Real Madrid og Malaga enige

13 år 1 måned siden #25 af DarioGomez

interfigo skrev:

Hugol skrev: Der er vel ingen danske nyhedsmedier inde for Sporten, som er særlig dygtige.

madridista.dk? :D

Hugo hader os ...

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 1 måned siden #26 af BBB
Besvaret af BBB på emne Real Madrid og Malaga enige

interfigo skrev:

Hugol skrev: Der er vel ingen danske nyhedsmedier inde for Sporten, som er særlig dygtige.

madridista.dk? :D

Hvis du ikke får et tak fra alle skribenterne, så ved jeg ikke hvem der fortjener det :p Du er nærmest en selvskrevet vindet til næste konkurrence ;-)

13 år 1 måned siden #27 af Real Madrid 7
Det kunne være fedt vis vi nu købte bale og isco
REAL MADRID 2013/14

Casillas (C)/LópezCarvajal/Arbeloa Varane/Pepe Sergio Ramos/Albiol Marcelo/CoentrãoXabi Alonso/Khedira Modrić/CasemiroBale/Callejón Özil/Isco Ronaldo/JeséBenzema/Cavani/morata
Ud :AdánCarvalhoEssienKaka´di María Higuaín
IND:CarvajalCasemiroJeséBaleIscoCavani
Sidste redigering: 13 år 1 måned siden ved Real Madrid 7.

13 år 1 måned siden #28 af r-mb-q
Besvaret af r-mb-q på emne Real Madrid og Malaga enige

Han minder lidt om zizou.. Bare lidt mere til den nuværende moderne fodbold

Soy un Madridista! Hoy, Mañana, Siempre

13 år 1 måned siden #29 af BBB
Besvaret af BBB på emne Real Madrid og Malaga enige

Real Madrid 7 skrev: Det kunne være fedt vis vi nu købte bale og isco
REAL MADRID 2013/14

Casillas (C)/LópezCarvajal/Arbeloa Varane/Pepe Sergio Ramos/Albiol Marcelo/CoentrãoXabi Alonso/Khedira Modrić/CasemiroBale/Callejón Özil/Isco Ronaldo/JeséBenzema/Cavani/morata

Hvis du nu absolut SKAL kopiere andres indlæg, så lad da for helvede vær med at tage dem fra onsides FB-kommentarer, når de netop lige har været omtalt.

Jeg tror Michael Aaby ville være flov over at du misbruger hans arbejde på den måde - ikke at det var vildt godt arbejde i første omgang, men du formår lige at gøre det den tand værre.

13 år 1 måned siden #30 af Pena1992
Besvaret af Pena1992 på emne Real Madrid og Malaga enige

"No soy sólo perfecto, soy Madridista también"

13 år 1 måned siden #31 af Real Madrid

BBB skrev:

REAL MADRID 2013/14

Hvis du nu absolut SKAL kopiere andres indlæg, så lad da for helvede vær med at tage dem fra onsides FB-kommentarer, når de netop lige har været omtalt.

Jeg tror Michael Aaby ville være flov over at du misbruger hans arbejde på den måde - ikke at det var vildt godt arbejde i første omgang, men du formår lige at gøre det den tand værre.

Det kunne jo være, at 'Real Madrid 7' er Michael Aaby?

No solo soy perfecto, también soy Madridista
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, Hugol

13 år 1 måned siden #32 af Real Madrid

Pena1992 skrev: futbol.as.com/futbol/2013/06/21/primera/1371810775_946750.html

Simpelthen for dovent et indlæg ;)

Ommer!

Sidste redigering: 13 år 1 måned siden ved Real Madrid.

13 år 1 måned siden #33 af madrid2000

BBB skrev:

REAL MADRID 2013/14

Er det en Phd opgave han har taget?

13 år 1 måned siden #34 af sebbereal
Besvaret af sebbereal på emne Real Madrid og Malaga enige
Ej hvor fedt hvis det er sandt, så bliver der endelig smidt penge efter en forhåbentlig kommende spansk stjerne der kan blive et stort idol i fremtiden hvis han slår igennem. Virkelig dejligt at det er en ung spanier, og hvis Jesé og Morata også bliver tilføjet, så ser det rigtig godt ud!

Jeg havde ærlig talt troet at løbet var kørt for Real Madrid og at han ville vælge City, men fantastisk hvis det viser sig at være sandt og han bliver det første store indkøb i denne her sæson!

13 år 1 måned siden #35 af Dios
Besvaret af Dios på emne Real Madrid og Malaga enige

Redondo skrev: Jeg skal lige forstå hvorfor folk er så meget oppe og støde over den her Isco handel?

Drengen har talent, derfor er det fedt at få en (forhåbentlig) kommende stjerne til holdet. Men han kommer jo ikke til at være første valg.

Er det fordi I mener at han kommer til at gøre en forskel lige nu og her? Det ser jeg nemlig ikke, og det er det vi mangler – en spiller som kan gøre en forskel lige nu og her.

Jeg håber selv han bliver signet, men jeg synes tendensen herinde er at de fleste nærmest kun ønsker ham tilføjet. Det fatter jeg simpelthen ikke. Så I ikke kampene sidste sæson?

Fordi han er det største spanske talent, og kan blive en stor bejler til ballon d'or inden for relativ kort tid, hvis han fortsætter sin udvikling. Derudover kan han hentes relativt billigt ift. andre spillere. Her mener jeg primært Cavani som max er 250 mil. kr. værd, men koster over det dobbelte, og Bale som koster, ja næsten 1 milliard, men efter min vurdering max burde koste 350 mil. kr.

Isco passer perfekt på den profil, som vi mangler. Han er fandens pasningsstærk og en rigtig god afslutter. Han er god i de små rum, hvor vi har haft gevaldige problemer de seneste sæsoner.

Isco skal ikke konkurrere med Özil som M_linding også er inde på. Han skal indgå i et samarbejde med ham, hvor de begge skal have den frie rolle, og én af dem har udgangspunkt på fløjen. Derfor var Carvajal handlen også så vigtig.

Vi mangler netop ikke én spiller, som kan gøre en forskel her og nu. Vi mangler én træner med en taktik, så vi spiller som et hold, og ikke 11 individuellister. Vi mangler ikke endnu en bomber, eller en ny Ronaldo, men en spiller som kan løse vores offensive problemer. Og vores offensive problemer, er at vores playmakere bliver lukket ned. Vores spil er for trivielt, går for langsomt, og meget lidt pasningsstærkt. Står du kompakt imod os, og truer os på kontraen, som de fleste hold gør, så har du fører du stort set allerede kampen.

Hvis man ser fremtid i Morata og Jesé, så nytter det ikke noget og hente Cavani og Bale, eller andre "stjerner" i samme omfang. For spilletiden er der ikke, til og udvikle så store talenter med 2 klassespillere på hver position, hvor de skal være 3. valg, og få de famøse minutter i Mickey Mouse cuppen.

Jeg ser ingen grund til og hente andre spillere end Isco, fordi Carvajal allerede er sikret og Casemiro er blevet rykket op.
Casillas, Carvajal, Ramos, Varane, Marcelo, Modric, Khedira, Isco, Özil, Ronaldo og Benzema i en 4-2-3-1 opstilling ville være fantastisk IMO.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Sidste redigering: 13 år 1 måned siden ved Dios.
Følgende bruger(e) sagde tak: M_linding, Real Madrid, baggins, Vildfaren, Steen, mortenj, MMM

13 år 1 måned siden #36 af Real Madrid

Dios skrev:

Redondo skrev: Jeg skal lige forstå hvorfor folk er så meget oppe og støde over den her Isco handel?

Drengen har talent, derfor er det fedt at få en (forhåbentlig) kommende stjerne til holdet. Men han kommer jo ikke til at være første valg.

Er det fordi I mener at han kommer til at gøre en forskel lige nu og her? Det ser jeg nemlig ikke, og det er det vi mangler – en spiller som kan gøre en forskel lige nu og her.

Jeg håber selv han bliver signet, men jeg synes tendensen herinde er at de fleste nærmest kun ønsker ham tilføjet. Det fatter jeg simpelthen ikke. Så I ikke kampene sidste sæson?

Fordi han er det største spanske talent, og kan blive en stor bejler til ballon d'or inden for relativ kort tid, hvis han fortsætter sin udvikling. Derudover kan han hentes relativt billigt ift. andre spillere. Her mener jeg primært Cavani som max er 250 mil. kr. værd, men koster over det dobbelte, og Bale som koster, ja næsten 1 milliard, men efter min vurdering max burde koste 350 mil. kr.

Isco passer perfekt på den profil, som vi mangler. Han er fandens pasningsstærk og en rigtig god afslutter. Han er god i de små rum, hvor vi har haft gevaldige problemer de seneste sæsoner.

Isco skal ikke konkurrere med Özil som M_linding også er inde på. Han skal indgå i et samarbejde med ham, hvor de begge skal have den frie rolle, og én af dem har udgangspunkt på fløjen. Derfor var Carvajal handlen også så vigtig.

Vi mangler netop ikke én spiller, som kan gøre en forskel her og nu. Vi mangler én træner med en taktik, så vi spiller som et hold, og ikke 11 individuellister. Vi mangler ikke endnu en bomber, eller en ny Ronaldo, men en spiller som kan løse vores offensive problemer. Og vores offensive problemer, er at vores playmakere bliver lukket ned. Vores spil er for trivielt, går for langsomt, og meget lidt pasningsstærkt. Står du kompakt imod os, og truer os på kontraen, som de fleste hold gør, så har du fører du stort set allerede kampen.

Startopstilling:

Benzema

Ronaldo Isco Özil

Modric Khedira

Marcelo Ramos Varane Carvajal

Casillas

Reserve opstilling:

Morata

Callejon Jese Di Maria

Alonso Casemiro

Nacho Albiol Pepe Arbeloa

Lopez

Savl savl savl!

Sidste redigering: 13 år 1 måned siden ved Real Madrid.
Følgende bruger(e) sagde tak: M_linding

Leveret af Kunena Forum