Sæson 24-25
Hvis han dog skulle vælge at tænke på det bedste for klubben og ikke holdte faste i håbet om det nok skal lykkes med Mbappe. Så er her et godt bud på næste sæson’s start 11’er.
4-2-3-1
Sesko
Vinicius Bellingham Güler
Camavinga Valverde
A. Davis Rüdiger Militao Trent A. Arnold
- Sesko, 21 år. Virkelig virkelig dygtig afslutter. Både med højre og venstre samt hovedet. Selvom han har noget højde, så har han god teknik samt fart. Vigtigst af alt, han giver så meget fylde inde i feltet som modstander SKAL forholde sig til.
- Güler, er allerede i klubben. Men han SKAL spille meget mere. Han kan blive en helt utrolig dygtige dåse åbner med hans blik for spillet og afleveringer.
- Davis og Trent, muligvis kontrakt fri til sommeren 25. De to vil med deres fart, teknik og erfaring, skabe så meget ro fra deres back positioner.
Eneste store minus, er at der ingen spanske spillere vil være i start 11’eren. Men måske vi bare må acceptere at de bedste spanske spillere, dem sidder Barca på de næste år.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Valverde har efter min mening heller ikke gjort nok væsen af sig. Den Bellingham vi har set fra fra sommeren af, puha. Mbappe er slet ikke kommet i gang. Militao og Rüdiger, Lucas Vaz samt Mendy koster 4 mål. 2 på ikke at kunne trække en offside og 2 på ikke at lukke ned for Lewandowski.
Vi har chance for at score hvert fald 2 mål i første halvleg, men problemerne havde været de samme i anden halvleg.
Galactico downfall version 2
hvis ikke Endrick og især Güler får spilleminutter fremadrettet og kontinuerligt så skal Carlo fyres prompte. Jeg vil ikke se det mere
Lunin
Lucas Militao Rüdiger Fran G
Valverde Camavinga
Bellingham Güler-Vini JR
Mbappe
Er jeg med på, men der er jo ikke andre som har samme klasse som kroos havde. Tydeligt vores spil er gået helt i stå efter han sagde stop.9eren post=179927 skrev: Ej kom nu. Manden er ACL skadet. Det er gu da det vi mindst har brug for flere af!
Hvad der tilgengæld har overrasket mig en del, det er at han synligt er en del langsomere nu, end for et par sæsoner siden - hvergang der er en løbeduel, så formår han ikke at sætte sin mand. Er han allerede begyndt at miste sin hurtighed? Det kunne godt ligne det - det er ikke så ofte man ser det så tidligt, men eksempelvis Fernando Torres begyndte også meget tidligt at miste den.
offside eller ej. Det der er utilgiveligt
Ikke alle var offside men helt ærligt
Ancelotti skal fyres for at de to spillere kan få lov at få noget spilletid. Han har gjort det før og ofte så skal de blot kave en lillebitte fejl hvorefter han river det ud i halvlegen. Andre spillere såsom Rodrygo kan være fuldstændigt anonyme og alligevel få de en hel kamp at spille.9eren post=179925 skrev: Carlo
hvis ikke Endrick og især Güler får spilleminutter fremadrettet og kontinuerligt så skal Carlo fyres prompte. Jeg vil ikke se det mere
Lunin
Lucas Militao Rüdiger Fran G
Valverde Camavinga
Bellingham Güler-Vini JR
Mbappe
Se bare Mbappe igår. Havde det været fx Mourinho var han blevet flænset ud
For det tyrkiske landshold bruges Arda til at binde spillet sammen.asp3200 post=179931 skrev:
Er jeg med på, men der er jo ikke andre som har samme klasse som kroos havde. Tydeligt vores spil er gået helt i stå efter han sagde stop.9eren post=179927 skrev: Ej kom nu. Manden er ACL skadet. Det er gu da det vi mindst har brug for flere af!
Arda kunne sagtens blive arvtageren dog med en mindre offensiv forskel.