Real Madrids hold 2013/2014:

13 år 3 måneder siden #373 af Lars1991
Besvaret af Lars1991 på emne Real Madrids hold 2013/2014:

Elkrimi skrev: 5 argumenter for at Carletto vælger Real:
www.haugstadfootball.net/2013/02/20/ance...-why-it-will-happen/

Jeg tror også det eneste der kan gå galt er hvis PSG simpelthen nægter at lade ham gå - eller forlanger for mange penge for ham.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 3 måneder siden #374 af Siempre Madrid
Der behøves bare et enkelt argument:

Ancelotti har bedt om at komme væk og så sker det. Hvem har glæde af en spiller/træner, som vil væk?

Hvis Cristiano Ronaldo om nogle uger kommer og siger, at han ikke vil være den eneste portugiser i Real Madrid og derfor vil væk, så har vi ikke en chance for at beholde ham.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

13 år 3 måneder siden #375 af asp3200
Besvaret af asp3200 på emne Real Madrids hold 2013/2014:
Hvis nu jeg viser jer denne opstilling:

Bale - Ozil - Ronaldo
Cavani

Så spørger jeg helt seriøst. Jeg ved godt begge spiller koster 50-60 mil hver (Bale og Cavani) men hvis det løser de problemer vi har med meget defensive hold + afhængigheden af Ronaldo + giver os en plan b mulighed for indlæg selvfølgelig kombineret med carvajal og evt marcelo fra den anden side. Cavani, Bale og Ronaldo vil kunne yde meget modstand i luften.

De mange penge kommer jo igen i form at reklamer, sponsorater osv som Cavani også levere en del til. Skal siges at jeg tænker at Jese er backup for enten Ronaldo eller Bale i de små kampe.

Ville det være så galt?

13 år 3 måneder siden #376 af Siempre Madrid

asp3200 skrev: Hvis nu jeg viser jer denne opstilling:

Bale - Ozil - Ronaldo
Cavani

Så spørger jeg helt seriøst. Jeg ved godt begge spiller koster 50-60 mil hver (Bale og Cavani) men hvis det løser de problemer vi har med meget defensive hold + afhængigheden af Ronaldo + giver os en plan b mulighed for indlæg selvfølgelig kombineret med carvajal og evt marcelo fra den anden side. Cavani, Bale og Ronaldo vil kunne yde meget modstand i luften.

De mange penge kommer jo igen i form at reklamer, sponsorater osv som Cavani også levere en del til. Skal siges at jeg tænker at Jese er backup for enten Ronaldo eller Bale i de små kampe.

Ville det være så galt?

Fire stærke spillere, men før det bliver rigtig godt, skal man også kende de syv øvrige. Men på papiret ser offensiven rigtig lovende ud.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

13 år 3 måneder siden #377 af Raul-Madrid
Syntes bestemt overstående lyder lækkert..

Caraval-Ramos-Varane-Marcelo
Modric-Khedira
Bale-Øzil-Ronaldo
Cavani

Lækkert og start hold og ja de koster nok hver især 50 mill..

og hvis vi nu sælger Higuain 25, og Di Maria 25 så har vi allerede de 50...

og de 25 pr. spiller er vel et minimum...

Har dog en personlig ting... jeg tror stadig på at benzema kan blive fantastisk :(

RAUL!!!!

13 år 3 måneder siden #378 af asp3200

Raul-Madrid skrev: Syntes bestemt overstående lyder lækkert..

Caraval-Ramos-Varane-Marcelo
Modric-Khedira
Bale-Øzil-Ronaldo

Cavani

Lækkert og start hold og ja de koster nok hver især 50 mill..

og hvis vi nu sælger Higuain 25, og Di Maria 25 så har vi allerede de 50...

og de 25 pr. spiller er vel et minimum...

Har dog en personlig ting... jeg tror stadig på at benzema kan blive fantastisk :(

Siempre og Raul:

Den opstilling vil som Raul viser er også min favorit. Isco som er meget i øjeblikket vil kunne overtage ozil når han bliver træt.

Benzema vil også komme ind som nu.
Sidste redigering: 13 år 3 måneder siden ved asp3200.

13 år 3 måneder siden #379 af mortenj
Besvaret af mortenj på emne Real Madrids hold 2013/2014:
Hvorfor snakker ingen om en evt. Alonso-afløser længere? Efter min mening var det skræmmende at se hvor let han blev lukket ned af Dortmund. Mener folk at han bør fortsætte i mindst endnu en sæson hos Real?

Synes det er pudsigt hvordan der ikke længere bliver snakket om Gündogan, Verratti osv. Nu snakkes der kun om Cavani, Isco og især Bale.

Det er altså også vigtigt at se på den centrale midtbane (Khedira er selvfølgelig selvskrevet på den ene af pladserne), men det kan være at Modric kan overtage pladsen efter Alonso? Jeg er bare i tvivl om han har de defensive kvaliteter. Selvom han laver forholdsvis mange bolderobringer i løbet af en kamp, ved jeg nu stadig ikke om han kan levere det samme defensive arbejde som en Alonso-type kan hvor det også kræves at der bliver tacklet, og ikke kun erobret bolde.
Sidste redigering: 13 år 3 måneder siden ved mortenj.

13 år 3 måneder siden #380 af DarioGomez
Morten - for mig skyldes det ret meget, at jeg mangler at se, hvordan den kommende træner vil stille op.

Carlo Ancelotti har fx før i tiden praktiseret en meget løbestærk tre-mands midtbane, hvilket vil gøre vores opspil mindre afhængigt af de lange bolde, som Alonso meget har været bundet af under Mourinho. Med andre ord kan det faktisk vise sig, at en ny taktik kan gøre Alonso til en mere alsidig skikkelse end på nuværende tidspunkt.
Jeg kunne godt forestille mig, at vi ganske ofte får en midtbane med Khedira, Alonso, Özil/Modric at se; alt efter modstander - hvor der bliver god plads til midtersøgende fløje/fremadstormende midtbanemænd i rummet bagved angriberen.

Så meget afhænger af fremtidens træner.

Men jeg kan friste med, at der snart kommer en ny Madridista.dk mener omkring sammensætningen af næste års trup - og her er jeg - heldigt nok - nået til midtbanen! :0)

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...

13 år 3 måneder siden #381 af asp3200

mortenj skrev: Hvorfor snakker ingen om en evt. Alonso-afløser længere? Efter min mening var det skræmmende at se hvor let han blev lukket ned af Dortmund. Mener folk at han bør fortsætte i mindst endnu en sæson hos Real?

Synes det er pudsigt hvordan der ikke længere bliver snakket om Gündogan, Verratti osv. Nu snakkes der kun om Cavani, Isco og især Bale.

Det er altså også vigtigt at se på den centrale midtbane (Khedira er selvfølgelig selvskrevet på den ene af pladserne), men det kan være at Modric kan overtage pladsen efter Alonso? Jeg er bare i tvivl om han har de defensive kvaliteter. Selvom han laver forholdsvis mange bolderobringer i løbet af en kamp, ved jeg nu stadig ikke om han kan levere det samme defensive arbejde som en Alonso-type kan hvor det også kræves at der bliver tacklet, og ikke kun erobret bolde.

Jeg har kun snakket om veratti herinde, må du have overset så:)

Jeg tror han kommer hvis Ancelotti kommer.

13 år 3 måneder siden #382 af Hugol
Besvaret af Hugol på emne Real Madrids hold 2013/2014:
Efter det nye forum er kommet til har jeg ikke helt styr på hvordan man laver opstillinger. Er der nogle der kan forklarer mig dette ?

I så fald så ser jeg stadig en 4-4-2 med diamant eller en 4-3-3 som de mest nyttige i den kommende tid.

Uden Bale indkøb 4-4-2 med diamant
Iker
Carvajal/Arbeloa
Varane/Albiol
Ramos/Pepe
Marcelo/Coentrao
Verratti
Xabi Alonso
Modric/Khedria
Özil/ Isco
Ronaldo/Morata
Benzema/Jese

4-3-3 uden Bale

Iker
Carvajal/ Arbeloa
Varane/ Albiol
Ramos/ Pepe
Marcelo/ Coentrao
Verratti
Xabi
Modric/ Khedira
Özil/ Isco
Benzema/ Jesé
Ronaldo/ Morata

Har valgt at takke af på forum!
Sidste redigering: 13 år 3 måneder siden ved Hugol.

13 år 3 måneder siden #383 af Steen
Besvaret af Steen på emne Real Madrids hold 2013/2014:
www.mirror.co.uk/sport/football/news/jup...-madrid-jupp-1922420

Heynckes rygtet tager til.. For mig er Ancelotti stadig favorit, men det kan være PSG ikke vil give slip på ham...

13 år 3 måneder siden #384 af DarioGomez
Worst day ever!!

Thiago Silva angiveligt på vej til Barcelona.
Suarez på vej til Madrid.
Heynckess lige så.

Skyd mig da!!!

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Følgende bruger(e) sagde tak: JimmyBroe

Leveret af Kunena Forum