Real Madrid og Malaga enige

13 år 1 måned siden #37 af baggins
Besvaret af baggins på emne Real Madrid og Malaga enige

Real Madrid skrev:

Dios skrev:

Redondo skrev: Jeg skal lige forstå hvorfor folk er så meget oppe og støde over den her Isco handel?

Drengen har talent, derfor er det fedt at få en (forhåbentlig) kommende stjerne til holdet. Men han kommer jo ikke til at være første valg.

Er det fordi I mener at han kommer til at gøre en forskel lige nu og her? Det ser jeg nemlig ikke, og det er det vi mangler – en spiller som kan gøre en forskel lige nu og her.

Jeg håber selv han bliver signet, men jeg synes tendensen herinde er at de fleste nærmest kun ønsker ham tilføjet. Det fatter jeg simpelthen ikke. Så I ikke kampene sidste sæson?

Fordi han er det største spanske talent, og kan blive en stor bejler til ballon d'or inden for relativ kort tid, hvis han fortsætter sin udvikling. Derudover kan han hentes relativt billigt ift. andre spillere. Her mener jeg primært Cavani som max er 250 mil. kr. værd, men koster over det dobbelte, og Bale som koster, ja næsten 1 milliard, men efter min vurdering max burde koste 350 mil. kr.

Isco passer perfekt på den profil, som vi mangler. Han er fandens pasningsstærk og en rigtig god afslutter. Han er god i de små rum, hvor vi har haft gevaldige problemer de seneste sæsoner.

Isco skal ikke konkurrere med Özil som M_linding også er inde på. Han skal indgå i et samarbejde med ham, hvor de begge skal have den frie rolle, og én af dem har udgangspunkt på fløjen. Derfor var Carvajal handlen også så vigtig.

Vi mangler netop ikke én spiller, som kan gøre en forskel her og nu. Vi mangler én træner med en taktik, så vi spiller som et hold, og ikke 11 individuellister. Vi mangler ikke endnu en bomber, eller en ny Ronaldo, men en spiller som kan løse vores offensive problemer. Og vores offensive problemer, er at vores playmakere bliver lukket ned. Vores spil er for trivielt, går for langsomt, og meget lidt pasningsstærkt. Står du kompakt imod os, og truer os på kontraen, som de fleste hold gør, så har du fører du stort set allerede kampen.

Startopstilling:

Benzema

Ronaldo Isco Özil

Modric Khedira

Marcelo Ramos Varane Carvajal

Casillas

Reserve opstilling:

Morata

Callejon Jese Di Maria

Alonso Casemiro

Nacho Albiol Pepe Arbeloa

Lopez

Savl savl savl!

Jeg ikke se özil spille på kanten en hel sæson, da han altid falder ud af kampene, når han spiller der - det samme gælder Isco, da han også er bedst centralt. Og derforcer jeg bange for at spillet bliver for centraliseret selv med offensive backs.

!Illa, Illa, Illa, Juanito Maravilla¡ !Hala Madrid¡!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 1 måned siden #38 af BBB
Besvaret af BBB på emne Real Madrid og Malaga enige

Real Madrid skrev: Det kunne jo være, at 'Real Madrid 7' er Michael Aaby?

Så du mener Michael Aaby lader som om at han er en pige, kopierer sit eget indlæg og derefter fuldstændig dropper opsætningen?

Michael har trods alt formået at stykke to selvstændige tanker sammen til en holdopstilling, noget som jeg stadig mangler at se fra 'debattøren' Real Madrid 7.

baggins skrev: Jeg ikke se özil spille på kanten en hel sæson, da han altid falder ud af kampene, når han spiller der - det samme gælder Isco, da han også er bedst centralt. Og derforcer jeg bange for at spillet bliver for centraliseret selv med offensive backs.

Jeg har længe set ham, Isco, som en den næst-yderste spiller på en 4- eller 5-mands linje. Naturligvis som offensiv midt, og til venstre for midten. At han flakker omkring er der ikke noget at sige til, og det må han for min skyld også gerne gøre i Madrid. Özil gør det jo også til tider.
Sidste redigering: 13 år 1 måned siden ved BBB.

13 år 1 måned siden #39 af Steen
Besvaret af Steen på emne Real Madrid og Malaga enige
Flere medier følger op på historien.

El Confidencial says the deal for Isco is valued at 27M€. Player was very close to City but RM made an offer Malaga & player couldn't refuse.Also says Isco was requested by Ancelotti, who tried to sign him last summer for PSG

13 år 1 måned siden #40 af Hugol
Besvaret af Hugol på emne Real Madrid og Malaga enige
BBB
Jamen det glæder vi jo os alle sammen også til at se.

Har valgt at takke af på forum!
Følgende bruger(e) sagde tak: BBB

13 år 1 måned siden #41 af BBB
Besvaret af BBB på emne Real Madrid og Malaga enige

Hugol skrev: BBB

Ja, det ved jeg, normalt er jeg bare ligeglad. Det generer mig bare, at folk kopiere andres holdopstilling og ikke skriver noget som helst til det. Det var den berømte dråbe. Det hjælper selvfølgelig ikke når jeg i forvejen er uenig i opstillingen, hvor Khedira og Alonso bl.a. skal udfylde samme position. Det er forfærdeligt at se på.

Jeg håber personen får en tur på sidelinjen, eller at jeg gør, for jeg har godt nok svært ved at forholde mig til sådan en form for debat. Med tanke på hvor længe det tog at få smidt Kassow ud selvom han tydeligvis 'rubbed Siempre the wrong way', så tror jeg desværre bare ikke det sker.
Sidste redigering: 13 år 1 måned siden ved BBB.
Følgende bruger(e) sagde tak: Hugol

13 år 1 måned siden #42 af Hugol

DarioGomez skrev:

interfigo skrev:

Hugol skrev: Der er vel ingen danske nyhedsmedier inde for Sporten, som er særlig dygtige.

madridista.dk? :D

Hugo hader os ...

Hader jer ikke, jeg ser blot ikke nogen danske nyheds medier give mig noget som jeg ikke har allerede i forvejen.

13 år 1 måned siden #43 af Hugol

BBB skrev:

Hugol skrev: BBB

Ja, det ved jeg, normalt er jeg bare ligeglad. Det generer mig bare, at folk kopiere andres holdopstilling og ikke skriver noget som helst til det. Det var den berømte dråbe. Det hjælper selvfølgelig ikke når jeg i forvejen er uenig i opstillingen, hvor Khedira og Alonso bl.a. skal udfylde samme position. Det er forfærdeligt at se på.

Jeg håber personen får en tur på sidelinjen, eller at jeg gør, for jeg har godt nok svært ved at forholde mig til sådan en form for debat. Med tanke på hvor længe det tog at få smidt Kassow ud selvom han tydeligvis 'rubbed Siempre the wrong way', så tror jeg desværre bare ikke det sker.

Når man tænker på hvor mange gange jeg har fået en tur på sidelinjen, host host.

Skal vi nu ik bare komme tilbage til trådens emne, og glæde os over at Isco er mulig Real Madrid spiller om 2-3 uger.

13 år 1 måned siden #44 af Real Madrid

BBB skrev:

Real Madrid skrev: Det kunne jo være, at 'Real Madrid 7' er Michael Aaby?

Så du mener Michael Aaby lader som om at han er en pige, kopierer sit eget indlæg og derefter fuldstændig dropper opsætningen?

Michael har trods alt formået at stykke to selvstændige tanker sammen til en holdopstilling, noget som jeg stadig mangler at se fra 'debattøren' Real Madrid 7.

Havde ikke lige fanget, at det var en pige - men hey, der findes skøre mennesker rundt omkring i verdenen ;)
He he

No solo soy perfecto, también soy Madridista

13 år 1 måned siden #45 af M_linding
Besvaret af M_linding på emne Real Madrid og Malaga enige

Real Madrid skrev:

Dios skrev:

Redondo skrev: Jeg skal lige forstå hvorfor folk er så meget oppe og støde over den her Isco handel?

Drengen har talent, derfor er det fedt at få en (forhåbentlig) kommende stjerne til holdet. Men han kommer jo ikke til at være første valg.

Er det fordi I mener at han kommer til at gøre en forskel lige nu og her? Det ser jeg nemlig ikke, og det er det vi mangler – en spiller som kan gøre en forskel lige nu og her.

Jeg håber selv han bliver signet, men jeg synes tendensen herinde er at de fleste nærmest kun ønsker ham tilføjet. Det fatter jeg simpelthen ikke. Så I ikke kampene sidste sæson?

Fordi han er det største spanske talent, og kan blive en stor bejler til ballon d'or inden for relativ kort tid, hvis han fortsætter sin udvikling. Derudover kan han hentes relativt billigt ift. andre spillere. Her mener jeg primært Cavani som max er 250 mil. kr. værd, men koster over det dobbelte, og Bale som koster, ja næsten 1 milliard, men efter min vurdering max burde koste 350 mil. kr.

Isco passer perfekt på den profil, som vi mangler. Han er fandens pasningsstærk og en rigtig god afslutter. Han er god i de små rum, hvor vi har haft gevaldige problemer de seneste sæsoner.

Isco skal ikke konkurrere med Özil som M_linding også er inde på. Han skal indgå i et samarbejde med ham, hvor de begge skal have den frie rolle, og én af dem har udgangspunkt på fløjen. Derfor var Carvajal handlen også så vigtig.

Vi mangler netop ikke én spiller, som kan gøre en forskel her og nu. Vi mangler én træner med en taktik, så vi spiller som et hold, og ikke 11 individuellister. Vi mangler ikke endnu en bomber, eller en ny Ronaldo, men en spiller som kan løse vores offensive problemer. Og vores offensive problemer, er at vores playmakere bliver lukket ned. Vores spil er for trivielt, går for langsomt, og meget lidt pasningsstærkt. Står du kompakt imod os, og truer os på kontraen, som de fleste hold gør, så har du fører du stort set allerede kampen.

Startopstilling:

Benzema

Ronaldo Isco Özil

Modric Khedira

Marcelo Ramos Varane Carvajal

Casillas

Reserve opstilling:

Morata

Callejon Jese Di Maria

Alonso Casemiro

Nacho Albiol Pepe Arbeloa

Lopez

Savl savl savl!

Hvis du lige bytter om på Isco og Ozil, så er vi rigtig gode venner;)

Isco bliver dobbelt-gevinst, da di Maria trænger til noget konkurrence! Egentlig ville jeg gerne helt af med di Maria, men at han bliver presset til det yderste, må være det næst-bedste...;)

13 år 1 måned siden #46 af Realmadrid94
Er der nogen som kan finde en artikel om hvor meget spillerne tjener i Real Madrid? Brutto. Er meget nysgerrig, ift. hvor meget en ung spiller får, ift. en rutineret spiller som Marcelo også hele vejen op. Hvor meget ville Isco få, i forhold til andre talenter som fx Jese.
På forhånd tak til den som er skarpere end jeg selv er. :)

13 år 1 måned siden #47 af El_Juan
Besvaret af El_Juan på emne Real Madrid og Malaga enige
Jeg ser to tænkelige scenarier i forhold til denne historie.

1) Real Madrid-lejren forsøger at lægge pres på Isco-lejren ved at lække historien til medierne, om at parterne skulle være nået til enighed. Det kan selvføgelig ende med at give bagslag. Vi ved ikke om Isco har taget sin endelige beslutning, men det står formentlig mellem Manchester City og Real Madrid. Måske kommer vi nærmere et svar i morgen.

2) Pérez reagerer på den seneste tids omtale, eller manglen på samme. Nu prøver han at give tilhængerne lidt. I så fald, at handlen er mere eller mindre lukket. Nu mangler blot den endelige underskrift og offentliggørelse.

• Paulochichon
  • Gæst
  • Gæst
13 år 1 måned siden #48 af Paulochichon
Besvaret af Paulochichon på emne Real Madrid og Malaga enige
Lige et spørgsmål til de heeeelt kloge eller bare alle herinde :-)
- Isco er på alles læber, men jeg er lidt i tvivl om hvorvidt hans talent/spillerpotentiale er så meget bedre end Canales og Pedro Leons var i sin tid. De var/er begge spanske talenter for mellem gode spanske hold, havde omkring en sæson eller halvanden som deres respektive holds super unge stjerne før de blev købt af Real, og de er som bekendt begge offensive i deres spil - dermed, IMO, slående lighed til Isco-situationen pt.
Nogle der er søde, med relativt neutrale briller, at fortælle mig hvorledes Isco differentierer sig fra ovenstående?
Er helt vild med hans spillestil, men jeg frygter også at han failer som Canales, Pedro Leon osv?
Mvh!!!

Leveret af Kunena Forum