Sæson 24-25

1 år 2 måneder siden #973 af Real HWL
Besvaret af Real HWL på emne Sæson 24-25

Dragam post=184988 skrev:

Real HWL post=184986 skrev: ​Jeg håber på Alonso. Men jeg tror aldrig det kommer til at ske, selvom medierne lige nu skriver noget andet. Det ville kræve en kæmpe stor omvæltning for Perez at få en træner som Alonso til at lykkes i Real Madrid. Hvis han skal lykkes, så skal han have fuld råderet over spillerindkøb og spillersalg. Han skal have spillere der passer ind i hans system og måde at spille fodbold på. Vi skal have spille der gider at arbejde for at vinde bolden tilbage over alt på banen. Perez er ikke villig til at gå på kompromis med ovenstående, for ham handler det om at have en træner der kan arbejde med det spillermateriale som Real Madrid stiller til rådighed. Derfor er Ancelotti og Zidane det perfekte match i en klub som Real Madrid der bliver topstyret med hård hånd. Så det jeg tror der kommer til at ske til sommer er, lige præcis ikke en skid. Ancelotti fortsætter, og eneste indkøb bliver en transferfri Trent Alexander Arnold. 

​Pessimistisk, men desværre nok ikke urealistisk, antagelse om hvordan tingene kommer til at forløbe...

Jeg håber at Perez indser det er tid til andre boller på suppen, men det er jo ham der reelt set har hovedansvaret for at vores hold er så dårligt sammensat idag, med galacticos 2.0. 

Jeg kan godt se det hele bliver lidt pessimistisk :) Det var heller ikke for at snakke os helt ned under gulvtæppet. Men det er jo i grove træk sådan det foregår her i vores klub. Det er Perez der bestemmer på godt og på ondt.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dragam

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 2 måneder siden #974 af Real HWL

El Siete post=184999 skrev:

Real HWL post=184986 skrev: ​Jeg håber på Alonso. Men jeg tror aldrig det kommer til at ske, selvom medierne lige nu skriver noget andet. Det ville kræve en kæmpe stor omvæltning for Perez at få en træner som Alonso til at lykkes i Real Madrid. Hvis han skal lykkes, så skal han have fuld råderet over spillerindkøb og spillersalg. Han skal have spillere der passer ind i hans system og måde at spille fodbold på. Vi skal have spille der gider at arbejde for at vinde bolden tilbage over alt på banen. Perez er ikke villig til at gå på kompromis med ovenstående, for ham handler det om at have en træner der kan arbejde med det spillermateriale som Real Madrid stiller til rådighed. Derfor er Ancelotti og Zidane det perfekte match i en klub som Real Madrid der bliver topstyret med hård hånd. Så det jeg tror der kommer til at ske til sommer er, lige præcis ikke en skid. Ancelotti fortsætter, og eneste indkøb bliver en transferfri Trent Alexander Arnold. 

​Det er nok sundt at have sine forventninger på et lavt sted for ikke at blive skuffet, men de store pålidelige kilder, som Fabrizio Romano osv, er ude at sige at han er førsteprioritet og der er blevet arbejdet på at få ham ind gennem flere måneder.

Som Dragam skriver så er jeg måske lidt for pessimistisk :D Hvis det er rigtig hvad medierne skrive at Real Madrid har arbejdet på Alonso i flere måneder, så håber jeg fandme at Alonso stiller store krav til Real Madrid og deres transferpolitik. Det er Alonso der bestemmer, Perez betaler og ellers bare holder sin kæft. For så tror jeg det kan blive fuldstændig sindssygt nede på banen.
Følgende bruger(e) sagde tak: El Siete, Dragam

1 år 2 måneder siden #975 af NachoFernández
Besvaret af NachoFernández på emne Sæson 24-25
​@Real HWL og helt sikkert også andre

Jeg er lidt lunken på holdningen "Alonso bestemmer, Perez skal betale og holde sin kæft". 
Vi må ikke ende i en position, hvor vi ikke beholder vores økonomiske sikkerhed og skal til at kæmpe med spillerregistrering, være nødt til at sige farvel til gode spillere pga kontraktudløb og generelt rode rundt med økonomien. Det er heller ikke det du siger, skal jeg for en god ordens skyld nævne! 
Og hvad så når Alonso smutter eller bliver sparket? Hvis nu det bliver en fiasko. Så har vi måske solgt dygtige spillere og købt nye til et bestemt system. 

Der er en vigtig balance i det her. Alonso skal selvfølgelig have noget at arbejde med, men han skal også gøre en stor indsats for at træne holdet og de enkelte spillere til at passe ind. Vi må aldrig afgive den fulde kontrol til en træner i en verden hvor en træner i gennemsnit holder lige over 2 år i en klub. Vi skal selvfølgelig ikke hente en spiller der slet ikke passer ind bare fordi han kan hentes på fri, men vi skal have vores transferstil og til at passe ind sammen med trænerens ønsker på en måde. Forhåbentlig kan Alonso også gøre det nemmere at integrere de store talenter som vi har og som af og til popper frem. 

Det bliver vildt spændende hvordan dynamikken bliver mellem træner og præsident.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, Jelle

1 år 2 måneder siden #976 af Mas
Besvaret af Mas på emne Sæson 24-25
​Okay, så 2x90 min mod Arsenal uden at skabe nogen chancer og man ændre ikke på opstillingen.

En hel sæson hvor angrebet aldrig blev flydende eller skræmmende. 

ydmygelse efter ydmygelse mod hold som Fc Barcelona, Milan & Arsenal.

Men idag! Idag er dagen hvor Carlo f@*%ing Ancelotti skifter formation! 
Pga hvad? Pga at Kylian Mbappe er suspenderet. 

Hvordan giver det mening? Du ændrede ikke opstilling da Vini Jr var ude? Der smækkede du bare en anden højrekant ind!

Hvordan kan man være så langsom! Det er jo for sent at prøve noget nyt nu!! Sæsonen er slut - vi har tabt!! 
Følgende bruger(e) sagde tak: Dragam

1 år 2 måneder siden #977 af Madrid777
Besvaret af Madrid777 på emne Sæson 24-25

Mas post=185008 skrev: ​Okay, så 2x90 min mod Arsenal uden at skabe nogen chancer og man ændre ikke på opstillingen.

En hel sæson hvor angrebet aldrig blev flydende eller skræmmende. 

ydmygelse efter ydmygelse mod hold som Fc Barcelona, Milan & Arsenal.

Men idag! Idag er dagen hvor Carlo f@*%ing Ancelotti skifter formation! 
Pga hvad? Pga at Kylian Mbappe er suspenderet. 

Hvordan giver det mening? Du ændrede ikke opstilling da Vini Jr var ude? Der smækkede du bare en anden højrekant ind!

Hvordan kan man være så langsom! Det er jo for sent at prøve noget nyt nu!! Sæsonen er slut - vi har tabt!! 

​Tog mig selv i at være lidt hype over ny opstilling og spillerne der starter inde i dag. Men det her er jo spot on. Det kommer alt for sent. 

Håber dog på oprejsning med Bellingham i den lidt mere offensive rolle. 

1 år 2 måneder siden #978 af Real HWL

NachoFernández post=185005 skrev: ​@Real HWL og helt sikkert også andre

Jeg er lidt lunken på holdningen "Alonso bestemmer, Perez skal betale og holde sin kæft". 
Vi må ikke ende i en position, hvor vi ikke beholder vores økonomiske sikkerhed og skal til at kæmpe med spillerregistrering, være nødt til at sige farvel til gode spillere pga kontraktudløb og generelt rode rundt med økonomien. Det er heller ikke det du siger, skal jeg for en god ordens skyld nævne! 
Og hvad så når Alonso smutter eller bliver sparket? Hvis nu det bliver en fiasko. Så har vi måske solgt dygtige spillere og købt nye til et bestemt system. 

Der er en vigtig balance i det her. Alonso skal selvfølgelig have noget at arbejde med, men han skal også gøre en stor indsats for at træne holdet og de enkelte spillere til at passe ind. Vi må aldrig afgive den fulde kontrol til en træner i en verden hvor en træner i gennemsnit holder lige over 2 år i en klub. Vi skal selvfølgelig ikke hente en spiller der slet ikke passer ind bare fordi han kan hentes på fri, men vi skal have vores transferstil og til at passe ind sammen med trænerens ønsker på en måde. Forhåbentlig kan Alonso også gøre det nemmere at integrere de store talenter som vi har og som af og til popper frem. 

Det bliver vildt spændende hvordan dynamikken bliver mellem træner og præsident.

Lidt dumt formuleret af mig. Selvfølgelig er det ikke kun Alonso der skal bestemme, men ham og hans stab. Enten fortsætter vi som vi hele tiden har gjort, beholder Ancelotti eller ansætter Zidane igen og lader spillerne styre showet på banen uden nogen former for gameplan. Eller også prøver vi noget helt nyt. Henter en moderne træner som Alonso og giver ham hvad han vil have for at få sine ideer til at skinne igennem på banen. Hvis en træner som Alonso lykkes, så håber jeg da man beholder ham i mere end to år. Også selvom man ikke skulle vinde det hele hver sæson. Ellers får vi jo aldrig en identitet.

Sidste redigering: 1 år 2 måneder siden ved Real HWL.

1 år 2 måneder siden #979 af NachoFernández
Besvaret af NachoFernández på emne Sæson 24-25

Real HWL post=185016 skrev:

NachoFernández post=185005 skrev: ​@Real HWL og helt sikkert også andre

Lidt dumt formuleret af mig. Selvfølgelig er det ikke kun Alonso der skal bestemme, men ham og hans stab. Enten fortsætter vi som vi hele tiden har gjort, beholder Ancelotti eller ansætter Zidane igen og lader spillerne styre showet på banen uden nogen former for gameplan. Eller også prøver vi noget helt nyt. Henter en moderne træner som Alonso og giver ham hvad han vil have for at få sine ideer til at skinne igennem på banen. Hvis en træner som Alonso lykkes, så håber jeg da man beholder ham i mere end to år. Også selvom man ikke skulle vinde det hele hver sæson. Ellers får vi jo aldrig en identitet.

​Jeg er helt med på, at vi skal prøve en ny tilgang. Jeg er også godt træt af tilgange fra Zidane og Ancelotti... Jeg tror måske jeg mere ser det sådan, at Alonso skal have det fulde mandat til at sætte gud og hver mand af hvis de ikke passer ind i stilen og så skal de spillere selvfølgelig forsøges erstattes. Vi må bare ikke slippe kontrollen som i sidste ende skal ligge længere oppe. For trænere kommer og går. Så den sadlen om skal gerne iværksættes og have designet de store linjer oppefra. Og så kan Alonso komme ind og arbejde inde for de rammer som så forhåbentlig passer til ham.

1 år 2 måneder siden #980 af Fondo_Sur
Besvaret af Fondo_Sur på emne Sæson 24-25
Ifølge AS synes Real Madrids ledelse, at €58 mio er for dyrt at betale for 19 årige startende spansk landsholdspiller Hujisen. Det er simpelthen hovedrystende inkompetent og et bevis på, at de ikke er i stand til at skabe et stabilt vindende hold, der ikke skal tvinges ud i desperate remontada-forsøg gang på gang.

Har efterhånden opgivet troen på dette hold. Så bliver det lidt lettere at håndtere undervældende fodbold orkestreret af middelmåde teknikere uden moderne en fodboldforståelse. United 2.0. Ja, ja hårde ord. 
Sidste redigering: 1 år 2 måneder siden ved Fondo_Sur.
Følgende bruger(e) sagde tak: elle44, El Siete, Dragam

1 år 2 måneder siden #981 af Figo-10
Besvaret af Figo-10 på emne Sæson 24-25
Jeg er enig med dig Fondo_Sur. Og kan godt forstå Bournmouth at de ikke vil gå i dialog og blot henviser til frikøbsklausulen. De har lavet en god handel.

Såfremt Real Madrid ikke vil indløse den, så kan jeg dog godt finde et par grunde. Han kommer trods alt kun med en god sæson, hvilket ikke er meget, men nok i moderne fodbold. Højlund og Dorgu er jo andre eksempler på spillerne som er solgt ekstermt dyrt. Så 58 MEUR er trods alt en slat for en spiller der ikke slog igennem i Juventus og Roma (hvorfro det også var Bournmouth og ikke en topklub der hentede ham). Jeg tror også han er 3 eller 4 valg i Spanien efter Le Nordmand, Cubarsi og Inigo. 

Dertil er 58 MEUR også meget når vi har Asencio gående og skal slås om den samme spilletid, samt Militao og Alaba.

Ydermere, så er der en Tah man kan hente gratis. Silva i Benfica skulle kunne købes for 35 MEUR mv., så jeg synes måske også det lidt voldsomt at smide 58 MEUR for Huijsen, selvom jeg personligt godt gad at de bare sagde fuck it og købte ham. Men jeg forstår egenligt godt hvorfor når man ser holistisk på det.

Real Madrid fan siden 2000, tidligere bosat i Madrid og med +30 kampe under bæltet.

Figo og Özil har rørt mig mest.
Sidste redigering: 1 år 2 måneder siden ved Figo-10.

1 år 2 måneder siden #982 af Fondo_Sur
Besvaret af Fondo_Sur på emne Sæson 24-25
Det er bare talentet, man må betale for. Han er utrolig god med fødderne og har fysikken med. Vi kan ikke dominere kampe længere fordi vi kun har fysisk betonede spillere. Det er transferstrategien, der er galt med, for selvom der har været gode handler, så skal der nogle gange være undtagelser. Vi køber kun spillere med kontraktudløb eller “unge talenter”. Ledelsen er fuldstændig blinde for, hvad holdet mangler for at kunne fungere, og derfor bliver holdets problemer ikke løst medmindre, vi er vild heldige med at ting flasker sig ud på den rigtige måde, som vi tidligere har været.

Derudover er det også problematisk, at de spillere vi får på “fri transfer” får en stor sign-on bonus, og derudover får en høj løn som Alaba, der pt. får en Saudi-løn i Madrid.
Sidste redigering: 1 år 2 måneder siden ved Fondo_Sur.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dragam, NickyMad

1 år 2 måneder siden #983 af NickyMad
Besvaret af NickyMad på emne Sæson 24-25
Enig. ​Tah bliver jo så også bare lige 30 næste gang, der formentlig også skal have en sign-on fee og en betydelig højere løn. Med Huijsen er man dækket de næste 15 år. Måske man afventer et evt. bud på Alaba og/eller Militao.

1 år 2 måneder siden #984 af Figo-10
Besvaret af Figo-10 på emne Sæson 24-25
Jeg er så afgjort enig! Men jeg tænker det er de argumenter Real Madrid forholder sig til. Og såfremt man henter Tah, så vil jeg godt nok være skuffet. Jeg synes han er en fattigmands Rudiger og klappede lidt i hænderne, da det så ud til, at han skulle til Barca.

Jeg håber du får ret. Det kunne være fedt med Huijsen i Real Madrid både for hans defensive og offensive kvaliteter.

Real Madrid fan siden 2000, tidligere bosat i Madrid og med +30 kampe under bæltet.

Figo og Özil har rørt mig mest.
Følgende bruger(e) sagde tak: NickyMad

Leveret af Kunena Forum