Sæsonen 25-26
- mat_hattrick
- Ekspert bruger
-
Det giver bare mere spilletid til Ceballos! :-) Alt er godt!DeLaRed post=187439 skrev:
Du misser pointen, hans seneste skade skal ses i lyset af at han de sidste 24 maaneder har siddet ude med skade i samlet set 215 dage (nu 225 hvis denne pause holder sig til 10 dage), hvis det fortsaetter saa kan vi forvente at han er sidder ude 1/3 af naeste season! (og det inkludere ikke de kampe han skal bruge paa at finde formen igen hver gang han er ude)NachoFernández post=187438 skrev: Er der da nogle spillere som har holdt sig 100% skadesfrie? At Camavinga angiveligt er ude i 10 dage er småting. I den lukkede kamp brugte vi vist kun to midtbanespillere fra start. Pt er det fint
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- NachoFernández
- Platin bruger
-
Når jeg kigger skadeshistorik (kilde: transfermarkt) så ser jeg at hans seneste store skader ikke er en forstuvet ankel som er issuet her (du nævner endda at han er ude med samme problem, hvilket så ikke er sandt). Og derfor synes jeg, at pointen falder til jorden. At en spiller er ude i 10 dage pga småting med anklen, er ikke jordens undergang.DeLaRed post=187439 skrev:
Du misser pointen, hans seneste skade skal ses i lyset af at han de sidste 24 maaneder har siddet ude med skade i samlet set 215 dage (nu 225 hvis denne pause holder sig til 10 dage), hvis det fortsaetter saa kan vi forvente at han er sidder ude 1/3 af naeste season! (og det inkludere ikke de kampe han skal bruge paa at finde formen igen hver gang han er ude)NachoFernández post=187438 skrev: Er der da nogle spillere som har holdt sig 100% skadesfrie? At Camavinga angiveligt er ude i 10 dage er småting. I den lukkede kamp brugte vi vist kun to midtbanespillere fra start. Pt er det fint
- NachoFernández
- Platin bruger
-
Fair nok, det var noget der stod i en artikel jeg læste, fulgte ikke op på hvad hans seneste skade var. Men, det var slet ikke det der var pointen, for det faktum at han konstant bliver skadet (hvilket ikke kan diskuteres mere...de 225 dage er god nok - Kilde Transfermarkt), er imo et stort problem. Jeg håber både for ham og holdet at dette er hans sidste skade i meget lang tid, men det ville være stik mod den trend hans krop har været på de seneste 2 år...og jeg mener helt klart at det er grund nok (ikke kun den seneste skade, men de seneste mange) til at give en reaktion fra ledelsen om at helgardere sig med mere bredde på midtbanen, især også set i lyset af at Bellingham står til at misse 1/4 af La Liga seasonen. Forbliver alle spillere i truppen 100% friske over hele seasonen, så har vi ikke et problem, men det er bare yderst usansynlig at det sker og skader på midtbanen er pt det der kan blive Xabi's største problem, fordi det er der bredden i truppen er smallest!NachoFernández post=187444 skrev:
Når jeg kigger skadeshistorik (kilde: transfermarkt) så ser jeg at hans seneste store skader ikke er en forstuvet ankel som er issuet her (du nævner endda at han er ude med samme problem, hvilket så ikke er sandt). Og derfor synes jeg, at pointen falder til jorden. At en spiller er ude i 10 dage pga småting med anklen, er ikke jordens undergang.DeLaRed post=187439 skrev:
EDIT: Jeg læser lige at Fede er ude af denne uges pre-season kamp mod WSG Tirol...man forventer det ikke er et større problem, men tænk engang hvis det var og vi skulle starte seasonen uden hhv Bellingham, Fede og Camavinga, så står vi jo tilbage med noget der ligner en middelmådig midtbane (især hvis Tchou spiller i forsvaret) og komplet uden bredde. Det understreger igen bare min pointe, vores midtbane bredde er vores achilles-hæl lige nu.
Donde está la biblioteca?
- Estadio Santiago Bernabéu
- Platin bruger
-
2-0 allerede.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Ramos4 post=187454 skrev: Vi spiller dælme godt. Vildt at se en sådan intensitet og kreativitet på et Real Madrid hold - mærkeligt nok.
2-0 allerede.
Enig. Jeg syntes der er sindssygt god bevægelighed hos alle spillerne når vi har bolden, fedt at se.
Og de presser sgu! Tør jeg sige...alle sammen?Real HWL post=187455 skrev:
Ramos4 post=187454 skrev: Vi spiller dælme godt. Vildt at se en sådan intensitet og kreativitet på et Real Madrid hold - mærkeligt nok.
2-0 allerede.
Enig. Jeg syntes der er sindssygt god bevægelighed hos alle spillerne når vi har bolden, fedt at se.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024