Real Madrids hold 2013/2014:
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Real Madrid 7
-
- Platin bruger
-
Startopstilling næste sæson:
San Iker/Diego Lopez
Carvajal, Varane, Ramos, Marcelo
Verratti//Khedira/Modric/Gündogan, (Alonso vil ikke forlænge)
Bale/Jese, Özil/Modric/Gündogan, Ronaldo
Agüero/Lewandowski
Hvad syntes i
M_linding skrev: Ahhh ja.... Hvis bare virkeligheden var lige så enkel som FIFA 13!;)
lad os nu se tiden an ;)
Real Madrid 7 skrev: Real Madrid hold 2013-14
San Iker/Diego Lopez
Agüero/Lewandowski
Hvad syntes i
fremragende:)
- Ramos a la playa
- Gæst
-
-Men et lækkert hold er det helt sikkert! :)
Real Madrid 7 skrev: Real Madrid hold 2013-14
San Iker/Diego Lopez
Agüero/Lewandowski
Hvad syntes i
Jeg tæller potentielt 7 nye spillere, så jeg syntes og synes stadig, at det er hovedløst.
I de fem bagerste, så vil Iker, Marcelo og Carvajal være 3 helt nye spillere ift. konstallationen Varane/Ramos. Derudover kan man sige, at Modric vel stadig ikke er fuldt integreret på holdet, det vil Verratti, Gündogan, Bale, Jese, Agüero eller Lewandowski heller ikke være.
Potentielt kunne det se sådan ud:
Diego Lopez
Verratti, Gündogan
Bale, Modric, Ronaldo
Lewandowski
Det ville i høj grad være min største skræk.
Varane, Lopez og Ramos kender hinanden godt.
Ramos, Marcelo og Ronaldo kender hinanden godt.
Modric og Ronaldo kender hinanden.
Resten vil være sat helt udenfor løbemønstre. Har Marcelo og Modric været på banen sammen i mere end 90 minutter? Det virker måske i FM, men relationerne mellem spillerne betyder altså noget i virkeligheden.
e:
Hvordan man kan beskrive det som fremragende er godt nok over min forstand.
- Champen
- Gæst
-
Konlusion: Drop Neymar fuldstændigt og hent Bale. Bale er den den jeg helst vil have til sommer
- Real Madrid 7
-
- Platin bruger
-
Champen skrev: Debatten mellem Bale og Neymar forstår jeg ikke. Bale vil jeg da i langt højere grad hellere have end Neymar. Bale han er blevet kåret til årets spiller i PL (hvilket er fuldt fortjent). Neymar spiller i den brasilianske liga som ikke er særlig stærk, men han har slet ikke domineret så meget som folk siger. Bale har lavet 21 mål i PL, Neymar 14 mål i den brasilianske liga. Ingen af dem spiller 9'er, men kanter og derfor kan man sammenligne målene uden problemer. Bale har lavet 50% flere mål end Neymar i en langt, langt bedre liga.
Konlusion: Drop Neymar fuldstændigt og hent Bale. Bale er den den jeg helst vil have til sommer
Ja mange siger neymar er overvurderet jeg foretrække bale det kunne være fedt tænk lige på to Ronaldo på kanterne Real Madrid ville være ustoppelig
- Ramos a la playa
- Gæst
-
Hans potientale er også større end Neymars! Bale bliver en dominerende spiller i små 10 år endnu, hvis klubben køber ham og integrere ham som Bayern for eksempel har gjort med Ribery. Derimod ser jeg mere Neymar som en showspiller som Robinho, end Bale som er den ægte vare.
Med det være sagt mener jeg nu stadig Neymar er en fantastisk spiller, specielt i betragtning af hans alder. Som Robinho ender han nok ikker, han ville heller ikke skade i Real Madrid, men ja, meget hellere Bale!
Det er et eller andet sted noget af det, der har været positivt under Mourinho: at der har været en stor grad af kontinuitet. Det er så bare ærgerligt, at han ikke har formået at få det maksimale ud af de spiller, som han har haft til rådighed.
Spillestilen skal justeres, der skal forstærkes på nogle nøglepositioner (fx. højreback og angreb), nogle bænkspillere skal sælges. Ellers har vi faktisk et ret solidt hold.
Jeg håber ikke, at Carlo/Perez lader sig rive med af stemningen for forandring og går amok.
- Champen
- Gæst
-
Ramos a la playa skrev: Selfølgelig Bale!
Hans potientale er også større end Neymars! Bale bliver en dominerende spiller i små 10 år endnu, hvis klubben køber ham og integrere ham som Bayern for eksempel har gjort med Ribery. Derimod ser jeg mere Neymar som en showspiller som Robinho, end Bale som er den ægte vare.
Med det være sagt mener jeg nu stadig Neymar er en fantastisk spiller, specielt i betragtning af hans alder. Som Robinho ender han nok ikker, han ville heller ikke skade i Real Madrid, men ja, meget hellere Bale!
Jeg siger heller ikke Neymar er en dårlig fodboldspiller. Han er bestemt en god og talentfuld fodboldspiller. Men han er altså ikke så dominerende i Brasilien som folk siger. Sammenlignet med Bale blegner han en del
Det er romantisk nok, at majoriteten herinde er blevet indoktrineret med, at uerfarne Castilla-spillere er vejen frem, men faktum er bare, at disse absolut ikke er gode nok endnu til at sætte et nævneværdigt præg på førsteholdstruppen. Jeg støtter op om et tilbagekøb af Carvajal, men om det sker, er jeg stadig i tvivl om. Spillere som Alex, Denis og Morata skal udlejes eller sælges. Jesé skal op i førsteholdstruppen og formes med største omhu - salg med tilbagekøbsklausul er også en mulighed, Leverkusen har allerede været nævnte, og med deres forestående salg af Schürrle til Chelsea, vil Jesé givetvis få muligheden for at spille en masse brugbart førsteholdsfodbold, nationalt som internationalt.
Der kommer en mindre fornyelse i Real Madrid til sommer. Nogle skal ud, andre skal ind. Fornyelse er i nogle tilfælde med til at dygtiggøre et fodboldhold, og Real Madrid har mere end nogensinde før brug for en lille udrensning. Bale og Carvajal er det eneste jeg forlanger, men lur mig om ikke, at Perez har større planer, ligesom Ancelotti formentlig gør krav på, at man henter en eller flere spillere fra PSG med til Real Madrid.