Real Madrid og Malaga enige

13 år 1 måned siden #85 af Siempre fiel

Dios skrev: Jeg har det sådan fint med, at de bedste spillere skal spille i Real Madrid. Problemet opstår bare, når Perez primært køber spillere efter deres pr udenfor banen, og ingen taktisk forståelse har på banen. Og den politik smitter af på fansene, og faktisk så er du jo selv én af dem. For du mener Bale vil sparke meget kvalitet ind på holdet (og der tror jeg vi alle er enige i), men du skriver også, at han ikke vil løse vores problem. Hvad er formålet så med og hente sådan en dyr spiller?
Hvorfor kigger vi ikke efter spillere som vil løse vores problem? Og det er jo netop derfor alle har været begejstret over indkøbet af Carvajal, fordi han netop giver god bredde på kanten, og kommer med i overlap, og derfor er de fleste også fantastisk glade over Isco rygtet. For han vil jo netop løse mange problemer, da hans spidskompetencer er der hvor vi har mangel på kvalitet.

Jeg skriver ikke at Bale ikke vil løse vores problem - jeg skriver at han ik vil løse vores STØRSTE poblem. Netop derfor mener jeg bestemt heller ik man må smide 100 mio efter Bale - ville langt hellere fyre 40-45 mio efter Vidal, som i min optik altså er væsentligt bedre end Khedira.

Og så har jeg altså svært ved at se hvordan du mener Florentinos politik "smitter af" på mig. Blot fordi vores præsident er interesseret i en spiller jeg oz mener ka bidrage med noget, så er det jo ik det samme som at jeg mener det fordi Florentino åbenbart oz mener det.

Er helt enig i at Carvajal-indkøbet var fremragende fordi det adresserede et umanerligt svagt punkt - så må vi så bare håbe Carvajal er den rette løsning. På samme måde ka jeg godt frygte at Isco lige netop ik løser vores problemer, da han ikke imo ka ta over på den centrale midt efter Xabi-Khedira eller bidrage med den nødvendige gennembrudsstyrke og speed som vi godt ku bruge på kanten i stedet for Di Maria. Men ok, Isco har rigtig meget kvalitet og et kæmpe potentiale - og så var prisen bestemt i orden - så det ville ha været en skam ik at hente ham. Så fedt at vi fik ham. Så gælder det Vidal ;o) Og hvis man så ka holde på Higuaín og forlænge CR7, så ville jeg fanme være lykkelig :o)))

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• Corazón caracter y pasiòn
  • Gæst
  • Gæst
13 år 1 måned siden #86 af Corazón caracter y pasiòn
Besvaret af Corazón caracter y pasiòn på emne Real Madrid og Malaga enige
Først og fremmest vil jeg gerne udtrykke min begejstring for købet af Isco. Det lader til at FP er begyndt at agere klogere end førhen vist og at han lytter mere på los socios.
Syntes der er mange brugere herinde der virker som eksperter omkring priserpå fodboldspillere. En spiller som Cavani ville komme til at koste ca. 400 mil og mange mener det er alt for meget. Hvis Real gud forbyde det skulle beslutte sig for at købe Cavani ville hans pris være fuldkommen ligegyldig da han vil være et strategisk indkøb (FP's force). Real Madrid er blevet den rigeste og mest værdifulde klub i verdenen grundet disse typer indkøb. Selvom spillerne koster langt mere end hvad de er værd på banen betyder det ikke noget fordi deres popularitet er så voldsom at pengene hurtigt er tjent ind igen.
Sidste redigering: 13 år 1 måned siden ved Corazón caracter y pasiòn.

13 år 1 måned siden #87 af Hugol
Besvaret af Hugol på emne Real Madrid og Malaga enige

Corazón caracter y pasiòn skrev: Først og fremmest vil jeg gerne udtrykke min begejstring for købet af Isco. Det lader til at FP er begyndt at agere klogere end førhen vist og at han lytter mere på los socios.
Syntes der er mange brugere herinde der virker som eksperter omkring priserpå fodboldspillere. En spiller som Cavani ville komme til at koste ca. 400 mil og mange mener det er alt for meget. Hvis Real gud forbyde det skulle beslutte sig for at købe Cavani ville hans pris være fuldkommen ligegyldig da han vil være et strategisk indkøb (FP's force). Real Madrid er blevet den rigeste og mest værdifulde klub i verdenen grundet disse typer indkøb. Selvom spillerne koster langt mere end hvad de er værd på banen betyder det ikke noget fordi deres popularitet er så voldsom at pengene hurtigt er tjent ind igen.

Ja men Cavani kommer nok ikke til at sælge tons vis af trøjer, desuden vil jeg langt fra kalde Cavani en del af FP indkøbs strategi. Derimod ville en spiller som Bale eller Rooney mere være det. Derfor er Cavanis pris også total latterlig, og man bør holde sig langt fra ham. Vi kan helt klart skaffe andre type spillere på banen der ville gavne holdet mere. Desuden har vi Morata og Jesé !

Har valgt at takke af på forum!
Sidste redigering: 13 år 1 måned siden ved Hugol.

• Corazón caracter y pasiòn
  • Gæst
  • Gæst
13 år 1 måned siden #88 af Corazón caracter y pasiòn
Besvaret af Corazón caracter y pasiòn på emne Real Madrid og Malaga enige
futbol.as.com/futbol/2013/03/12/primera/1363107943_709617.html
Den her artikel burde illustrere hvilket markedspotentiale Cavani besidder. Kan godt være at tallene ikke passer men hvis bare han ville indtjene halvdelen af hvad der står årligt ville han kunne indbringe Real en masse penge. Og samtidig sørger for at Sydamerika fortsat opretholder stor interesse i Real nu hvor Barca står med de to største stjerner i Sydamerika.

Og syntes ikke vi skal hente hverken Cavani Bale eller Rooney.
Sidste redigering: 13 år 1 måned siden ved Corazón caracter y pasiòn.

13 år 1 måned siden #89 af Siempre fiel
Hehe, Iscos udtalelse i 2009: "Soy un poco antimadridista; el Madrid nunca me gustó". Vi må håbe han ha ændret holdning - og det ka måske forklare hvorfor det virkede så vanskeligt at overtale ham til at vælge Madrid fremfor City.

13 år 1 måned siden #90 af Siempre Madrid
Dengang spillede han for Valencia B og adgangskoden for at komme på førsteholdet i denne usympatiske klub er at udtale, at man ikke kan lide Real Madrid ;-)

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Følgende bruger(e) sagde tak: Elkrimi, ZizouMo, andreashn, Siempre fiel

13 år 1 måned siden #91 af Elkrimi
Besvaret af Elkrimi på emne Real Madrid og Malaga enige
Ellers blev man slagtet til træning af Albelda og Marchena!

13 år 1 måned siden #92 af ZizouMo
Besvaret af ZizouMo på emne Real Madrid og Malaga enige

Siempre Madrid skrev: Dengang spillede han for Valencia B og adgangskoden for at komme på førsteholdet i denne usympatiske klub er at udtale, at man ikke kan lide Real Madrid ;-)

Forkert adgangskode. Den rigtig kode er: Jeg hader Real Madrid, men håber på at spille der en dag ;-)

No soy sólo perfecto, soy Madridista también.

13 år 1 måned siden #93 af Steen
Besvaret af Steen på emne Real Madrid og Malaga enige
Okay, nu bliver der sagt at Sky Radio melder om et møde mellem Isco og Pellegrini i dag så han kan skifte til City..... Jeg er virkelig nervøs, så snart jeg læste det fik jeg helt nedtur.... Der er 3 fly der lander i Manchester i dag fra Ibiza, så der er en mulighed for det.

Isco din fantastiske dreng kom nu til det sted du høre hjemme!

EDIT; Jeg har lige lyttet, de nævner intet om Isco, jeg ved ikke om det bare er et dumt rygte, eller om det bare er mig der ikke fangede det.
www.skysports.com/radio

Jeg er stadig ikke sikker på denne handel.
Sidste redigering: 13 år 1 måned siden ved Steen.

13 år 1 måned siden #94 af Daniel
Besvaret af Daniel på emne Real Madrid og Malaga enige

Steen skrev: Okay, nu bliver der sagt at Sky Radio melder om et møde mellem Isco og Pellegrini i dag så han kan skifte til City..... Jeg er virkelig nervøs, så snart jeg læste det fik jeg helt nedtur.... Der er 3 fly der lander i Manchester i dag fra Ibiza, så der er en mulighed for det.

EDIT; Jeg har lige lyttet, de nævner intet om Isco, jeg ved ikke om det bare er et dumt rygte, eller om det bare er mig der ikke fangede det.
www.skysports.com/radio

Intet er sikkert i fodboldens ubarmhjertige agurketid, men Isco-handlen er vel mere eller mindre i hus. Jeg venter personligt bare på den officielle udmeldning, som formentlig først finder sted efter Ancelottis ansættelse. Isco er trods alt ikke et Carvajal-køb. Nej, han er et stjernekøb, hvorfor det kræver noget mere afklaring på de indre kanter, som jeg ser det :)

Jeg ved ikke, om jeg skyder helt ved siden af.....

13 år 1 måned siden #95 af baggins
Besvaret af baggins på emne Real Madrid og Malaga enige

Steen skrev: Okay, nu bliver der sagt at Sky Radio melder om et møde mellem Isco og Pellegrini i dag så han kan skifte til City..... Jeg er virkelig nervøs, så snart jeg læste det fik jeg helt nedtur.... Der er 3 fly der lander i Manchester i dag fra Ibiza, så der er en mulighed for det.

www.skysports.com/radio

Jeg håber på at han kommer til Madrid! Han er et af de største talenter i sin generation, og er lige det vi mangler. Men det er svært at blive klog på, da han den ene dag bliver meldt til City, og den anden Madrid. Jeg håber bare at Monreal har ret sammen med den spanske presse. Det er også meget sjovt at alle engelske medier er "sikre" på at Isco skifter til City og alle spanske medier er "sikre" på et Madrid-skifte.

!Illa, Illa, Illa, Juanito Maravilla¡ !Hala Madrid¡!

13 år 1 måned siden #96 af Steen
Besvaret af Steen på emne Real Madrid og Malaga enige
Uha ved slet ikke hvad jeg skal tro, jeg ville ønske jeg var ligeså sikker på sagen som du er, Daniel. Det jeg frygter er, intet er underskrevet endnu hvor Pellegrini så har haft masser af muligheder for at få ham til at skife mening..
Jeg er så ivrig efter at se ham i den hvide trøje!

Baggins

Ja, så snart jeg læste det Monreal interview så var jeg ret sikker på at den var hjemme. De var gode venner da de spillede sammen i Malaga, så jeg kunne sagtens forestille at han lige havde sent ham en besked hvor han spørger om han slutter sig til ham i England, hvor han så fik at vide, at han skifter til Madrid.
Drømme scenarie!
Jeg regner med, at der kommer noget officielt ud senest på tirsdag.

Leveret af Kunena Forum