Real Madrid og Malaga enige
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Så overtaler han nok Bale også:)
- Raul7-2880
- Platin bruger
-
asp3200 skrev: Ham zidane er sku en god overtaler, han har måske en fetich for talenter ligesom med Varane.
Hellere bruge sine overtalelsesevner på Vidal og derefter Tottehams bestyrelse, så de sænker Bales pris til 300-400 mio. Kr.
- Fred P og de slemme frø
- Gæst
-
Zidane er åbenbart også et geni udenfor banen....:) Godt vi har ham!
Raul7-2880 skrev:
asp3200 skrev: Ham zidane er sku en god overtaler, han har måske en fetich for talenter ligesom med Varane.
Hellere bruge sine overtalelsesevner på Vidal og derefter Tottehams bestyrelse, så de sænker Bales pris til 300-400 mio. Kr.
Næhh hellere Gundogan. Hvis isco er landet så er det sted på banen hvor vi trænger til mest ungt blod og vilje = defensiv midt
Siempre fiel skrev: Hehe, Iscos udtalelse i 2009: "Soy un poco antimadridista; el Madrid nunca me gustó". Vi må håbe han ha ændret holdning - og det ka måske forklare hvorfor det virkede så vanskeligt at overtale ham til at vælge Madrid fremfor City.
I dag udtaler han til AS: "Real Madrid are a club that excites me. They are one of the best teams in the world,". Så det ser ud til at han har ændret holdning - og hvor jeg glæder mig til at han trækker i den hvide trøje - uden at ligge for meget pres på ham.
!Illa, Illa, Illa, Juanito Maravilla¡ !Hala Madrid¡!
Siempre Madrid skrev: Til jer, som fortsat tvivler på om Isco kommer, så har han selv bekræftet det i et interview med AS, hvor han fortæller at han glæder sig til at blive en del af holdet. Det er Zidane, som har overbevist ham om skiftet.
Det er ikke på den måde, jeg har forstået det. Som jeg ser det, så siger han blot at Madrid er en stor klub og en af verdens bedste, men han siger ikke at han skifter hertil, selvom det selvfølgelig kan være en hentydning til at han har valgt os.
Det er altså en udtalelse som jeg er rigtig glad for at høre komme ud af munden på Isco! Jeg beder en bøn for at det er den hvide trøje han vælger at iføre sig!
- Mou94
- Gæst
-
Marca skriver bl.a., at Iscos forbillede er først og fremmest Iniesta og derefter Maradona, Zidane og Ronaldinho. Derudover hedder hans hund Messi! FØJ!
Mou94 skrev: www.marca.com/2013/06/24/en/football/rea...drid/1372057348.html
Marca skriver bl.a., at Iscos forbillede er først og fremmest Iniesta og derefter Maradona, Zidane og Ronaldinho. Derudover hedder hans hund Messi! FØJ!
Jeg kunne da også godt finde på, at kalde min hund Messi... Det ville da være en nærmest smuk og symbolsk gestus;)
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Mou94 skrev: www.marca.com/2013/06/24/en/football/rea...drid/1372057348.html
Om man så kunne finde billeder af Isco i en Barcelona-trøje, så ville det ikke ændre på, at jeg synes at han er en fænomenal fodboldspiller og et godt køb.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.