Real Madrid og Malaga enige
- raul7=kongen
-
Emne forfatter
- Moderator
-
Som Madridista.dk tidligere kunne berette, mødtes Real Madrid og Malagas repræsentanter fredag for at nå til enighed omkring Isco.
Ofte velinformerede Cadena Ser kan berette at dette er lykkes for de to klubber. Ifølge kilder tæt på forhandlingerne skal Real Madrid betale €25-30 mio. for dette års åbenbaring i spansk fodbold. Dermed er det også besluttet at ingen spillere skal indgå i handlen.
Såfremt beretningerne er sande, vil Isco blive præsenteret som Real Madrid-spiller i næste uge. Her forventes det også at man kan præsentere Carlo Anchelotti som ny træner.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Jeg vil bogstavelig talt fælde en tåre af glæde hvis det skulle være sandt.
En større forklaring, som også kommer ind på Özil's rolle hvis Isco hentes vil blive skrevet, så snart/hvis dette er sandt.
- Fred P og de slemme frø
- Gæst
-
Kom nu bare med ham for satan da :)
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
- Redondo
- Gæst
-
Drengen har talent, derfor er det fedt at få en (forhåbentlig) kommende stjerne til holdet. Men han kommer jo ikke til at være første valg.
Er det fordi I mener at han kommer til at gøre en forskel lige nu og her? Det ser jeg nemlig ikke, og det er det vi mangler – en spiller som kan gøre en forskel lige nu og her.
Jeg håber selv han bliver signet, men jeg synes tendensen herinde er at de fleste nærmest kun ønsker ham tilføjet. Det fatter jeg simpelthen ikke. Så I ikke kampene sidste sæson?
Isco skal nok få masser af spilletid, da Ancelotti formentlig vil foretrække en 4-3-3, med tre centrale midtbanespillere som alle arbejder defensivt.
Alonso ligger dybt og så kan Khedira, Modric, Isco, Casemiro og evt. en forstærkning (Kondogbia/Paulinho) kæmpe om de sidste to pladser.
Bliver en fornøjelse at se kampe på Bernabeu - hvor vi tidligere har haft svært ved at lirke kompakte defensiver op - med konstellationen Alonso-Modric-Isco-Ozil-Ronaldo-Bale!
Vanvittigt!
Redondo skrev: Er det fordi I mener at han kommer til at gøre en forskel lige nu og her? Det ser jeg nemlig ikke, og det er det vi mangler – en spiller som kan gøre en forskel lige nu og her.
Jeg tror forestillingen er at han brænder fuldstændig igennem (på den positive måde) i den kommende sæson. Lidt i stil med hvad Bale gjorde i den afsluttede sæson.
www.whoscored.com/Players/82989/
Linket viser rimelig godt nogle af de ting han står for, jeg er overvejende enig i karakteristikken af ham, og jeg tror han vil have godt af at samarbejde med Özil samtidig med at Ronaldo gerne trækker to mand til sig. Isco vil få en del plads at boltre sig på, hvis vi går ud fra at der kommer en midterakse med Modric, Özil og Isco. Samtidig laver Khedira stadig vertikale løb, imens Benzema løber horisontalt. Jeg glæder mig virkelig til at se hvad de kan udrette af småspil - så længe det ikke bliver et mål i sig selv med småspillet.
Jeg har kun én bekymring omkring Isco - Og det er om Ancelotti (ligesom de fleste brugere her inde) ser Isco som et synonym med Ozil, og de to skal kæmpe om samme plads.
For mig at se, skal Isco og Jesé kæmpe om "højrekanten", hvorfra Isco skal trække ind i banen, fordele spillet, og kombinere med Ozil. Hvis man har set Isco spille, ville man også have opdaget at han dribler og finter som en drøm.... Isco er så meget mere end en COM, og han er præcis hvad vi mangler.
Jeg skylder i øvrigt ikke Perez en undskyldning, for han er stadig en klovn, siden han overhovedet lukkede City ind i kampen!
Rogoshin skrev: For kun et par dage siden var flere medlemmer fuldstændig hysteriske, fordi de mente at vide at Isco ville ryge til Manchester City. Så jeg tror jeg vil vente med at fejre noget, til det er officielt.
Og med hensyn til Manchester citys indblanding. kunne det tænkes at Perez ikke kunne gøre så meget ved det. Isco ville vel altid høre på tilbud, fra den klub Pellegrini kom til.
Det jeg mener er, at valget imellem Real Madrid og motherf****** City ikke burde gøre svært. Perez skulle have givet Isco "an offer he couldn't refuse" fra starten af!
Rogoshin skrev:
M_linding skrev:
Rogoshin skrev: For kun et par dage siden var flere medlemmer fuldstændig hysteriske, fordi de mente at vide at Isco ville ryge til Manchester City. Så jeg tror jeg vil vente med at fejre noget, til det er officielt.
Og med hensyn til Manchester citys indblanding. kunne det tænkes at Perez ikke kunne gøre så meget ved det. Isco ville vel altid høre på tilbud, fra den klub Pellegrini kom til.
Det jeg mener er, at valget imellem Real Madrid og motherf****** City ikke burde gøre svært. Perez skulle have givet Isco "an offer he couldn't refuse" fra starten af!
Så længe Pellegrini kom til Malaga, ville Isco vel altid høre på tilbud fra dem. Vi ved jo ikke så meget om hvad der foregår, måske ville Isco hele tiden, vente på hvad den klub Pellegrini kom til, havde at sige. Måske har han hele tiden været signet til Real Madrid, måske vil han først forhandle med klubber efter U21 turneringen, og måske signer Manchester city ham imorgen.
Ja - Måske;)
Og måske dog... AS:
"El Madrid ha cerrado su tercer fichaje de la temporada (tras Carvajal y Casemiro). Isco, petición expresa de Zidane, llega avalado por su gran papel en el Málaga."