Sæson 24-25

6 måneder 1 uge siden #61 af Estadio Santiago Bernabéu
​Hvis de generelle krav er præcis 36 måneder+ spilleren skal være i landet, klubben og på lønningslisten så er det da gevaldig vigtigt at de unge sydamerikanere ankommer på deres 18 års fødselsdag. Fordi kommer de bare 1 dag for sent, så kan de ikke nå 36 fulde måneder inden de fylder 21.

Et eller andet sted kan jeg ikke helt tro på at reglerne er så strenge at man ikke har tænkt over den situation. Fordi man må ikke købe samt registrere dem når de er 17,99 år gamle. Og hvad hvis de er en dag syg?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 måneder 1 uge siden #62 af Kasillas
Besvaret af Kasillas på emne Sæson 24-25
Her er det:

​https://twitter.com/MadridXtra/status/1785228998139609449

Fakta:
Franco fjernede Barcas gæld og hjælp med bygning af Camp Nou.
I Francos tid mellem 1939-1975 vandt Real Madrid 22 spanske pokaler, mens Barca vandt 23.
Som tak udnævnte Barca Franco til æresmedlem og gav ham æresmedaljer.😂😂😂😂😂
Sidste redigering: 6 måneder 1 uge siden ved Kasillas.
Følgende bruger(e) sagde tak: Ramos4

6 måneder 1 uge siden #63 af Dragam
Besvaret af Dragam på emne Sæson 24-25

NadaMás post=175502 skrev: ​Det er da en postgang senere end foretrukket - Men han kommer til at skinne på det her Real-hold. 

Det er meget individuelt hvor meget man lægger i fadæsen fra ‘22 - For mig og se er der ikke noget der er rigtigt eller forkert i det henseende. Håber dog at han kan få de der føler sig stødt over afvisningen i sin tid, over på sit hold. En rigtig god start vil for mig være at han ikke får en løn der springer alle logiske rammer. Dertil skal han selvfølgelig levere varen.
Jeg har altid været stor fortaler for ham, men jeg grundet ‘22 vil han nok aldrig blive en favorit for mig. Historien om Mbappé til Madrid er før den er startet allerede plettet. Derfor vil jeg nok altid være gladere for en Vini, for eksempel.

Med det være sagt, kan man glemme meget for 35+  mål pr. sæson. På sigt bliver han helt sikkert en populær skikkelse i Madrid, det er jeg virkelig ikke i tvivl om. Klubben tilbyder ham platformen for Champions League-sejre og Ballon D’or-trofæer. 

Som fans synes jeg at der er vigtigt at man står bag sine spillere - Betinget af, at spilleren selvfølgelig viser samme engagement. Her vil jeg måle Mbappé fra den dag han ankommer, og jeg er kun spændt på at få en af verdens bedste spillere ind. 

Forgive But Never Forget. Jeg står bag ham fra start, og vil ikke lade afvisningen diktere mit syn på ham for meget. Med det værende sagt, gør det det nok umuligt for ham at blive en ægte legende.

Handlen giver kanon god mening, sportsligt som kommercielt.

Nu er der et gigantisk puslespil der skal gå op. Truppen næste sæson bliver så stacked, det er helt vildt.

​Jeg har ham lidt i samme kategori som cristiano... en lejesoldat der udelukkende spiller for sig selv... men hvor cristiano var et nødvendigt onde for at kunne kæmpe mod uefalona (samtlige kendelser gik deres vej dengang, så det synes jeg er fair at kalde dem), så er mbappe ikke et nødvendigt onde. 
Som jeg har sagt mange gange, så ville jeg LANGT hellere at vi fik en rigtig 9er fra øverste hylde - vi så hvilken forskel der gjorde, da Joselu kom ind mod bayern... og han er ganske middelmådig. En rigtig skarp 9er ville virkelig kunne bombe på vores hold, og give en anden dimension i vores spil.
Det så jeg meget hellere end at vi skal have 3 spillere som alle er naturlige venstrekants spillere, og forcere 2 af dem til at spille ude af position... jeg vil faktisk anse det for værende decideret tåbeligt hvis vi gør det.

• Brylle
  • Gæst
  • Gæst
6 måneder 1 uge siden #64 af Brylle
Besvaret af Brylle på emne Sæson 24-25

Dragam post=175526 skrev:

NadaMás post=175502 skrev: ​Det er da en postgang senere end foretrukket - Men han kommer til at skinne på det her Real-hold. 

Det er meget individuelt hvor meget man lægger i fadæsen fra ‘22 - For mig og se er der ikke noget der er rigtigt eller forkert i det henseende. Håber dog at han kan få de der føler sig stødt over afvisningen i sin tid, over på sit hold. En rigtig god start vil for mig være at han ikke får en løn der springer alle logiske rammer. Dertil skal han selvfølgelig levere varen.
Jeg har altid været stor fortaler for ham, men jeg grundet ‘22 vil han nok aldrig blive en favorit for mig. Historien om Mbappé til Madrid er før den er startet allerede plettet. Derfor vil jeg nok altid være gladere for en Vini, for eksempel.

Med det være sagt, kan man glemme meget for 35+  mål pr. sæson. På sigt bliver han helt sikkert en populær skikkelse i Madrid, det er jeg virkelig ikke i tvivl om. Klubben tilbyder ham platformen for Champions League-sejre og Ballon D’or-trofæer. 

Som fans synes jeg at der er vigtigt at man står bag sine spillere - Betinget af, at spilleren selvfølgelig viser samme engagement. Her vil jeg måle Mbappé fra den dag han ankommer, og jeg er kun spændt på at få en af verdens bedste spillere ind. 

Forgive But Never Forget. Jeg står bag ham fra start, og vil ikke lade afvisningen diktere mit syn på ham for meget. Med det værende sagt, gør det det nok umuligt for ham at blive en ægte legende.

Handlen giver kanon god mening, sportsligt som kommercielt.

Nu er der et gigantisk puslespil der skal gå op. Truppen næste sæson bliver så stacked, det er helt vildt.

​Jeg har ham lidt i samme kategori som cristiano... en lejesoldat der udelukkende spiller for sig selv... men hvor cristiano var et nødvendigt onde for at kunne kæmpe mod uefalona (samtlige kendelser gik deres vej dengang, så det synes jeg er fair at kalde dem), så er mbappe ikke et nødvendigt onde. 
Som jeg har sagt mange gange, så ville jeg LANGT hellere at vi fik en rigtig 9er fra øverste hylde - vi så hvilken forskel der gjorde, da Joselu kom ind mod bayern... og han er ganske middelmådig. En rigtig skarp 9er ville virkelig kunne bombe på vores hold, og give en anden dimension i vores spil.
Det så jeg meget hellere end at vi skal have 3 spillere som alle er naturlige venstrekants spillere, og forcere 2 af dem til at spille ude af position... jeg vil faktisk anse det for værende decideret tåbeligt hvis vi gør det.

​Hej Dragam
Hvordan definerer du en rigtig 9'er? Vi har jo haft lidt forskellige angribere kan man sige. Joselu er boksspilleren, men Benzema flagrede også. Er det en rigtig 9'er? Bliver Endrick for lav til at være en "rigtig 9'er"? Jeg er lidt i tvivl om hvad du mener. 
Transfermarkt siger f.eks. at Mbappe har spillet 9'er i 225 kampe og lavet 189 mål samt 84 assists i de kampe. Men det siger selvfølgelig ikke meget om hvordan det så er i praksis. 

Den store, stærke 9'er findes vel mest fra en noget lavere hylde end netop Mbappe, da vi ikke kan hente Haaland og Kane er = 0 trofæer. Hvad tænker du?

Og så synes jeg det er ret hårdt at kategorisere Ronaldo som en "lejesoldat"
Sidste redigering: 6 måneder 1 uge siden ved Brylle.

6 måneder 1 uge siden #65 af Estadio Santiago Bernabéu

Kasillas post=175525 skrev: Forkert forbruger nøgle/hemmelighed i konfiguration

Til dem der ikke klikker på linket. Home grown:

• (Nacho)
• Dani Carvajal
• Lucas Vázquez
• Fede Valverde
• Fran García
• Vinicius
• Rodrygo
• Camavinga

Og La Liga grown:

• Dani Ceballos
• Joselu

6 måneder 1 uge siden #66 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Sæson 24-25
Nacho smutter. Ceballos formentlig også. Det vil betyde at hvis Joselu ikke fortsætter, så mangler vi én til at få os op på 8. Men det kan jo være Nico Paz eller en anden man så hiver op fra Castilla.

Hyg jer med Dragam og de andre spader.

6 måneder 1 uge siden #67 af Fondo_Sur
Besvaret af Fondo_Sur på emne Sæson 24-25
Det har godt nok været nogle vilde uger som madridista. Kunne tydelig huske tilbage for mange år siden, da Real Madrid aldrig kom videre fra 1/8 dels finalerne i bagkanten af galacticos-tiden. Kan huske, at jeg var misundelig på andre klubber som Man U, Milano klubberne, barca osv. der fik lov til at spille de store kampe i Champions League. Hvor hele verden så dem spille og ikke kun deres egne fans. Real Madrid er i en helt unik position takket være tålmodighed og gode værdier. Balon d’or til Vinicius ville på en eller anden måde være kronen på værket.
Sidste redigering: 6 måneder 1 uge siden ved Fondo_Sur.
Følgende bruger(e) sagde tak: Estadio Santiago Bernabéu

6 måneder 1 uge siden #68 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Sæson 24-25
Det er også vigtigt at kunne acceptere at tabe så de sæsoner hvor titlerne ikke er kommet i hus, de er med til at danne klubbens vej til succes. Har aldrig været misundelig på andres succes. Det bedste er at kunne lære af sine nederlag og fejl. 

Galactico downfall version 2
Sidste redigering: 6 måneder 1 uge siden ved 9eren.

6 måneder 1 uge siden #69 af Ramos4
BREAKING: Florentino Pérez wants to speak about Kylian Mbappé’s case in the player’s presentation with Real Madrid & clarify what happened in 2022.
@FabrizioRomano

Oh, this oughta be good!

Følgende bruger(e) sagde tak: Estadio Santiago Bernabéu

6 måneder 1 uge siden #70 af 9eren
Tror ikke vi får noget lige nu

6 måneder 1 uge siden #71 af 9eren
Det sker efter Cl finalen

6 måneder 1 uge siden #72 af Ramos4
Lader til at vi går efter Mbappe, Davies, Yoro denne sommer og så Wirtz i 2025.

Det er jo ikke helt dumt, må man sige.

Leveret af Kunena Forum