Sæsonen 25-26

3 uger 3 dage siden #1585 af NachoFernández
Besvaret af NachoFernández på emne Sæsonen 25-26

Estadio Santiago Bernabéu post=196139 skrev:

Ramos4 post=196128 skrev:

Estadio Santiago Bernabéu post=196119 skrev:

Ramos4 post=196045 skrev: x.com/LucasNavarreteM/status/2048878566645866948

Noget er råddent i klubben indeed.

Jeg ved faktisk ikke hvad der er værst. At en ny spiller, der burde ville bevise sig, altid lunter hjem - eller at vores mest rutinerede spiller håner ham.

Dark times ahead.

Carvajal skal da netop her gøre opmærksom på det! Arbejdsmoralen skal tilbage ind på holdet og det sker ikke hvis man fejer hinandens affald ind under gulvtæppet.

​Du tænker det er god stil at anføreren sidder på bænken og håner en spiller via håndtegn til de andre udskiftere?
Ah, det er vist ikke stærk ledelse. Carvajal skal da give ham en skideballe i omklædningen, hvis det er det han vil.

Det skal han da i hvert fald!

Når man dovner den på banen i Real Madrid, så skal man ikke beskyttes.

​Det lyder som et utroligt usundt omklædningsrum og en absurd lav tillid til hinanden man bygger på den måde.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 uger 3 dage siden #1586 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Sæsonen 25-26

Estadio Santiago Bernabéu post=196139 skrev:

Ramos4 post=196128 skrev:

Estadio Santiago Bernabéu post=196119 skrev:

Ramos4 post=196045 skrev: x.com/LucasNavarreteM/status/2048878566645866948

Noget er råddent i klubben indeed.

Jeg ved faktisk ikke hvad der er værst. At en ny spiller, der burde ville bevise sig, altid lunter hjem - eller at vores mest rutinerede spiller håner ham.

Dark times ahead.

Carvajal skal da netop her gøre opmærksom på det! Arbejdsmoralen skal tilbage ind på holdet og det sker ikke hvis man fejer hinandens affald ind under gulvtæppet.

​Du tænker det er god stil at anføreren sidder på bænken og håner en spiller via håndtegn til de andre udskiftere?
Ah, det er vist ikke stærk ledelse. Carvajal skal da give ham en skideballe i omklædningen, hvis det er det han vil.

Det skal han da i hvert fald!

Når man dovner den på banen i Real Madrid, så skal man ikke beskyttes.

​Ingen snakker om at beskytte Trent?
Men en anfører der sidder og laver fakter til de andre udskiftere, det er jo bare børnehave-mentalitet.
En rigtig anfører tager en snak med ham.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024

3 uger 3 dage siden #1587 af Estadio Santiago Bernabéu
​I må være ligeglade med den lade attitude. Jeg undrer mig over at det kun er mig, der bliver irriteret når jeg ser priviligerede millionærer spille for Real Madrid og ikke gide løbe hjem.

I mit hoved skal der påpeges og udskammes på enhver måde så vi kan få en trup der kæmper!
Følgende bruger(e) sagde tak: asp3200

3 uger 3 dage siden #1588 af NachoFernández

Estadio Santiago Bernabéu post=196143 skrev: ​I må være ligeglade med den lade attitude. Jeg undrer mig over at det kun er mig, der bliver irriteret når jeg ser priviligerede millionærer spille for Real Madrid og ikke gide løbe hjem.

I mit hoved skal der påpeges og udskammes på enhver måde så vi kan få en trup der kæmper!

​Men det er jo en kæmpe stråmand, for det er der ikke nogen der har sagt. Vi anfægter jo ikke irritationen om ikke at gide løbe hjem og vi bryder os ikke om attituden. Det bliver lidt tomt hvis man skal opfinde ting. 

Vi anfægter blot at man som holdkammerat (og anfører) skal gøre grin med sine holdkammerater udadtil. Hvordan skal man nogensinde rykke sammen i bussen og være et hold hvis man ikke kan stole på hinanden og hvis man skal frygte at blive hængt ud af sine holdkammerater? 

Hvis Carvajal er en ægte leder, så gør han selvfølgelig ikke sådan. Men lederne på holdet bør jo give en ordentlig verbal røvful når Trent, Mbappe, Vinicius og hvem det ellers kunne være ikke gider løbe hjem.
Følgende bruger(e) sagde tak: Ramos4

3 uger 3 dage siden #1589 af Estadio Santiago Bernabéu
​Ja? Det har ikke virket!

Så jeg har intet problem med at problemer bliver håndteret på enhver anden måde. Hvad som helst for at få Trent til at få røde ører.

Jeg gider ikke høre på dårlige søforklaringer om at det burde gøres på en anden måde som har bevist sig ikke at virke. Åben dog øjnene!

3 uger 3 dage siden #1590 af Estadio Santiago Bernabéu
​Den måde Carvajal driller på er noget man har set hundrede gange fra folk som Marcelo, Cristiano eller Ramos. Man skal passe på ikke at falde i de spanske mediers fælde. Og hvis det hjælper Trent til at lægge en større indsats fremadrettet, så er det fair play. Jeg kan hverken se problemet og jeg støtter det også fordi noget skal der til for at standse den dovne attitude.

3 uger 3 dage siden #1591 af NachoFernández

Estadio Santiago Bernabéu post=196145 skrev: ​Ja? Det har ikke virket!

Så jeg har intet problem med at problemer bliver håndteret på enhver anden måde. Hvad som helst for at få Trent til at få røde ører.

Jeg gider ikke høre på dårlige søforklaringer om at det burde gøres på en anden måde som har bevist sig ikke at virke. Åben dog øjnene!

​Det ligner ellers ikke at nogen giver en fuck = det er nok ikke sådan kulturen har været længe = det har selvfølgelig ikke virket hvis det ikke er sådan man går til opgaven. 
Men fint. Det bliver et sundt omklædningsrum og et sammenhold der nok skal bygge fundamentet til flere remontadas :)

3 uger 3 dage siden #1592 af Estadio Santiago Bernabéu
En spand koldt vand i hovedet fra Carvajal til Trent ville også blive accepteret. Hvad som helst for at ændre på den lade attitude. Tænk over den her samtale næste gang I ser Trent være lidt for nonchalant.

3 uger 2 dage siden #1593 af Estadio Santiago Bernabéu
​Det som jeg egentlig mest håber på er at nogen viser Trent den her video.

Så kunne det være at han ville blive lidt flov.

3 uger 2 dage siden #1594 af Ramos4

Estadio Santiago Bernabéu post=196148 skrev: En spand koldt vand i hovedet fra Carvajal til Trent ville også blive accepteret. Hvad som helst for at ændre på den lade attitude. Tænk over den her samtale næste gang I ser Trent være lidt for nonchalant.

Hvad med Vini og Mbappé, der ikke presser? Skal vores anfører også sidde ude på bænken og lave fagter til de andre holdkammerater her?
Vi kunne få et helt pantomime show op at stå ude på bænken, men det ændrer stadig ikke på, at det ikke er hverken en anfører eller Real Madrid værdigt at bruge hån mod sine holdkammerater. 

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024

3 uger 2 dage siden #1595 af Estadio Santiago Bernabéu

Ramos4 post=196150 skrev:

Estadio Santiago Bernabéu post=196148 skrev: En spand koldt vand i hovedet fra Carvajal til Trent ville også blive accepteret. Hvad som helst for at ændre på den lade attitude. Tænk over den her samtale næste gang I ser Trent være lidt for nonchalant.

Hvad med Vini og Mbappé, der ikke presser? Skal vores anfører også sidde ude på bænken og lave fagter til de andre holdkammerater her?
Vi kunne få et helt pantomime show op at stå ude på bænken, men det ændrer stadig ikke på, at det ikke er hverken en anfører eller Real Madrid værdigt at bruge hån mod sine holdkammerater. 

Hvad med? Hvad med? Hvad med?

Ja, der er også andre problemer. Whataboutism.

Ja, det kunne være fedt at fikse alle problemer på en gang. Men i det her emne med Trent der ikke ofrer sig for klubben og Carvajal der gør grin af det = Mere af det tak. Der må gerne gøres grin med manglen på arbejdsmorale når den er selvvalgt og nemt kan undgås.

Det kunne være gjort på en anden måde. Men det har jo tydeligvis ikke virket indtil videre.

3 uger 2 dage siden #1596 af Ramos4
Skru evt. ned for de store ord, hvis du ikke kan finde ud af at bruge dem.

Du er enig i, at der er andre spillere der er problemer med:
Så jeg spørger dig om hvorvidt du synes det er cool, at have Carvajal siddende og gestikulere og håne Vini og Mbappé også?

Er det en holdbar løsning? Rykker det os et bedre sted hen?

Det lyder som om du synes målet helliger midlet, men det er bare en utrolig farlig glidebane.

Ligemeget hvor lad Trent er, så skaber det bare ikke en god kultur, at vores anfører sidder og opfører sig som en skoledreng. Det er et dårligt forbillede af en anfører og det sender et signal til de andre i truppen om, at vi er en klub hvor vi mobber hinanden.

Hvis målet helliger midlet, hvornår stopper det så? Hvis hånen ikke virker hvad så?

Følgende bruger(e) sagde tak: Siempre Madrid, elle44, Jakobsif555, Kialpe, NachoFernández

Leveret af Kunena Forum