Sæsonen 25-26
Ville Perez bakke Mou op, hvis han bænkede en af møgungerne? Aldrig.
Perez er all for en hårdhåndet manager indtil det går ud over superstjernerne. De stakkels børn skal jo nurses.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Ramos4 post=196013 skrev: Florentino Perez will decide on the NEXT manager PERSONALLY.
He will not seek advice like before. @elmundoes
-
Yes, yes, yes!
Dik-ta-tur!
Dik-ta-tur!
Dik-ta-tur!
Kan han ikke bare udnævne sig selv som manager. Han bestemmer jo hele lortet alligevel.
🚨🧠 Luis Enrique on treating Kylian Mbappé as just another player in the dressing room during his time at Paris Saint-Germain. ⚠️
🗣️ Luis Enrique: “We don’t have a philosophy of letting Mbappé do whatever he wants and that’s it.
Kylian with PSG’s previous philosophy, important titles weren’t won… The problem footballers have is that THEY ARE TREATED LIKE GODS.
As soon as he scores goals, no one can say anything to him. ‘OH, EVERYONE’S ALL OFFENDED BECAUSE SOMETHING WAS SAID TO THE STAR’.
The stars have to set more examples than the others, like Kylian. Kylian sets the example, but that DOESN’T MEAN HE DOESN’T PLAY BADLY, OK.
When he plays badly, his coach can tell him, and besides, he knew it.”
📌 This came after Enrique rebuked Mbappé and asked him to track the opponent’s right centre-back during build-up. ⛔️
Real Madrid fan siden 2000, tidligere bosat i Madrid og med +30 kampe under bæltet.
Figo og Özil har rørt mig mest.
With Vini Jr. as the biggest supporter, there are also Fede Valverde, Antonio Rüdiger, Thibaut Courtois, Tchouaméni, Bellingham and Arda Güler.
They all feel comfortable with the manager. @marca
-
Fuck dem. Fuck dem alle sammen.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
If it was up to Vini, Arbeloa would STAY next season.
The player has regained his confidence and importance in the dressing room with Arbeloa. @marca
-
Er han direkte snotdum eller hvad?
Ja skide være med at vi er 11 point efter Barca. Bare DU føler dig vigtig.
Flere fremtrædende spillere er glade for Arbeloa, selvom vores spil ikke har rykket sig i den positive retning overhovedet og manden har den dårligste win-ratio i 20 år. Fordi de føler sig VIGTIGE og godt tilpas....
Are you kidding me?
Ja never mind at vinde titlter eller spille fodbold der er ikke er rædselsfuldt. Bare prinsesserne føler sig vigtige.
Fuck this.
Jeg har ikke set en real kamp i ugevis nu, inklusiv de to CL kampe mod Bayern. Kan ikke holde ud at se Vinis bitchass på min skærm. Og de har forlænget med ham.
Jeg håber på at Mou kommer til og springer lortet i luften. Selv hvis han bliver fyret midtvejs i sæsonen, så vil han efterlade et hold i kaos. Han vil ikke ligefrem gå stille ud af bagdøren. Der er brug for at det her lort bliver sprunget i luften. Så kan en Klopp mv komme til og samle stumperne op.
Jeg har været fan i 34 år og været meget igennem med holdet, men det er først nu hvor jeg føler at en spiller gør at jeg ikke orker se mit hold spille mere, hans attitude og flabethed + alt det andet er dræbende. Jeg skifter aldrig hold, men hold da op hvor er det negativt for tiden med Vini.
Håber så meget han bliver solgt til en olie liga og alt den negativitet forsvinder.
desværre skal vi ikke regne med olie penge for Vini med det der foregår dernede for tiden. Vi hænger fast på ham de næste mange år. Deprimerende at tænke på.asp3200 post=196026 skrev: Ser heller ikke Madrid kampe mere, heller ikke i CHL af to simple grunde. Vini og vores spil.
Jeg har været fan i 34 år og været meget igennem med holdet, men det er først nu hvor jeg føler at en spiller gør at jeg ikke orker se mit hold spille mere, hans attitude og flabethed + alt det andet er dræbende. Jeg skifter aldrig hold, men hold da op hvor er det negativt for tiden med Vini.
Håber så meget han bliver solgt til en olie liga og alt den negativitet forsvinder.
Kom med Mou så vi kan slagte alle prinsesserne
Og Bare fordi han har haft nogle sløje sæsoner er det ikke ensbetydende med han også får det her - bare spørg Ancelotti
Læg iøvrigt mærke at han er den eneste i europa der endnu Er ubesejret i sæsonen.
Hvis man er hjernedød nok til at være sur efter man lige har slået Barca og er nummer 1 i ligaen, så kan man vel også være glad og tilfreds når man er 11 point efter.
Hvis man er egocentreret nok vel at mærke.