Sæsonen 25-26
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Vi har i det hele taget haft nogle heldige lortepræsidenter. Ham den gamle med høgenæsen - ingen kan huske hvad han hedder - vandt 16 spanske mesterskaber på 34 år. Han var stjerneheldig lige at have Miguel Muñoz til at vinde 9 af dem. Herudover tog han 2 af de seks mesterholdstriumfer.Ramos4 post=196100 skrev: Jeg er fuldstændig enig i, at det er hail mary efter hail mary med Perez.
Hiver en fuldstændig uprøvet Zidane op fra Castilla. Det går super godt.
Henter Ancelotti hjem fra Everton. Det går super godt.
Nu prøver han så med Mourinho igen.
Hvad hvis Zidane ikke havde eksisteret? Hvem i alverden havde vi så ansat efter Benitez blev flået ud?
Hele Perez' succes kan hænges på Ancelotti, Zidane og Mourinho. Havde de tre perfekte trænere til den perfekte sammenhæng ikke eksisteret - så havde Perez været fucked.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Raúl Madrid
-
- Ekspert bruger
-
Jeg forstår, at sammenligningsgrundlaget er oplagt,men det kan desværre ikke sammenlignes.Mas post=196101 skrev: Hvad hvis Pep ikke havde eksisteret... "Hiver en fuldstændig uprøvet Pep op fra deres anden hold. Det går super godt."
Det er ikke held.
Zidane kom ind som Arbeloa nu. Som brandslukker og uden nogen stor succes på Castilla. At han får succes er på ingen måde en Perez genistreg.
Pep var i konkurrence mod den nok bedste træner på daværende tidspunkt - Mou, som kommende Barca træner. De valgte Pep for hans filosofi og for hans succes på 2. holdet hvor han vandt ligaen, dog var det 4. division men han gjorde det.
Perez’ ansættelse af Arbeloa er identisk med Zidane. Havde Arbeloa vundet CL i år, havde de forblændede fans igen praiset Perez som en frelser, og glemt alt om de fundamentale problemer der er i klubben
Og så ender vi i en situation hvor vi er tvunget til at tilpasse os deres spil, da vi ikke selv har brugt tiden på at bygge noget fornuftigt op. Det kan lade sig gøre i knockout, men i ligaen er det komplet udueligt.
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Og Zidane var ikke i konkurrence med de nok bedste trænere på det tidspunkt i Pep og Klopp??Raúl Madrid post=196104 skrev:
Jeg forstår, at sammenligningsgrundlaget er oplagt,men det kan desværre ikke sammenlignes.Mas post=196101 skrev: Hvad hvis Pep ikke havde eksisteret... "Hiver en fuldstændig uprøvet Pep op fra deres anden hold. Det går super godt."
Det er ikke held.
Zidane kom ind som Arbeloa nu. Som brandslukker og uden nogen stor succes på Castilla. At han får succes er på ingen måde en Perez genistreg.
Pep var i konkurrence mod den nok bedste træner på daværende tidspunkt - Mou, som kommende Barca træner. De valgte Pep for hans filosofi og for hans succes på 2. holdet hvor han vandt ligaen, dog var det 4. division men han gjorde det.
Perez’ ansættelse af Arbeloa er identisk med Zidane. Havde Arbeloa vundet CL i år, havde de forblændede fans igen praiset Perez som en frelser, og glemt alt om de fundamentale problemer der er i klubben
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Hvis din pointe er, at det også dengang verdensstjernerne der bar holdet, jamen så er jeg enig.Siempre Madrid post=196103 skrev:
Vi har i det hele taget haft nogle heldige lortepræsidenter. Ham den gamle med høgenæsen - ingen kan huske hvad han hedder - vandt 16 spanske mesterskaber på 34 år. Han var stjerneheldig lige at have Miguel Muñoz til at vinde 9 af dem. Herudover tog han 2 af de seks mesterholdstriumfer.Ramos4 post=196100 skrev: Jeg er fuldstændig enig i, at det er hail mary efter hail mary med Perez.
Hiver en fuldstændig uprøvet Zidane op fra Castilla. Det går super godt.
Henter Ancelotti hjem fra Everton. Det går super godt.
Nu prøver han så med Mourinho igen.
Hvad hvis Zidane ikke havde eksisteret? Hvem i alverden havde vi så ansat efter Benitez blev flået ud?
Hele Perez' succes kan hænges på Ancelotti, Zidane og Mourinho. Havde de tre perfekte trænere til den perfekte sammenhæng ikke eksisteret - så havde Perez været fucked.
Jeg er ret sikker på, at min mormor kunne få Gento, Puskas, Di Stéfano og skiftevis Rial og Kopa og hvad de ellers hedder, til at vinde et par mesterholdstrofæer.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
- Raúl Madrid
-
- Ekspert bruger
-
Jeg forstår ikke helt din pointe - at Zidane skulle have været i konkurrence med Pep og Klopp om at blive den næste Real træner?Siempre Madrid post=196106 skrev:
Og Zidane var ikke i konkurrence med de nok bedste trænere på det tidspunkt i Pep og Klopp??Raúl Madrid post=196104 skrev:
Det er ikke held.
Jeg mente at Pep var i konkurrence med Mou om at blive den næste træner for Barca og han blev valgt ud fra et strategisk perspektiv, og ikke ved møntkast, som metoden for Reals trænere udpegelse efterhånden er blevet. Barcas Pep valg var ikke tilfældigt, men velovervejet.
Zidane var heller ikke et held. Han havde allerede været assistenttræner under Ancelotti, hvor han gjorde et stort arbejde, så man vidste hvad man havde. Alle vidste han skulle blive træner for Real Madrid en dag, tiden skulle bare være den rigtige.
Perez har været en enorm gevinst for Real Madrid, hans arbejde kan nærmest kun undervurderes. Men nu tiden til han skal tage nogle store beslutninger her til sommer, hvis han ikke skal ødelægge sin sidste tid i klubben.
- NachoFernández
- Platin bruger
-
Måske. Jeg tænker ikke at man bygger sådan en formue personligt og skaber så stærk en økonomisk base som vi har fået under Perez ved at sige “sådan har vi altid gjort”Real HWL post=196093 skrev:
NachoFernández post=196090 skrev:
Så er det vist på tide at gøre det. Gårsdagens kamp er det bedste eksempel på hvorforReal HWL post=196067 skrev:
NachoFernández post=196065 skrev:
Selvfølgelig er holdet klar. Hvis dele af holdet ikke er, så skal de ikke være der. Vil vi genskabe noget som helst, så skal vi følge med tiden og så må de som ikke vil købe ind på en dygtig træners ideer jo smutte.Hamid8210 post=196051 skrev: En system- træner fik sparket efter 6 måneder. Holdet er ikke klar til det. Ikke under Perez. Men Mou havde altså også et helt andet hold i sin tid. Men manden er stadig elsket den dag Idag
Men det er jo bare ikke sådan tingene fungere i Real Madrid. Det har vi jo lige været vidne til. Fodbold mæssigt følger Real Madrid ikke med tiden.
Enig!! Men vi ved begge to godt det ikke kommer til at ske så længe Perez er præsident.
Perez gør 100% der han mener er for klubbens bedste. Pr fejlvurderer han dog det hele.
- Estadio Santiago Bernabéu
- Platin bruger
-
Ramos4 post=196045 skrev: x.com/LucasNavarreteM/status/2048878566645866948
Noget er råddent i klubben indeed.
Jeg ved faktisk ikke hvad der er værst. At en ny spiller, der burde ville bevise sig, altid lunter hjem - eller at vores mest rutinerede spiller håner ham.
Dark times ahead.
Carvajal skal da netop her gøre opmærksom på det! Arbejdsmoralen skal tilbage ind på holdet og det sker ikke hvis man fejer hinandens affald ind under gulvtæppet.
Du tænker det er god stil at anføreren sidder på bænken og håner en spiller via håndtegn til de andre udskiftere?Estadio Santiago Bernabéu post=196119 skrev:
Jeg ved faktisk ikke hvad der er værst. At en ny spiller, der burde ville bevise sig, altid lunter hjem - eller at vores mest rutinerede spiller håner ham.
Dark times ahead.
Carvajal skal da netop her gøre opmærksom på det! Arbejdsmoralen skal tilbage ind på holdet og det sker ikke hvis man fejer hinandens affald ind under gulvtæppet.
Ah, det er vist ikke stærk ledelse. Carvajal skal da give ham en skideballe i omklædningen, hvis det er det han vil.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
DC19
- Estadio Santiago Bernabéu
- Platin bruger
-
Ramos4 post=196128 skrev:
Du tænker det er god stil at anføreren sidder på bænken og håner en spiller via håndtegn til de andre udskiftere?Estadio Santiago Bernabéu post=196119 skrev:
Dark times ahead.
Ah, det er vist ikke stærk ledelse. Carvajal skal da give ham en skideballe i omklædningen, hvis det er det han vil.
Det skal han da i hvert fald!
Når man dovner den på banen i Real Madrid, så skal man ikke beskyttes.