Sæsonen 25-26
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Jeg har sku altid stået bag Vini, men man har sine anelser. Mbappé, Jude og Arda som du nævner virker alle professionelle, mens det ikke ligefrem er til Vinis fordel i denne fornemmelsessnak, at han klagede som baby, da han blev skiftet ud i El Clasico. Af alle kampe. Mens man var foran 2-1. Det er i sagens natur ikke til at vide, hvem der kommer med giftige læk til pressen, da de er hemmelige. Vini er heller ikke den samme som for flere år siden. Han er nu blevet den ældre og erfarne stjerne, som tidligere tilhørte Benzema og Casemiro (for at nævne nogle), og den rolle magter han på ingen måde.Matamoro post=189570 skrev: Bellingham, Mbappe, Guler, og Vini spillede ikke op til deres bedste i de seneste par kampe. Men alligevel så bliver narrativet at det er Vini som er roden til alle de problemer. Det er helt forsimplet analyse som er baseret på en solid basis af uvidenhed. Vi aner intet om dynamikkerne i omklædningsrummet, men kører alligevel bare videre med en påstand om at Vini skaber splid. Det handler nok mest af alt om folk herinde bare ikke kan lide den spiller der har givet dem to champions league triumfer. Det kommer jeg nok aldrig til at forstå. Jeg synes dog at det er helt fair at han ryger en tur på bænken. fordi han har ikke været særlig god på det seneste.
Det kunne være interessant at se Mbappe på kanten og Bellingham som den falske nier. Hvis det er et mere effektivt våben så er det den konstellation vi bør køre med.
- Estadio Santiago Bernabéu
- Platin bruger
-
Og på banen fremstår Vini præcis som rygterne. Forkælet, arrogant, uintelligent. Det stik modsatte af Mbappé og Bellingham faktisk.
Gad egentlig godt at høre fra de gamle nisser om hvorfor Mbappé ikke har lavet ravage i det omklædningsrum som vi ellers fik prædiket dag efter dag at han ville. En af de mest arbejdsomme og ydmyge personlighed i klubben i flere år. Hold kæft et arbejdsraseri han lægger for dagen og en arbejdshest i det defensive han har udviklet sig til!
Romain Molina: “Some Real Madrid BRAZILIAN players were NOT HAPPY with Franco Mastantuono playing SO MUCH”.
Romain Molina: “During Carlo Ancelotti's time at Real Madrid, some of the players went to IBIZA after games instead of returning to Madrid”.
“Some were also often absent from training and did whatever they wanted. They wanted to repeat that with Xabi Alonso, but it did NOT work”.
“This has angered the entourage of some of the players, who feel Xabi is meddling in the affairs of the players”.
Børnene klager over, at forældrene ikke forkæler dem lige så meget som bedstefar gjorde. Klager over valget af Mastantuono, som om at Carlo ikke tilgodeså Rodrygo og holdte Güler på bænken i to år. De fatter ingenting af taktiske beslutninger, hvis her er sandt, men det er jo heller ikke overraskende.Real HWL post=189584 skrev: Jeg ved ikke hvem Romain Molina er? Men bekymrende læsning!! Og hvis det er rigtigt, så har Xabi da et giga problem.
Romain Molina: “Some Real Madrid BRAZILIAN players were NOT HAPPY with Franco Mastantuono playing SO MUCH”.
Romain Molina: “During Carlo Ancelotti's time at Real Madrid, some of the players went to IBIZA after games instead of returning to Madrid”.
“Some were also often absent from training and did whatever they wanted. They wanted to repeat that with Xabi Alonso, but it did NOT work”.
“This has angered the entourage of some of the players, who feel Xabi is meddling in the affairs of the players”.
Det er dog også klart, at andre spillere trives bedre under Alonso, men det larmer jo ikke ligeså meget som de her historier.
Fondo_Sur post=189585 skrev:
Børnene klager over, at forældrene ikke forkæler dem lige så meget som bedstefar gjorde. Klager over valget af Mastantuono, som om at Carlo ikke tilgodeså Rodrygo og holdte Güler på bænken i to år. De fatter ingenting af taktiske beslutninger, hvis her er sandt, men det er jo heller ikke overraskende.Real HWL post=189584 skrev: Jeg ved ikke hvem Romain Molina er? Men bekymrende læsning!! Og hvis det er rigtigt, så har Xabi da et giga problem.
Det er dog også klart, at andre spillere trives bedre under Alonso, men det larmer jo ikke ligeså meget som de her historier.
Jeg aner ikke om de her historier er sande. Men sådan som Vini opføre sig, så tror jeg på der foregår et eller andet bag de lukkede døre som ikke er særlig sundt. Vi kan ikke have spillere der styre hele lortet. Jeg håber Xabi har opbakning fra Perez, for ellers bliver hans trænerkarriere i Real Madrid en kort fornøjelse.
- NachoFernández
- Platin bruger
-
Stærtk arbejde Don Perez.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
- Estadio Santiago Bernabéu
- Platin bruger
-