Sæson 24-25
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Tanken er fin, men vi ved jo godt at om så vi bød 674.987.654.883 euro, så var Vitinha ikke til salg. Q$G sælger ikke til Real Madrid.Dybbøl post=184602 skrev: Tror Real skal være ærlige og sige, okay, vi har nogle fantastiske spiller, som desværre ikke kan spille på deres bedste plads.
Derfor kunne Rodrygo blive en fantastisk spiller på City’s venstre kant. 120 mio euro ja tak.
Vini SKAL videre fra Real og La liga. Han vil aldrig få ro og fred til at blive den bedste udgave af sig selv. Ned til hans idol Ronaldo i Saudi. 400 mio euro ja tak.
Investere de penge i:
Center back: Dean Huijsen // Spansk, venstrebenet, fremtiden.
Højreback: TAA // Teknik, afleveringer og overblik.
Central midt: Vitinha // spilstyrende, arbejdsom, ro.
Højre wing: Saka // Dribling, et-to, disciplineret.
Angriber: Sesko // Høj, stærk, hurtig, teknik, afslutninger, VIGTIGST AF ALT, et bæst i feltet.
4-2-3-1
Sesko
Mbappe Bellingham Saka
Vitinha Valverde
Mendy Huijsen Rüdiger TAA
Zubimendi kan fås for 60 millioner euro. Hvis vi er hurtige. Huijsen for 50 millioner euro og Juanlu for 20 euro millioner.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Beholdte Mendy fordi jeg tænkte at vi ikke kunne lave et helt nyt hold :D
Og Camavinga havde jeg brugt som lokkemad til PSG for at sælge Vitinha til os.
Vi er bare nødsaget til at have mindst 1 bedre boldspiller på midtbanen, som kan styre spillet. Spillet vil altid flyde dårligt med Tchouameni og valverde som makkerpar. Valverde skal selvfølgelig stadig være der, men jeg ser ikke Tchouameni have en fremtid i start 11eren hos os - i en backup rolle, måske.longwind post=184604 skrev:
Ikke dårligt, men Mendy må ikke overleve endu en sæson med det han har vist. Jeg så gerne Camavinga som permanent VB, han får aldrig succes på midtbanen, men han er en god boldvinder og fin teknisk.Dybbøl post=184602 skrev: Tror Real skal være ærlige og sige, okay, vi har nogle fantastiske spiller, som desværre ikke kan spille på deres bedste plads.
Derfor kunne Rodrygo blive en fantastisk spiller på City’s venstre kant. 120 mio euro ja tak.
Vini SKAL videre fra Real og La liga. Han vil aldrig få ro og fred til at blive den bedste udgave af sig selv. Ned til hans idol Ronaldo i Saudi. 400 mio euro ja tak.
Investere de penge i:
Center back: Dean Huijsen // Spansk, venstrebenet, fremtiden.
Højreback: TAA // Teknik, afleveringer og overblik.
Central midt: Vitinha // spilstyrende, arbejdsom, ro.
Højre wing: Saka // Dribling, et-to, disciplineret.
Angriber: Sesko // Høj, stærk, hurtig, teknik, afslutninger, VIGTIGST AF ALT, et bæst i feltet.
4-2-3-1
Sesko
Mbappe Bellingham Saka
Vitinha Valverde
Mendy Huijsen Rüdiger TAA
Tror også det er urealistisk at sælge både Vini og Rodrygo. Jeg har mere fidus til at sælge Vini og bruge Rodrygo, han er nemlig god i de små rum, og jeg tror, at han uden Vinis boldslugeri ville få et rigtig godt samarbejde med Mbappe. Man kunne også eksperimentere med ham i en central rolle, mens man selvfølgelig også skal have en rigtig angriber til andre situationer. Rodrygo er så fleksibel at jeg gerne holdt på ham.
Saka tror jeg aldrig vi får, og jeg ønsker ham egentlig heller ikke, jeg tror Brahim kunne udfylde en lignende rolle uden at skulle bruge 200 mio.
Jeg synes vi har materialet, der er bare for mange kokke i angrebet og en manglende balance på midtbanen. For mig handler det om, at målene skal komme primært fra Mbappe og Bellingham, og så skal resten af holdet være bygget til at sætte dem op.
En ikke-utopisk opstilling kunne være
Rodrygo/Sesko
Mbappe Bellingham Brahim/Güler
Tchouameni Valverde
Camavinga Asencio/Huijsen Rüdiger TAA
Dem vi har er jo slet ikke gode nok. Min liste er her:
1: Nuno Mendes - sker nok kun med byttehandel med PSG. Kontrakt udløber 2029 :(
2: Miguel Gutierrez - bør være muligt.
Det må være alfa omega at erhverve os en spilstyrende midtbane spiller. Mine favoritter til rollen ved siden af Valverde er enten Vitinha eller Tonali.
Deres spille stil minder mig en smule om Kroos. Spiller som kan styre tempoet i kampen. Om spillet skal gå hurtigt og fyldende eller roligt og kontrolerende.
Og så synes jeg man burde hente Nico Paz hjem og give ham en ærlig chance. Nu har jeg set ret mange Como kampe i den her sæson, og han har virkelig været god, altså faktisk tæt på at være en af Serie As bedste midtbanespillere.
Og så ville Wirtz selvfølgelig heller ikke være tosset, men jeg tror desværre han skal til City.
Jeg har ikke noget imod at Modric blev en sæson mere, men KUN hvis man henter nok midtbanespillere til at han ikke spiller en Champions League kvartfinale fra start nogensinde igen, det er fysikken bare ikke til længere. Lucas og Mendy skal bare væk. Og så ville jeg tage et grundigt kig på om ikke Camavinga og Rodrygo har udspillet deres rolle i klubben, de har ikke udviklet sig nok som jeg ser det.
DC19
Synes bestemt at M. Gutierrez er spændende.
Grunden til at jeg har givet Mendy chancen næste sæson er simpelthen fordi at jeg er bekymret for balancen. TAA kommer til at angribe højrekanten konstant. Derfor kunne jeg godt se Mendy for mig træde lidt ind i banen og indgår i et tre mands forsvar når vi har bolden/angriber.
Tror også at City vil gøre det meget dyrt at hente Wirtz da han sikkert er udset til at tag over for De Bruyne.
Nico Paz vil være en kanon brede spiller i truppen.
Tænker at man med TAA, Dean Huijsen og Zubimendi får rigtig meget for omkring 100M euro (og løser mange af de nuværende defensive og spilstyrende problemer) og tilsæt så en ny træner med friske ideer og et koncept, så kan det hurtigt se meget anderledes ud. Men gad også godt se en ny venstreback, har bare ikke et godt bud :)
Vini tror jeg tager minimum én sæson mere i Madrid.
Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Bellingham/Ceballos - Valverde/Modric
Tchouameni/Camavinga
Gutierrez/Mendy - Rudiger/Huijsen - Asencio/Militao - TAA/Carvajal
Courtois/Lunin
Jeg er meget tilfreds med truppen, vi skal bare have nogen nye backs ind. Jeg kan egentlig bedre lide Fran end Mendy, men hvis man henter en forholdsvist uprøvet spiller som Gutierrez ind, giver det trods alt mere mening at beholde Mendy som den rutineret backup.
Vi skal droppe projektet om at starte Vini, Mbappe og Rodrygo på samme tid. Det simpelhent for dumt og har været det i lang tid. Og så skal vi have en træner, der kan få mere ud af Vini eller Mbappe defensivt, og hvis man ikke kan det, så må en af dem ud. Det er et kæmpe problem for os som hold, at vi har tre spillere som løber så lidt for holdet, men især Vini og Mbappe er jo helt nede i bunden af statistikkerne når det kommer til meter løbet pr kamp. Ellers synes jeg virkelig vi har meget talent oppe foran. Forstår ikke folk føler, der skal ske mandskabs ændringer der.
Hvis TAA og Gutierrez ankommer får vi to helt eminente tekniske pasningsspillere. Det tror jeg godt kan gøre op for at vi mangler en spiller på midten der har sin absolut force i dette. Hvis der er råd til en oplagt mulighed til midtbanen vil det dog heller ikke gøre mig noget, men prioriteten er helt klart i forsvarskæden for mig.
Alfa omega er dog at vi får en ny træner. Ellers kan det sgu være ligemeget hvad der sker på transfermarkedet.
Forhåbentligt kan Perez godt se, at han ikke får de penge for vini næste år, og at det naturligvis er bedst for alle parter, hvis vini får nogle nye omgivelser.El Siete post=184613 skrev: VI kan godt skyde en hvid pil efter Vitinha og Nuno Mendes, dem får vi aldrig fra PSG. Wirtz gad jeg virkelig godt se i klubben, men han spiller vel nogenlunde samme position og rolle som Bellingham, med mindre vi skal spille ham længere tilbage på banen.
Tænker at man med TAA, Dean Huijsen og Zubimendi får rigtig meget for omkring 100M euro (og løser mange af de nuværende defensive og spilstyrende problemer) og tilsæt så en ny træner med friske ideer og et koncept, så kan det hurtigt se meget anderledes ud. Men gad også godt se en ny venstreback, har bare ikke et godt bud :)
Vini tror jeg tager minimum én sæson mere i Madrid.
Helt korrekt - der er kun én af dem der bør spille, på venstrekanten vel at mærke - og mindst én af dem bør sælges. Men det burde have været indlysende allerede inden mbappe blev hentet...Lars1991 post=184615 skrev: Vi skal droppe projektet om at starte Vini, Mbappe og Rodrygo på samme tid. Det simpelhent for dumt og har været det i lang tid.
Gutierez har jo slet ikke vist noget i år med Girona og han skal være heldig med ikke at ryge ned. Lidt groft - jeg kan godt lide ham, men han kommer ikke tilbage. Jeg tror ikke selv, at der sker noget på VB, men skulle der, så vil jeg hente Hato i Ajax.-#7- post=184611 skrev: Jeg synes man burde undersøge om Miguel Gutierrez ikke kunne være en løsning på den venstreback. Han var ikke klar sidst han var i klubben, men nu har han fået både La Liga og Champions League erfaring, og tanken om en venstrevendt Carvajal er da om ikke andet romantisk.
Og så synes jeg man burde hente Nico Paz hjem og give ham en ærlig chance. Nu har jeg set ret mange Como kampe i den her sæson, og han har virkelig været god, altså faktisk tæt på at være en af Serie As bedste midtbanespillere.
Og så ville Wirtz selvfølgelig heller ikke være tosset, men jeg tror desværre han skal til City.
Jeg har ikke noget imod at Modric blev en sæson mere, men KUN hvis man henter nok midtbanespillere til at han ikke spiller en Champions League kvartfinale fra start nogensinde igen, det er fysikken bare ikke til længere. Lucas og Mendy skal bare væk. Og så ville jeg tage et grundigt kig på om ikke Camavinga og Rodrygo har udspillet deres rolle i klubben, de har ikke udviklet sig nok som jeg ser det.
Wirtz ryger nok til City og jeg synes han spiller Bellinghams position. Jeg synes vi har to gode 10'ere som kan score (Bellingham og Arda) samt to gode 6'ere som kan forsvare (Tchou og Camavinga), men reelt kun en/ ingen 8'ere som kan spille bolden (Ceballos). Valverde er lidt sin egen og kan ikke sættte i bås, men er selvfølgelig første mand på midtbanen. Så jeg vil helt sikkert handle her. Det skal være en De Jong, Vintinha, Neves agtig type. Der er ikke mange af dem, men det vil jeg lede efter, hvis det var mig.
Og så kan jeg se, at folk snakker om Sesko. WHAT? Hvor kommer det lige fra? Snakker vi Sesko som har scoret imponerende 11 mål i 27 kampe i Tyskland? Skal vi ikke komme tilbage til virkeligheden? Føler lidt vi har været der, hvor vi henter en god Bundesliga angriber og det gør vi aldrig igen. Om vi vil det eller ej, så hedder den Vini, Mbappe og Rodrygo næste sæson igen. Ellers giver jeg en pose gifler.
Real Madrid fan siden 2000, tidligere bosat i Madrid og med +30 kampe under bæltet.
Figo og Özil har rørt mig mest.