Sæsonen 25-26
- Madrid1998
- Platin bruger
-
True, men man kunne håbe. Klopp måske.Hamid8210 post=196051 skrev: En system- træner fik sparket efter 6 måneder. Holdet er ikke klar til det. Ikke under Perez. Men Mou havde altså også et helt andet hold i sin tid. Men manden er stadig elsket den dag Idag
Det havde han, men det var også ham der stablede det sammen. Han var måske også heldig, at han havde en så sulten og ambitiøs stjerne som CR7.
Vores "stjerner" er langt fra ligeså fokuserede.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Raul7-2880
- Platin bruger
-
Vi ses den dag Perez har lagt træskoene på hylden, og Rafa Nadal sidder som præsident – en præsident, der rent faktisk lader træneren være træner.SeQueda post=196034 skrev: Jeg er desværre også stemplet lidt ud efterhånden. Der har før været dårlige sæsoner, men så har man stadig haft sympati for holdet. Den smuldrer nu.
Og spillet er også forfærdeligt at se på. Underholdningsværdien er jo nul. Total forkert sammensat trup krydret med mindst en håndfuld spillere, som ikke er gode nok til klubben. Måske nærmere to håndfulde. ☹️
Ses i 2030?
Præcis - han skal have en fri rolle på venstrekanten, hvis vi skal have det maksimale ud af ham, og så en rigtig 9er på toppen.DeLaRed post=196049 skrev:
Netop dette er der jo nogen af os der har fremhævet inden han overhovedet blev hentet til klubben, og dette er netop grunden til at ham og Vini aldrig kommer til at fungere optimalt som angreb duo, især ikke når han efter 2 seasoner ikke har kunne omstille sig rigtigt til den position. Hans natur talent er vanvittigt, men hans fodbold intelligens og sult er til at lukke op og skide i!Dragam post=196048 skrev: Ahhh ja... men man hører stadig folk som mener, at mbappe er en 9er...
youtube.com/shorts/kuYK5cIAIk4?is=vefDfRD_zkbNw8N0
Men Perez presser angiveligt personligt på for at det bliver ham, og fejler det, hvor længe kan han så overleve?
Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Men det er et desperado-træk af Perez. Det er sidste skud i bøssen.
Men alt godt kommer i par, som man siger.
Et kærestepar.
Et par bajere!
Og åbenbart også store trænere i Real Madrid.
Ancelotti, Zidane og nu åbenbart også Mourinho.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
- AmorMadrid
- Guld bruger
-
Har vi ubetinget succes i sit første ophold i Chelsea og i Inter, hvor spillerne bakkede ham op 100% måske mest synligt med Drogba. Men den slags loyalitet ser man bare ikke længere for fodboldspillere… i Real Madrid kom han som verdens bedste træner og havde lige vundet ChL.
Jeg er ikke så sikker desværre. Måske Klopp kunne eller Enrique, men de har bedre ting at give sig til end den her børnehave. Med andre ord, vi er på spanden.
Real Madrid fan siden 2000, tidligere bosat i Madrid og med +30 kampe under bæltet.
Figo og Özil har rørt mig mest.
-
Okay, det er dum og dummere på ledelsesgangen.
Måske meget godt, at Perez bestemmer alligevel..
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Figo-10 post=196062 skrev: Er folk virkelig så sikre på, at Mourinho kan sætte skik på tingene og spillerne?
Har vi ubetinget succes i sit første ophold i Chelsea og i Inter, hvor spillerne bakkede ham op 100% måske mest synligt med Drogba. Men den slags loyalitet ser man bare ikke længere for fodboldspillere… i Real Madrid kom han som verdens bedste træner og havde lige vundet ChL.
Jeg er ikke så sikker desværre. Måske Klopp kunne eller Enrique, men de har bedre ting at give sig til end den her børnehave. Med andre ord, vi er på spanden.
Jeg er ikke sikker på noget som helst. Jeg var virkelig naiv mht Alonso. Jeg tænkte her kommer der en nytænkende træner med en klar filosofi. En Real Madrid legende med en flot fodbold karriere som spillerne ville se op til og havde lyst til at lære noget af. Men ja, jeg blev klogere. Så lange Perez giver spillerne magten kan det jo i bund og grund være lige meget hvem der er træner.
- NachoFernández
- Platin bruger
-
Selvfølgelig er holdet klar. Hvis dele af holdet ikke er, så skal de ikke være der. Vil vi genskabe noget som helst, så skal vi følge med tiden og så må de som ikke vil købe ind på en dygtig træners ideer jo smutte.Hamid8210 post=196051 skrev: En system- træner fik sparket efter 6 måneder. Holdet er ikke klar til det. Ikke under Perez. Men Mou havde altså også et helt andet hold i sin tid. Men manden er stadig elsket den dag Idag