Sæson 24-25

1 år 2 måneder siden #985 af El Siete
Besvaret af El Siete på emne Sæson 24-25
Det er tidligere meldt ud at events på Bernabeu er aflyst eller rykket pga. klager fra beboere og en manglende godkendelse fra myndighederne (?!) Er der nogen der har mere kendskab til det, og er det, det der gør at klubben ser ud til at tøve med at bruge mange penge til sommer, som det rygtes på det seneste. Man fik jo fortalt at der ville være events næsten dagligt og at ville genere millioner af euro til klubben. 

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 2 måneder siden #986 af Siempre Madrid
Besvaret af Siempre Madrid på emne Sæson 24-25
​Det trækker ud med at få de nødvendige tilladelser og tilretninger, så koncerter er foreløbig sat på pause. Men det er også foreløbig det eneste, man ikke kan afholde på Bernabéu. Den planlagte NFL-kamp næste år afvikles som planlagt  og der er også andre ting i støbeskeen, så det har ikke direkte påvirkning på evnen til at købe spillere.

Men strategien har jo været konservativ i de seneste år, så man kommer sikkert ikke til at lave en Manchester City, hvor man lige får en hjerneblødning og henter ind fra højre og venstre.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

1 år 2 måneder siden #987 af El Siete
Besvaret af El Siete på emne Sæson 24-25

Siempre Madrid post=185136 skrev: ​Det trækker ud med at få de nødvendige tilladelser og tilretninger, så koncerter er foreløbig sat på pause. Men det er også foreløbig det eneste, man ikke kan afholde på Bernabéu. Den planlagte NFL-kamp næste år afvikles som planlagt  og der er også andre ting i støbeskeen, så det har ikke direkte påvirkning på evnen til at købe spillere.

Men strategien har jo været konservativ i de seneste år, så man kommer sikkert ikke til at lave en Manchester City, hvor man lige får en hjerneblødning og henter ind fra højre og venstre.

​Nej, du har nok ret i at det ikke påvirker sommermarkedet, men det undrede mig bare lidt, da det lød som om der ville være events næsten dagligt og pengene ville vælte ind. :) Måske det var derfor klubben holder lidt på pengene - i hvert fald ifølge rygterne.

Jeg er med på man nok ikke går transferamok, som i England, og man har nok også lært af 2019 med Hazard og Jovic, men synes dog man er FOR konservativ, specielt når man kigger på hullerne i truppen. Men lad os nu se hvad sommeren byder på. 

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Følgende bruger(e) sagde tak: Madridista02

• Madridista02
  • Madridista02's profilbillede
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
1 år 2 måneder siden #988 af Madridista02
Besvaret af Madridista02 på emne Sæson 24-25
Jeg kan se at Real Madrid igen er igang med at skabe sig og nægter at stille op til de sædvanlige procedure der er inden en Copa Del Rey finale. De fortsætter med at lege ofre. Jeg begynde så småt at være overbevist om, at det er med fuldt overlæg, en taktisk beslutning, for at fjerne fokus fra den elendige sæson man har gang i, angående spil og resultater.
Jeg synes det er ærgerligt, da det ikke er sådan jeg synes Real Madrid skal vise sit ansigt udadtil.

Jeg savner Pepe :(
Følgende bruger(e) sagde tak: Siempre fiel, Kimbo, JesperThomsen

1 år 2 måneder siden #989 af Jona
Besvaret af Jona på emne Sæson 24-25

Madridista02 post=185151 skrev: Jeg kan se at Real Madrid igen er igang med at skabe sig og nægter at stille op til de sædvanlige procedure der er inden en Copa Del Rey finale. De fortsætter med at lege ofre. Jeg begynde så småt at være overbevist om, at det er med fuldt overlæg, en taktisk beslutning, for at fjerne fokus fra den elendige sæson man har gang i, angående spil og resultater.
Jeg synes det er ærgerligt, da det ikke er sådan jeg synes Real Madrid skal vise sit ansigt udadtil.

​Det er ikke pænt det der sker, og RM ser ikke specielt sympatiske ud. Men med det sagt så er der da en kæmpe interesse konflikt at kampens dommer sider dagen før en af sæsonens største kampe på et ekstraordinært pressemøde med hans dommer kollegaer og bogstaveligtalt græder fordi han er føler sig forfulgt af en af de klubber han skal til at dømme.
Følgende bruger(e) sagde tak: Lars1991

1 år 2 måneder siden #990 af Real HWL
Besvaret af Real HWL på emne Sæson 24-25
​Spansk fodbold bliver bare ved med at give. Hvad fanden ligner det også at dommeren sidder og hyler på et pressemøde forud for sådan en vigtig kamp. Helt ærligt, er der ikke en voksen tilstede snart...

1 år 2 måneder siden #991 af NickyMad
Besvaret af NickyMad på emne Sæson 24-25

Jona post=185153 skrev:

Madridista02 post=185151 skrev: Jeg kan se at Real Madrid igen er igang med at skabe sig og nægter at stille op til de sædvanlige procedure der er inden en Copa Del Rey finale. De fortsætter med at lege ofre. Jeg begynde så småt at være overbevist om, at det er med fuldt overlæg, en taktisk beslutning, for at fjerne fokus fra den elendige sæson man har gang i, angående spil og resultater.

​Det er ikke pænt det der sker, og RM ser ikke specielt sympatiske ud. Men med det sagt så er der da en kæmpe interesse konflikt at kampens dommer sider dagen før en af sæsonens største kampe på et ekstraordinært pressemøde med hans dommer kollegaer og bogstaveligtalt græder fordi han er føler sig forfulgt af en af de klubber han skal til at dømme.

​Men det byder RM jo også selv ind til, når RM TV selvfølgelig igen skal ud og kritisere kampens dommere. Uagtet om der tidligere har været fejl med de dommere eller ej. Jeg kan virkelig ikke se hvordan det gavner klubben når RM TV uge efter uge fortsætter med det.
Nu snakkes der om RM vil udeblive fra kampen. Ikke nok med det vil være pinligt, så giver man i den grad også Barca bedre betingelser inden deres kamp mod Inter. Lad os da bare gøre Treble nemt for dem når vi selv har gang i en elendig sæson.
Følgende bruger(e) sagde tak: Siempre fiel

1 år 2 måneder siden #992 af Lars1991
Besvaret af Lars1991 på emne Sæson 24-25
​Ja, det godt nok svært at forestille sig at de to dommere er mentalt i stand til at dømme en fair kamp i morgen efter det pressemøde... Jeg kan godt forstå at dommerstanden vil forsvare sig overfor RM TV, men jøsses... kunne de vælge et dårligere tidspunkt?? Har da nærmest aldrig set noget mere uprofessionelt fra en dommer. 
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, Jona

1 år 2 måneder siden #993 af Jona
Besvaret af Jona på emne Sæson 24-25

NickyMad post=185156 skrev:

Jona post=185153 skrev:

​Men det byder RM jo også selv ind til, når RM TV selvfølgelig igen skal ud og kritisere kampens dommere. Uagtet om der tidligere har været fejl med de dommere eller ej. Jeg kan virkelig ikke se hvordan det gavner klubben når RM TV uge efter uge fortsætter med det.
Nu snakkes der om RM vil udeblive fra kampen. Ikke nok med det vil være pinligt, så giver man i den grad også Barca bedre betingelser inden deres kamp mod Inter. Lad os da bare gøre Treble nemt for dem når vi selv har gang i en elendig sæson.

​Jamen jeg er enig i det du skriver, men som Lars også er lidt inde på er der en tid og sted. RMTV har gjort det i hvad? Et par år nu? Men nu skulle der gøres noget? Altså dagen før el Classico i Copa del Rey finalen? En af de største kampe i år. Der skal dommeren simpelthen sidde dagen før og græde over en af de klubber han skal til at dømme. Men okay måske virker det. Man kan da ihvertfald håbe RM tager det alvorligt og endeligt for sat en stopper for det RMTV har gang i.

1 år 2 måneder siden #994 af NickyMad
Besvaret af NickyMad på emne Sæson 24-25
Det er slet ikke fordi jeg ikke er enig omkring dommernes opførsel, men RM prøver jo i den grad også at påvirke dem, den selvsamme største kamp. Jeg finder det hyklerisk at vi som klub forventer dommerne skal opføre sig professionelt, samtidig med klubben godt må køre hetz på dommerne uge efter uge. Og undskyldningen er at vi har alligevel gjort det i flere år. Jeg synes det er mangel på klasse, og det er meget ulig RM.
​Jeg synes klubben i denne sæson er ved at blive til en joke overfor hele fodboldverdenen.
Sidste redigering: 1 år 2 måneder siden ved NickyMad.
Følgende bruger(e) sagde tak: Siempre fiel, Kimbo, doven, JesperThomsen

1 år 2 måneder siden #995 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Sæson 24-25

​Hvad mener du med "lege ofre"? Hvorfor har du så svært ved at acceptere, at Real Madrid som klub er blevet bortdømt og snydt? Det er en underlig forfejlet indstilling at have, at man absolut ikke må være et offer. Det virker som om, det er dig selv der har svært ved tanken om at være et offer - men det siger mere om dig end om den her situation.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024

1 år 2 måneder siden #996 af -#7-
Besvaret af -#7- på emne Sæson 24-25
​Jeg synes det er svært at se kampe som den i onsdags, og ikke have den tanke at det fokus som Real Madrid har på dommerne, har forplantet sig i selve dommerstanden. Det første gule kort på banen i den kamp blev altså givet til Tchouameni efter lidt over en time. Det skriger jo til himlen, når man tænker på hvordan Getafe “spiller”. 

Så jeg kan på én måde godt forstå hvorfor Real Madrid gerne vil have en højere standard, noget som jo vil gavne alle hold synes man, men fordi det kommer fra Real Madrid, så bliver det betragtet i et andet lys. Omvendt så må jeg jo også sige at måden klubben har valgt at tackle det der på, har en selvforstærkende negativ effekt, og jeg synes nok ikke det er den rigtige måde at gøre det på.

Jeg tror at man i Spanien ville have godt af at gøre som vi blandt andet har set hjemme i vores egen danske liga, nemlig at låne dommere udefra. Nu har jeg set danske kampe hvor der foreksempel har været cypriotiske dommere, og niveauet har bare ganske enkelt været højere. Og så vidt jeg husker var spillerne også begejstrede. Vi ser det jo også tit i CL, at de dommere vi har gør det flere gange bedre end spanske. Jeg ser ingen grund til at en kamp imorgen ikke kunne dømmes af en Turpin eller Marciniak. 

DC19
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, Iscold, NickyMad

Leveret af Kunena Forum