Real Madrid og Malaga enige
Dios skrev: Fordi han er det største spanske talent, og kan blive en stor bejler til ballon d'or inden for relativ kort tid, hvis han fortsætter sin udvikling. Derudover kan han hentes relativt billigt ift. andre spillere. Her mener jeg primært Cavani som max er 250 mil. kr. værd, men koster over det dobbelte, og Bale som koster, ja næsten 1 milliard, men efter min vurdering max burde koste 350 mil. kr.
Isco passer perfekt på den profil, som vi mangler. Han er fandens pasningsstærk og en rigtig god afslutter. Han er god i de små rum, hvor vi har haft gevaldige problemer de seneste sæsoner.
Isco skal ikke konkurrere med Özil som M_linding også er inde på. Han skal indgå i et samarbejde med ham, hvor de begge skal have den frie rolle, og én af dem har udgangspunkt på fløjen. Derfor var Carvajal handlen også så vigtig.
Vi mangler netop ikke én spiller, som kan gøre en forskel her og nu. Vi mangler én træner med en taktik, så vi spiller som et hold, og ikke 11 individuellister. Vi mangler ikke endnu en bomber, eller en ny Ronaldo, men en spiller som kan løse vores offensive problemer. Og vores offensive problemer, er at vores playmakere bliver lukket ned. Vores spil er for trivielt, går for langsomt, og meget lidt pasningsstærkt. Står du kompakt imod os, og truer os på kontraen, som de fleste hold gør, så har du fører du stort set allerede kampen.
Hvis man ser fremtid i Morata og Jesé, så nytter det ikke noget og hente Cavani og Bale, eller andre "stjerner" i samme omfang. For spilletiden er der ikke, til og udvikle så store talenter med 2 klassespillere på hver position, hvor de skal være 3. valg, og få de famøse minutter i Mickey Mouse cuppen.
Jeg ser ingen grund til og hente andre spillere end Isco, fordi Carvajal allerede er sikret og Casemiro er blevet rykket op.
Casillas, Carvajal, Ramos, Varane, Marcelo, Modric, Khedira, Isco, Özil, Ronaldo og Benzema i en 4-2-3-1 opstilling ville være fantastisk IMO.
Det er fandme spot on det der!
I øvrigt mener jeg, at man kan drage mange paralleller med det mulige Özil/Isco samarbejde og det samarbejde som Marco Reus og Mario Götze har haft i Dortmund - det har fungeret super godt for Jürgen Klopp & co.! Jeg tror at, man med stor succes kan gøre det samme ved at give Özil og Isco frihed til at bevæge sig rundt på banen.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Raul7-2880
- Platin bruger
-
Redondo skrev: Jeg skal lige forstå hvorfor folk er så meget oppe og støde over den her Isco handel?
Drengen har talent, derfor er det fedt at få en (forhåbentlig) kommende stjerne til holdet. Men han kommer jo ikke til at være første valg.
Er det fordi I mener at han kommer til at gøre en forskel lige nu og her? Det ser jeg nemlig ikke, og det er det vi mangler – en spiller som kan gøre en forskel lige nu og her.
Jeg håber selv han bliver signet, men jeg synes tendensen herinde er at de fleste nærmest kun ønsker ham tilføjet. Det fatter jeg simpelthen ikke. Så I ikke kampene sidste sæson?
ENIG!
Vi får en dygtig bænkevarmer, som forhåbentlig vil slå til i fremtiden. Han er jo ikke decideret en forstærkning da jeg har svært ved at placere ham i start 11'en. Kan sammenlignes hans situation med Carjaval's. Begge to mangler lige det sidste før de starter inde for Real.
Nu synes jeg at det er på tide at få købt en spiller som kommer direkte ind i start 11'eren og kan for alvor gør en forskel. Det må gerne være Vidal og cavani/Suarez!
- Siempre fiel
- Platin bruger
-
M_linding skrev:
Rogoshin skrev: For kun et par dage siden var flere medlemmer fuldstændig hysteriske, fordi de mente at vide at Isco ville ryge til Manchester City. Så jeg tror jeg vil vente med at fejre noget, til det er officielt.
Og med hensyn til Manchester citys indblanding. kunne det tænkes at Perez ikke kunne gøre så meget ved det. Isco ville vel altid høre på tilbud, fra den klub Pellegrini kom til.
Det jeg mener er, at valget imellem Real Madrid og motherf****** City ikke burde gøre svært. Perez skulle have givet Isco "an offer he couldn't refuse" fra starten af!
Ha ha ha - jeg elsker det her :o)) Tror simpelthen ik folk ka høre hva de selv siger! Altså, Florentino sku self egenhændigt ku sørge for at ingen andre klubber sku forsøge at byde ind på et af Europas største talenter - ellers er han en tåbe.
Samtidig sku han bare fra start ha givet et overdrevet tilbud til Isco sådan at der aldrig ku blive tvivl om hvilken klub han ville vælge. Her taler vi altså om at han sku ha lovet Isco flere penge end selv CITY ku finde på at smide efter en spiller - og dét for en ung spiller som ik engang er oplagt til startopstillingen. De samme mennesker mener jo at Florentino bruger for mange penge på spillere.
Én gang for alle - det er fint at være kritisk omkring Florentino - og det er self oz fint at mene at det eneste der tæller ift spillerindkøb er at spilleren har spansk pas. Men det ville alligevel klæde flere personer på forummet at tage en lidt mere nuanceret stilling til ting - alt andet bliver sådan en smule pinligt at lytte til i længden.
- Siempre fiel
- Platin bruger
-
baggins skrev:
Real Madrid skrev:
Dios skrev:
Redondo skrev: Jeg skal lige forstå hvorfor folk er så meget oppe og støde over den her Isco handel?
Drengen har talent, derfor er det fedt at få en (forhåbentlig) kommende stjerne til holdet. Men han kommer jo ikke til at være første valg.
Er det fordi I mener at han kommer til at gøre en forskel lige nu og her? Det ser jeg nemlig ikke, og det er det vi mangler – en spiller som kan gøre en forskel lige nu og her.
Jeg håber selv han bliver signet, men jeg synes tendensen herinde er at de fleste nærmest kun ønsker ham tilføjet. Det fatter jeg simpelthen ikke. Så I ikke kampene sidste sæson?
Fordi han er det største spanske talent, og kan blive en stor bejler til ballon d'or inden for relativ kort tid, hvis han fortsætter sin udvikling. Derudover kan han hentes relativt billigt ift. andre spillere. Her mener jeg primært Cavani som max er 250 mil. kr. værd, men koster over det dobbelte, og Bale som koster, ja næsten 1 milliard, men efter min vurdering max burde koste 350 mil. kr.
Isco passer perfekt på den profil, som vi mangler. Han er fandens pasningsstærk og en rigtig god afslutter. Han er god i de små rum, hvor vi har haft gevaldige problemer de seneste sæsoner.
Isco skal ikke konkurrere med Özil som M_linding også er inde på. Han skal indgå i et samarbejde med ham, hvor de begge skal have den frie rolle, og én af dem har udgangspunkt på fløjen. Derfor var Carvajal handlen også så vigtig.
Vi mangler netop ikke én spiller, som kan gøre en forskel her og nu. Vi mangler én træner med en taktik, så vi spiller som et hold, og ikke 11 individuellister. Vi mangler ikke endnu en bomber, eller en ny Ronaldo, men en spiller som kan løse vores offensive problemer. Og vores offensive problemer, er at vores playmakere bliver lukket ned. Vores spil er for trivielt, går for langsomt, og meget lidt pasningsstærkt. Står du kompakt imod os, og truer os på kontraen, som de fleste hold gør, så har du fører du stort set allerede kampen.
Startopstilling:
Benzema
Ronaldo Isco Özil
Modric Khedira
Marcelo Ramos Varane Carvajal
Casillas
Alonso Casemiro
Nacho Albiol Pepe Arbeloa
Lopez
Savl savl savl!
Jeg ikke se özil spille på kanten en hel sæson, da han altid falder ud af kampene, når han spiller der - det samme gælder Isco, da han også er bedst centralt. Og derforcer jeg bange for at spillet bliver for centraliseret selv med offensive backs.
Ja jeg forstår det heller ik. Men det ka jo være at de folk der foreslår at vi bare køber de spillere de helst vil ha og så propper dem ind på positioner de ik er bedst på, de ik ka huske dengang hvor vi prøvede det samme med en Beckham på den centrale midt eller Figo placeret på venstre kant og som vi har set med Özil på kanten. Det er muligt at det kan fungere med både Özil og Isco på banen samtidig, men jeg ser det ik som videre oplagt - og hvis man ovenikøbet vil ha Khedira, Modric og Alonso på banen på samme tid - så har man 5 mand uden den store speed (et par af dem direkte snegleagtige) hvor ingen af dem ka agere særligt ovebevisende ude på kanten. Jeg forudser en ordentlig gang kluddermor hvor modstanderne bare ska sørge for at rykke sammen på midten for at lukke 80% af vores spil ned.
- Raul7-2880
- Platin bruger
-
Real Madrid skrev:
Dios skrev:
Fordi han er det største spanske talent, og kan blive en stor bejler til ballon d'or inden for relativ kort tid, hvis han fortsætter sin udvikling. Derudover kan han hentes relativt billigt ift. andre spillere. Her mener jeg primært Cavani som max er 250 mil. kr. værd, men koster over det dobbelte, og Bale som koster, ja næsten 1 milliard, men efter min vurdering max burde koste 350 mil. kr.
Startopstilling:
Benzema
Ronaldo Isco Özil
Modric Khedira
Casillas
Alonso Casemiro
Lopez
Savl savl savl!
Jeg ved ik om folk her i forummet er klar over at vi IKKE har hentet Dani Alves eller piszczek eller zabaleta eller Philips Lahm eller Glen Johnson... MEN MEN MEN hentet en spiller som er RESERVE spiller for U21 landsholdet. Mens Arbeola er FAST man for A LANDSHOLDET...!
Nu er det ik fordi jeg roser Arbeola men at tro/være sikker på at Carjaval vil slå Arbeola ud af start 11'eren er tegn på at man ikke tænker dybt nok....
- Siempre fiel
- Platin bruger
-
Dios skrev: I øvrigt mener jeg, at man kan drage mange paralleller med det mulige Özil/Isco samarbejde og det samarbejde som Marco Reus og Mario Götze har haft i Dortmund - det har fungeret super godt for Jürgen Klopp & co.! Jeg tror at, man med stor succes kan gøre det samme ved at give Özil og Isco frihed til at bevæge sig rundt på banen.
Blot med den LILLE forskel at Reus er en verdensklasse KANTSPILLER med Usain Bolt-speed, mens Isco og Özil umiddelbart ska finde ud af ik at løbe i vejen for hinanden inde centralt - men ellers er det fuldstændig det samme ;o)
Så vil jeg lige sige at jeg ligesom de fleste herinde er enormt glad for at det ser ud til at Isco er på vej. En så god spiller ka vi forhåbentlig finde ud af at få en masse ud af både nu og mange år fremover. Jeg er nok bare ik så jubelentusiastisk omkring købet som mange andre her på forummet, da jeg ik i samme grad er så piv-tændt over at Isco er spanier. Jeg synes bestemt det er et plus og noget der er værd at skele til, men det gør ham bare ik automatisk til en bedre spiller end Bale eller Vidal imo.
Men hvis det ender med et Isco-køb for ca 30 mio, så synes jeg helt klart det er en god start - og lad mig så med det same erklære mig 2000% uenig med dem som mener at alle holdets problemer er klaret med indkøb af Carvajal og Isco - og Casemiro (hvis nogen nogensinde har ment at Marcelo på et tidspunkt var en lille smule på den tykke side, så vil jeg gerne høre hva de mener om Casemiros kampvægt!!!).
- Siempre fiel
- Platin bruger
-
Raul7-2880 skrev:
Real Madrid skrev:
Dios skrev:
Startopstilling:
Benzema
Ronaldo Isco Özil
Modric Khedira
Casillas
Alonso Casemiro
Lopez
Savl savl savl!
Jeg ved ik om folk her i forummet er klar over at vi IKKE har hentet Dani Alves eller piszczek eller zabaleta eller Philips Lahm eller Glen Johnson... MEN MEN MEN hentet en spiller som er RESERVE spiller for U21 landsholdet. Mens Arbeola er FAST man for A LANDSHOLDET...!
Nu er det ik fordi jeg roser Arbeola men at tro/være sikker på at Carjaval vil slå Arbeola ud af start 11'eren er tegn på at man ikke tænker dybt nok....
Jeg har desværre samme frygt. Mit kendskab til Carvajal er meget begrænset, men er du gal hvor jeg håber han viser sig som den største åbenbaring i nyere tid. Hvis ikke han er markant bedre end Arbeloa, så står vi tilbage med den situation at vores absolut svageste position på holdet ik er forbedret og så har vi altså et alvorligt problem. Europas to bedste hold, Barca og Bayern, er netop på backs fuldstændig overdådigt besat - og det er i min optik én af de væsentligste årsager til deres forrygende angrebsspil - og vores problemer. Vi har Marcelo - men vi var jo især i sidste sæson fuldstændigt steriliserede offensivt når Marcelo ik var med og vores backs hed Coentrao eller Essien eller Arbeloa.
Lad os håbe det blot er en tilfældighed at Carvajal ik engang ka starte inde på U21 og at han på overraskende vis viser sig god nok til Real Madrids startopstilling.
Jeg synes bestemt det er et plus og noget der er værd at skele til, men det gør ham bare ik automatisk til en bedre spiller end Bale eller Vidal imo.
Bare det, at du prøver og sammenligne de 3 spillere får jeg det dårligt af. Fair nok du i tider prøver og lege tv3 ekspert, og det skal du bare blive ved med.
I øvrigt var det nu ikke mig, som skrev det med Reus og Götze, selvom jeg er dybt enig i det der blev skrevet, så var det nu ikke mig.
Du kalder Reus for en verdensklasse kantspiller, men igen hvor meget ekspert synes du selv der er over dig? Götze var godt nok skadet i Cl finalen, men kan du selv huske den position Reus spillede? Jeg ville nu mere kalde ham en alsidig offensiv spiller, og ligesom med Isco og Di María, så er de faktisk rigtige gode centralt, men også på kanten.
Mit svar kan misforstås, og det er på ingen skrevet i en sur tone. Just in case ;)
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Isco attempted to dribble past an opposing player 35 times at the Euro U21 Championship; more than twice as many times as any other player
- Fred P og de slemme frø
- Gæst
-
Steen skrev:
Isco attempted to dribble past an opposing player 35 times at the Euro U21 Championship; more than twice as many times as any other player
Nu er jeg jo allerede Iscos største fan, så det ændrer ikke på min holdning. Men står der noget om hans succes i forhold til disse driblinger?
Hvis det er sandt ; Vanvittig køb, mht. kvalitet og pris.
www.marca.com/2013/06/22/futbol/equipos/...drid/1371883843.html