Sæsonen 25-26

8 måneder 4 uger siden #1117 af Matamoro
Besvaret af Matamoro på emne Sæsonen 25-26
Hvor mange af vores højrekanter kan det her:

www.youtube.com/shorts/YYhJzTeK6m8
Følgende bruger(e) sagde tak: Ramos4

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

8 måneder 4 uger siden #1118 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Sæsonen 25-26
Vores bedste hold, det vil sige når vi skal møde de store drenge, det er helt klart med Camavinga på højresiden - eller Valverde og så Trent på backen. Det er jeg overbevist om pt.

Men mod mindre hold, der skal brydes op, kan Brahim sagtens spille der i Franco fravær.

Grunden til at jeg ikke tror vi får Endrick at se der, er fordi hans defensive løbearbejde ikke er godt nok.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024

8 måneder 4 uger siden #1119 af nono
Besvaret af nono på emne Sæsonen 25-26
Det er noget hø med Mastantuono.

Kan læse mig til at sportsbrok er notorisk uforudsigelig - nogle spillere er klar på få uger, mens andre kræver måneder og for nogle er det en nærmest kronisk tilstand.

Mon ikke han får rigtig langt til startopstillingen hvis der ender med at gå 2-3 måneder og enten Valverde, Camavinga, Endrick eller Trent har sat sig på den højrekant.

8 måneder 4 uger siden #1120 af Ramos4
Kan forstå at det drillede Kaká også.

Vildt at både Yamal og Mastantuono bliver diagnosticeret med det inden for få dage. Eller det er hvert fald blevet offentligt inden for få dage.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024

8 måneder 4 uger siden #1121 af Ramos4
Nico Williams har det også!

Har alle sportsfolk bare sportsbrok eller hvad sker der?

8 måneder 4 uger siden #1122 af Fondo_Sur
Besvaret af Fondo_Sur på emne Sæsonen 25-26
Må sige, at jeg er ret skuffet over Vini på det seneste. Forstår ikke hvorfor han skulle tage det straffespark mod Valencia. Han forstyrrer holdets balance lige nu med sin toksiske energi. Har alle dage forsvaret Vini herinde, men det her er grådigt og noget nyt. Hvis der ikke kommer forandringer, så er det nu engang meget godt, at han kun har kontrakt indtil 2027. Han undskyldte efter El Clasico, men ord er nu engang slet ikke nok…

Har aldrig kunne lide Cristiano særlig meget, selvom andre madridistas har faldet i svime over ham. Det skyldes først og fremmest, at han har fremmet en uheldig idé om det at spille for Real Madrid handler om selviscenesættelse. Vini er vokset op med at se på det der, og jeg nægter at tro, at det ikke har givet en dårlig indvirkning på ham. “Skiftes ud? Mig?”
Ja, dig for helvede…

“No hay un "yo" en el equipo” - et citat af Alfredo Di Stefano, der ironisk nok står i spillertunnelen.

Man må dog også tænke, at det er svært ikke at lade sig rive med, når man kommer fra beskedne kår i Brasilien og pludselig er en verdens stjerne. Det er nu engang ret menneskeligt, men han burde også snart vågne og mærke, at han ikke har opført sig eksemplarisk. Eller at nogen i hans omgangskreds gør ham bevidst om det i hvert fald. Har en fornemmelse af, at han er omgivet af “yes men” omkring sig, der samtidig lader ham kræve en virkelig stor lønstigning ift. næste kontrakt.
Sidste redigering: 8 måneder 4 uger siden ved Fondo_Sur.
Følgende bruger(e) sagde tak: Lars1991, Estadio Santiago Bernabéu

8 måneder 4 uger siden #1123 af Ramos4
Vinis historie er også præget af megen modgang må man sige. Dommere der lader modstandere save ham midt over gang på gang. Et racismeproblem, der ikke blev taget seriøst. Udebanefans der buher ham alle steder han er. En Ballon d'Or kåring der ikke gik hans vej, fordi nogle få journalister helt havde ham ude af top-10.

Det har lidt været en lidelseshistorie med Vini de seneste sæsoner. Han har heller ikke altid følt at klubben har bakket ham nok op, f.eks. i forbindelse med racismen.

Nu er han så heller ikke engang holdets største stjerne mere, som han ellers var blevet efter Benzemas afsked.

Vini har været meget igennem - og mangler nok stadig at slutte fred med nogen ting.

Sidste redigering: 8 måneder 4 uger siden ved Ramos4.
Følgende bruger(e) sagde tak: Lars1991, Estadio Santiago Bernabéu

8 måneder 4 uger siden #1124 af Ramos4
Ift. at beholde eller sælge Vini, så synes jeg den er svær.

Han er en fantastisk fodboldspiller. Det er han bare. Det siger statistikkerne også. MEN, vi har en præsident der kaster en masse bolde sammen og så håber træneren finder ud af det.

Nu har vi fået Mbappé og hans målscoring er absolut elite. Han er bare ikke den boksangriber som Vini kan sigte efter. Og lige nu føles det ikke som om at hverken Vini eller Mbappé spiller hinanden gode.

Begge parter ville klart præstere bedst, hvis de havde en boksangriber ved sin side imo. Og hvem skal man så sælge hvis det er? Jamen det bliver jo så Vini fordi han har kontraktudløb snarest og fordi Mbappé kun lige er ankommet.

Følgende bruger(e) sagde tak: Bismo

8 måneder 4 uger siden #1125 af mohbar
Besvaret af mohbar på emne Sæsonen 25-26
​Haaland har jo aldrig lagt skjul på han gerne vil prøve kræfter med LaLiga og navnlig for Real Madrid.
Så det perfekte ville være at han havde en klausul der kunne sikre han kom til os og City så kunne få Vini 
Følgende bruger(e) sagde tak: Bismo

8 måneder 4 uger siden #1126 af Fondo_Sur
Besvaret af Fondo_Sur på emne Sæsonen 25-26
@Ramos4

Enig i meget af det, men synes du peger på noget, der har skabt et problem for Vini. Selvfølgelig har racisme-sagerne og anti-Real Madrid lejrens afstemning ved balon d’or sidste år været hårde at komme igennem. Han har været et offer, men han har taget offerfortællingen helt ind til sig, selv ift. Xabi Alonsos taktiske beslutninger, og det er gået over gevind.

Der har været meget snak om, hvor hårdt mentalt det kan være at være top fodboldspiller. Er lidt bekymret for, at Vini ikke er helt til rette mentalt. Min gæt er, at han pt. ikke omgiver sig af de bedste folk, som jeg nævnte i mit tidligere indlæg. Tror han har godt af, at have en holdkammerat som Modric, der til hver en tid banker fornuft og ro ind i sine holdkammerater.

Tror at han kommer spille en stor kamp mod Liverpool - igen. Men med lidt omtanke, ydmyghed, gode værdier generelt, kan han være med til at skabe og være en del af et varigt drømmehold.
Sidste redigering: 8 måneder 4 uger siden ved Fondo_Sur.

8 måneder 4 uger siden #1127 af Hamid8210
Besvaret af Hamid8210 på emne Sæsonen 25-26
Vini plejer at være god mod engelske hold på udebane. Der er ikke den samme åndsvage fjentlighed

8 måneder 4 uger siden #1128 af NickyMad
Besvaret af NickyMad på emne Sæsonen 25-26

mohbar post=189239 skrev: ​Haaland har jo aldrig lagt skjul på han gerne vil prøve kræfter med LaLiga og navnlig for Real Madrid.
Så det perfekte ville være at han havde en klausul der kunne sikre han kom til os og City så kunne få Vini 

Jeg er kæmpe Haaland fan, og jeg ærgrer mig stadig over, at Benzema ikke smuttede et år tidligere, så vi kunne have hentet Haaland allerede dengang. Jeg frygter dog, at Haaland og Mbappe ikke vil fungere sammen. Uanset hvad man mener om Vini, arbejder han trods alt defensivt.. det kommer Alonso ikke til at få ud af Mbappe på samme position.. Så kan det godt være vi skulle have en boksspiller hvis Vini sælges, men det er måske ikke den type.. Haaland ville have fungeret godt med Vini, jeg er ikke sikker med Mbappe.
Sidste redigering: 8 måneder 4 uger siden ved NickyMad.

Leveret af Kunena Forum