Sæsonen 25-26

3 måneder 1 uge siden #1537 af Madrid1998
Besvaret af Madrid1998 på emne Sæsonen 25-26

Hamid8210 post=196051 skrev: En system- træner fik sparket efter 6 måneder. Holdet er ikke klar til det. Ikke under Perez. Men Mou havde altså også et helt andet hold i sin tid. Men manden er stadig elsket den dag Idag

​True, men man kunne håbe. Klopp måske.

Det havde han, men det var også ham der stablede det sammen. Han var måske også heldig, at han havde en så sulten og ambitiøs stjerne som CR7.

Vores "stjerner" er langt fra ligeså fokuserede.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 måneder 1 uge siden #1538 af Raul7-2880
Besvaret af Raul7-2880 på emne Sæsonen 25-26

SeQueda post=196034 skrev: ​Jeg er desværre også stemplet lidt ud efterhånden. Der har før været dårlige sæsoner, men så har man stadig haft sympati for holdet. Den smuldrer nu. 

Og spillet er også forfærdeligt at se på. Underholdningsværdien er jo nul. Total forkert sammensat trup krydret med mindst en håndfuld spillere, som ikke er gode nok til klubben. Måske nærmere to håndfulde.  ☹️

Ses i 2030?

​Vi ses den dag Perez har lagt træskoene på hylden, og Rafa Nadal sidder som præsident – en præsident, der rent faktisk lader træneren være træner.

3 måneder 1 uge siden #1539 af Fondo_Sur
Besvaret af Fondo_Sur på emne Sæsonen 25-26
Legendarisk hvis han kommer tilbage. Har en god fornemmelse. Ligner Florentinos sidste kort.

3 måneder 1 uge siden #1540 af Dragam
Besvaret af Dragam på emne Sæsonen 25-26

DeLaRed post=196049 skrev:

Dragam post=196048 skrev: Ahhh ja... men man hører stadig folk som mener, at mbappe er en 9er...

youtube.com/shorts/kuYK5cIAIk4?is=vefDfRD_zkbNw8N0

​Netop dette er der jo nogen af os der har fremhævet inden han overhovedet blev hentet til klubben, og dette er netop grunden til at ham og Vini aldrig kommer til at fungere optimalt som angreb duo, især ikke når han efter 2 seasoner ikke har kunne omstille sig rigtigt til den position. Hans natur talent er vanvittigt, men hans fodbold intelligens og sult er til at lukke op og skide i!

​Præcis - han skal have en fri rolle på venstrekanten, hvis vi skal have det maksimale ud af ham, og så en rigtig 9er på toppen.
Følgende bruger(e) sagde tak: DeLaRed

3 måneder 1 uge siden #1541 af El Siete
Besvaret af El Siete på emne Sæsonen 25-26
​Er umiddelbart ikke så vild med ideen om Mourinho, synes vi skal se fremad som klub, men han virker ikke som en der finder sig i noget fra hverken Perez eller visse spillere i truppen, så måske han rent faktisk kan få klubben på ret kurs igen. Det bliver enten rigtig godt eller det hele er brændt ned til grunden efter 6 måneder :D 

Men Perez presser angiveligt personligt på for at det bliver ham, og fejler det, hvor længe kan han så overleve?

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Sidste redigering: 3 måneder 1 uge siden ved El Siete.

3 måneder 1 uge siden #1542 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Sæsonen 25-26
Hvis Mourinho må bænke Vini, så er jeg frisk.

Men det er et desperado-træk af Perez. Det er sidste skud i bøssen.

Men alt godt kommer i par, som man siger.

Et kærestepar.
Et par bajere!
Og åbenbart også store trænere i Real Madrid.
Ancelotti, Zidane og nu åbenbart også Mourinho.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024

3 måneder 1 uge siden #1543 af AmorMadrid
Besvaret af AmorMadrid på emne Sæsonen 25-26
​Jeg er nået dertil hvor resultaterne er anden prioritet for mig. Det vigtigste er at få ændret kulturen i klubben og at få rettet op på mange af spillernes ekstremt lade, ligegyldige og selvoptagede attitude, hvor de tydeligvis går mest op i, at der ikke er for meget pres, og at de har så meget frihed som muligt. Det har ødelagt en stor del af lysten til at se Reals kampe, så for mig er Mourinho den perfekte træner i den situation. For jeg nægter at tro på, at han kommer til at acceptere det. Jeg vil langt hellere have en træner, der ikke finder sig i noget, og som sætter spillerne på plads, end endnu en træner, der blot er der for at please egoerne. Også selvom det betyder en sæson med totalt kaos, for det er helt ærligt også det spillerne fortjener. Alene det uundgåelige clash mellem Vini og Mourinho er værd at ansætte ham for. 
Følgende bruger(e) sagde tak: Lars1991

3 måneder 1 uge siden #1544 af Real HWL
Besvaret af Real HWL på emne Sæsonen 25-26
​Jeg skrev efter Bayern kampen at Mourinho kunne være en ide til en ny træner. Ikke fordi jeg er fan af Mourinho, men fordi at han ville kunne sætte skik på den børnehaveklasse vores trup er. Han ville kunne ændre tingenes tilstand og banke noget fornuft og noget vindermentalitet ind i knolden på de forkælede møgunger. Klopp kommer aldrig til at ske alligevel, så kom bare med Mourinho. 

3 måneder 1 uge siden #1545 af Figo-10
Besvaret af Figo-10 på emne Sæsonen 25-26
Er folk virkelig så sikre på, at Mourinho kan sætte skik på tingene og spillerne?

Har vi ubetinget succes i sit første ophold i Chelsea og i Inter, hvor spillerne bakkede ham op 100% måske mest synligt med Drogba. Men den slags loyalitet ser man bare ikke længere for fodboldspillere… i Real Madrid kom han som verdens bedste træner og havde lige vundet ChL.

Jeg er ikke så sikker desværre. Måske Klopp kunne eller Enrique, men de har bedre ting at give sig til end den her børnehave. Med andre ord, vi er på spanden.

Real Madrid fan siden 2000, tidligere bosat i Madrid og med +30 kampe under bæltet.

Figo og Özil har rørt mig mest.

3 måneder 1 uge siden #1546 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Sæsonen 25-26
Real Madrid CEO Jose Angel Sanchez is completely AGAINST hiring Jose Mourinho; he wants to keep Alvaro Arbeloa. However, Florentino Perez wants to bring in Mourinho, according to Record.

-

Okay, det er dum og dummere på ledelsesgangen.

Måske meget godt, at Perez bestemmer alligevel..

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024

3 måneder 1 uge siden #1547 af Real HWL
Besvaret af Real HWL på emne Sæsonen 25-26

Figo-10 post=196062 skrev: Er folk virkelig så sikre på, at Mourinho kan sætte skik på tingene og spillerne?

Har vi ubetinget succes i sit første ophold i Chelsea og i Inter, hvor spillerne bakkede ham op 100% måske mest synligt med Drogba. Men den slags loyalitet ser man bare ikke længere for fodboldspillere… i Real Madrid kom han som verdens bedste træner og havde lige vundet ChL.

Jeg er ikke så sikker desværre. Måske Klopp kunne eller Enrique, men de har bedre ting at give sig til end den her børnehave. Med andre ord, vi er på spanden.

Jeg er ikke sikker på noget som helst. Jeg var virkelig naiv mht Alonso. Jeg tænkte her kommer der en nytænkende træner med en klar filosofi. En Real Madrid legende med en flot fodbold karriere som spillerne ville se op til og havde lyst til at lære noget af. Men ja, jeg blev klogere. Så lange Perez giver spillerne magten kan det jo i bund og grund være lige meget hvem der er træner.

3 måneder 1 uge siden #1548 af NachoFernández
Besvaret af NachoFernández på emne Sæsonen 25-26

Hamid8210 post=196051 skrev: En system- træner fik sparket efter 6 måneder. Holdet er ikke klar til det. Ikke under Perez. Men Mou havde altså også et helt andet hold i sin tid. Men manden er stadig elsket den dag Idag

​Selvfølgelig er holdet klar. Hvis dele af holdet ikke er, så skal de ikke være der. Vil vi genskabe noget som helst, så skal vi følge med tiden og så må de som ikke vil købe ind på en dygtig træners ideer jo smutte.

Leveret af Kunena Forum