Sæson 24-25
- Siempre fiel
- Platin bruger
-
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- 9eren
- Emne forfatter
- Gæst
-
For mig er det Asencio der gør at vi ikke behøver en centerback mere, så længe Rudiger er skadesfri.9eren post=183158 skrev: Rüdiger, Alaba og Lucas V skulle alle være klar mod City. Det var godt vi ikke postede penge i en centerforsvar.
Fint at Vasquez er klar, men Valverde skal bare ned på den højreback igen :)
Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Perfekt
Hamid, du er ikke den eneste, jeg så gerne vi stoppede med at spille Vini, Mbappe og Rodrygo på samme tid for netop at give plads til at Jude kan komme længere frem på banen, hvor han allerede har en klasse forståelse med Mbappe. Pt så jeg faktisk helst at det var Rodrygo der var på banen sammen med de to, men Carlo vælger jo nok Vini. Jeg er bare ved at være færdig med Vini’s attitude, i en sådan grad at det, for mig, er fuldstændig ligegyldigt hvad han bidrager med sportsligt.Hamid8210 post=183160 skrev: Er jeg den eneste der savner lidt at se Jude som CF. Han udfyldte den rolle så
Perfekt
- 9eren
- Emne forfatter
- Gæst
-
- NachoFernández
- Væk
- Platin bruger
-
Synes vi nogle tidligere når har fået sådanne situationer efter os.
“According to Law 12.1 of the IFAB rules, it is a foul if a player deliberately touches the ball with their hand or arm - usually by moving their hand or arm towards the ball.NachoFernández post=183175 skrev: Kan nogen (nej tak, 9'eren) forklare mig, hvordan det ikke var et straffespark når man glider ned og prikker til bolden med hånden? Er det en "naturlig position" der er argumentet?
It is also a foul if the contact comes as a result of a player trying to make their body unnaturally bigger. This is a regular point of contention, so to quote the laws: "A player is considered to have made their body unnaturally bigger when the position of their hand/arm is not a consequence of, or justifiable by, the player’s body movement for that specific situation.”
Jeg vil give dommeren ret her, og sige at det ikke var med vilje, og han er ikke unaturligt bred da han er gået ned i en glidende tackling.
DC19
- 9eren
- Emne forfatter
- Gæst
-
- NachoFernández
- Væk
- Platin bruger
-
Ja det giver god mening. Jeg trækker i land-#7- post=183177 skrev:
“According to Law 12.1 of the IFAB rules, it is a foul if a player deliberately touches the ball with their hand or arm - usually by moving their hand or arm towards the ball.NachoFernández post=183175 skrev: Kan nogen (nej tak, 9'eren) forklare mig, hvordan det ikke var et straffespark når man glider ned og prikker til bolden med hånden? Er det en "naturlig position" der er argumentet?
It is also a foul if the contact comes as a result of a player trying to make their body unnaturally bigger. This is a regular point of contention, so to quote the laws: "A player is considered to have made their body unnaturally bigger when the position of their hand/arm is not a consequence of, or justifiable by, the player’s body movement for that specific situation.”
Jeg vil give dommeren ret her, og sige at det ikke var med vilje, og han er ikke unaturligt bred da han er gået ned i en glidende tackling.
- 9eren
- Emne forfatter
- Gæst
-
Que se joda el alcalde