt vil dette blive noget helt andet end Higuain og Benzema, som da for alvor er gået i måltørke.

I det mere stationære angrebsspil, ser jeg ingen problemer i at undvære Benzema i feltet, det kræver dog at Ronaldo søger boksen konsekvent og overlader kantspillet til backsene samt Ozil og Bale. Forestil jer hvor mange hovedstødsmuligheder han potentielt kan få og med hans højde og springstyrke vil det give os en anden dimension. Tilmed skal Khedira også derind, mens Alonso og Modric dikterer spillet udenfor for feltet. Det kunne se således ud på modstanderens banehalvdel:

........Ramos....Varane
........Alonso....Modric
Carvajal....Khedira....Marcelo
...Bale....Ronaldo.....Ozil

En sådan formation kræver naturlige wingbacks og derfor bør vi overveje Arbeloa's fremtid. Jeg kunne godt forestille mig ham centralt, da han er en kløgtig og kontrolleret spiller som er nogenlunde i duelspillet, især overfor mindre angribere.

Truppen:
M: Casillas, Lopez
HB: Carvajal, Liechensteiner
VB: Marcelo, Coentrao
CB: Varane, Albiol
CB: Ramos, Arbeloa, Nacho
DLP: Alonso, (Modric)
CM: Modric, Valero
CM: Khedira, Kondogbia
OM: Ozil, Kaka, (Aguero)
FO: Ronaldo, Benzema, Callejon
FO: Bale, Aguero (alt efter hvordan CA vureder situationen)

Ud: Pepe (City), Essien (Chelsea), Di Maria (City, Paris, United), Jese (med option), Morata (med option), Higuain (Juve), Carvalho (fri)
Ind: Bale (60 mio), Aguero (30 + Pepe), Kondogbia (8), Liechensteiner (/Higuain), Valero (15 mio), Carvajal

Dermed får vi 2 canteranos tilbage og så må vi se med Jese i Leverkusen, hvordan det går.

Det bliver spændende at følge. Chancen for at han fastholder 4-2-3-1 er selvfølgelig også stor, der er vore centrale midtbane bare mere blottet. Men her ville indkøb af Kondogbia, Carvajal, Bale og Aguero eller Cavani også fungere glimrende:
Carvajal/Arbeloa, Ramos/Pepe, Varane/Albiol, Marcelo/Coentrao
Alonso/Modric, Khedira/Kondogbia
Bale/Di Maria, Ozil/Kaka, Ronaldo/Callejon
Cavani/Benzema

Opdateret:
Truppen:
HB: Carvajal, Arbeloa
VB: Marcelo, Nacho, (Bale)
CB: Varane, Albiol
CB: Ramos, Pepe
DLP: Alonso, (Modric)
CM: Modric, Isco, Casemiro
CM: Khedira, Kondogbia
OM: Ozil, Kaka
FO: Ronaldo, Benzema
FO: Bale, Callejon/Morata/Jese

Ind: Carvajal, Isco, Kondogbia, Casemiro, Bale

Så kan vi passende hente Verratti, når Xabi Alonso om et par år et pensions-klar.
Og hvis man skal have de ultra-hvide briller på, så er Jese efter et par sæsoner i Bundesligaen, klar til at vippe Ronaldo af pinden (før han slår Raul's scoringsrekord ;))

13 år 3 måneder siden #367 af Realmadrid94

Steen skrev: RealMadrid94 skrev:

Personligt, mener jeg man mangler et supplement til Benzema. Targetman? B52! Ej, spøg til side. Lukaku er voldsomt undervurderet, forstår ikke hvorfor folk ikke nævner ham. Han er altså yngre end Varane :D derudover har han størrelsen.

Ham havde jeg slet ikke tænkt over! Han har gjort det rigtig godt i West Bromwich. 17 mål, rigtig mange kampe som indskifter. Kom blandt andet ind i anden halvleg mod United, og lavede hattrick! Chelsea vil måske ikke sælge ham, og Mou har måske en tanke om at prøve at udvikle ham på samme måde som han gjorde med Drogba, de to minder uhyggeligt meget om hinanden! Han er nok for ung til at blive købt ind som Higuain's arvtager, men en spiller man skal holde øje med i fremtiden! Han har iøvrigt offentligt udtalt at han drømmer om at spille for Real, det er også et plus!

My point exactly. Han er altså kæmpestor, men Mourinho er generelt ikke glad for unge spillere. Han har også før sagt, at han kunne lide folk som Lampard som havde erfaring, fordi han vidste hvad han kæmpede for. Varane er en undtagelse ;)
Tror Lukaku er en hel del bedre end Drogba om 4-5 år. Drogba blev først rigtig god da han var 25 år..

13 år 3 måneder siden #368 af Elkrimi
Følgende bruger(e) sagde tak: MMM

13 år 3 måneder siden #369 af baggins
Besvaret af baggins på emne Real Madrids hold 2013/2014:
Truppen for næste sæson skal være:
Træner: Jupp Heynckes (i en eller to sæsoner, hvor efter Zidane, Löw, Klopp skal tage over - og den der tager over skal have mere end 1 sæson til at bevise sit værd)
HVB: Carvajal, Arbeloa, Marcelo og Nacho,
CB: Varane, Albiol, Ramos og Pepe
CM: Alonso, Modric, Casemiro og Khedira
OM: Ozil, Isco
Kant: Ronaldo, Di Maria, Reus og Rodrigo (Bale er rigtig god, men han er for dyr)
BO Benzema og Cavani

Castilla køb:
Sarabia (tilbagekøb), (Mattheus Oliveira, adryan er dog ikke sikker på hvor gode de er har kun set dem på youtube (ren neymar xD)) og oprykning af de bedste talenter
salg: Callejon, Kaka (for dyr som bænkevarmer), Adan, Carvalho, Essien
udlån i en eller to sæsoner: Morata, Jese, Cheryshev

!Illa, Illa, Illa, Juanito Maravilla¡ !Hala Madrid¡!
Sidste redigering: 13 år 3 måneder siden ved baggins.

13 år 3 måneder siden #370 af Elkrimi
Besvaret af Elkrimi på emne Real Madrids hold 2013/2014:
5 argumenter for at Carletto vælger Real:
www.haugstadfootball.net/2013/02/20/ance...-why-it-will-happen/

13 år 3 måneder siden #371 af Steen
www1.skysports.com/football/news/11679/8...er-Manuel-Pellegrini

Få nu lukket den handel inden vi igen bliver overhalet!
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios

13 år 3 måneder siden #372 af Steen
internationalchampionscup.com/

Ved ikke om den har været oppe før, men en spændende sommerturnering som vi er med i.
Der er et par gode kampe i vente! Blandt andet kan følgende ske, vi skal allerede i kamp mod Mourinho, han skal også i kamp mod hans elskede Inter, mens vi og Ancelotti kommer op imod Milan.

Leveret af Kunena Forum