Sæsonen 26-27
- Estadio Santiago Bernabéu
- Væk
- Platin bruger
-
Sender gerne Masta og Cama afsted. Men Garcia og Güler må meget gerne blive.
Sender også gerne Rodrygo afsted hvis der er nogen der vil købe ham. Tvivler.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Garcia kommer nok til at afhænge lidt af Mou’s planer med Endrick. Mastantuono skal udlejes, han har ikke niveau endnu, så der er en åbning til Endrick. Så kan Gonzalo jo agere backup for Mbappé, han giver også truppen en anden streng at spille på. Omvendt ville det være bedre for Gonzalo med mere spilletid, så en buy-back aftale kunne give mening. Samme gælder imo for Asencio.
Camavinga regner jeg med sælges, hvis der kommer et fornuftigt bud.
- Væk
- Platin bruger
-
Hvis det kommer dertil at man skal vælge mellem dem pga deres venstre ben.
De vil jo have forskellige roller i truppen.Matamoro post=197956 skrev: Hvis man henter Olise så har man sammen med Bernardo Silva og Guler tre venstrebenede playmakers. Jeg tror at det medfører at man vil slå lidt mønt på at sælge Guler.
Olise som ubestridt stjerne fra højresiden.
Güler som backup til Bellingham.
Bernardo som backup til Valverde (tror jeg ... måske).
De kan dog alle gøre sig på flere positioner, CM (ikke Olise), CAM og RW.
Derudover er de tre faktisk også ret forskellige. Bernardo er en arbejdende playmaker, dækker meget areal uden bold etc, også god til at udfordre, virker kontinuerlig i sit niveau. Güler er en mere elegant spiller, sparker bedre til bolden, tager nok også flere dybe løb, men kan også forsvinde lidt fra kampene. Olise er jo mere en naturlig playmaker fra kanten, hurtigere, klart mest flair / x-faktor, vanvittig teknik og blik for spillet.
Men er helt enig i, at der overlap i evnerne i blandt de tre.
Meeeen - Alle kan se Olises kvaliteter. Tror dog det er en meget usandsynlig transfer. Det kræver i hvert fald, at han selv lægger pres på Bayern. Jeg forventer på ingen måde at Olise bliver Real-spiller, men helt klart den offensiv spiller jeg "drømmer" mest om, langt over nogen andre.
Mbappé
Vini Bellingham Olise
Hvis ikke de kan få trofæer til Real, kan de måske blive et succesfuldt futsal-hold!
Måske Kings League?
- NachoFernández
- Væk
- Platin bruger
-
Olise, Bernardo Silva og Güler er jeg overbevist om kunne vibe helt vildt godt. Bare Güler og Bernardo kunne skabe et fantastisk flow sammen. En midtbane bestående af Jude, Tchouameni og Gūler eller Bernardo med den sidste af de 4 bredt har potentiale til virkelig god fodbold hvis man ser bort fra ham som sætter taktikken
…og forestil jer så lige hvis den center forward var hans gode ven Erling! …Keg står fast ved at Real havde været i en helt anden og meget meget bedre situation nu, hvis mam havde hentet nordmanden fremfor Mbappe!
Donde está la biblioteca?
- NachoFernández
- Væk
- Platin bruger
-
- madrid2000
-
- Platin bruger
-
Jeg tror sku han bliver fundet for let af Mourinho og lejet ud igen.
- NachoFernández
- Væk
- Platin bruger
-
Endrick kom ikke med nok men i forhold til Rayan, så kom der faktisk noget fra ham. Det er synd og mangel på kvalitet at han formøbler en stor chance. Et dårligt touch og en god timing af keeperen ødelægger det, for ellers kunne han bare gå rundt om målmanden. Dog sker der noget med Endrick på banen.
Mod Japan kom Endrick ind med rigtig meget energi og hans indhop var bla med til at vende kampens momentum.
- Væk
- Platin bruger
-
Endrick gjorde ingen forskel. Ligegyldig spiller at have på banen i går.
Havde han scoret på sin første chance efter 1 minut havde det måske set helt, helt anderledes ud. En scoring kan give energi. Men han var totalt klodset.
Vinicius Jr var OK I går.
Så I til gengæld Bellingham? Måske den bedste præstation af nogen spiller til dette VM. Totalt outstanding. Kan være at han endelig får den respekt og ros han fortjener. Både af kritiske Madridistaer og i England.