Sæson 24-25
Spørgsmål er om det ikke ville være langt bedre at have en defensiv back som Mendy, når vi har Mbappe, Vini, Jude og nogen gange Rodrygo på toppen. Det handler om balance.
Men vi kan spekulere nok så meget, jeg tror Perez har bestemt sig for Davies.
Hyg jer med Dragam og de andre spader.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Reals bedste hold i mands minde bød på Ronaldo og Marcelo på venstre siden. Ronaldo hjalp mindre defensivt end Vini, vil jeg næsten våge at påstå.
Jeg er med på at det ikke er et reelt argument for at Davies og Vini vil fungerer, men Real har i hvert fald haft succes med en mindst lige så offensiv venstreside i 10’erne.
Real har en ufattelig arbejdsdygtig midtbane som helt sikkert kan hjælpe med at dække eventuelle huller hvis man skulle blive ramt på en omstilling.
Dertil kan diskutere om tilgangen af Mbappé vil kræve at Vini skal stå lidt dybere, end hvad han gør nu. En fronttrio af Vini, Mbappé og Rodrygo er ikke meget værd hvis de alle står helt fremme.
Carvajal får måske også begrænset sin frihed til at gå med frem, hvis Davies kommer ind.
- Madridista02
- Platin bruger
- Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
Jeg savner Pepe :(
Galactico downfall version 2
Han viste gode offensive takter, men jeg synes, at venstre side rent offensivt er besat. Defensivt har han ikke vist noget, der gør ham egnet til at erstatte Mendy. Der er brug for balance, og jeg tror, at Davies i stedet for Mendy ville have samme konsekvens som da Makélélé røg af holdet. Ubalance.9eren post=175409 skrev: Alphonso Davies viste i dag hvorfor vi skal købe ham.
Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.
Måske et sats. Men hvis det virker, så kan det blive et vildt hold vi får. Vildere end det allerede er.
Kan slet ikke se hvordan han skulle ødelægge harmonien i truppen, det er en mand der efter sigende får ca. samme løn som Vinicius, hvilket er fair. Han er jo ikke en diva på banen og det er hans opland uden for banen der er et problem, men de er trods alt gået med til en meget mindre løn. Mbappe har aldrig haft problemer med medspillere med undtagelse af måske Neymar? Ramos4 post=175463 skrev: Glæder mig virkelig til at se Mbappe på det her hold. Det har taget nogle år, men nu er det oppe over. Er stadig spændt på det. Vil han kunne finde ind på holdet og kæmpe røven ud af bukserne, som de andre gør? Eller vil han disrupte harmonien i truppen?
Måske et sats. Men hvis det virker, så kan det blive et vildt hold vi får. Vildere end det allerede er.
Jeg tror han træder fint ind i truppen.