Sæson 24-25

1 år 2 måneder siden #961 af Dragam
Besvaret af Dragam på emne Sæson 24-25

asp3200 post=184976 skrev: ​Alonso passer perfekt til Madrid. Jeg ville elske hans rolighed og klare ideer. Har råbt i lang tid om 3-5-2 eller 3-4-3 som han flydende udfører i Leverkusen. 

Vi skal have et styrende madrid hold med bold besiddelse og i 9/10 kampe behøver vi ikke 4 forsvars spillere.

Så ind med Wirtz, Zubimendi, Huijsen, Trent A og ud med Vini 500 mil, Vasquez, Camavinga, Modric.

​Camavinga kunne dog være sublim på venstre kanten i en 3-5-2
Følgende bruger(e) sagde tak: schreiber77

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 2 måneder siden #962 af Lars1991
Besvaret af Lars1991 på emne Sæson 24-25

Dybbøl post=184975 skrev: Jürgen Klopp bliver nævnt oftere og oftere i forbindelse med RM. 

Hvordan har i det med det?

Han tit læste negativt om Klopp herinde, da han var i Liverpool. 

De 3 kommentarer over dig snakker jo netop om det haha

1 år 2 måneder siden #963 af El Siete
Besvaret af El Siete på emne Sæson 24-25

Dragam post=184971 skrev:

Kasillas post=184970 skrev: Der er rygter om at Herr Klopp bliver den næste træner for Real Madrid i stedet for Señor Alonso.

Selv oddsene er raslet heftigt ned på det seneste med Klopp som træner.

Og måske er det et bedre match i og med vores trup passer bedre til tyskerens spillestil end baskeren, tænker jeg.

Alonsos Leverkusen spiller med 3 forsvarer, 2 wingsbacks, og med to 10'er bagved en angriber.

Klopps Liverpool spillede 4-3-3 hvor midtbanen var befolket af løbestærke spillere og hvor de tre forreste var en hybrid af angribere/wings.

Medmindre Alonso er fleksibelt, tror jeg måske Klopp passer bedre med tanke på det spillematerieale vi har.

Jeg tror, at jeg ville vælge Klopp, hvis jeg stod i spidsen for Real Madrid jævnfør truppens sammensætning.

​Men passer Klopp til den spanske kultur og temperament? Jeg tvivler.

Alonso er madrid mand, og har en exceptionel spil forståelse, så jeg tror personligt at Alonso vil være et langt bedre match.

​​Passede Flick i Barcelona? Virkede som et mærkeligt valg i starten, men har vist sig at være ret genialt, så synes ikke Klopp skal afskrives så nemt. 
Når det så er sagt så tænker jeg også Alonso passer bedst og virker mere spændende, men dog skarpt efterfulgt af Klopp.

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Sidste redigering: 1 år 2 måneder siden ved El Siete.
Følgende bruger(e) sagde tak: Lars1991

1 år 2 måneder siden #964 af asp3200
Besvaret af asp3200 på emne Sæson 24-25

Dragam post=184977 skrev:

asp3200 post=184976 skrev: ​Alonso passer perfekt til Madrid. Jeg ville elske hans rolighed og klare ideer. Har råbt i lang tid om 3-5-2 eller 3-4-3 som han flydende udfører i Leverkusen. 

Vi skal have et styrende madrid hold med bold besiddelse og i 9/10 kampe behøver vi ikke 4 forsvars spillere.

Så ind med Wirtz, Zubimendi, Huijsen, Trent A og ud med Vini 500 mil, Vasquez, Camavinga, Modric.

​Men er vi ikke alle enige om Camavinga er en for løs kanon, alt for mange fejl og frispark og ungdoms gejl.

1 år 2 måneder siden #965 af Dragam

asp3200 post=184981 skrev:

Dragam post=184977 skrev:

​Men er vi ikke alle enige om Camavinga er en for løs kanon, alt for mange fejl og frispark og ungdoms gejl.

​Jo, det skal han helt sikkert til at droppe, hvis han skal have en fremtid i klubben - men han er stadig ung, så jeg giver ham lidt benenfit of doubt ift modenhed i sit spil.

1 år 2 måneder siden #966 af El Siete
Et interessant kig på hvordan Xabi Alonso potentielt kunne stille op med det spillermateriale der er til rådighed lige nu (+ Trent Alexander, som alt andet lige virker sikker). 
Youtube - How Xabi Alonso Would Setup Real Madrid

Hans opstilling har f.eks. Mendy i venstre side af et tremandsforsvar, Rodrygo som venstre wingback, med Vini længere fremme, hvilket er interessant, men får vi så bare Rodrygo, Vini og Mbappe oveni hinanden i venstre side igen? Måske Alonso kan få det til at fungere. 

Så kan man selvfølgelig lege videre med at skifte spillere ud og eventuelle nye indkøb. Personligt så jeg gerne Zubimendi i 6’er rollen, og måske Huijsen i venstre side af forsvaret. 
Spændende er det i hvert fald med et offensivt og boldbesiddende koncept, hvor hele holdet deltager i presspillet.

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
Sidste redigering: 1 år 2 måneder siden ved El Siete.

1 år 2 måneder siden #967 af -#7-
Besvaret af -#7- på emne Sæson 24-25
​Det er spændende med Xabi Alonso, men jeg må nok også indrømme at efter især den her sæson, så er jeg ved at være ovre eksperimenter med at omskole diverse spillere. Camavinga som venstreback/wingback, Rodrygo som wingback, Tchouameni som midterforsvarer, Lucas som højreback, Mendy som midterforsvarer... Jeg er træt.. Lad nu bare spillerne spille de positioner de er købt ind til, og som de har spillet hele deres professionelle karriere, og så køb de rigtige spillere til de pladser hvor man mangler folk.

DC19

1 år 2 måneder siden #968 af elle44
Besvaret af elle44 på emne Sæson 24-25
Forstår ikke helt hvorfor folk er så glade for Zubimendi? Det virker som om at det er fordi han skulle være meget boldsikker og være god til at fordele, men det er der altså 0 statistikker der understøtter, kan ikke se han skulle være bedre end de 6’ere vi allerede har i den facet af spillet. Zubimendi ser jo fin ud på landsholdet fordi systemet er sat op til boldbesiddelse fodbold, men det jo ikke ham der skaber det.

Hans afleveringsprocent er på 84%, ikke imponerende for en spilfordeler. Hvis vi skal have ham, så skal det være på baggrund af hans defensive egenskaber og det synes jeg allerede vi har.
Følgende bruger(e) sagde tak: Lars1991

1 år 2 måneder siden #969 af Real HWL
Besvaret af Real HWL på emne Sæson 24-25
​Jeg håber på Alonso. Men jeg tror aldrig det kommer til at ske, selvom medierne lige nu skriver noget andet. Det ville kræve en kæmpe stor omvæltning for Perez at få en træner som Alonso til at lykkes i Real Madrid. Hvis han skal lykkes, så skal han have fuld råderet over spillerindkøb og spillersalg. Han skal have spillere der passer ind i hans system og måde at spille fodbold på. Vi skal have spille der gider at arbejde for at vinde bolden tilbage over alt på banen. Perez er ikke villig til at gå på kompromis med ovenstående, for ham handler det om at have en træner der kan arbejde med det spillermateriale som Real Madrid stiller til rådighed. Derfor er Ancelotti og Zidane det perfekte match i en klub som Real Madrid der bliver topstyret med hård hånd. Så det jeg tror der kommer til at ske til sommer er, lige præcis ikke en skid. Ancelotti fortsætter, og eneste indkøb bliver en transferfri Trent Alexander Arnold. 

1 år 2 måneder siden #970 af Dragam

Real HWL post=184986 skrev: ​Jeg håber på Alonso. Men jeg tror aldrig det kommer til at ske, selvom medierne lige nu skriver noget andet. Det ville kræve en kæmpe stor omvæltning for Perez at få en træner som Alonso til at lykkes i Real Madrid. Hvis han skal lykkes, så skal han have fuld råderet over spillerindkøb og spillersalg. Han skal have spillere der passer ind i hans system og måde at spille fodbold på. Vi skal have spille der gider at arbejde for at vinde bolden tilbage over alt på banen. Perez er ikke villig til at gå på kompromis med ovenstående, for ham handler det om at have en træner der kan arbejde med det spillermateriale som Real Madrid stiller til rådighed. Derfor er Ancelotti og Zidane det perfekte match i en klub som Real Madrid der bliver topstyret med hård hånd. Så det jeg tror der kommer til at ske til sommer er, lige præcis ikke en skid. Ancelotti fortsætter, og eneste indkøb bliver en transferfri Trent Alexander Arnold. 

​Pessimistisk, men desværre nok ikke urealistisk, antagelse om hvordan tingene kommer til at forløbe...

Jeg håber at Perez indser det er tid til andre boller på suppen, men det er jo ham der reelt set har hovedansvaret for at vores hold er så dårligt sammensat idag, med galacticos 2.0. 

1 år 2 måneder siden #971 af Redondo💖
Besvaret af Redondo💖 på emne Sæson 24-25
​Jeg så de her to artikler om nogle af de emner der nævnes i forbindelse med Real Madrid for tiden

www.plbold.dk/nyhed/vender-ryggen-til-re...rnens-valg-chokerer/

www.plbold.dk/nyhed/klopp-agent-bryder-t...-efter-vilde-rygter/

Ved ikke hvor meget man skal ligge I det. Plbold skriver så meget.

1 år 2 måneder siden #972 af El Siete

Real HWL post=184986 skrev: ​Jeg håber på Alonso. Men jeg tror aldrig det kommer til at ske, selvom medierne lige nu skriver noget andet. Det ville kræve en kæmpe stor omvæltning for Perez at få en træner som Alonso til at lykkes i Real Madrid. Hvis han skal lykkes, så skal han have fuld råderet over spillerindkøb og spillersalg. Han skal have spillere der passer ind i hans system og måde at spille fodbold på. Vi skal have spille der gider at arbejde for at vinde bolden tilbage over alt på banen. Perez er ikke villig til at gå på kompromis med ovenstående, for ham handler det om at have en træner der kan arbejde med det spillermateriale som Real Madrid stiller til rådighed. Derfor er Ancelotti og Zidane det perfekte match i en klub som Real Madrid der bliver topstyret med hård hånd. Så det jeg tror der kommer til at ske til sommer er, lige præcis ikke en skid. Ancelotti fortsætter, og eneste indkøb bliver en transferfri Trent Alexander Arnold. 

​Det er nok sundt at have sine forventninger på et lavt sted for ikke at blive skuffet, men de store pålidelige kilder, som Fabrizio Romano osv, er ude at sige at han er førsteprioritet og der er blevet arbejdet på at få ham ind gennem flere måneder.

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,

Leveret af Kunena Forum