Sæsonen 25-26
Okay, buddy.El_Juan post=187405 skrev:
Hold nu op. Selvfølgelig er "squad closed" lige nu, når truppen er fyldt op til randen med 25 spillere. Det har ikke noget at gøre med "samme Perez".Ramos4 post=187401 skrev: Sources close to the coaching staff say Xabi Alonso feels there's room for improvement in the squad.
Xabi wants two signings, possibly one to replace Rodrygo if he leaves.
However, the club insists the squad is closed and he must adapt. @TheAthleticFC
---
Ny sæson. Ny træner. Samme Perez.
Brug den trup vi har givet dig, eller smut - er beskeden til træneren, som altid.
Også derfor det er liiidt svært at tro på, at Xabi må bruge og bænke hvem han vil. De rygter skal jeg stadig se udført i praksis før jeg tror på det. Får Xabi lov at bænke Mbappé eller Vini i månedsvis, hvis han vil det? Nej vel...
Det er der vist ingen der køber.
Lige nu handler det om at de spillere man vil af med ikke vil væk. Så din retorik er i dette tilfælde også "helt væk".
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Men hvis vi nu skulle af med ham i dette transfer vindue, hvad ville i så sige til at man sente ham til Newcastle (hvor han ville blive den ubestridte stjerne) imod at vi fik Isak og en lille pose penge den anden vej?
(Ved godt den handel ikke foreligger som mulighed, men interessant tanke eksperiment at afhænde en kæmpe stjerne imod at få en spillertype som ville passe bedre ind i truppen)
Donde está la biblioteca?
- Madridista02
-
- Platin bruger
-
- Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
Isak har potentiale til at blive verdensklasse! Det ville være en interessant handel, men jeg gad rigtig godt at se Gonzalo Garcia udfolde sig, og jeg tror de er samme type spillere.DeLaRed post=187412 skrev: Nu har jeg ingen forventning om at Vini skal nogen steder denne sommer, og (om man vil det eller ej) at kontrakt problemerne nok løser sig...
Men hvis vi nu skulle af med ham i dette transfer vindue, hvad ville i så sige til at man sente ham til Newcastle (hvor han ville blive den ubestridte stjerne) imod at vi fik Isak og en lille pose penge den anden vej?
(Ved godt den handel ikke foreligger som mulighed, men interessant tanke eksperiment at afhænde en kæmpe stjerne imod at få en spillertype som ville passe bedre ind i truppen)
Jeg savner Pepe :(
- Estadio Santiago Bernabéu
- Platin bruger
-
Giv ham rigeligt med spilletid og lad os se hvad der kan blive til. Så må vi gøre status til næste sommer.
Finder så senere ud af, at han spillet og scoret i den “lukkede” træningskamp mod Leganes, som holdet vandt 4-1 over. Please vær en wonderkid og tag over, hvor Kroos slap. Mere beder jeg ikke om…
Og så er det i øvrigt officielt, at Gonzalo har forlænget til 2030.
Endrick er hentet for store penge, så det giver vel god nok mening. Men det er så op til at ham at bevise at han er bedre end Gonzalo, hvilket jeg ikke tror han er pt. Interessant "duel" mellem de to i den kommende sæson.El_Juan post=187424 skrev: Ifølge klubbens egen hjemmeside, så får Endrick nummer 9 og Gonzalo nummer 16. Med mindre der er sket en midlertidig fejl, så bliver Endrick altså den nye nummer 9.
Og så er det i øvrigt officielt, at Gonzalo har forlænget til 2030.
Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
- NachoFernández
- Væk
- Platin bruger
-
Fandme overlegentNachoFernández post=187433 skrev: Militao har lige lagt et klip op fra i går (formoder jeg), hvor han saver bolden fra egen halvdel (under et simpelt, langsomt opspil) direkte over keeperen og ned i målet. Det fortjener et kig. Jeg så det selv på hans Twitter.
x.com/edermilitao/status/195392012773426...0F2fvofO1_ulyXg&s=19
- NachoFernández
- Væk
- Platin bruger
-
Du misser pointen, hans seneste skade skal ses i lyset af at han de sidste 24 maaneder har siddet ude med skade i samlet set 215 dage (nu 225 hvis denne pause holder sig til 10 dage), hvis det fortsaetter saa kan vi forvente at han er sidder ude 1/3 af naeste season! (og det inkludere ikke de kampe han skal bruge paa at finde formen igen hver gang han er ude)NachoFernández post=187438 skrev: Er der da nogle spillere som har holdt sig 100% skadesfrie? At Camavinga angiveligt er ude i 10 dage er småting. I den lukkede kamp brugte vi vist kun to midtbanespillere fra start. Pt er det fint