Sæson 24-25
- 9eren
- Emne forfatter
- Gæst
-
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Skriv til mig, hvis I er klar.
Alle er velkomne - eneste krav er, at det giver et ban at skrive Negreira :-))))
Man skulle jo nødig tro, at det til forveksling var trupudtagelsen af forsvaret i en midterklub i La Liga 2…
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Det er lidt vildt, men prøv at fjerne de fem bedste forsvarsspillere på et hvilket som helst hold i Europa og se, hvordan det ville se ud.Madrid777 post=182910 skrev: Forsvar: Loren, Asencio, Jacobo, Vallejo, Fran García, Mendy.
Man skulle jo nødig tro, at det til forveksling var trupudtagelsen af forsvaret i en midterklub i La Liga 2…
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
- 9eren
- Emne forfatter
- Gæst
-
Negreira :)Sebberg post=182909 skrev: Nogen, der kunne have lyst til at få en form for Messenger- eller WhatsApp-tråd op at køre, nu når vi går ind i en periode med en række meget vigtige kampe? Så kan man sidde og chatte lidt sideløbende med kamptrådene herinde?
Skriv til mig, hvis I er klar.
Alle er velkomne - eneste krav er, at det giver et ban at skrive Negreira :-))))
- 9eren
- Emne forfatter
- Gæst
-
- Madridista02
-
- Platin bruger
-
- Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
Godt nok noget af en falliterklæring at sige vi taber ligaen pga dommerne. Du fralægger fuldstændig ansvaret fra Real Madrid, i stedet for at fokusere på hvor elendigt vi spiller.9eren post=182915 skrev: Jeg håber vi bliver mestre, men jeg synes ligaen har set sit absolut bund niveau og der er alt for meget nepotisme og korruption i den spanske liga. Jeg forventer at dommerne afgøre ligaen. Så der er ingen grund til at tage debatten videre herfra.
Jeg savner Pepe :(
- 9eren
- Emne forfatter
- Gæst
-
Og husk, at det er en subjektiv holdning at du mener vi spiller elendigt. Det kan være at der er flere der har samme holdning, men egentlig er jeg ret ligeglad. Fodbold kan vindes på mange måder og det gør det ik mere retfærdigt at vinde en turnering på hvad folk synes er flot fodbold. Ej har det noget som helst med dommerne at gøre!
- Madridista02
-
- Platin bruger
-
- Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
Det er subjektivt , har du ret i. Jeg synes mange af vores pointtab er selvforskyldt, jeg kan godt se at der er kontroversielle kendelser, men det er der mod ALLE hold. At tro det kun er i mod os, synes jeg er forkert. Men jeg er også opdraget til at kigge indad , når tingene ikke går godt. Det er måske derfor jeg ikke fralægger Real Madrid ansvaret og placerer det på dommerne.9eren post=182917 skrev: Om vi så løber rundt som tosser på en fodboldbane og falder over vores egne ben, så er denne her liga korrupt og afgjort af alt andet end fodbold på banen.
Og husk, at det er en subjektiv holdning at du mener vi spiller elendigt. Det kan være at der er flere der har samme holdning, men egentlig er jeg ret ligeglad. Fodbold kan vindes på mange måder og det gør det ik mere retfærdigt at vinde en turnering på hvad folk synes er flot fodbold. Ej har det noget som helst med dommerne at gøre!
- 9eren
- Emne forfatter
- Gæst
-
Dommerne har haft total indflydelse på Real Madrids kampe.
Dertil Negreira sagen den er ikke slut endnu
- Madridista02
-
- Platin bruger
-
Fair nok du ikke er enig, jeg ser det ikke som du ser det.9eren post=182919 skrev: Jeg er ikke enig. Der foregår en hetz mod Vini jr eksempelvis mens Lamine kan give albuer i hovedet og få frispark på det. Han kan også filme uden at få gult, spille op og meget mere. Der er total forskelsbehandling i mellem de forskellige hold. Barcelona har haft en kamp i denne sæson hvor de kan se sig snydt for points mod Sociedad. Men det er kun 1 kamp.
Dommerne har haft total indflydelse på Real Madrids kampe.
Dertil Negreira sagen den er ikke slut endnu