Sæson 24-25
Camavinga kunne dog være sublim på venstre kanten i en 3-5-2asp3200 post=184976 skrev: Alonso passer perfekt til Madrid. Jeg ville elske hans rolighed og klare ideer. Har råbt i lang tid om 3-5-2 eller 3-4-3 som han flydende udfører i Leverkusen.
Vi skal have et styrende madrid hold med bold besiddelse og i 9/10 kampe behøver vi ikke 4 forsvars spillere.
Så ind med Wirtz, Zubimendi, Huijsen, Trent A og ud med Vini 500 mil, Vasquez, Camavinga, Modric.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Dybbøl post=184975 skrev: Jürgen Klopp bliver nævnt oftere og oftere i forbindelse med RM.
Hvordan har i det med det?
Han tit læste negativt om Klopp herinde, da han var i Liverpool.
De 3 kommentarer over dig snakker jo netop om det haha
Passede Flick i Barcelona? Virkede som et mærkeligt valg i starten, men har vist sig at være ret genialt, så synes ikke Klopp skal afskrives så nemt.Dragam post=184971 skrev:
Men passer Klopp til den spanske kultur og temperament? Jeg tvivler.Kasillas post=184970 skrev: Der er rygter om at Herr Klopp bliver den næste træner for Real Madrid i stedet for Señor Alonso.
Selv oddsene er raslet heftigt ned på det seneste med Klopp som træner.
Og måske er det et bedre match i og med vores trup passer bedre til tyskerens spillestil end baskeren, tænker jeg.
Alonsos Leverkusen spiller med 3 forsvarer, 2 wingsbacks, og med to 10'er bagved en angriber.
Klopps Liverpool spillede 4-3-3 hvor midtbanen var befolket af løbestærke spillere og hvor de tre forreste var en hybrid af angribere/wings.
Medmindre Alonso er fleksibelt, tror jeg måske Klopp passer bedre med tanke på det spillematerieale vi har.
Jeg tror, at jeg ville vælge Klopp, hvis jeg stod i spidsen for Real Madrid jævnfør truppens sammensætning.
Alonso er madrid mand, og har en exceptionel spil forståelse, så jeg tror personligt at Alonso vil være et langt bedre match.
Når det så er sagt så tænker jeg også Alonso passer bedst og virker mere spændende, men dog skarpt efterfulgt af Klopp.
Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Men er vi ikke alle enige om Camavinga er en for løs kanon, alt for mange fejl og frispark og ungdoms gejl.Dragam post=184977 skrev:
Camavinga kunne dog være sublim på venstre kanten i en 3-5-2asp3200 post=184976 skrev: Alonso passer perfekt til Madrid. Jeg ville elske hans rolighed og klare ideer. Har råbt i lang tid om 3-5-2 eller 3-4-3 som han flydende udfører i Leverkusen.
Vi skal have et styrende madrid hold med bold besiddelse og i 9/10 kampe behøver vi ikke 4 forsvars spillere.
Så ind med Wirtz, Zubimendi, Huijsen, Trent A og ud med Vini 500 mil, Vasquez, Camavinga, Modric.
Jo, det skal han helt sikkert til at droppe, hvis han skal have en fremtid i klubben - men han er stadig ung, så jeg giver ham lidt benenfit of doubt ift modenhed i sit spil.asp3200 post=184981 skrev:
Men er vi ikke alle enige om Camavinga er en for løs kanon, alt for mange fejl og frispark og ungdoms gejl.Dragam post=184977 skrev:
Youtube - How Xabi Alonso Would Setup Real Madrid
Hans opstilling har f.eks. Mendy i venstre side af et tremandsforsvar, Rodrygo som venstre wingback, med Vini længere fremme, hvilket er interessant, men får vi så bare Rodrygo, Vini og Mbappe oveni hinanden i venstre side igen? Måske Alonso kan få det til at fungere.
Så kan man selvfølgelig lege videre med at skifte spillere ud og eventuelle nye indkøb. Personligt så jeg gerne Zubimendi i 6’er rollen, og måske Huijsen i venstre side af forsvaret.
Spændende er det i hvert fald med et offensivt og boldbesiddende koncept, hvor hele holdet deltager i presspillet.
Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
DC19
Hans afleveringsprocent er på 84%, ikke imponerende for en spilfordeler. Hvis vi skal have ham, så skal det være på baggrund af hans defensive egenskaber og det synes jeg allerede vi har.
Pessimistisk, men desværre nok ikke urealistisk, antagelse om hvordan tingene kommer til at forløbe...Real HWL post=184986 skrev: Jeg håber på Alonso. Men jeg tror aldrig det kommer til at ske, selvom medierne lige nu skriver noget andet. Det ville kræve en kæmpe stor omvæltning for Perez at få en træner som Alonso til at lykkes i Real Madrid. Hvis han skal lykkes, så skal han have fuld råderet over spillerindkøb og spillersalg. Han skal have spillere der passer ind i hans system og måde at spille fodbold på. Vi skal have spille der gider at arbejde for at vinde bolden tilbage over alt på banen. Perez er ikke villig til at gå på kompromis med ovenstående, for ham handler det om at have en træner der kan arbejde med det spillermateriale som Real Madrid stiller til rådighed. Derfor er Ancelotti og Zidane det perfekte match i en klub som Real Madrid der bliver topstyret med hård hånd. Så det jeg tror der kommer til at ske til sommer er, lige præcis ikke en skid. Ancelotti fortsætter, og eneste indkøb bliver en transferfri Trent Alexander Arnold.
Jeg håber at Perez indser det er tid til andre boller på suppen, men det er jo ham der reelt set har hovedansvaret for at vores hold er så dårligt sammensat idag, med galacticos 2.0.
www.plbold.dk/nyhed/vender-ryggen-til-re...rnens-valg-chokerer/
www.plbold.dk/nyhed/klopp-agent-bryder-t...-efter-vilde-rygter/
Ved ikke hvor meget man skal ligge I det. Plbold skriver så meget.
Det er nok sundt at have sine forventninger på et lavt sted for ikke at blive skuffet, men de store pålidelige kilder, som Fabrizio Romano osv, er ude at sige at han er førsteprioritet og der er blevet arbejdet på at få ham ind gennem flere måneder.Real HWL post=184986 skrev: Jeg håber på Alonso. Men jeg tror aldrig det kommer til at ske, selvom medierne lige nu skriver noget andet. Det ville kræve en kæmpe stor omvæltning for Perez at få en træner som Alonso til at lykkes i Real Madrid. Hvis han skal lykkes, så skal han have fuld råderet over spillerindkøb og spillersalg. Han skal have spillere der passer ind i hans system og måde at spille fodbold på. Vi skal have spille der gider at arbejde for at vinde bolden tilbage over alt på banen. Perez er ikke villig til at gå på kompromis med ovenstående, for ham handler det om at have en træner der kan arbejde med det spillermateriale som Real Madrid stiller til rådighed. Derfor er Ancelotti og Zidane det perfekte match i en klub som Real Madrid der bliver topstyret med hård hånd. Så det jeg tror der kommer til at ske til sommer er, lige præcis ikke en skid. Ancelotti fortsætter, og eneste indkøb bliver en transferfri Trent Alexander Arnold.
Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,