Sæson 24-25
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Raul7-2880
- Platin bruger
Selvfølgelig skal vi tage imod verdens bedste fodboldspiller. Han er spilleren der kan vælte City og gøre os til verdens bedste hold. (Ja, vi er i champions League finalen etc., men City er verdens bedste hold).
- Estadio Santiago Bernabéu
- Platin bruger
Raul7-2880 post=175500 skrev: No brainer
Selvfølgelig skal vi tage imod verdens bedste fodboldspiller. Han er spilleren der kan vælte City og gøre os til verdens bedste hold. (Ja, vi er i champions League finalen etc., men City er verdens bedste hold).
Skal man ikke kunne slå alle hold, hvis man er verdens bedste?
Det er meget individuelt hvor meget man lægger i fadæsen fra ‘22 - For mig og se er der ikke noget der er rigtigt eller forkert i det henseende. Håber dog at han kan få de der føler sig stødt over afvisningen i sin tid, over på sit hold. En rigtig god start vil for mig være at han ikke får en løn der springer alle logiske rammer. Dertil skal han selvfølgelig levere varen.
Jeg har altid været stor fortaler for ham, men jeg grundet ‘22 vil han nok aldrig blive en favorit for mig. Historien om Mbappé til Madrid er før den er startet allerede plettet. Derfor vil jeg nok altid være gladere for en Vini, for eksempel.
Med det være sagt, kan man glemme meget for 35+ mål pr. sæson. På sigt bliver han helt sikkert en populær skikkelse i Madrid, det er jeg virkelig ikke i tvivl om. Klubben tilbyder ham platformen for Champions League-sejre og Ballon D’or-trofæer.
Som fans synes jeg at der er vigtigt at man står bag sine spillere - Betinget af, at spilleren selvfølgelig viser samme engagement. Her vil jeg måle Mbappé fra den dag han ankommer, og jeg er kun spændt på at få en af verdens bedste spillere ind.
Forgive But Never Forget. Jeg står bag ham fra start, og vil ikke lade afvisningen diktere mit syn på ham for meget. Med det værende sagt, gør det det nok umuligt for ham at blive en ægte legende.
Handlen giver kanon god mening, sportsligt som kommercielt.
Nu er der et gigantisk puslespil der skal gå op. Truppen næste sæson bliver så stacked, det er helt vildt.
- Platin bruger
Girona foran 1-2 mod Alaves. Det kan sgu være vi ikke skal møde Barcelona til næste sæsons supercup.
Galactico downfall version 2
- Platin bruger
Nacho er bekræftet videre i livet.
Vi er godt besat på venstre back, på midtbanen og i angrebet.
- Madridista02
- Platin bruger
- Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
Højre back er lige så vigtig vil jeg mene og det er den fordi, at Carvajal har sine dårlige dage, samt sine skadesperioder. Og jeg mener ikke Vasquez er god nok som erstatning. Vasquez har dog haft en okay sæson den her gang, men præstationen han leverede mod Bayern, kommer heller ikke som en overraskelse for os der kender til ham. Til hans forsvar, så er han højrekant men det har trænerne glemt...Estadio Santiago Bernabéu post=175505 skrev: Er vi enige om at sommerens vigtigste indkøb efter Mbappé er Leny Yovo?
Nacho er bekræftet videre i livet.
Vi er godt besat på venstre back, på midtbanen og i angrebet.
Jeg savner Pepe :(
Tchomani
Valverde - Jude
Rodrygo - Mbappe - vinicus
- Platin bruger
Nogle gange skal der også spares en normal starter for at undgå træthed og overbelastning. Og nogle gange er der karantæne eller skade.
Virker som om han er mere PSG-fan end Madrid-fan. Men det går nok også med det.Estadio Santiago Bernabéu post=175503 skrev: Det er godt nok lidt spændende med den officielle udmeldelse fra Mbappé. Det virker som en meget moden tale.
Han bliver aldrig en kæmpe legende i Madrid tror jeg, men mindre kan også gøre det. Skulle han have været en stor legende skulle han være kommet før tror jeg.
Hyg jer med Dragam og de andre spader.