Sæson 24-25
- Cristiano7
- Platin bruger
-
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- NachoFernández
- Senior bruger
-
Det er jeg også, men hvis vi har held med Alabas tilbagekomst, så er han guld værd med sit lederskab og færdighederne på bolden som vi har manglet nede bagfra. Asensio skal være vågen og bakke ham op, men jeg glæder mig til at se Alaba komme i gang. Mod Atléticos to angribere, er det vigtigt hvis vi kan spille den sikkert ud.Madrid777 post=182496 skrev: En konstellation med Alaba og Asencio er et godt match. Er dog stadig
lidt nervøs for Alaba når han skal tryktestes for alvor efter er helt år ude.
Kan han lige komme ind og brænde banen af mod Atlético, så er Rudiger forhåbentlig klar til City.
Hver morgen er det et godt tidspunkt at huske på at Barcelona har brugt 17 år på at betale Negreira 8,3 millioner euro.
La cantera > La masia
Una pasión, Real Madrid
Mi campeón de Chamartín
Ancelotti siger der er for mange kampe, men Ancelotti siger også spillerne ikke er trætte når man spørger hvorfor de ikke spares. Make it make sense.
Et eller andet sted håber jeg Jude, Valverde og Rudiger løber ind i ‘små’ skader lige op til det ligegyldige klub VM, så de kan få en længere sommerferie.
- JesperThomsen
- Platin bruger
-
Det er en skandale at Perez kun tænkte på Mbappe i sommer (og i dette vindue) og glemte en stopper, 9’er og en erstatning for Kroos.
Carlo kan jo ikke spare Valverde og Bellingham, for camavinga er ude og modric er ikke god nok længere
Der har været rigeligt med chancer for at spare. Enten hvor kampene har været nemme eller man har ført stort. Det gavner jo heller ikke holdet hvis Jude igen skal se slidt ud næste 4 måneder, eller bliver skadet.
Der er én altoverskyggende ting, som man ikke kan klandre Ancelotti for, og det er naturligvis meritterne. Resultaterne. Vi har vundet meget de seneste år, end hvad vi reelt kunne forvente... og det er jo det altoverskyggende i fodbold, ik!?
Jo, det er én hat du kan have på: At alt andet er ligegyldigt, hvis du bare vinder. Det er der masser - inkl. nærmest alle på vores podcast - madridistas, der mener.
Èn anden hat er: At vinde er naturligvis det vigtigste, men det hører også med i ligningen, hvordan du vinder, og hvordan dit fodboldhold udvikler sig. Og dér synes jeg godt nok efterhånden, der er mange kompromiser med Carlo som træner.
Det allerstørste er spillet. Hvornår har man i denne sæson været bjergtaget, hvor det ikke har været mod en uduelig modstander? Der var lidt mod Dortmund, men ellers sprudler vi jo aldrig, når vi møder god modstand. Det er jo trist, synes jeg. Jeg tør da også sagtens indrømme, at der har været et par CL-runs de seneste par sæsoner, hvor det slet ikke har været lige så fedt som tidligere, fordi vi helt objektivt har været det dårlige hold, men har vundet på individuelle bedrifter og den der magiske erfaring.
Et andet kompromis er Carlos valg. Jeg er træt af, at han skal have en pistol for panden, før han giver vores unge spillere en reel chance. Og når han så ender med at få gang i en af dem, så vælger han fandme igen og igen at se bort fra ham, selvom det jo er åbenlyst, at han præsterer godt gang på gang. Jeg er også træt af, at man så ofte - ligesom i går - skal se en startopstilling og så tage sig til hovedet over ubegribelige valg.
Alt peger på Xabi til sommer, og jeg forventer virkelig ikke, at han kommer direkte ind og vinder det hele. Langt fra. Men jeg er hånden på hjertet klar på at tage lidt tæsk for bare at få lidt mere gejst ind. Jeg er klar på at se unge spillere, formationsskift under kampene, flyvende backs, sprudlende spil og et højt pres. Jeg er så klar på at se en ærlig træner i stedet for en, der skal lyve pressen direkte op i ansigtet, når han holder pressemøder efter kampene.
Mums. Det er ærgerligt med skaderne men jeg har fuld tillid til Jacobo og Asencio sammen i det forsvar
Hver morgen er det et godt tidspunkt at huske på at Barcelona har brugt 17 år på at betale Negreira 8,3 millioner euro.
La cantera > La masia
Una pasión, Real Madrid
Mi campeón de Chamartín
Spøg til side
Valverde, Jacobo, Asencio, Mendy
Tchouameni, Arda, Brahim, Ceballos
Vini jr og Rodrygo
La cantera > La masia
Una pasión, Real Madrid
Mi campeón de Chamartín
Vamoooos
La cantera > La masia
Una pasión, Real Madrid
Mi campeón de Chamartín
- Madridista02
-
- Platin bruger
-
- Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
Faktisk ret slagkraftigt hold. Jeg er desværre på arbejde, er der nogen der vil opdatere om Jacobos præstation og hvordan han gør det? Er spændt på ham!9eren post=182611 skrev: Lunin; Valverde, Asencio, Jacobo Ramón, Mendy; Tchouameni, Modric; Arda Güler, Brahim, Rodrygo; Endrick.
Vamoooos
Jeg savner Pepe :(