Sæsonen 25-26

3 måneder 4 uger siden #769 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Sæsonen 25-26

Estadio Santiago Bernabéu post=187194 skrev:

Ramos4 post=187185 skrev: Havde forventet 60 :(

Ej, Mbappé har gjort det fint scoringsmæssigt. Jeg havde nok bare naivt håbet på, at vi ville brænde lortet fuldstændigt af, når han tilsluttede sig Bellingham og Vini Jr. Det skete så ikke.

Hjælper det på din holdning hvis jeg fortæller dig at han scorede 14 mål i den første halvdel af sæsonen og 30 mål i den anden halvdel af sæsonen?

​Hva'?

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 måneder 4 uger siden #770 af DeLaRed
Besvaret af DeLaRed på emne Sæsonen 25-26
Så er Carerras handlen i hus, 6 årig kontrakt! Tror det bliver en positiv forstaerkning, om så til bredde eller start plads, det må tiden vise, men det er fandme svært at forestille sig han bliver dårligere end Mendy har været de seneste 24 måneder!

Donde está la biblioteca?
Følgende bruger(e) sagde tak: Fondo_Sur

3 måneder 4 uger siden #771 af -#7-
Besvaret af -#7- på emne Sæsonen 25-26
​Jeg fik sagt i en anden tråd at jeg ikke troede der kom flere tilgange, så jeg er selvsagt positivt overrasket. Jeg har ikke set ret meget til Carreras, men af hvad jeg kan læse er Benficas fans trætte af at miste ham, så så langt så godt. 

Spændende at se om det så var dét for vinduet, eller om der kommer en centerback og/eller en midtbanespiller mere. 

DC19

3 måneder 4 uger siden #772 af Ramos4
Konaté ligner en 2026 signing.

Jeg tænker vi kan hente en midtbanespiller såfremt Rodrygo og måske Ceballos forlader os.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024

3 måneder 4 uger siden #773 af Estadio Santiago Bernabéu

Ramos4 post=187196 skrev:

Estadio Santiago Bernabéu post=187194 skrev:

Ramos4 post=187185 skrev: Havde forventet 60 :(

Ej, Mbappé har gjort det fint scoringsmæssigt. Jeg havde nok bare naivt håbet på, at vi ville brænde lortet fuldstændigt af, når han tilsluttede sig Bellingham og Vini Jr. Det skete så ikke.

Hjælper det på din holdning hvis jeg fortæller dig at han scorede 14 mål i den første halvdel af sæsonen og 30 mål i den anden halvdel af sæsonen?

​Hva'?

Ved ikke hvordan jeg kan omskrive det.
Bare glem spørgsmålet.

3 måneder 4 uger siden #774 af El Siete
Besvaret af El Siete på emne Sæsonen 25-26

Ramos4 post=187204 skrev: Konaté ligner en 2026 signing.

Jeg tænker vi kan hente en midtbanespiller såfremt Rodrygo og måske Ceballos forlader os.

​Som jeg så Madridista.dk skrive et sted, Liverpool er igang med at sælge Luiz Diaz til Bayern og står og mangler en venstrekant. Sælg dem Rodrygo og inkluder Kontaté i handlen for en lavere pris. 

Så skal vi "bare" af med Alaba (og måske Ceballos) og så ellers hente Smit/Stiller til midten, og så kan vi kalde det en perfekt sommer. 

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Sidste redigering: 3 måneder 4 uger siden ved El Siete.
Følgende bruger(e) sagde tak: Ramos4

3 måneder 3 uger siden #775 af Matamoro
Besvaret af Matamoro på emne Sæsonen 25-26
Det bliver spændende at se om Real Madrid er i gang med opbygningen af et helt nyt hold eller man blot forbedrer det eksisterende.

Hvis det er et helt nyt hold. så sælger man nok både Rodrygo og Vinicius. Så har man pengene til et par indkøb mere. I så fald ville det være perfekt hvis man hentede Konaté, Bruno Guimaraes og Alexander Isak.

Så kunne Huijsen, Militao, Tchoaumeni, Asencio, Konate konkurrere om de tre pladser i midterforsvaret. Sælg bare de dyre drenge Alaba og Rudiger.

På midtbanen har vi så Valverde, Camavinga, Bellingham, Guler, Brahim og Guimaraes til de tre pladser. Så kan vi sende Ceballos tilbage til Betis.

I angrebet ville det hedde: Mbappe, Isak, Mastantuono og Gonzalo til de to pladser. Udlej gerne Endrick.

3 måneder 3 uger siden #776 af Kasillas
Besvaret af Kasillas på emne Sæsonen 25-26
Og en knivskarp analyse af Kiyan Sobhani her:

www.managingmadrid.com/2025/7/15/2446026...-future-of-xabi-ball  

Det er yderst indlysende, at Xabi Alonso er af en helt anden støbning end Ancelotti: (1) Baskeren har (tilsyneladende) nul respekt for spillernes tidligere meritter og vil vælge de spillere, der passer til systemet uagtet tidligere bedrifter. (2) Alonso – ligesom alle de andre top-træner i denne æra – spiller altså en eller anden form for presspil stik imod Ancelottis forældede tilgang, der satsede på individuelle aktioner på banen.

Ærgerligt at vi røg ud til P$G, men skulle vi ryge ud, så godt at det blev brutalt, at Alonso fik noget testmateriale at analysere i sommeren.

Min eneste bekymring til næste sæson er, at truppen kun vil få omkring 2 uger(?) til at forbedre sig inden den første kamp. Men den anden lyse side er, at turneringen – udover primærpengene – har gjort, at Alonso allerede har implementeret en hel del udover fået dyrebart data at analysere.

Livet er herligt og jeg ser frem til næste sæson.

Fakta:
Franco fjernede Barcas gæld og hjælp med bygning af Camp Nou.
I Francos tid mellem 1939-1975 vandt Real Madrid 22 spanske pokaler, mens Barca vandt 23.
Som tak udnævnte Barca Franco til æresmedlem og gav ham æresmedaljer.😂😂😂😂😂
Sidste redigering: 3 måneder 3 uger siden ved Kasillas.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, Ramos4

3 måneder 3 uger siden #777 af Ramos4
talksport.com/football/3388563/real-madr...-league-vinicius-jr/

€300m i klubkassen?

Det ville være et sygt boost til en allerede strålende økonomi. Ind med Barella, Smit og Saliba. Det ville man jo rent faktisk kunne. Uden at der gik FM i den.

3 måneder 3 uger siden #778 af Dybbøl
Besvaret af Dybbøl på emne Sæsonen 25-26
​Lad os forstille os at Vini blev solgt for 300 mio euro. 

Så nævner du Saliba, Barella og Smith. 

Hvordan vil angrebet se ud for Real Madrid?- Mbappe og Gonzalo Garcia på toppen?

Personligt kan jeg godt lide G.G. Men ved ikke om Perez for “lov til at slippe” med at sælge en angriber til verdens højeste pris, nogensinde, for “kun” at erstatte ham med en castila spiller 

3 måneder 3 uger siden #779 af Fondo_Sur
Besvaret af Fondo_Sur på emne Sæsonen 25-26

Dybbøl post=187223 skrev: ​Lad os forstille os at Vini blev solgt for 300 mio euro. 

Så nævner du Saliba, Barella og Smith. 

Hvordan vil angrebet se ud for Real Madrid?- Mbappe og Gonzalo Garcia på toppen?

Personligt kan jeg godt lide G.G. Men ved ikke om Perez for “lov til at slippe” med at sælge en angriber til verdens højeste pris, nogensinde, for “kun” at erstatte ham med en castila spiller 

​Hvis Vini bliver solgt, kan det være at Rodrygo bliver. Så vil vi have Rodrygo, Mbappé, Gonzalo og Endrick til 2 pladser.

​​​​… men han bliver nok ikke solgt. Det er bare super ærgerligt, at hans lejr beder om en løn på €30 mio om året i forhold til en eventuel forlængelse, idet han aldrig har spillet dårligere end nu. Det skal klubben ikke gå med til med det samme.
Sidste redigering: 3 måneder 3 uger siden ved Fondo_Sur.
Følgende bruger(e) sagde tak: Estadio Santiago Bernabéu

3 måneder 3 uger siden #780 af El Siete
Besvaret af El Siete på emne Sæsonen 25-26
​Når spillere i Real Madrid føler de er mere værd end klubbens vurdering, så går det kun én vej. Hvis der virkelig er hold i at Vinicius forlanger 30M i løn, og presser på for at få det, så kunne han sagtens ende med at ryge denne sommer - han vinder i hvert fald ikke den kamp mod Perez. 

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, elle44

Leveret af Kunena Forum