Sæson 24-25

4 timer 19 minutter siden #649 af El Siete
Besvaret af El Siete på emne Sæson 24-25

asp3200 post=179926 skrev: Problemet med holdet er at vi ikke har en ny Kroos, en som er god til at diktere spillet og stensikker i sin boldomgang, vi har kun en mulighed som jeg ser det og det er all in på Rodri i city. Han er den eneste i min optik som kan overtage og styre den midtbane. 

​Han snakkede angiveligt med Carvajal om at spille i Madrid, men selvfølgelig var under kontrakt i City. Men Pep og City er ikke blege for at sælge spillere der ikke vil være der. Lets go! 

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 timer 18 minutter siden #650 af El Siete
Besvaret af El Siete på emne Sæson 24-25
​Giv Mbappe og Bellingham et "hvil" næste weekend og start med Güler og Endrick i stedet. 

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 timer 59 minutter siden #651 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Sæson 24-25

mohbar post=179936 skrev:

asp3200 post=179931 skrev:

9eren post=179927 skrev: Ej kom nu. Manden er ACL skadet. Det er gu da det vi mindst har brug for flere af!

​Er jeg med på, men der er jo ikke andre som har samme klasse som kroos havde. Tydeligt vores spil er gået helt i stå efter han sagde stop.

​For det tyrkiske landshold bruges Arda til at binde spillet sammen. 

Arda kunne sagtens blive arvtageren dog med en mindre offensiv forskel.

​han er 20 gange bedre i boldomgangen med sine medspillere på midtbanen end mange af de andre
og kan finde fronten. Han er også en fighter og han ville kunne få samme betydning som Pedri har for Barcelona. Men ja jeg er nok ved at blive omvendt ift troen på at Carlo er den mand som tør at tage nogle chancer og give bænkeplads til de store stjerner

Galactico downfall version 2

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 timer 24 minutter siden #652 af Bogelund
Besvaret af Bogelund på emne Sæson 24-25
Som jeg ser det, er det fuldstændig lige meget hvem Carlo smider på banen. Om det er Gular, Dias, Vini eller Mbappe osv.
 
De aner ikke hvad de skal gøre eller hvad de andre gør. De er herreløse høner. Og det er på sin måde fair nok. Der er mange unge spillere og de har brug for at blive guidet.

Ligesom alle andre unge mennesker har i ens arbejde. Og ja, nogle har vundet meget, men der havde de meget erfarne og kloge spillere med som de kunne læne sig op af. 
Fodbold er ikke nemt som ung, men mindre der er en strategi/ plan for hvordan vi gør ting. 

Vi er afhængig af individuelle kvalitet og folk rammer dagen og det kommer ikke til at ændre sig før der kommer en ny plan for hvordan man ønsker at spille fodbold i RM. 

Det synes jeg personlig er virkelig øv, for jeg tror faktisk vi kunne spille noget virkeligt flot bold, hvis bare de vidste hvad de skulle. 
 
Følgende bruger(e) sagde tak: Siempre fiel

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 time 54 minutter siden #653 af Matamoro
Besvaret af Matamoro på emne Sæson 24-25
Modric skal spille. Ellers fungerer midtbanen bare ikke. Højeste prioritet er at finde en ny playmaker til næste sæson. Mbappé er en lynhurtig højrekant og han skal holde bredden. Bellingham er en hårdtarbejdende hængende angriber. Vinicius er venstrekant og kan gøre hvad han vil så længe han arbejder for holdet. Klare og simple roller til stjernerne.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum