Sæsonen 25-26
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Men ja - det er lidt af et sats.
NickyMad post=187265 skrev: Måske lidt risky når han lige er kommet tilbage fra en slem skade. Vi skal ikke sidde fast med endnu en med høj løn som bare er skadesplaget. Hans salgspris bliver nok heller ikke billig. Men med rygterne om salg af Rodrygo og Ceballos, kommer der nok en ind uanset, heldigvis for det.
Der bliver snakket om en pris på omkring 100mill euro. Men ja hans korsbåndsskade er selvfølgelig et stort minus.
Let's not go down that road again.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Vi ved ikke hvordan han er nor han kommer tilbage fra sin skade og så har jeg personligt stadig et håb om at Vini kommer op på sit bedste niveau.
Vi har ikke brug for Rodri i vores trup.
Så ser jeg langt hellere at man får en dårligere spiller som kan komme op på han niveau
The world knows that i am a madridista by heart
White until the death
Men selvfølgelig, hvis han nu stod uden kontrakt eller man kunne få ham for peanuts (af en eller anden grund) så skulle vi da slå til. Men vi skal ikke ud og give en stor sum for ham, især ikke (som i andre også har nævnt) pga hans alder og korsbåndsskade.
Hvis ikke han er i den i øverste liga af spanske midtbanespillere gennem tiderne, så er han lige under.
Fair nok hvis ikke man har set ham spille for city, men at verdens bedste hold falder totalt sammen i samme ombæring som han bliver langtidsskadet er altså ikke bare en tilfældighed.
Jeg er dog enig i at man ikke skal springe banken for ham nu, vi aner ikke helt hvor hans niveau er efter skaden.
Jeg tog langt hellere 2 midtbane spillere der er på niveau (ikke type, men niveau) med Camavinga (bare mere stabilt tak) end en enkelt verdensklasse spiller, især ikke en der har været igennem en knæskade som ser ud til at være vores Kryptonit!
Donde está la biblioteca?
- NachoFernández
- Platin bruger
-
Jeg er enig i man ikke bør gå efter Rodri grundet hans skade, men jeg synes der skal hentes noget kvalitet ind og ikke bare bredde/talent. Da især hvis man også får solgt Rodrygo og måske Ceballos.
- NachoFernández
- Platin bruger
-
Det afhænger vel hvordan man vil sætte det op. Arda på positionen har jo trods sin dybe rolle også været i feltet eller søgt ud i siderne hvor han har assisteret med indlæg. Vi skal vel ikke have Rodri til at flyde ud som kantspiller?NickyMad post=187274 skrev: Men det er jo ikke til Tchouamenis position der skal hentes til, men mere en Kroos type, ala den plads Arda har spillet til klub VM. Da i hvert fald hvis Xabi ønsker at fortsætte med den formation. Så det har jo intet med Tchouameni at gøre.
Jeg er enig i man ikke bør gå efter Rodri grundet hans skade, men jeg synes der skal hentes noget kvalitet ind og ikke bare bredde/talent. Da især hvis man også får solgt Rodrygo og måske Ceballos.
Tchouameni har kun i nogle kampe ligget i bagkæden. Det har også været Fran.
De kan sikkert også spille på samme tid men det vil betyde at de begge skal ligge på midten når vi forsvarer relativt højt med 4 i bagkæden. Der har vi bl.a. set systemer hvor der har ligget en 6’er bag de 4 næste. Vil du så have Tchouameni eller Rodri op i det energiske pres over mange meter? Det kan jeg ikke se for mig, for der skulle Valverde og Jude/Arda gerne ligge inde.
Så jeg ser dem kun spille sammen hvis Tchouameni skal ligge mere permanent nede i bagkæde. Og så skal vi nærmest skubbe Valverde ud bredt og/eller Arda ud på bænken.
En duo med de to store drenge sammen på midten tror jeg ikke passer til det som Alonso vil. Derfor ser jeg det klart som en enten/eller eller hvis Tchouameni skal ned som stopper - og det håber jeg kun han skal i en flydende rolle hvor han kommer op og kan duellere på 6’eren uden bold hvor han er dygtig og hvor han ikke bliver fanget på sine udfordringer med at placere sig og orientere sig i bagkæde .