Sæsonen 26-27
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
DC19
Han har jo også været ramt af den skulderskade og et meget dårligt spillende hold i Madrid. Der er sikkert også mange i England, der ikke har kunnet lide ham så meget, fordi han kastede sin kærlighed til vores klub. Og den sædvanlige anti-RM troll club på internettet.NachoFernández post=197976 skrev: Hvor dejligt at se Bellingham endelig bryde 100% igennem på det engelske landshold. Det har nogle gange været en hård omgang og han har været meget omdiskuteret, især pga konkurrencen på 10'eren. De færreste har set hvilket stykke arbejde han altid giver for England. Jeg håber, at han tager energien med til Madrid og finder sit tidligere niveau, for han har også set sløv ud for os.
Han har et særligt vinderinstinkt, som Tuchel bemærkede fra første kamp i turneringen. Hvem husker ikke alle hans vanvittige vindermål? Det er sjovt nok sådan noget, der går under radaren, når man taler om Ancelottis store “succes” i Real Madrid.
- Madrid1998
- Platin bruger
-
Valverde var decideret forfærdelig.-#7- post=197982 skrev: Generelt bemærkelsesværdigt hvor godt mange af vores spillere har spillet under det her VM. De kan jo simpelthen godt spille fodbold åbenbart, så det må da give stof til eftertanke i Madrid. Den eneste som jeg synes er faldet fuldstændig igennem er Valverde, som atter engang viste at han på ingen måde er en leder.
Det er klart, da Uruguay mødte 2 underdogs i Cape Verde og Saudi Arabien. Der falder hans kvaliteter til kort, da han simpelthen er en dårlig midtbanespiller på bolden. Derfor fungerede det aldrig med Alonso, og vil aldrig fungere med Valverde, hvis man spille possesion fodbold.
Jeg er helt enig.Madrid1998 post=197984 skrev:
Valverde var decideret forfærdelig.-#7- post=197982 skrev: Generelt bemærkelsesværdigt hvor godt mange af vores spillere har spillet under det her VM. De kan jo simpelthen godt spille fodbold åbenbart, så det må da give stof til eftertanke i Madrid. Den eneste som jeg synes er faldet fuldstændig igennem er Valverde, som atter engang viste at han på ingen måde er en leder.
Det er klart, da Uruguay mødte 2 underdogs i Cape Verde og Saudi Arabien. Der falder hans kvaliteter til kort, da han simpelthen er en dårlig midtbanespiller på bolden. Derfor fungerede det aldrig med Alonso, og vil aldrig fungere med Valverde, hvis man spille possesion fodbold.
Han ville ironisk nok være en god højreback, men det vil han ikke spille, så nu har vi købt dumfries, og så er valverde faktisk helt overflødig i vores trup.
- Madrid1998
- Platin bruger
-
Det er vel et spørgsmål om tid før han begynder med at bitche om Mourinho, måske indirekte gennem konen.Dragam post=197985 skrev:
Jeg er helt enig.Madrid1998 post=197984 skrev:
Han ville ironisk nok være en god højreback, men det vil han ikke spille, så nu har vi købt dumfries, og så er valverde faktisk helt overflødig i vores trup.
Problemet er at Jude, Vini og Mbappé alle sammen vil have ansvaret og konstant søger det.Hamid8210 post=197981 skrev: Jude er bare en fucking chef på banen! Kæft man, hvis man nu bare giver manden ansvaret for holdet, så vil der ske ting og sager.
For mange kokke.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
-
Vi har 4 venstrebacker i forvejen, men okay.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
- NachoFernández
- Væk
- Platin bruger
-
Jeg synes det er forfriskende hvis det at man er på lønningslisten ikke garanterer dig en plads på holdet hvis der ikke er tro på dig. Er Valdepenas en af vores 2-3 bedste backs, så skal der være plads til ham. Han lignede en spiller med rigtig meget fight og power. Jeg synes, at han så spændende ud. Ingen grund til at dødvande står i egen for talent.Ramos4 post=198002 skrev: JUST IN: José Mourinho wants to monitor Víctor Valdepeñas during pre-season before deciding whether to let him leave or not. @DiMarzio
-
Vi har 4 venstrebacker i forvejen, men okay.
La liga klubberne er jo ludfattige, så vi kan nok ikke få mere for ham, hvis england ikke længere er interesseret.Jakobovic post=198010 skrev: Jeg læser forskellige steder at Fran Garcia skulle være tæt på et skifte til Betis for 4 mio euro. (Real Madrid beholder 50 % af rettigheder).. Det synes jeg godt nok lyder billigt i dagens marked. Synes som minimum at han skulle være 20 mio euro værd og altså så 10 mio euro for de 50 %…. Var det ikke noget med at han var enig med en PL klub i januar om et skifte til 20-30 mio euro som Real Madrid så blokerede? Virker hjernedødt hvis man så forærer ham væk nu….