Sæsonen 25-26

11 måneder 3 uger siden #889 af mat_hattrick
Besvaret af mat_hattrick på emne Sæsonen 25-26

DeLaRed post=187439 skrev:

NachoFernández post=187438 skrev: ​Er der da nogle spillere som har holdt sig 100% skadesfrie? At Camavinga angiveligt er ude i 10 dage er småting. I den lukkede kamp brugte vi vist kun to midtbanespillere fra start. Pt er det fint

​Du misser pointen, hans seneste skade skal ses i lyset af at han de sidste 24 maaneder har siddet ude med skade i samlet set 215 dage (nu 225 hvis denne pause holder sig til 10 dage), hvis det fortsaetter saa kan vi forvente at han er sidder ude 1/3 af naeste season! (og det inkludere ikke de kampe han skal bruge paa at finde formen igen hver gang han er ude)

​Det giver bare mere spilletid til Ceballos! :-) Alt er godt!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

11 måneder 3 uger siden #890 af NachoFernández
Besvaret af NachoFernández på emne Sæsonen 25-26

NachoFernández post=187438 skrev: ​Er der da nogle spillere som har holdt sig 100% skadesfrie? At Camavinga angiveligt er ude i 10 dage er småting. I den lukkede kamp brugte vi vist kun to midtbanespillere fra start. Pt er det fint

​Du misser pointen, hans seneste skade skal ses i lyset af at han de sidste 24 maaneder har siddet ude med skade i samlet set 215 dage (nu 225 hvis denne pause holder sig til 10 dage), hvis det fortsaetter saa kan vi forvente at han er sidder ude 1/3 af naeste season! (og det inkludere ikke de kampe han skal bruge paa at finde formen igen hver gang han er ude)

​ Når jeg kigger skadeshistorik (kilde: transfermarkt) så ser jeg at hans seneste store skader ikke er en forstuvet ankel som er issuet her (du nævner endda at han er ude med samme problem, hvilket så ikke er sandt). Og derfor synes jeg, at pointen falder til jorden. At en spiller er ude i 10 dage pga småting med anklen, er ikke jordens undergang. 

11 måneder 3 uger siden #891 af Lars1991
Besvaret af Lars1991 på emne Sæsonen 25-26
​Men det er stadig bekymrende at han får skade på skade for tiden, også selvom det er forskellige ting. Nu det kun 10 dage, men det sætter stadig en lille stopper for ham her i opstarten, hvor det ellers er her man bygger på og på inden sæsonstart. Vi må håbe det er en ren tilfældighed og det ikke kommer til at sige noget om hans sæson som helhed. Og det vil kun tiden vise.
Følgende bruger(e) sagde tak: DeLaRed

11 måneder 3 uger siden #892 af NachoFernández
Besvaret af NachoFernández på emne Sæsonen 25-26
​Absolut. Jeg synes blot at det var lidt overdrevet.

11 måneder 3 uger siden #893 af Lars1991
Besvaret af Lars1991 på emne Sæsonen 25-26
​Det kan godt være jeg kommer til at fortryde det og tager mine ord i mig igen... Men jeg har set fodbolden komme længere og længere væk fra hvad jeg faldt for i tidernes morgen, og finder den faktisk objektivt ucharmerende overall for tiden med alt hvad der sker med snyd og bedrag i alle organisationer og forbund, alt for mange penge pumpet falsk ind i klubberne, især set i PL og hos PSG. Men jeg har været fanget i sporten alligevel pga Real Madrid, det jo nærmest en afhængighed. Men... jeg har også sagt til mig selv, siden Tebas begyndte at tease for det for et par år siden, hvis der begynder at blive spillet liga-kampe i andre lande, så kan jeg altså ikke være i det mere. Så gider jeg simpelthen ikke at bruge min tid og penge på den her hobby mere. Så hvis det går igennem at Villareal - Barcelona skal spilles i USA, så kommer jeg ikke til at følge med. Men hvem ved, det kan være det bliver for svært ikke at se Real Madrid hver uge mere. Men føler også min grænse er nået med det her. 
Følgende bruger(e) sagde tak: Estadio Santiago Bernabéu

11 måneder 3 uger siden #894 af DeLaRed
Besvaret af DeLaRed på emne Sæsonen 25-26

NachoFernández post=187444 skrev:

​ Når jeg kigger skadeshistorik (kilde: transfermarkt) så ser jeg at hans seneste store skader ikke er en forstuvet ankel som er issuet her (du nævner endda at han er ude med samme problem, hvilket så ikke er sandt). Og derfor synes jeg, at pointen falder til jorden. At en spiller er ude i 10 dage pga småting med anklen, er ikke jordens undergang. 

​Fair nok, det var noget der stod i en artikel jeg læste, fulgte ikke op på hvad hans seneste skade var. Men, det var slet ikke det der var pointen, for det faktum at han konstant bliver skadet (hvilket ikke kan diskuteres mere...de 225 dage er god nok - Kilde Transfermarkt), er imo et stort problem. Jeg håber både for ham og holdet at dette er hans sidste skade i meget lang tid, men det ville være stik mod den trend hans krop har været på de seneste 2 år...og jeg mener helt klart at det er grund nok (ikke kun den seneste skade, men de seneste mange) til at give en reaktion fra ledelsen om at helgardere sig med mere bredde på midtbanen, især også set i lyset af at Bellingham står til at misse 1/4 af La Liga seasonen. Forbliver alle spillere i truppen 100% friske over hele seasonen, så har vi ikke et problem, men det er bare yderst usansynlig at det sker og skader på midtbanen  er pt det der kan blive Xabi's største problem, fordi det er der bredden i truppen er smallest! 

EDIT: Jeg læser lige at Fede er ude af denne uges pre-season kamp mod WSG Tirol...man forventer det ikke er et større problem, men tænk engang hvis det var og vi skulle starte seasonen uden hhv Bellingham, Fede og Camavinga, så står vi jo tilbage med noget der ligner en middelmådig midtbane (især hvis Tchou spiller i forsvaret) og komplet uden bredde. Det understreger igen bare min pointe, vores midtbane bredde er vores achilles-hæl lige nu.

Donde está la biblioteca?
Sidste redigering: 11 måneder 3 uger siden ved DeLaRed.
Følgende bruger(e) sagde tak: El Siete

11 måneder 3 uger siden #895 af Estadio Santiago Bernabéu
​Hvis Barcelona får held med at få fjernet en udebanekamp i sæsonen og får gjort den til en neutral grund (hjemmebanen der hvor Messi, Busquets og Suarez holder til) så håber jeg det får nogle voldsomme juridiske konsekvenser for den etiske falliterklærede tidligere storklub. Forventer intet mindre end et skrivebords 3-0 nederlag til Barcelona hvis de ikke spiller kampen på udebane.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL

11 måneder 3 uger siden #896 af Real HWL
Besvaret af Real HWL på emne Sæsonen 25-26
​Det er på grænsen til det ulækre hvis Barca får fjernet en svær udebanekamp. Selvom begge hold skal rejse, så giver det Barca en kæmpe fordel. 

11 måneder 2 uger siden #897 af Fondo_Sur
Besvaret af Fondo_Sur på emne Sæsonen 25-26
Så har Real Madrid officielt været ude og tage afstand (eller afvise) planerne om Villarreal og Barcelonas kamp i Miami. Det giver da også kun mening, idet det giver konkurrenter en sportslige og finansielle fordele. Træningskampe er én ting, men officielle La Liga kampe i udlandet er en helt anden ting.
Sidste redigering: 11 måneder 2 uger siden ved Fondo_Sur.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, Estadio Santiago Bernabéu

11 måneder 2 uger siden #898 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Sæsonen 25-26
Vi spiller dælme godt. Vildt at se en sådan intensitet og kreativitet på et Real Madrid hold - mærkeligt nok.

2-0 allerede.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024

11 måneder 2 uger siden #899 af Real HWL
Besvaret af Real HWL på emne Sæsonen 25-26

Ramos4 post=187454 skrev: Vi spiller dælme godt. Vildt at se en sådan intensitet og kreativitet på et Real Madrid hold - mærkeligt nok.

2-0 allerede.

Enig. Jeg syntes der er sindssygt god bevægelighed hos alle spillerne når vi har bolden, fedt at se.

11 måneder 2 uger siden #900 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Sæsonen 25-26

Real HWL post=187455 skrev:

Ramos4 post=187454 skrev: Vi spiller dælme godt. Vildt at se en sådan intensitet og kreativitet på et Real Madrid hold - mærkeligt nok.

2-0 allerede.

Enig. Jeg syntes der er sindssygt god bevægelighed hos alle spillerne når vi har bolden, fedt at se.

​Og de presser sgu! Tør jeg sige...alle sammen?

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024

Leveret af Kunena Forum