Sæson 24-25
Ny højre back:)?
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Jeg mindes også at have læst et sted at Cama vil have/bliver nummer 6.
Hm - Var jeg ikke klar over!Mathiaska post=176585 skrev: Under mesterskabsfejringen blev det kraftigt antydet af Kroos at Fede overtager nummer 8.
Jeg mindes også at have læst et sted at Cama vil have/bliver nummer 6.
Så ellers mesterskabsfejringen, men den må jeg have misset/glemt!
Kunne han ikke være en udemærket back up til vores midterforsvar?
Så kan Yoro ankomme gratis til næste år.
Khéphren Thuram meldes tæt på Juventus. Dermed er han ikke længere et muligt emne til midtbanen.El_Juan post=176582 skrev: Så blev det den 1. juli. 2024/25-sæsonen er nu "officielt" sat i gang. I hvert fald på transfermarkedet.
Således tager truppen sig ud lige nu. Spillerne med (*) har kontraktudløb næste sommer, 2025. Spillerne med (**), har kontrakt udløb om to år, 2026.
01 🇧🇪 Thibaut Courtois (**) - 13 🇺🇦 Andriy Lunin (*)
02 🇪🇸 Dani Carvajal (*) - 17 🇪🇸 Lucas Vázquez (*)
22 🇩🇪 Antonio Rüdiger (**) - 03 🇧🇷 Éder Militão
04 🇦🇹 David Alaba (**) - 00 🇪🇸 Jesús Vallejo (*)
23 🇫🇷 Ferland Mendy (*) - 20 🇪🇸 Fran García
18 🇫🇷 Aurélien Tchouaméni - 12 🇫🇷 Eduardo Camavinga
15 🇺🇾 Fede Valverde - 10 🇭🇷 Luka Modric (*)
05 🇬🇧 Jude Bellingham - 19 🇪🇸 Dani Ceballos
11 🇧🇷 Rodrygo - 21 🇲🇦 Brahim Díaz
00 🇫🇷 Kylian Mbappé - 00 🇧🇷 Endrick
07 🇧🇷 Vinícius Júnior- 24 🇹🇷 Arda Güler
Ledige numre, plus spillere, der er vendt tilbage fra lejeaftaler:
06
08
09
14
16
25
00 🇪🇸 Rafa Marín (**)
00 🇧🇷 Reinier Jesus (**)
00 🇩🇴 Peter Federico (*)
00 🇪🇦 Juanmi Latasa (*)
Rafa Marín meldes på vej til Napoli.
Til midterforsvaret er Leroy Yoro (Lille) det varmeste navn. Andre navne som er blevet nævnt, er bl.a. Antonio Silva (Benfica), Cristian Romero (Tottenham), Malick Thiaw (AC Milan) og Goncalo Inácio (Sporting CP).
Til venstre backen er Alphonso Davies (FC Bayern München) stadig et varmt emne. Et tilbagekøb af Miguel Gutiérrez (Girona) er også på tale, om end nok nærmere med henblik på et videresalg.
Til den centrale midtbane, er klubben sat i forbindelse med både Adrien Rabiot (Juventus) og Khéphren Thuram (Nice). Dog kun i tilfælde af, at Ceballos bliver solgt.
Offensiven ser ud til at være på plads, om end man til fremtiden stadig har Franco Mastantuono (River Plate) i kikkerten.
Synes ikke det er en dum idé. Hermoso er ganske god, på en fri giver det jo mening til at erstatte Nacho. Spørgsmålet er om han har lyst, trods hans tid i La Fabrica tænker jeg han er meget mere Atlético-mand i dag.Dybbøl post=176601 skrev: Mario Hermoso er åbenbart blevet fritstillet i Atl. Madrid.
Kunne han ikke være en udemærket back up til vores midterforsvar?
Så kan Yoro ankomme gratis til næste år.
Skulle dog ikke blive på bekostning af en Yoro-handel, så det ville næsten kræve at der var en aftale med ham om at spille sin kontrakt ud.
Alligevel vildt nok at man prioritere dem, fremfor at hente Blanco retur for en slik, her faar man en spiller der har spillet fast (og individuelt gjort det godt) i La Liga. Man har jo ikke brug for en spiller der skal ind i start-opsti8llingen, men samtidig har man heller ikke brug for at niveauet falder saa langt som det goer hver gang Ceballos spiller, naar man har brug for at en Valverde eller Tchou skal hvile benene de sidste 20min af en kamp.Ramos4 post=176576 skrev:
Twitter aka X aka min Bibel mht. sportsnyheder mener at såfremt Ceballos smutter, så rykkes Nico Paz eller Mario Martín op.NadaMás post=176573 skrev: The Athletic skriver, at Ceballos har bedt om at blive solgt.
Skulle det blive en realitet, begynder midtbanen at se tynd ud.
Khepren Thuram og Rabiot er tidligere blevet nævnt herinde på sitet.
Har i en favorit blandt de to? Eller mere generelt? Tænker det skal være en der er villig til at tage en mere perifær rolle i truppen, og derfor heller ikke være en for dyr løsning.
Synes personligt Nico virkelig har forspildt sin chance i de indhop han har haft denne season, det kan godt vaere han til tider kan noget med bolden, men der mangler i den grad noget sult (ala Brahim) naar han har vaeret paa banen. Mario har vi set for lidt til paa 1. holdet til at kunne bedoemme paa det niveau, men ville vaere yderst imponerende hvis han allerede paa nuvaerende tidspunkt er bedre end Blanco.
Donde está la biblioteca?
DeLaRed post=176613 skrev:
Alligevel vildt nok at man prioritere dem, fremfor at hente Blanco retur for en slik, her faar man en spiller der har spillet fast (og individuelt gjort det godt) i La Liga. Man har jo ikke brug for en spiller der skal ind i start-opsti8llingen, men samtidig har man heller ikke brug for at niveauet falder saa langt som det goer hver gang Ceballos spiller, naar man har brug for at en Valverde eller Tchou skal hvile benene de sidste 20min af en kamp.Ramos4 post=176576 skrev:
Twitter aka X aka min Bibel mht. sportsnyheder mener at såfremt Ceballos smutter, så rykkes Nico Paz eller Mario Martín op.NadaMás post=176573 skrev: The Athletic skriver, at Ceballos har bedt om at blive solgt.
Skulle det blive en realitet, begynder midtbanen at se tynd ud.
Khepren Thuram og Rabiot er tidligere blevet nævnt herinde på sitet.
Har i en favorit blandt de to? Eller mere generelt? Tænker det skal være en der er villig til at tage en mere perifær rolle i truppen, og derfor heller ikke være en for dyr løsning.
Synes personligt Nico virkelig har forspildt sin chance i de indhop han har haft denne season, det kan godt vaere han til tider kan noget med bolden, men der mangler i den grad noget sult (ala Brahim) naar han har vaeret paa banen. Mario har vi set for lidt til paa 1. holdet til at kunne bedoemme paa det niveau, men ville vaere yderst imponerende hvis han allerede paa nuvaerende tidspunkt er bedre end Blanco.
Ja, Nico Paz har gjort det fint da han fik indhop i starten, men jeg synes han mangler noget personlighed på banen, som du måske også kalder sult. Da Güler også begyndte at få minutter, jeg tænker især i en cup-kamp imod et lavere rangeret hold (hvor Tobias og en anden Castilla CB også fik spilletid), så overstrålede han jo fuldstændig Paz. Jeg tror det var der Paz røg længere ned i hierarkiet, jeg husker ham ikke rigtig blive udtaget til førsteholdstruppen efter dette. Det en utrolig svær vej fra Castilla til førsteholdet, men man må også tage sine chancer når man får dem. Og selvom jeg ikke synes Paz har været decideret dårlig når han har fået chancen, så har han jo heller ikke ligefrem grebet den til fulde, som Güler har gjort stort set hver gang han har fået chancen.
BREAKING: Antonio Pintus has RENEWED his contract.
@marca
Hyg jer med Dragam og de andre spader.
Real fører stadig kapløbet om Yoro. PSG, Liverpool og United er forsat i venteposition, da Yoro angiveligt helst vil til Real. Forhandling mellem klubberne.
Som jeg hører det, betyder det at meget skal gå galt for at Yoro ikke kommer til klubben - Nok også inden alt for længe, da man givetvis vil have ham med til USA.
Jeg synes at de fleste spillere der bliver rygtet til klubben ender med at komme til (hvilket jeg også mener blev italesat på podcasten). Der er ikke nært så mange spillere der rygtes til som der var fra fem-ti år siden, og det kan jeg egentlig godt lide. Davies-rygtet skal dog stadig blive lidt mere konkret inden jeg hænger min hat på den.
Uden at have set Yoro spille, tror jeg at det er en rigtig god handel. Forsvaret mangler ungdom, og her er en spiller der allerede har spillet to sæsoner på topplan, og skal have udmærket sig meget. Hans stats samt hvad der bliver skrevet/sagt om ham virker meget lovende.
Tænker nok Presi skal få ham forhandlet ned på en fornuftig pris. Real sidder med alle kortene i denne handel.
- Cristiano7
- Platin bruger
Kroos er smuttet og har svært ved at se fornuften i at give Modric så mange kampe i den kommende sæson.
Vores centrale midtbane er nu Tchouameni, Valverde, Camavinga, Modric, Ceballos og måske Güler? Svagheden ligger hos Modric og Ceballos pga hhv alder og kvalitet.