Sæsonen 25-26

3 måneder 3 uger siden #781 af El Siete
Besvaret af El Siete på emne Sæsonen 25-26

Fondo_Sur post=187224 skrev:

Dybbøl post=187223 skrev: ​Lad os forstille os at Vini blev solgt for 300 mio euro. 

Så nævner du Saliba, Barella og Smith. 

Hvordan vil angrebet se ud for Real Madrid?- Mbappe og Gonzalo Garcia på toppen?

Personligt kan jeg godt lide G.G. Men ved ikke om Perez for “lov til at slippe” med at sælge en angriber til verdens højeste pris, nogensinde, for “kun” at erstatte ham med en castila spiller 

​Hvis Vini bliver solgt, kan det være at Rodrygo bliver. Så vil vi have Rodrygo, Mbappé, Gonzalo og Endrick til 2 pladser.

​​​​… men han bliver nok ikke solgt. Det er bare super ærgerligt, at hans lejr beder om en løn på €30 mio om året i forhold til en eventuel forlængelse, idet han aldrig har spillet dårligere end nu. Det skal klubben ikke gå med til med det samme.

​Og Diaz og Mastantuano. Hvis Xabi vil spille 3-5-2, med Bellingham bag de to forreste, så behøver vi heller ikke mere. 

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 måneder 3 uger siden #782 af Estadio Santiago Bernabéu
​Hvad tror I andre.. Får Endrick tilfredsstillende spilletid i den kommende sæson?

Jeg både tror og frygter at han bliver sorteper fordi Gonzalo Garcia har vist så imponerende niveau. Og Brahim, Rodrygo, Vini, Mbappé, Mastantuono og Arda er helt andre typer spillere.

3 måneder 3 uger siden #783 af -#7-
Besvaret af -#7- på emne Sæsonen 25-26
​Hvorfor frygter du at han bliver sorteper fordi Gonzalo Garcia har vist sig at være bedre? Så er det jo bare sådan det er, så ender vi vel bare med den bedste spiller af de to, eller misforstår jeg dig? 

Endrick skal i min verden forbedre sin spilintelligens betragteligt hvis han skal gøre sig forhåbninger om et egentligt gennembrud i klubben. Han har vist at han kan score mål, og det er jo rigtig fint, og at han ligner en totalt forvirret spiller under Ancelotti i sin første sæson i udlandet som 18-årig, det kan jeg acceptere og tilgive, men hvis det fortsætter under Alonso, så tror jeg mere han bliver en Vítor Roque end en Ronaldo Nazario. 

Generelt synes jeg klubben plejer at træffe de rigtige beslutninger om hvem man skal beholde. Som jeg skrev i en tråd for noget tid siden, så kan jeg næsten ikke huske spillere i nyere tid, som man skulle have beholdt istedet for at sælge. Robben er den eneste jeg sådan lige kan huske, og måske Di Maria. Hakimi endte med at blive rigtig god, men ville jeg hellere have haft ham end Carvajal i alle de år? Nej ikke rigtigt. 

DC19

3 måneder 3 uger siden #784 af Cristiano7
Besvaret af Cristiano7 på emne Sæsonen 25-26
Nogen der ved noget om der er transfer rygter med Real Madrid? Synes det er ret stille for tiden på transfermarkedet med Real.

3 måneder 3 uger siden #785 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Sæsonen 25-26

-#7- post=187229 skrev: ​Generelt synes jeg klubben plejer at træffe de rigtige beslutninger om hvem man skal beholde. Som jeg skrev i en tråd for noget tid siden, så kan jeg næsten ikke huske spillere i nyere tid, som man skulle have beholdt istedet for at sælge. Robben er den eneste jeg sådan lige kan huske, og måske Di Maria. Hakimi endte med at blive rigtig god, men ville jeg hellere have haft ham end Carvajal i alle de år? Nej ikke rigtigt. 

​Hakimi blev solgt pga. pengemangel under Corona tror jeg. Kan huske forkert. Robben skulle bane vej for Ronaldo, så det var også det korrekte valg.

Di Maria var super fed, synes jeg. Det var sgu en fejl at sælge ham til fordel for James. 

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Følgende bruger(e) sagde tak: DeLaRed

3 måneder 3 uger siden #786 af -#7-
Besvaret af -#7- på emne Sæsonen 25-26

Ramos4 post=187231 skrev:

-#7- post=187229 skrev: ​Generelt synes jeg klubben plejer at træffe de rigtige beslutninger om hvem man skal beholde. Som jeg skrev i en tråd for noget tid siden, så kan jeg næsten ikke huske spillere i nyere tid, som man skulle have beholdt istedet for at sælge. Robben er den eneste jeg sådan lige kan huske, og måske Di Maria. Hakimi endte med at blive rigtig god, men ville jeg hellere have haft ham end Carvajal i alle de år? Nej ikke rigtigt. 

​Hakimi blev solgt pga. pengemangel under Corona tror jeg. Kan huske forkert. Robben skulle bane vej for Ronaldo, så det var også det korrekte valg.

Di Maria var super fed, synes jeg. Det var sgu en fejl at sælge ham til fordel for James. 

​Jeg tror du har ret i forhold til Hakimi. Robben tror jeg nu nok skulle have fungeret sammen med Ronaldo, på banen i hvert fald, de spillede vel på hver sin side, medmindre du tænker økonomisk? Omvendt fik vi jo så senere Bale, og uanset hvad man synes om manden, så fik han godt nok også scoret nogle vigtige mål i store finaler, han var nok ikke blevet købt hvis man havde beholdt Robben. 

Og egentlig enig med hensyn til Di Maria, han endte med at blive en fed spiller, men ligesom med Sergio Ramos blev han så vidt jeg husker også ret dårligt rådgivet af sin agent, og det var med til at skubbe ham videre. Her er Florentino alt andet lige iskold. 

DC19

3 måneder 3 uger siden #787 af Dragam
Besvaret af Dragam på emne Sæsonen 25-26

-#7- post=187232 skrev:

​Jeg tror du har ret i forhold til Hakimi. Robben tror jeg nu nok skulle have fungeret sammen med Ronaldo, på banen i hvert fald, de spillede vel på hver sin side, medmindre du tænker økonomisk? Omvendt fik vi jo så senere Bale, og uanset hvad man synes om manden, så fik han godt nok også scoret nogle vigtige mål i store finaler, han var nok ikke blevet købt hvis man havde beholdt Robben. 

Og egentlig enig med hensyn til Di Maria, han endte med at blive en fed spiller, men ligesom med Sergio Ramos blev han så vidt jeg husker også ret dårligt rådgivet af sin agent, og det var med til at skubbe ham videre. Her er Florentino alt andet lige iskold. 

​Grådige agenter har ødelagt meget...
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL

3 måneder 3 uger siden #788 af Ramos4

-#7- post=187232 skrev:

​Ja jeg tænker økonomisk. Sneijder og Robben blev basically bedt om at ryge og rejse. Jeg tænker der skulle penge i kassen til en blockbuster sommer med indkøb af ikke bare Ronaldo, men også Kaká, Benzema og co. Og så var de to hollændere nok heller ikke store nok navnemæssigt for Perez.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Følgende bruger(e) sagde tak: -#7-

3 måneder 3 uger siden #789 af DeLaRed
Besvaret af DeLaRed på emne Sæsonen 25-26

​Helt enig ifht Di Maria, især da han under Ancelotti brillierede som en del af midtbane trioen (Alonso, Modric, Di Maria), imo Ancelotti's største geni-streg i hans Real Madrid tid.

James var helt igennem et kæmpe fejl køb, som blev hængende i klubben alt for længe, vi ser også at han sidenhen aldrig er nået et niveau over en hel season, der ville kvalificere ham til Real, det var en tydelig Perez handel uden indhold til det sportlige projekt.

Donde está la biblioteca?

3 måneder 3 uger siden #790 af Ramos4
Spændende hvad der sker med Vinis kontrakt. Pt. er forhandlingerne gået død. Han har udløb i 2027 og vil have samme løn som Mbappé, som angiveligt er €30m om året.

Hvis vi ikke får forlænget med ham i løbet af sæsonen og han måske endda bliver bænket lidt, så går vi altså ind i sommeren 2026 med en Vini der har 1 år tilbage af sin kontrakt. Så har han pludselig kortene på hånden og vi kan miste en stor stjerne gratis - og mærke dét på egen krop.

Interessant er det hvert fald.

Sidste redigering: 3 måneder 3 uger siden ved Ramos4.

3 måneder 3 uger siden #791 af NachoFernández
Besvaret af NachoFernández på emne Sæsonen 25-26
​Spørgsmålet er hvor meget mere vi egentlig får ud af ham. Hvad vej det går, er pt svært at spå om hvor han ser virkelig ikke særlig god ud og har ikke gjort det i noget tid. Og selvom de måske har det fint, så synes jeg at det ligner en magtkamp som han prøver at køre op. Lige nu står vi i en usikker position med en ny træner, der kommer med et nyt system og et nærmest uundgåeligt syn på hvordan man sætter fodbold op i Real Madrid. Det har man aktivt gået efter ved at tage en træner ind som Alonso og så skal vi jo finde ud af, hvordan hele designet skal være. 

Køres der samtidig en magtkamp op mellem Mbappe og Vinicius som Vini (ud fra hvad jeg ser) puster til ved at kræve samme løn under en elendig periode, aldrig løber når Mbappe er med og stort set aldrig lægger den simple bold tilbage til ham men sparker den ind i modstanderen i stedet. Det er pt som om, at han ikke ligefrem vil arbejde sammen med ham og jeg ved heller ikke, om Mbappe er jordens bedste på det punkt. 

Det gode er jo, at ingen er over klubben og ingen er uundværlige. Ronaldo smuttede, men det kom vi over. Ramos forsøgte at spille højt spil i en forhandling og vi vandt CL året efter. Det betyder selvfølgelig at et andet hold kan få en potentielt farlig konkurrent til de store titler, men jeg er virkelig fortaler for, at man gør sig fortjent til at spille, til sin status og til det man tjener, for ellers dræber man al konkurrence i truppen og det tror jeg ikke giver den bedste stemning. 

Hvis Vinicius smutter, så klarer vi os. Han blev hentet relativt dyrt i Brasilien, men vi har da i den grad fået valuta for pengene. Og pt er jeg i tvivl, om Vinicius kæmper for logoet foran eller navnet bagved. Det kan han jo lige bevise først.

3 måneder 3 uger siden #792 af Estadio Santiago Bernabéu

Ramos4 post=187234 skrev:

-#7- post=187232 skrev:

​Ja jeg tænker økonomisk. Sneijder og Robben blev basically bedt om at ryge og rejse. Jeg tænker der skulle penge i kassen til en blockbuster sommer med indkøb af ikke bare Ronaldo, men også Kaká, Benzema og co. Og så var de to hollændere nok heller ikke store nok navnemæssigt for Perez.

Disclaimer: Jeg prøver ikke at modsige dig. Jeg kommer bare med et lille emneskift.

Ronaldo og Robben nåede faktisk at spille sammen. Kan huske jeg syntes det var enormt powerful. Da Robben senere blev solgt var jeg godt nok ærgerlig fordi de to havde noget godt kørende.

Men det hele gik jo meget godt alligevel og især efter Bale ankom.

Leveret af Kunena Forum