Real Madrids hold 2013/2014:
- rezamadridista
-
- Platin bruger
-
Real Madrid skrev: 1. Cavani - 37 mål
2. Lewandowski - 35 mål
3. Falcao - 33 mål
4. Ibrahimovic - 32 mål
5. Rooney - 16 mål
-. Agüero - 16 mål
(Benzema - 19 mål)
(Higuain - 16 mål)
Bare et lille overblik
Det ville jo også være klogt at inkludere antal kampe spillet.
Falcao: 39 kampe
Cavani: 38 kampe
Lewandowski: 43 kampe
Ibrahimovic: 44 kampe
Rooney: 31 kampe
Agüero: 29 kampe
Higauin: 28 kampe
Benzema: 32 kampe
Nu går jeg udfra at statistikken præsenteret af @Real Madrid viser antal mål for klubhold og ikke Landshold, da tallene ville være lidt højere hvis målene på med landsholdet blev talt med, så jeg har kun inkluderet antal kampe for klubhold (alle turneringer).
NB: Jeg har kun talt kampe de har startet inde, så måske kan man ikke bruge det til så meget, men det burde forbedre forståelsen en smule.
- Ingen svæver på banen som Zizou!
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Spillerne i Leverkusen har stemt på årets spiller i klubben, Carvajal kom på en anden plads, kun overgået af Bundesliga topscoreren Stefan Kießling.
Steen skrev: Carvajal har sagt at han gerne vil spille Champions League med Leverkusen næste år... Det er klart han siger dette da transfervinduet ikke er åbnet endnu og dermed ikke sikkert at han kommer, men er der i virkeligheden ikke en chance for at han siger nej tak hvis tilbuddet skulle komme da han gerne vil blive noget tid endnu i den klub som gav ham den store chance? Jeg ser det ikke som værende en sikkerhed at han kommer.
Spillerne i Leverkusen har stemt på årets spiller i klubben, Carvajal kom på en anden plads, kun overgået af Bundesliga topscoreren Stefan Kießling.
Hvis man forklarer Carvajal, at der rent faktisk er en plan med ham, så vil han hinke tilbage til Madrid.
Han er Madrid-dreng, og Real Madrid skal også spille CL.... Det er lidt ligesom en racerkører, der bliver tilbudt et sæde hos Ferrari - Det siger ingen nej til;)
M_linding skrev:
Steen skrev: Carvajal har sagt at han gerne vil spille Champions League med Leverkusen næste år... Det er klart han siger dette da transfervinduet ikke er åbnet endnu og dermed ikke sikkert at han kommer, men er der i virkeligheden ikke en chance for at han siger nej tak hvis tilbuddet skulle komme da han gerne vil blive noget tid endnu i den klub som gav ham den store chance? Jeg ser det ikke som værende en sikkerhed at han kommer.
Hvis man forklarer Carvajal, at der rent faktisk er en plan med ham, så vil han hinke tilbage til Madrid.
Han er Madrid-dreng, og Real Madrid skal også spille CL.... Det er lidt ligesom en racerkører, der bliver tilbudt et sæde hos Ferrari - Det siger ingen nej til;)
Det kan du meget vel have ret i, det må godt nok være svært at takke nej til sin hjerteklub hvor han formentligt er udset til at være fast starter. Så må man også sige at det enten er dårligt forhandlet af Leverkusen, eller også genialt forhandlet af Real Madrid, han blev solgt for 5 millioner euro, hvor han efter første sæson kan købes tilbage for 6.5 millioner euro, altså en omsætning på 1.5 millioner euro, godt nok lavt for en der ifølge flere eksperter har været Bundesligaens bedste højreback.
Til dem der ligesom mig ikke har set det store til ham, så er der blevet lavet en video med hans assist og en enkelt kasse
Imponerende offensive kvaliteter!
2. Lewandowski - 35 mål
3. Falcao - 33 mål
4. Ibrahimovic - 32 mål
5. Rooney - 16 mål
-. Agüero - 16 mål
(Benzema - 19 mål)
(Higuain - 16 mål)
Bare et lille overblik
Kigger vi bare på de 6 spillere, siger jeg Lewandowski. Cavani og Falcao er alt for dyre, Zlatan er for gammel og for krævende og Rooney og Aguero er simpelthen ikke gode nok til prisen... Lewandowski er derimod alt for god til sin pris. Vi taler et røverkøb af dimensioner. Det ville være tåbelig ledelse ikke at bide på, dog er spørgsmålet om han ikke nok overholder den mundtlige aftale han angiveligt skulle have lavet med Bayern.
Tager han til Bayern, så er jeg villig til at give både Benzema og Higuain chancen i endnu en sæson med en ny mand i trænersædet.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también
- rezamadridista
-
- Platin bruger
-
Jaken skrev:
2. Lewandowski - 35 mål
3. Falcao - 33 mål
4. Ibrahimovic - 32 mål
5. Rooney - 16 mål
-. Agüero - 16 mål
(Benzema - 19 mål)
(Higuain - 16 mål)
Bare et lille overblik
Kigger vi bare på de 6 spillere, siger jeg Lewandowski. Cavani og Falcao er alt for dyre, Zlatan er for gammel og for krævende og Rooney og Aguero er simpelthen ikke gode nok til prisen... Lewandowski er derimod alt for god til sin pris. Vi taler et røverkøb af dimensioner. Det ville være tåbelig ledelse ikke at bide på, dog er spørgsmålet om han ikke nok overholder den mundtlige aftale han angiveligt skulle have lavet med Bayern.
Tager han til Bayern, så er jeg villig til at give både Benzema og Higuain chancen i endnu en sæson med en ny mand i trænersædet.
Hvad tror du Agueros pris ligger på? Den burde have faldet efter denne sæson
- Ingen svæver på banen som Zizou!
rezamadridista skrev:
Jaken skrev:
2. Lewandowski - 35 mål
3. Falcao - 33 mål
4. Ibrahimovic - 32 mål
5. Rooney - 16 mål
-. Agüero - 16 mål
(Benzema - 19 mål)
(Higuain - 16 mål)
Bare et lille overblik
Hvad tror du Agueros pris ligger på? Den burde have faldet efter denne sæson
Det er et godt spørgsmål. Han blev i sin tid købt for 35 millioner pund og jeg tror hverken at den er gået op eller ned. 1 rigtig god sæson og 1 mindre god burde ikke ændre det store på det. Inde på transfermarkt.de står han vurderet til 45 millioner euro og det er jo stort set det samme. Det er bare i mine øjne et højt beløb, både når man tænker på Lewandowskis pris på de 20-25 millioner euro og også når man ser på vores nuværende angriberes potentiale.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también
Agüero er dygtig, men hans pris stemmer ikke overens med hans værdi.
I Lewandowski får du en bomber, men også en der kan gå med i spillet, som er vigtig for en angriber i Real Madrid. Man kan yderligere få ham til små penge. 20-25 millioner Euro for en topangriber, er idioti hvis man ikke slår til. Sæt igang!
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
- Realmadrid94
-
- Platin bruger
-
Dios skrev: Der er ingen tvivl om, at Lewandowski er den eneste angriber som faktisk er sin pris værd. Cavani og Falcao er giftige bombere, men med bolden kommer Khedira til og ligne en teknikker ift. Dem.
Fanme en god kommentar, omend jeg er uenig :-P
Personligt har jeg alle dage været imponeret over Falcaos teknik, hvorfor har du det modsat?
Mandens touch er i mine øjne af en anden verden.
- Real Madrid
-
- Platin bruger
-
Mathiaska skrev:
Dios skrev: Der er ingen tvivl om, at Lewandowski er den eneste angriber som faktisk er sin pris værd. Cavani og Falcao er giftige bombere, men med bolden kommer Khedira til og ligne en teknikker ift. Dem.
Fanme en god kommentar, omend jeg er uenig :-P
Personligt har jeg alle dage været imponeret over Falcaos teknik, hvorfor har du det modsat?
Mandens touch er i mine øjne af en anden verden.
Forhåbentlig blir du kloger efter Copa del Rey finalen så ;)
Falcao's førstegangsberøring er middel, og det er sjælendt han får godt touch på bolden via en hård stikning i dybden eller en høj aflevering, men han er stadig min ynglings angriber grundet alle hans andre fantastiske egenskaber.
No solo soy perfecto, también soy Madridista
Casillas
Carvajal Varane Ramos Marcelo
Khedira
Modric Ozil
Reus Ronaldo
Cavani
Lopez, Albiol, Pepe, Nacho, Arbeloa, Valero, Casemiro, José, Jesé, Callejon, Kaka,, Benzema, Denis