Sæson 24-25

5 måneder 4 uger siden #697 af Siempre Madrid
Besvaret af Siempre Madrid på emne Sæson 24-25

Mr.Jensen post=180322 skrev: ​ikke noget at spille for i resten af CL før jul er vel ikke helt korrekt. Som jeg forstår det, så skal nr 9 møde nr 24, nr 10 møde nr 23 osv. hvis de større hold begynder at leve op til deres niveau, må man antage at det er meget bedre at slutte i toppen. 
tænker 2 kampe mod brugge, Psv eller Feyenoord er bedre en City, Arsenal eller Juventus

​Der er vist heller ingen, der skriver at der ikke er noget at spille for i CL før jul. Der påpeges bare, at vi ikke matematisk kan være færdige i CL inden transfervinduet åbner.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 måneder 3 uger siden #698 af asp3200
Besvaret af asp3200 på emne Sæson 24-25
​Så må vi se hvad Zubimendi og Laporte kan mod Danmark. Er Zubimendi arvtageren fra Kroos.

5 måneder 3 uger siden #699 af DeLaRed
Besvaret af DeLaRed på emne Sæson 24-25
Man kan sige hvad man vil om modstanderne, men med 5 landsholds maal paa 2 kampe, har Brahim forhåbentlig sendt et endeligt signal til Ancelotti om at han selvfølgelig skal staa foran Rodrygo og Guler i koen om spilletid.

Brahim er alt for undervurderet, og kunne potentielt vaere en noegle i at faa aabnet vores kontrol over kampene og vores offensive spil helt op!

Kun edn eneste kamp i denne saeson har han spillet mere end 45min, men har alligevel paa 250min leveret 2 assist og 1 maal, for ikke at snakke om det defensive arbejde han laver, hans pres-spil og den maade han konstant er spilbar og soeger bolden. Man kunne jo droemme om at Rodrygo bare udviste 5% af den energi Brahim goer paa banen!

Donde está la biblioteca?
Følgende bruger(e) sagde tak: asp3200

5 måneder 3 uger siden #700 af Lars1991
Besvaret af Lars1991 på emne Sæson 24-25
​Helt enig. Rodrygo må være reserve til Mbappe og Vini. Han minder for meget om dem (og præsterer for svingende) til at han skal have den tredje plads. Brahim eller Güler skal have den sidste. Og Ancelotti har gjort det klart at han ikke tror på Güler medmindre alt kører på skinner, så derfor må det blive Brahim. 

5 måneder 2 uger siden #701 af Dybbøl
Besvaret af Dybbøl på emne Sæson 24-25
​Lille gave i Vigo iaftes. 

Vi er 7 point efter Barca. Men vi har spillet to kampe færre. 

Kom nu drenge. Udnyt det og hent de 6 point, så vi kan ånde de unge Barca drenge i nakken, de vil ikke stå for presset. 

Hala Madrid
Følgende bruger(e) sagde tak: NadaMás

5 måneder 2 uger siden #702 af NadaMás
Besvaret af NadaMás på emne Sæson 24-25
​Hvis ikke det er nok for Real (ude mod Leganes og hjemme mod Getafe) - Så er der ingen undskyldning. Barca spiller selvfølgelig en kamp samtidigt, men synes at Barca-nederlaget og retorikken om den dårlige sæson må lægges på hylden nu. Når der er blod i vandet skal hajerne svømme!!!

5 måneder 2 uger siden #703 af JesperA
Besvaret af JesperA på emne Sæson 24-25
Endnu en tæt på skandaløs indsats af dommerne i La Liga. Helt ubegribeligt Gerardo Martin ikke blev udvist i første halvleg.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, andreashn

5 måneder 2 uger siden #704 af Hamid8210
Besvaret af Hamid8210 på emne Sæson 24-25
Vini ude mod Liverpool - av av av.

Men set betyder forhåbentlig at Jude får 9’eren og brahiim og bappen på kanterne

Camavinga,modric og cellabos på midten

5 måneder 2 uger siden #705 af Madrid777
Besvaret af Madrid777 på emne Sæson 24-25
Er jeg den eneste der sidder og ærger mig lidt over at Vazquez er i truppen og skulle være fit for fight. Det ender da med al sandsynlighed katastrofalt at starte ham på den HB. Starter Valverde over ham på HB? Jeg tvivler, men det ville umiddelbart være bedre eftersom El Halcon jo kan matche Liverpool-kanterne med sin fart. Den defensive opmærksomhed fra dem begge er nok på cirka samme niveau, så jeg hælder mest til Valverde.

5 måneder 2 uger siden #706 af zizou21
Besvaret af zizou21 på emne Sæson 24-25
​Jeg har sagt det før og siger det gerne igen: Ancelotti skal fyres. Jeg er stadig enormt skuffet over, at det ikke skete efter nederlaget til Barcelona, som var fuldstændig utilgiveligt. Jeg forstår, at han ikke har haft de bedste betingelser med en smal trup (bortset fra angrebet) og mange skader, men problemet ligger dybere – i hans manglende taktiske tilgang og fraværet af et klart koncept. Vi bliver kørt over i næsten hver kamp, fordi vores modstandere har frit spil. De behøver slet ikke justere deres taktik for at matche Real Madrids spillestil. Lukker de ned for Vinicius, er kampen stort set afgjort. Vores sæson kunne have været langt værre, hvis ikke det var for Vinicius. Sidste sæson var det det samme med Bellingham. Det virker som om, man har sat sin lid til, at denne sæson ville handle om Mbappé, men det skete ikke – og ærligt talt, vi har kun været “heldige”, at tingene fungerede de sidste to år takket være Kroos og færre skader. Hvorfor mener jeg, det er Ancelottis skyld? Fordi der mangler et taktisk fundament og et koncept, som spillerne kan tro på. Se på andre trænere, der har formået at skabe netop det – Barcelona og Liverpool er gode eksempler. I dag bliver vi slået af et hold med spillere som Bradley, Jones, Gravenberch og Mac Allister. Ikke ligefrem verdensstjerner, men de fungerer, fordi de spiller under en stærk taktik og et klart koncept. Det samme ser vi hos Barcelona. Ingen klubber frygter at møde os længere, og det er helt ærligt trist. Med vores historie og legacy er det nærmest chokerende, hvor hurtigt vi har mistet den respekt. Derfor mener jeg, det er tid til at sige farvel til Ancelotti – og det skal ske hurtigt. Vi har intet at miste, og sæsonen er stadig ikke ovre. Få en ny træner ind og forstærk truppen til vinter. Så har vi stadig en chance. Vamos!

Hala
Følgende bruger(e) sagde tak: El Siete

5 måneder 2 uger siden #707 af Matamoro
Besvaret af Matamoro på emne Sæson 24-25
Ud af klubben: Ancelotti, Vallejo, Tchouameni, Mendy, Ceballos, Guler, Vazquez, Alaba, Mbappe

Ind i klubben: Davies, Zubimendi, Pedro Porro, Nico Williams, Laporte

5 måneder 2 uger siden #708 af Dragam
Besvaret af Dragam på emne Sæson 24-25

Matamoro post=180543 skrev: Ud af klubben: Ancelotti, Vallejo, Tchouameni, Mendy, Ceballos, Guler, Vazquez, Alaba, Mbappe

Ind i klubben: Davies, Zubimendi, Pedro Porro, Nico Williams, Laporte

​Samtidig med modric der takker til sommer ? Så bliver vi dælme tyndt besat - vi er nødsaget til at have breddespillere, som kan acceptere ikke at være i start 11eren...

Er dog enig i at det må være farvel til vallejo, alaba, mendy, Vasquez, og mbappe.

Ift signings... der bliver nødsaget til at blive købt ind i stor stil til sommer... der er praktisk taget brug for et halvt nyt hold. Så må vi håbe at saudi vil give store penge for mbappe...

Leveret af Kunena Forum