Sæsonen 25-26
- NachoFernández
- Platin bruger
-
Jeg kunne helt oprigtigt ikke se et svar på spørgsmålet. Men jeg hører at vi skal acceptere konsekvensen i stedet for at styrke bredden. Tak for svar
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- NachoFernández
- Platin bruger
-
Det hele udsprang egentlig hypotetisk af hvad man gør hvis vi død og pine skal have en stopper mere men pladserne var optaget. Det handlede ikke om at fryse en spiller ud.NickyMad post=187332 skrev: Jeg synes nu han har svaret, det ligger jo implicit når han mener det er den tilgang klubben skal have.
Hvis Militao løber i endnu en skade, og ender i samme situation som Alaba, og ikke vil lade sig blive købt ud af kontrakten, skal vi så også fryse ham ude til kontraktudløb i 2028? Hvor mange spillere skal vi gøre det med?
Så må klubben jo købe Alaba ud af hele hans kontrakt, og ikke en del af det, hvis det er så stort et problem. Har klubben råd til det? Ja, det må man antage når man valgte at give €10 mio for at hente TAA til 3 kampe. Når klubben ikke vælger at gøre det, er det vel fordi de prøver at spare nogle af pengene, og de dermed selv accepterer truppen har mangler.
Jeg hører holdningen herinde og kan sagtens forstå den selvom jeg måske ser det på en lidt anden måde.
- Estadio Santiago Bernabéu
- Platin bruger
-
Jeg synes det er vigtigere at sende et signal til kommende Real Madrid spillere at de vil blive behandlet godt. Selv i modgang. Selv når uheldet er ude. Det skal de kunne stole på om 1, 2, 5 og 10 år. Deres agent skal kunne pege på David Alaba og sige “Se, her får du et godt liv med respekt og tryghed.”
Men død og pine er det jo så heller ikke. Var det tilfældet, havde klubben måske også gået længere for at købe Alaba ud af sin kontrakt. Jeg tror alle er helt op at køre fordi de måske frygter Rudiger og Asencio fortsætter på det niveau de viste til klub VM, hvilket måske er lidt hårdt dømt på så få kampe ovenpå en lang sæson.NachoFernández post=187335 skrev:
Det hele udsprang egentlig hypotetisk af hvad man gør hvis vi død og pine skal have en stopper mere men pladserne var optaget. Det handlede ikke om at fryse en spiller ud.NickyMad post=187332 skrev: Jeg synes nu han har svaret, det ligger jo implicit når han mener det er den tilgang klubben skal have.
Hvis Militao løber i endnu en skade, og ender i samme situation som Alaba, og ikke vil lade sig blive købt ud af kontrakten, skal vi så også fryse ham ude til kontraktudløb i 2028? Hvor mange spillere skal vi gøre det med?
Så må klubben jo købe Alaba ud af hele hans kontrakt, og ikke en del af det, hvis det er så stort et problem. Har klubben råd til det? Ja, det må man antage når man valgte at give €10 mio for at hente TAA til 3 kampe. Når klubben ikke vælger at gøre det, er det vel fordi de prøver at spare nogle af pengene, og de dermed selv accepterer truppen har mangler.
Jeg hører holdningen herinde og kan sagtens forstå den selvom jeg måske ser det på en lidt anden måde.
Sammenlignet med sidste sæson, hvor var det var langt værre og vi stadig ikke forstærkede os, står vi jo langt bedre nu.
Jeg er slet ikke så negativ omkring vores forsvar, det er måske mere bare irriterende vi hænger på Alaba og Mendy når de ikke kan bruges. Personligt vil jeg mene midtbane situationen er langt værre, især i den første periode hvor Jude også er ude.
De køber en masse middelmådige spiller til store summer hos vores konkurrenter. Hvorfor smider SA ikke en stor pose penge for vores spillere som Lunin, Mendy, Rüdiger, Ceballos og Brahim Diaz?
Og så alligevel, så ender de nok med at købe Vinicius til 350 mio euro på sidste dag i transfer vinduet :D
- madrid2000
-
- Platin bruger
-
Der foregår helt sikkert et eller andet skummelt bag kullisen mellem de forskellige rigmænd. Synes altid f.eks. Chelsea formår at komme af med uønskede spiller til store summer. F.eks. Madueke og Joah Felix.Dybbøl post=187367 skrev: Føler at vi er den eneste klub i hele Europa, som ingen af klubberne i Saudi Arabien er interesseret i. Hvorfor?
De køber en masse middelmådige spiller til store summer hos vores konkurrenter. Hvorfor smider SA ikke en stor pose penge for vores spillere som Lunin, Mendy, Rüdiger, Ceballos og Brahim Diaz?
Og så alligevel, så ender de nok med at købe Vinicius til 350 mio euro på sidste dag i transfer vinduet :D
Nu er Rudiger og Brahim nok ikke mere til salg en resten af de etablerede spillere i truppen, hvis de officielt var på blokken, så kunne man sagtens forestille sig at der var nogle SA klubber der var interesseret.Dybbøl post=187367 skrev: Føler at vi er den eneste klub i hele Europa, som ingen af klubberne i Saudi Arabien er interesseret i. Hvorfor?
Ifht til Mendy og Ceballos så er det vel forståeligt at de ikke har nogen reel interesse i de to spillere, som navne er de hver især ikke nogen der sælger billetter eller trøjer (heller ikke i SA...et sjovt spørgsmål at stille jer er hvor mange børn i har set i en Real Trøje med "Mendy" på ryggen, jeg har personligt aldrig set nogen, og de franske Real fans vælger nok Camavinga, Tchouameni, Benzema eller Zidane før de vælger at få Mendy på ryggen), og rent spillemæssigt er der ingen af de 2 der som sådanne hæver niveauet i SA, lig dertil deres skades historik og det faktum at de kommer fra Real og derfor koster mere i pris og løn end så mange andre, hvorfor skulle de så ikke gå med andre alternativer...Hvis de var "Free Agents" så kunne det godt ske der var en større mulighed, men så længe de er under kontrakt hos Real, så er de yderste utraktive for både SA og for de fleste Europæiske klubber, da begge spillere pt bliver svært overbetalt på løn-fronten.
Donde está la biblioteca?
..det ser ud til at Guler er klar til sæsonen
Xabi wants two signings, possibly one to replace Rodrygo if he leaves.
However, the club insists the squad is closed and he must adapt. @TheAthleticFC
---
Ny sæson. Ny træner. Samme Perez.
Brug den trup vi har givet dig, eller smut - er beskeden til træneren, som altid.
Også derfor det er liiidt svært at tro på, at Xabi må bruge og bænke hvem han vil. De rygter skal jeg stadig se udført i praksis før jeg tror på det. Får Xabi lov at bænke Mbappé eller Vini i månedsvis, hvis han vil det? Nej vel...
Det er der vist ingen der køber.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Hvis ovenstående er sandt, så er det jo spændende om Xabi har kugler i buksen til at fortælle et par spillere, at de skal se at komme væk, for der bliver ikke regnet med dem overhovedet i den kommende sæson.Ramos4 post=187401 skrev: Sources close to the coaching staff say Xabi Alonso feels there's room for improvement in the squad.
---
Brug den trup vi har givet dig, eller smut - er beskeden til træneren, som altid.
Også derfor det er liiidt svært at tro på, at Xabi må bruge og bænke hvem han vil. De rygter skal jeg stadig se udført i praksis før jeg tror på det. Får Xabi lov at bænke Mbappé eller Vini i månedsvis, hvis han vil det? Nej vel...
Lige nu kan Papá have alle de bedste intentioner om at hente nye spillere, men man kan maksimalt hente én. Og det er vel at mærke kun, hvis man synes at en topscorer fra VM for klubhold ikke skal have en plads i førsteholdstruppen.
Så ja, lige nu er "the squad closed". Nøglen ligger der, hvor man begynder at stritte spillere på kontrakt ud af bagdøren.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Jeg tror egentlig godt på at Xabi som sådanne må bænke hvem han vil...så længe han vinder! Men bænker han f.eks Vini og taber, så er snoren langt kortere fra Perez, end hvis han spiller den marketings-mæssige stærkeste opstilling.Ramos4 post=187401 skrev: Sources close to the coaching staff say Xabi Alonso feels there's room for improvement in the squad.
---
Donde está la biblioteca?
Hold nu op. Selvfølgelig er "squad closed" lige nu, når truppen er fyldt op til randen med 25 spillere. Det har ikke noget at gøre med "samme Perez".Ramos4 post=187401 skrev: Sources close to the coaching staff say Xabi Alonso feels there's room for improvement in the squad.
---
Lige nu handler det om at de spillere man vil af med ikke vil væk. Så din retorik er i dette tilfælde også "helt væk".