Sæson 24-25

1 uge 4 dage siden #793 af Cristiano7
Besvaret af Cristiano7 på emne Sæson 24-25
Jeg har en fornemmelse, at Carlo vælger Alaba og Tchou i forsvaret mod City på udebane pga han lægger vægt på…erfaring…

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 uge 4 dage siden #794 af NachoFernández
Besvaret af NachoFernández på emne Sæson 24-25

Madrid777 post=182496 skrev: En konstellation med Alaba og Asencio er et godt match. Er dog stadig
lidt nervøs for Alaba når han skal tryktestes for alvor efter er helt år ude.

​Det er jeg også, men hvis vi har held med Alabas tilbagekomst, så er han guld værd med sit lederskab og færdighederne på bolden som vi har manglet nede bagfra. Asensio skal være vågen og bakke ham op, men jeg glæder mig til at se Alaba komme i gang. Mod Atléticos to angribere, er det vigtigt hvis vi kan spille den sikkert ud.

Kan han lige komme ind og brænde banen af mod Atlético, så er Rudiger forhåbentlig klar til City. 

1 uge 4 dage siden #795 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Sæson 24-25
Rüdiger ude i 3 uger minimum

Hver morgen er det et godt tidspunkt at huske på at Barcelona har brugt 17 år på at betale Negreira 8,3 millioner euro.

La cantera > La masia
Una pasión, Real Madrid
Mi campeón de Chamartín

1 uge 4 dage siden #796 af Lars1991
Besvaret af Lars1991 på emne Sæson 24-25
​Det altså også bare drøn uheldigt at han bliver skadet. Ja, han har spillet stort set alle minutter. Og jo, man vidste der var en ekstra risiko igår, fordi man spillede med hans lår tapet op. Men hvordan kunne man vide at det ikke virkede som magi? Jeg troede faktisk ikke man kunne blive mere skadet, hvis man brugt tape/forbinding. Det tror jeg heller ikke Ancelotti vidste, så vil ikke give ham skylden. Derudover, hvad skulle han have gjort? Spille Asencio? Han har altså bare ikke niveauet til at kunne klare Espanyols uhyggelige offensiv, det ved Ancelotti godt. Så selv hvis han troede at magi måske ikke fandtes, så kunne han jo ikke risikere at spille med en spiller som Asencio. De har jo slet ikke kendt hinanden så længe, så Ancelotti ved ikke om han kan stole på ham endnu. Og så kan man jo ikke få spilletid. Kun spillere der har bevist over flere sæsoner at man kan stole på dem, kan få spilletid, det sådan Ancelotti ledeselsstil fungerer og det har bragt ham meget success, så det skal han for alt i verden ikke pille ved. Så inden man siger ja til Real Madrid, så skal man lige sikre sig at man allerede har spillet der i nogle sæsoner ellers kan man ikke få spilletid. Ja, det virker måske lidt svært, men ikke i Ancelottis mytiske verden!
Følgende bruger(e) sagde tak: Siempre fiel, Iscold, El Siete, Dragam, NickyMad

1 uge 4 dage siden #797 af NickyMad
Besvaret af NickyMad på emne Sæson 24-25
Enig, og det er jo nok også spørgsmål om tid før Jude eller Valverde løber ind i en skade. Med tanke på de næste par store kampe, er det oplagt dem med mange minutter sidder over i cuppen, men sådan kommer det nok ikke til at gå.
Ancelotti siger der er for mange kampe, men Ancelotti siger også spillerne ikke er trætte når man spørger hvorfor de ikke spares. Make it make sense.

Et eller andet sted håber jeg Jude, Valverde og Rudiger løber ind i ‘små’ skader lige op til det ligegyldige klub VM, så de kan få en længere sommerferie.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dragam

1 uge 4 dage siden #798 af JesperThomsen
Besvaret af JesperThomsen på emne Sæson 24-25
​jeg synes også vi må tænke på den smalle trup som Carlo har til rådighed. Hvis han bruger Rüdiger og Asencio i alle kampe så skal han rotere. Hvis han så rykker AT derned så skal han bruge nogle stoppere..
Det er en skandale at Perez kun tænkte på Mbappe i sommer (og i dette vindue) og glemte en stopper, 9’er og en erstatning for Kroos. 
Carlo kan jo ikke spare Valverde og Bellingham, for camavinga er ude og modric er ikke god nok længere 
Følgende bruger(e) sagde tak: Siempre fiel, Dragam

1 uge 4 dage siden #799 af NickyMad
Besvaret af NickyMad på emne Sæson 24-25
Jeg er ikke uenig, men efterhånden er jeg også i tvivl om Ancelotti ville have brugt dem hvis de ikke er til start 11. Der bliver jo ikke roteret hvor man har mulighederne. Det kan man jo se med Arda, Endrick og Asencio fx.
Der har været rigeligt med chancer for at spare. Enten hvor kampene har været nemme eller man har ført stort. Det gavner jo heller ikke holdet hvis Jude igen skal se slidt ud næste 4 måneder, eller bliver skadet.
Sidste redigering: 1 uge 4 dage siden ved NickyMad.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dragam

1 uge 4 dage siden #800 af Sebberg
Besvaret af Sebberg på emne Sæson 24-25
​Efter sådan en kamp som i går kan jeg bare mærke, at jeg glæder mig enormt meget til, at vi får noget nyt blod ind på den trænerstol.

Der er én altoverskyggende ting, som man ikke kan klandre Ancelotti for, og det er naturligvis meritterne. Resultaterne. Vi har vundet meget de seneste år, end hvad vi reelt kunne forvente... og det er jo det altoverskyggende i fodbold, ik!?

Jo, det er én hat du kan have på: At alt andet er ligegyldigt, hvis du bare vinder. Det er der masser - inkl. nærmest alle på vores podcast - madridistas, der mener. 

Èn anden hat er: At vinde er naturligvis det vigtigste, men det hører også med i ligningen, hvordan du vinder, og hvordan dit fodboldhold udvikler sig. Og dér synes jeg godt nok efterhånden, der er mange kompromiser med Carlo som træner.

Det allerstørste er spillet. Hvornår har man i denne sæson været bjergtaget, hvor det ikke har været mod en uduelig modstander? Der var lidt mod Dortmund, men ellers sprudler vi jo aldrig, når vi møder god modstand. Det er jo trist, synes jeg. Jeg tør da også sagtens indrømme, at der har været et par CL-runs de seneste par sæsoner, hvor det slet ikke har været lige så fedt som tidligere, fordi vi helt objektivt har været det dårlige hold, men har vundet på individuelle bedrifter og den der magiske erfaring.

Et andet kompromis er Carlos valg. Jeg er træt af, at han skal have en pistol for panden, før han giver vores unge spillere en reel chance. Og når han så ender med at få gang i en af dem, så vælger han fandme igen og igen at se bort fra ham, selvom det jo er åbenlyst, at han præsterer godt gang på gang. Jeg er også træt af, at man så ofte - ligesom i går - skal se en startopstilling og så tage sig til hovedet over ubegribelige valg. 

Alt peger på Xabi til sommer, og jeg forventer virkelig ikke, at han kommer direkte ind og vinder det hele. Langt fra. Men jeg er hånden på hjertet klar på at tage lidt tæsk for bare at få lidt mere gejst ind. Jeg er klar på at se unge spillere, formationsskift under kampene, flyvende backs, sprudlende spil og et højt pres. Jeg er så klar på at se en ærlig træner i stedet for en, der skal lyve pressen direkte op i ansigtet, når han holder pressemøder efter kampene. 

1 uge 2 dage siden #801 af 9eren
“ “Valverde no va a jugar de central. Jugará de lateral algún partido si es necesario. De centrales jugaran Jacobo, Asencio o Tchouameni”.”

Mums. Det er ærgerligt med skaderne men jeg har fuld tillid til Jacobo og Asencio sammen i det forsvar

Hver morgen er det et godt tidspunkt at huske på at Barcelona har brugt 17 år på at betale Negreira 8,3 millioner euro.

La cantera > La masia
Una pasión, Real Madrid
Mi campeón de Chamartín

1 uge 2 dage siden #802 af 9eren
Bellingham og Mbappe er ude til mogendagens kamp. Satan Perez, det hele er jo din skyld. Du skulle jo ha hentet Ødegaard og Håland.

Spøg til side

Valverde, Jacobo, Asencio, Mendy
Tchouameni, Arda, Brahim, Ceballos
Vini jr og Rodrygo

La cantera > La masia
Una pasión, Real Madrid
Mi campeón de Chamartín

1 uge 1 dag siden #803 af 9eren
Lunin; Valverde, Asencio, Jacobo Ramón, Mendy; Tchouameni, Modric; Arda Güler, Brahim, Rodrygo; Endrick.

Vamoooos

La cantera > La masia
Una pasión, Real Madrid
Mi campeón de Chamartín
Følgende bruger(e) sagde tak: Iscold

• Madridista02
  • Madridista02's profilbillede
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
1 uge 1 dag siden #804 af Madridista02
Besvaret af Madridista02 på emne Sæson 24-25

9eren post=182611 skrev: Lunin; Valverde, Asencio, Jacobo Ramón, Mendy; Tchouameni, Modric; Arda Güler, Brahim, Rodrygo; Endrick.

Vamoooos

​Faktisk ret slagkraftigt hold. Jeg er desværre på arbejde, er der nogen der vil opdatere om Jacobos præstation og hvordan han gør det? Er spændt på ham!

Jeg savner Pepe :(

Leveret af Kunena Forum