Real Madrid og Malaga enige

13 år 1 måned siden #13 af BBB
Besvaret af BBB på emne Real Madrid og Malaga enige

M_linding skrev: Det jeg mener er, at valget imellem Real Madrid og motherf****** City ikke burde gøre svært. Perez skulle have givet Isco "an offer he couldn't refuse" fra starten af!

Har du hørt om økonomisk ansvarlighed? :-D Bare fordi vi kan overbyde City og Chelsea betyder det ikke at vi behøver. Vi behøver heller ikke love spillere - specielt ikke en 21-årig knægt - at de vil få fast spilletid. Det må en træner gerne gøre, men en præsident for Real Madrid skal holde sig ude af det. Spillerne skal ville arbejde for en plads blandt de startende elleve, når de kommer til verdens største klub.
Følgende bruger(e) sagde tak: Siempre fiel

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 1 måned siden #14 af M_linding
Besvaret af M_linding på emne Real Madrid og Malaga enige

BBB skrev:

M_linding skrev: Det jeg mener er, at valget imellem Real Madrid og motherf****** City ikke burde gøre svært. Perez skulle have givet Isco "an offer he couldn't refuse" fra starten af!

Har du hørt om økonomisk ansvarlighed? :-D Bare fordi vi kan overbyde City og Chelsea betyder det ikke at vi behøver. Vi behøver heller ikke love spillere - specielt ikke en 21-årig knægt - at de vil få fast spilletid. Det må en træner gerne gøre, men en præsident for Real Madrid skal holde sig ude af det. Spillerne skal ville arbejde for en plads blandt de startende elleve, når de kommer til verdens største klub.

Jeg er nok bare lidt pigefornærmet over, at City overhovedet kan konkurrere med Real Madrid.

Iøvrigt forstår jeg ikke hvor det økonomiske uansvarlige skulle være ved, at betale 30 mio. euro for Isco.... Den selv samme mand (Perez) vil måske betale 100 mio. euro for Bale!?!?

13 år 1 måned siden #15 af BBB

M_linding skrev: Iøvrigt forstår jeg ikke hvor det økonomiske uansvarlige skulle være ved, at betale 30 mio. euro for Isco.... Den selv samme mand (Perez) vil måske betale 100 mio. euro for Bale!?!?

M_linding skrev: Perez skulle have givet Isco "an offer he couldn't refuse" fra starten af!

Jeg ser ikke noget problem i at betale 30 mio euro, men det var Isco du skrev om :-)

Jeg vil ikke have endnu en Kaka (overbetalt fodboldspiller, som er tilfreds med at sidde på bænken og trække en hyre). Derfor vil jeg ikke give Isco "an offer he couldn't refuse". Jeg håber du kan se hvad jeg mener.

13 år 1 måned siden #16 af DarioGomez

BBB skrev:

M_linding skrev: Iøvrigt forstår jeg ikke hvor det økonomiske uansvarlige skulle være ved, at betale 30 mio. euro for Isco.... Den selv samme mand (Perez) vil måske betale 100 mio. euro for Bale!?!?

M_linding skrev: Perez skulle have givet Isco "an offer he couldn't refuse" fra starten af!

Jeg ser ikke noget problem i at betale 30 mio euro, men det var Isco du skrev om :
Jeg vil ikke have endnu en Kaka (overbetalt fodboldspiller, som er tilfreds med at sidde på bænken og trække en hyre). Derfor vil jeg ikke give Isco "an offer he couldn't refuse". Jeg håber du kan se hvad jeg mener.

Isco skal naturligvis kun vælge Madrid, hvis han se værdi i klubben, udfordringen og det sportslige projekt. Og ikke fordi lønningsposen er størst!

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Sidste redigering: 13 år 1 måned siden ved DarioGomez.

13 år 1 måned siden #17 af M_linding

DarioGomez skrev:

BBB skrev:

Jeg ser ikke noget problem i at betale 30 mio euro, men det var Isco du skrev om :

Isco skal naturligvis kun vælge Madrid, hvis han se værdi i klubben, udfordringen og det sportslige projekt. Og ikke fordi lønningsposen er størst!

Ja præcis!

Og hvor store retoriske evner kræver det, at argumentere for, at man selvfølgelig skal vælge Real Madrid frem for City?

Men okay - i virkeligheden ved vi jo selvfølgelig ikke, om Isco hele tiden har ville til Real Madrid, men bare har forhandlet med inspiration fra Cristiano..

13 år 1 måned siden #18 af BBB
Det her burde vel egentlig høre til under Sjov og Spas (tjek kilden), men den kommer alligevel her:

Gennem de seneste dage har flere engelske medier skrevet, at Manchester City skulle være tæt på Malagas Isco, men nu tager sagen omkring offensivspillerens fremtid imidlertid en ny drejning.

Således skriver begge de to store spanske sportsaviser Marca og AS i dag, at Real Madrid er tæt på at sikre sig Isco, og det forventes, at han bliver den spanske kongeklubs første store indkøb denne sommer.

Angiveligt bliver Iscos aftale med Real Madrid en realitet i næste uge, og man forventer, at han bliver officielt præsenteret på Santiago Bernabéu i begyndelsen af juli.

Det vurderes, at Real Madrid må betale Malaga en transfersum på omkring 220 millioner kroner for at få Iscos underskrift på en kontrakt.

onside.dk/primera-division/chok-for-city-real-vil-stjaele-isco

Jeg har ikke set billeder/hørt rygter om deciderede forhandlinger mellem Isco og City, men jeg har set det mellem Isco og Madrid. Jeg forstår ikke hvordan det kan være et chok for den engelske presse - eller Onside.

Jeg overvejede at smide en facepalm via FB-kommentarerne, men jeg vil ikke have at mine venner ved at jeg læser Onsides lort. Ligesom jeg ikke vil have, at de ved jeg læser på Nationen! fra tid til anden.
Sidste redigering: 13 år 1 måned siden ved BBB.

13 år 1 måned siden #19 af Mathiaska
Besvaret af Mathiaska på emne Real Madrid og Malaga enige

BBB skrev: Det her burde vel egentlig høre til under Sjov og Spas (tjek kilden), men den kommer alligevel her:

Gennem de seneste dage har flere engelske medier skrevet, at Manchester City skulle være tæt på Malagas Isco, men nu tager sagen omkring offensivspillerens fremtid imidlertid en ny drejning.

Således skriver begge de to store spanske sportsaviser Marca og AS i dag, at Real Madrid er tæt på at sikre sig Isco, og det forventes, at han bliver den spanske kongeklubs første store indkøb denne sommer.

Angiveligt bliver Iscos aftale med Real Madrid en realitet i næste uge, og man forventer, at han bliver officielt præsenteret på Santiago Bernabéu i begyndelsen af juli.

Det vurderes, at Real Madrid må betale Malaga en transfersum på omkring 220 millioner kroner for at få Iscos underskrift på en kontrakt.

onside.dk/primera-division/chok-for-city-real-vil-stjaele-isco

Jeg har ikke set billeder/hørt rygter om deciderede forhandlinger mellem Isco og City, men jeg har set det mellem Isco og Madrid. Jeg forstår ikke hvordan det kan være et chok for den engelske presse - eller Onside.

Jeg overvejede at smide en facepalm via FB-kommentarerne, men jeg vil ikke have at mine venner ved at jeg læser Onsides lort. Ligesom jeg ikke vil have, at de ved jeg læser på Nationen! fra tid til anden.

Haha - enighed!

13 år 1 måned siden #20 af M_linding
Husk på, at et af nyhedkriterierne hedder: sensation!

De vinkler historierne på den måde, som sælger flest aviser - og her er "CHOK" altid godt;)

13 år 1 måned siden #21 af Hugol
Besvaret af Hugol på emne Real Madrid og Malaga enige
Der er vel ingen danske nyhedsmedier inde for Sporten, som er særlig dygtige.

Har valgt at takke af på forum!

13 år 1 måned siden #22 af Gribben
Besvaret af Gribben på emne Real Madrid og Malaga enige
Men dog nok alligevel mere lødige end de spanske. Ikke at det siger meget...

13 år 1 måned siden #23 af mortenj
Besvaret af mortenj på emne Real Madrid og Malaga enige
Håber så inderligt meget (hvis dette er sandt), at det betyder at Bale IKKE bliver hentet.

At smide 100 mio. euro for Bale vil for mig ødelægge det hele. Det vil virkelig være for overdrevet hvis vi køber både Isco og Bale!

EDIT:

Vi får muligvis en afklaring på det hele i morgen.

Isco udtaler ifølge Skysports: "I prefer not to comment about my future, but the matter could be closed this Sunday."

(www1.skysports.com/football/news/11827/8...e-decision-on-future)
Sidste redigering: 13 år 1 måned siden ved mortenj.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios

13 år 1 måned siden #24 af interfigo
Besvaret af interfigo på emne Real Madrid og Malaga enige

Hugol skrev: Der er vel ingen danske nyhedsmedier inde for Sporten, som er særlig dygtige.

madridista.dk? :D
Følgende bruger(e) sagde tak: DarioGomez, Dios, Steen, BBB

Leveret af Kunena Forum