Sæsonen 25-26
Du kommer til at nøjes med Konaté eller Saliba på en fri næste år. Jeg vil æde min gamle hat på at der ikke bliver brugt flere penge på forsvaret i den her sæson. Tchouameni er åbenbart også stadig reserve på en plads hvor jeg ikke synes han hører til.Ramos4 post=186696 skrev: Alaba skadet i øvrigt.
Militao er stadig ikke noget nær kampklar på højeste niveau. Så vi har kun Rüdiger, Asencio og Huijsen. Vi er næsten nødt til at hente nogen allerede. Joan Martinez er jo også i sin genoptræningsfase. Jacobo er...ikke god nok.
Med det sagt tror jeg jo så heller ikke på Carreras, var han så vigtig for Alonso, så havde man ikke forhandlet så hårdt om betalingsrater eller 5 mio. ekstra her eller der. Jeg forestiller mig at Fran Garcia har overbevist om at han kan være en løsning på kort sigt.
DC19
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- NachoFernández
- Væk
- Platin bruger
-
Det er en hårdfin balance, for vi skal også sørge for, at vi ikke står med 7-8 når alle er klar. Militao så jeg en artikel om kunne være klar i løbet af Club World Cup selvom det ville være sindssygt at lade ham spille. Så det skal jo ikke ske. Men hvis han er klar i løbet af den første rum tid i La Liga, så er vi på de 4 midterforsvarer og Tchouameni som den 5. med Alaba der også vender tilbage på et tidspunkt. At købe 1 mere kunne sætte Asencio tilbage og skyde Jacobo og Joan Martinez meget langt væk fra holdet og måske endda for langt.Ramos4 post=186696 skrev: Alaba skadet i øvrigt.
Militao er stadig ikke noget nær kampklar på højeste niveau. Så vi har kun Rüdiger, Asencio og Huijsen. Vi er næsten nødt til at hente nogen allerede. Joan Martinez er jo også i sin genoptræningsfase. Jacobo er...ikke god nok.
Men jeg forstår godt bekymringen og det må ikke blive så voldsomt som sidste år. Jeg synes dog, at det er nok med 3 mand med Tchouameni som backup, Militao på vej tilbage, Alaba tilbage senere på året og så et talent som ikke er 100% klar endnu og et endnu større talent som er på vej tilbage også. Det er alligevel 7 naturlige midterforsvarer og en som helt udmærket kan spille pladsen. Vi ved også, at Carvajal kan spille pladsen, når han er tilbage, så antalsmæssigt synes jeg det er helt fint. Asencio og Hujsen er mig bekendt ikke så tilbøjelige til at få skader og Rudiger egentlig heller ikke, selvom han nok skal passe lidt på.
Jeg tror, at Alonso vil være meget fleksibel med hvem der skal være den tredje stopper i opbygningen, så hvis Tchouameni skulle ligge i forsvaret, så har vi allerede set modellen, hvor Fran træder ind f.eks.
Så jeg tror nok det skal gå
- Cristiano7
- Platin bruger
-
Tænker at Carreras kommer nok. Kan ikke se Mendy i en wingback rolle hvis vi spiller med 3 mand i forsvaret. Mendy kan jo nærmest intet i offensiven…-#7- post=186697 skrev:
Du kommer til at nøjes med Konaté eller Saliba på en fri næste år. Jeg vil æde min gamle hat på at der ikke bliver brugt flere penge på forsvaret i den her sæson. Tchouameni er åbenbart også stadig reserve på en plads hvor jeg ikke synes han hører til.Ramos4 post=186696 skrev: Alaba skadet i øvrigt.
Med det sagt tror jeg jo så heller ikke på Carreras, var han så vigtig for Alonso, så havde man ikke forhandlet så hårdt om betalingsrater eller 5 mio. ekstra her eller der. Jeg forestiller mig at Fran Garcia har overbevist om at han kan være en løsning på kort sigt.
Det vil bare være super ærgerligt, hvis vi ikke kan spille med 3 nede bagi fordi vi ikke har nok CB's til det.
Jeg havde faktisk glemt at Carvajal også er et bud.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
DeLaRed post=186693 skrev:
Et godt eksempel på at statistik og spiller karakter langt fra altid er retvisende. Går ud fra du ikke så kampen, og i så fald er det svært at forklare, men især i defensiven lignede han langt mere Lucas Vazquez end han lignede Carvajal, alene i 2. halvej er han skyld i 3 chancer til Salzburg (havde de nu scoret på de chancer, så havde han været syndebukken, men fordi de ikke gjorde det, så hører du ikke om det i highlights)Real HWL post=186692 skrev: Jeg forstår ikke den kritik af Trent i går.
89 touches
83% passing
2 key passes
3 long balls completed
3 successful crosses
1 dribble completed
6 duels won
1 foul won
4 tackles
5 clearances
2 interceptions
Spillekarakter på 8.0
Du har ret jeg så ikke hele kampen. Tror jeg så de sidste 20 minutter. Men der syntes jeg da han spillede fint nok selvom kampen var lidt rodet. Mener da også han havde næst sidste fod på ved det 3 mål. Kunne bare se han fik den næsthøjeste karakter. Så jeg kunne ikke helt forstå den hårde kritik. Men jeg er enig så langt at hans kvaliteter er helt klart i det offensive.
fedt med et nyt afsnit!
SÅ FEDT!!Mr.Jensen post=186704 skrev: fedt fedt fedt! Lige set at der er kommet et nyt afsnit af jeres podcast. Håber så meget at det var toppe trusler sidst med at podcasten skulle stoppe.
fedt med et nyt afsnit!
Real Madrid fan siden 2000, tidligere bosat i Madrid og med +30 kampe under bæltet.
Figo og Özil har rørt mig mest.
Jeg så den, og synes heller ikke han gjorde sig negativt bemærket. Der er nogle uprovokerede fejl en gang imellem og han er ikke en carvajal defensivt, men synes han gjorde fin figur :)Real HWL post=186701 skrev:
Et godt eksempel på at statistik og spiller karakter langt fra altid er retvisende. Går ud fra du ikke så kampen, og i så fald er det svært at forklare, men især i defensiven lignede han langt mere Lucas Vazquez end han lignede Carvajal, alene i 2. halvej er han skyld i 3 chancer til Salzburg (havde de nu scoret på de chancer, så havde han været syndebukken, men fordi de ikke gjorde det, så hører du ikke om det i highlights)Real HWL post=186692 skrev: Jeg forstår ikke den kritik af Trent i går.
89 touches
83% passing
2 key passes
3 long balls completed
3 successful crosses
1 dribble completed
6 duels won
1 foul won
4 tackles
5 clearances
2 interceptions
Spillekarakter på 8.0
Du har ret jeg så ikke hele kampen. Tror jeg så de sidste 20 minutter. Men der syntes jeg da han spillede fint nok selvom kampen var lidt rodet. Mener da også han havde næst sidste fod på ved det 3 mål. Kunne bare se han fik den næsthøjeste karakter. Så jeg kunne ikke helt forstå den hårde kritik. Men jeg er enig så langt at hans kvaliteter er helt klart i det offensive.
- NachoFernández
- Væk
- Platin bruger
-
Dejligt med et objektivt billede fra det man faktisk har set i kampen!Taxii89 post=186715 skrev:
Jeg så den, og synes heller ikke han gjorde sig negativt bemærket. Der er nogle uprovokerede fejl en gang imellem og han er ikke en carvajal defensivt, men synes han gjorde fin figur :)Real HWL post=186701 skrev:
89 touches
83% passing
2 key passes
3 long balls completed
3 successful crosses
1 dribble completed
6 duels won
1 foul won
4 tackles
5 clearances
2 interceptions
Spillekarakter på 8.0
I aften må vi formode at der kommer endnu mere at lave for ham. Håber at han sætter et positivt aftryk
Jeg er personligt utroligt glad for at vi ser ud til at blive mere fleksible taktisk og omstillingsparate i en moderne fodboldverden. Om det så hedder 4-3-3, 5-3-2 eller 1-5-4. Så længe vi vinder og der er pagnebold (til tider) så kan Xabi gøre lige som han har lyst til.
Zidane blev grundet skader faktisk nød til at forsøge det i et par kampe i 2019 (tror jeg det var), og det gik faktisk meget godt omend det tydeligvis ikke var indstuderet eller noget man havde planlagt seasonen med. Personligt synes jeg det er spændene, især med henblik på de defensive problemer vi har haft, samt det spiller materiale vi pt står med.Madrid777 post=186725 skrev: Jeg hørte en ekspert sætte spørgsmålstegn ved hvad os Real Madrid fans synes om at Xabi er ved at implementere en 3-back kæde. Det har vi aldrig spillet med før og der vil nok findes nogen der mener man udelukkende spiller 4-3-3 i Madrid. Hvad mener folk om det?
Jeg er personligt utroligt glad for at vi ser ud til at blive mere fleksible taktisk og omstillingsparate i en moderne fodboldverden. Om det så hedder 4-3-3, 5-3-2 eller 1-5-4. Så længe vi vinder og der er pagnebold (til tider) så kan Xabi gøre lige som han har lyst til.
Donde está la biblioteca?
Det er nok mere det med 3-backkæden der kan være en kamel at sluge. Men jeg ved faktisk ikke for hvem. Jeg er sgu hamrende ligeglad. I moderne fodbold er der mange der spiller med 3 nede bagi.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024