Sæsonen 26-27

1 uge 6 dage siden #481 af Estadio Santiago Bernabéu
​Jeg forstår det heller ikke. Han er vores bedste spiller i hver anden kamp. Og åbenbart det samme til VM for England. En top 100 bedste midtbane spiller nogensinde.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 uge 6 dage siden #482 af NachoFernández
Besvaret af NachoFernández på emne Sæsonen 26-27
​Jeg stemmer i og vil også fremhæve, at netop den intensitet, som Bellingham spiller med må, man aldrig pille ud af hans spil. Det er en træners drøm at have en spiller, der kan holde det tempo over en hel kamp. Han kommer ikke til at styre spillet fra en dyb position, men det ville også være en katastrofe at sætte ham derned. Jeg synes at Bellingham er voldsomt intelligent når han løber rundt derinde, både med bold og når vi skal forsvare. Han er et kæmpe asset. Jeg husker også mange situationer hvor han er stoppet op med bolden og har ventet på at få flere med eller har kigget modsat for at åbne spillet. Men han er ligesom så mange andre også blevet ramt af det kaos som opstår når vi spiller og når folk løber ind i hinandens løbebaner. Vi har også set at når folk løber omkring ham, så kombinerer han helt vildt godt og når der er brug for at vi lige tager et par ekstra berøringer og afventer løb, så er han sindssygt boldfast. 

Jeg tror også vi skal passe på at sammenligne med hans første sæson. Alt faldt i hak, vi spillede uden angriber og han dukkede op alle de rigtige steder. Jeg husker for snart en del år siden, at James havde godt gang i den i sin første sæson (så vidt jeg husker), men han dukkede netop også op de rigtige steder og havde virkelig tur i den. Han dykkede voldsomt og målene udeblev. Heldigvis har Bellingham mange andre kvaliteter end at komme i feltet og han er i min verden en af de absolut bedste spillere i hele verden. 

For mig handler det mere om, hvad vi har rundt om ham og at vi har en noget bedre struktur. Kan Mbappe strække spillet noget mere og kan vi angribe fra højre side også og gøre banen større, så bliver der endnu mere plads til Bellinghams løb og afgørende aktioner omkring feltet.

1 uge 6 dage siden #483 af Mr.Jensen
Besvaret af Mr.Jensen på emne Sæsonen 26-27
Under Mourinho bliver Bellingham enten en af verdens allerbedste spiller! Eller så går de på klingerne af hinanden 

1 uge 5 dage siden #484 af Sebberg
Besvaret af Sebberg på emne Sæsonen 26-27
​Jeg synes da, at man efter en lang og hård sæson kan se VM med positive briller som Real Madrid-fan og konstaterer:

- Vi har verdens bedste fodboldspiller. Jeg synes simpelthen, at Mbappé har været fuldstændig outstanding god. Ét er, at han har lavet seks kasser, men hvor er han også bare afgørende i andre aspekter. Og så løber han endda også en sjat? Hvis vi kan få den Mbappé frem, så er vi allerede et stort skridt mod en god sæson.

- Vini kan stadig. Det har gjort ondt i maven på mig, hver gang jeg har set historier om, at vi nok ender med at forlænge... men så har jeg set ham til VM. Ingen pjævseri, ingen film og ingen kavalkade af endeløse dårlige beslutninger og driblinger direkte ind i modstandere. Det har været virkelig godt. Så for at gentage mig selv: Kan man få den version af Vini? Så kan det måske gå op i en højere enhed.

Og så har jeg ikke nævnt Bellingham. 

Jeg synes, det skaber noget optimisme!

1 uge 5 dage siden #485 af Siempre Madrid
Besvaret af Siempre Madrid på emne Sæsonen 26-27
​YES! Disney+ har købt rettighederne til LaLiga!!

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Følgende bruger(e) sagde tak: Redondo💖

1 uge 5 dage siden #486 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Sæsonen 26-27

Sebberg post=197881 skrev: ​Jeg synes da, at man efter en lang og hård sæson kan se VM med positive briller som Real Madrid-fan og konstaterer:

- Vi har verdens bedste fodboldspiller. Jeg synes simpelthen, at Mbappé har været fuldstændig outstanding god. Ét er, at han har lavet seks kasser, men hvor er han også bare afgørende i andre aspekter. Og så løber han endda også en sjat? Hvis vi kan få den Mbappé frem, så er vi allerede et stort skridt mod en god sæson.

- Vini kan stadig. Det har gjort ondt i maven på mig, hver gang jeg har set historier om, at vi nok ender med at forlænge... men så har jeg set ham til VM. Ingen pjævseri, ingen film og ingen kavalkade af endeløse dårlige beslutninger og driblinger direkte ind i modstandere. Det har været virkelig godt. Så for at gentage mig selv: Kan man få den version af Vini? Så kan det måske gå op i en højere enhed.

​Jude, Vini og Mbappé er vel ikke blevet bedre end de hele tiden har været?

De fungerer bare ikke sammen. Og det har 2 sæsoner vist. Specielt Vini og Mbappé vil begge gerne være omdrejningspunktet for alt der sker offensivt.
Hvorfor skulle det være anderledes nu?

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024

1 uge 5 dage siden #487 af Sebberg

Ramos4 post=197892 skrev:

Sebberg post=197881 skrev: ​Jeg synes da, at man efter en lang og hård sæson kan se VM med positive briller som Real Madrid-fan og konstaterer:

​Jude, Vini og Mbappé er vel ikke blevet bedre end de hele tiden har været?

De fungerer bare ikke sammen. Og det har 2 sæsoner vist. Specielt Vini og Mbappé vil begge gerne være omdrejningspunktet for alt der sker offensivt.
Hvorfor skulle det være anderledes nu?

​Det er jo, om man ser bægeret halvt fyldt eller halvt tomt.

Hvis vi leger med den tanke, at de to er på vores hold næste år, så synes jeg da, at det er vanvittig positivt, at vi ser de her to udgaver lige nu. De har ikke ramt det magiske sammen endnu, men der har i løbet af denne her sæson også været lange perioder, hvor de helt individuelt ikke har ramt det niveau, som vi ser lige nu.

1 uge 5 dage siden #488 af Ramos4
For mig har det ikke noget med et bæger at gøre.

For mig er problemet ikke, at de ikke har ramt formen samtidig. Problemet er om deres karakteristika og egoer kan passe sammen.

Så i min bog er det ikke relevant at de alle sammen spiller godt pt. :) 

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Sidste redigering: 1 uge 5 dage siden ved Ramos4.
Følgende bruger(e) sagde tak: Bismo

1 uge 5 dage siden #489 af Sebberg

Ramos4 post=197894 skrev: For mig har det ikke noget med et bæger at gøre.

For mig er problemet ikke, at de ikke har ramt formen samtidig. Problemet er om deres karakteristika og egoer kan passe sammen.

Så i min bog er det ikke relevant at de alle sammen spiller godt pt. :) 

​Men det er jo bare en enormt ubegavet holdning så?

Det er jo fair nok, at du måske vægter det højst, at de ikke har ramt formen sammen, men det har jo helt objektivt en relevans, hvordan de også hver især spiller. 

1 uge 5 dage siden #490 af Ramos4
Lad mig sige det på en anden måde:
Det er da bedre at de spiller godt end af lort. Men jeg tror ikke det er relevant for Real Madrid at de spiller godt for landsholdet.

Der er kæmpe forskel på at Vini og Mbappé præsterer på hvert deres landshold, hvor de begge er stjernen og det hele er bygget op om dem.

Jeg tror faktisk ikke de kan præstere samtidig for Real Madrid. Det er nok der jeg er.

Sidste redigering: 1 uge 5 dage siden ved Ramos4.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dragam

1 uge 5 dage siden #491 af Real HWL
Besvaret af Real HWL på emne Sæsonen 26-27
​Det bliver Mourinhos fornemmeste opgave at få Vini og Mbappe til at fungere sammen. Den næste store opgave for Mourinho bliver at få Valverde til at holde kæft og spille bold. Det kan måske gå hen og blive en sjov sæson. Noget siger mig også at Perez henter Olise efter VM.

1 uge 4 dage siden #492 af NachoFernández
Besvaret af NachoFernández på emne Sæsonen 26-27
​Det var en kæmpe oplevelse at se Modric spille for måske sidste gang. Det var sjovt at se hvordan han og vores gamle ven Kovacic fik et halvsløjt kroatisk hold til at se gode ud ved at suge 3-4-5 mand til sig og splitte det hele ad. De to var nærmest alene inde på midten i 90+ minutter. Voldsomt imponerende af dem.

Hvis det var Gvardiols niveau på trods af sine skader så er det meget godt at rygterne er stilnet af. 
Følgende bruger(e) sagde tak: Madridista02

Leveret af Kunena Forum