Sæsonen 25-26
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
God pointe mht. løbearbejdet.NickyMad post=189242 skrev:
Jeg er kæmpe Haaland fan, og jeg ærgrer mig stadig over, at Benzema ikke smuttede et år tidligere, så vi kunne have hentet Haaland allerede dengang. Jeg frygter dog, at Haaland og Mbappe ikke vil fungere sammen. Uanset hvad man mener om Vini, arbejder han trods alt defensivt.. det kommer Alonso ikke til at få ud af Mbappe på samme position.. Så kan det godt være vi skulle have en boksspiller hvis Vini sælges, men det er måske ikke den type.. Haaland ville have fungeret godt med Vini, jeg er ikke sikker med Mbappe.mohbar post=189239 skrev: Haaland har jo aldrig lagt skjul på han gerne vil prøve kræfter med LaLiga og navnlig for Real Madrid.
Så det perfekte ville være at han havde en klausul der kunne sikre han kom til os og City så kunne få Vini
Mbappé på kanten og Haaland på toppen ville ikke være skide godt ift. den defensive kompakthed.
Mbappé er heller ikke meget for at aflevere bolden. Vini er også langt bedre til at lægge indlæg.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Hvis Vini stadig kan sælges for et kæmpe beløb til sommer så burde man overveje det.
En spiller type som Raphinha og Luis Diaz kunne være spændende på vores venstre kant. Hurtig, dygtig en-mod-en, stort defensivt arbejde, målfarlig, hold spiller.
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
You’ll NEVER play for Real Madrid or Barcelona?! 😅mohbar post=189239 skrev: Haaland har jo aldrig lagt skjul på han gerne vil prøve kræfter med LaLiga og navnlig for Real Madrid.
Så det perfekte ville være at han havde en klausul der kunne sikre han kom til os og City så kunne få Vini
Kan vi lade den Haaland-snak dø nu?
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
- Madrid1998
- Platin bruger
-
Raphinha? Dygtig til 1 mod 1? LolDybbøl post=189245 skrev: Enig i at Haaland er en skøn fodbold spiller. Men ikke på samme hold som Mbappe. Vi skal måske istedet glæde os over vi har en virkelig dygtig målscore igen nu.
Hvis Vini stadig kan sælges for et kæmpe beløb til sommer så burde man overveje det.
En spiller type som Raphinha og Luis Diaz kunne være spændende på vores venstre kant. Hurtig, dygtig en-mod-en, stort defensivt arbejde, målfarlig, hold spiller.
Luiz Dias nærmer sig desuden de 30 år, og netop kommet til Bayern. Ser lidt svært ud.
Hvis vi ikke skal beholde Vini, så må venstrekanten gå til Mbappe, og så må vi hente en central angriber i stedet, men mere en Benzema type og ikke Haaland type. Teknisk stærk, som gør sine medspillere bedre. Kane ville være perfekt imo, men desværre ved at være for gammel også.
- Estadio Santiago Bernabéu
- Platin bruger
-
Siempre Madrid post=189246 skrev:
You’ll NEVER play for Real Madrid or Barcelona?! 😅mohbar post=189239 skrev: Haaland har jo aldrig lagt skjul på han gerne vil prøve kræfter med LaLiga og navnlig for Real Madrid.
Kan vi lade den Haaland-snak dø nu?
I hvert fald ikke ud fra det klip hvor Haaland ikke afviser noget.
Formentlig noget FFP fik-om-dik fra Citys side.
Og så er der heller ingen grund til at ændre positionen på verdens bedste spiller pt, det ville ikke give mening.
Tror sgu ikke vi skal satse på ham.
Det er 1233 minutter siden Rodrygo senest scorede for Real Madrid.
Omregnet er det 20,5 timer eller 13,7 hele kampe han har spillet uden at score.
Ramos4 post=189252 skrev: Rodrygo har ikke scoret for Real Madrid siden 4. marts.
Tror sgu ikke vi skal satse på ham.
Det er 1233 minutter siden Rodrygo senest scorede for Real Madrid.
Omregnet er det 20,5 timer eller 13,7 hele kampe han har spillet uden at score.
Jeg tror han ville kunne vokse, hvis Vini ikke var der. Måske ikke helt op på Vini niveau, men ved heller ikke hvem der er det på venstre kanten. Men så han en anden type, der på papiret er bedre til at sætte de andre op. Så det kan sagtens virke. Vi har set hvilket niveau han kan have. Jeg ser ikke grund til at hente en dyr ny venstre kant, når vi har Rodrygo i truppen.
Men det skal heller ikke lyde som om jeg gerne vil af med Vini. Jeg håber han finder sig til rette i klubben igen, så vi kan beholde ham.