Sæson 24-25

1 år 5 måneder siden #865 af Siempre fiel
Besvaret af Siempre fiel på emne Sæson 24-25
​Det er godt nok svært at gennemskue hvor meget der er i det her med Vini og det her arabiske cirkusbold. Men undrer mig og over at der ikke er en "nyhed" her på madridista om noget der fylder så meget i de spanske medier de her dage :-D Noget af det går jo på at Vini selv har "tilbudt sig" til sheikerne - men det er selvfølgelig meget sandsynligt at det handler om at han åbenbart vil presse citronen helt vildt ved en kommende kontraktforlængelse. Det er nok også fordi jeg har så umanerligt vanskeligt ved at forestille med nogen spiller med bare et minimum af ambitioner gider "stoppe" på topplan og tage ned og spille Sunday League i ørkenen. Men sku Vini ende med at gøre det, så vil det nok bare bekræfte mig i mit indtryk af hvor ualmindeligt dårligt begavet han er. Og sker det, så skal vi selvfølgelig bare ha en ordentlig trillebør med oliepenge, så går det nok :-D
Følgende bruger(e) sagde tak: asp3200, Iscold, El Siete

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• 9eren
  • Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
1 år 5 måneder siden #866 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Sæson 24-25
Rüdiger, Alaba og Lucas V skulle alle være klar mod City. Det var godt vi ikke postede penge i en centerforsvar.

1 år 5 måneder siden #867 af El Siete
Besvaret af El Siete på emne Sæson 24-25

9eren post=183158 skrev: Rüdiger, Alaba og Lucas V skulle alle være klar mod City. Det var godt vi ikke postede penge i en centerforsvar.

For mig er det Asencio der gør at vi ikke behøver en centerback mere, så længe Rudiger er skadesfri. 
Fint at Vasquez er klar, men Valverde skal bare ned på den højreback igen :) 

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Følgende bruger(e) sagde tak: Iscold, NickyMad

1 år 5 måneder siden #868 af Hamid8210
Besvaret af Hamid8210 på emne Sæson 24-25
Er jeg den eneste der savner lidt at se Jude som CF. Han udfyldte den rolle så
Perfekt

1 år 5 måneder siden #869 af Iscold
Besvaret af Iscold på emne Sæson 24-25

Hamid8210 post=183160 skrev: Er jeg den eneste der savner lidt at se Jude som CF. Han udfyldte den rolle så
Perfekt

​Hamid, du er ikke den eneste, jeg så gerne vi stoppede med at spille Vini, Mbappe og Rodrygo på samme tid for netop at give plads til at Jude kan komme længere frem på banen, hvor han allerede har en klasse forståelse med Mbappe. Pt så jeg faktisk helst at det var Rodrygo der var på banen sammen med de to, men Carlo vælger jo nok Vini. Jeg er bare ved at være færdig med Vini’s attitude, i en sådan grad at det, for mig, er fuldstændig ligegyldigt hvad han bidrager med sportsligt.

• 9eren
  • Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
1 år 4 måneder siden #870 af 9eren
Brahim med fra start og Valverde spiller HB

1 år 4 måneder siden #871 af NachoFernández
Besvaret af NachoFernández på emne Sæson 24-25
​Kan nogen (nej tak, 9'eren) forklare mig, hvordan det ikke var et straffespark når man glider ned og prikker til bolden med hånden? Er det en "naturlig position" der er argumentet? 
Synes vi nogle tidligere når har fået sådanne situationer efter os. 

1 år 4 måneder siden #872 af -#7-
Besvaret af -#7- på emne Sæson 24-25

NachoFernández post=183175 skrev: ​Kan nogen (nej tak, 9'eren) forklare mig, hvordan det ikke var et straffespark når man glider ned og prikker til bolden med hånden? Er det en "naturlig position" der er argumentet? 

​“According to Law 12.1 of the IFAB rules, it is a foul if a player deliberately touches the ball with their hand or arm - usually by moving their hand or arm towards the ball.

It is also a foul if the contact comes as a result of a player trying to make their body unnaturally bigger. This is a regular point of contention, so to quote the laws: "A player is considered to have made their body unnaturally bigger when the position of their hand/arm is not a consequence of, or justifiable by, the player’s body movement for that specific situation.”

Jeg vil give dommeren ret her, og sige at det ikke var med vilje, og han er ikke unaturligt bred da han er gået ned i en glidende tackling. 

DC19
Sidste redigering: 1 år 4 måneder siden ved -#7-.
Følgende bruger(e) sagde tak: NachoFernández

• 9eren
  • Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
1 år 4 måneder siden #873 af 9eren
Fryd Negreira

1 år 4 måneder siden #874 af elle44
Besvaret af elle44 på emne Sæson 24-25
Kan vi ikke bare få en Valverde til hver plads

1 år 4 måneder siden #875 af NachoFernández
Besvaret af NachoFernández på emne Sæson 24-25

-#7- post=183177 skrev:

NachoFernández post=183175 skrev: ​Kan nogen (nej tak, 9'eren) forklare mig, hvordan det ikke var et straffespark når man glider ned og prikker til bolden med hånden? Er det en "naturlig position" der er argumentet? 

​“According to Law 12.1 of the IFAB rules, it is a foul if a player deliberately touches the ball with their hand or arm - usually by moving their hand or arm towards the ball.

It is also a foul if the contact comes as a result of a player trying to make their body unnaturally bigger. This is a regular point of contention, so to quote the laws: "A player is considered to have made their body unnaturally bigger when the position of their hand/arm is not a consequence of, or justifiable by, the player’s body movement for that specific situation.”

Jeg vil give dommeren ret her, og sige at det ikke var med vilje, og han er ikke unaturligt bred da han er gået ned i en glidende tackling. 

​Ja det giver god mening. Jeg trækker i land 

• 9eren
  • Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
1 år 4 måneder siden #876 af 9eren
En lunes soy rayista

Que se joda el alcalde

Leveret af Kunena Forum