Real Madrid og Malaga enige
Jeg hæfter mig meget ved kilderne bag seneste halv-officielle udmeldning om, at han alt er på plads og offentliggørelsen blot mangler. Endvidere hæfter jeg mig også ved, at jeg har set konkrente beviser på, at der har været forhandlinger mellem parterne - seriøse forhandlinger (de jakkeklædte mænd i bilen) :)
Jeg er ikke nervøs, men spændt. Det kan gå hen og blive en rigtig god handel. En Özil-handel om man vil. Isco har måske endda større potentiale!
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Nogle kilder skriver, at man allerede har solgt flere hundrede Isco-trøjer med nummer 23' bagpå, ved Santiago Bernabeu.
Ifølge den spanske radiostation Cadena SER, har Real Madrid angiveligt betalt 225 millioner kroner for den talentfulde spanier. Oplysningerne fik de af Málagas sportsdirektør.
Glæder i jer til at se Isco i Real-trøjen og hvilket nummer tror i han får?"
Var hvad jeg læste inde på facebook for et stykke tid siden. Det er godt nok fra én af de mange danske ustabile Real Madrid sider, og jeg har skrevet til dem angående et link, men har ikke fået svar. Har selv prøvet og finde det rundt omkring, men intet held.
Steen, jeg takker meget for igen og gøre mig nervøs haha :D Jeg sad ellers lige og jublede over handlen, men det kan jeg godt se, at det måske var en anelse for tidligt.
Hvis handlen ikke bliver officiel før Ancelotti, så får jeg da først et nervesammenbrud. Specielt alle de løse rygter hverdag. Få nu bare offentliggjort den handel, og præsentere ham efter Ancelotti's ankomst
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Du har ret i det du skriver, men husk på at det er Isco der har sidste ord, og det er her jeg frygter at handlen bryder sammen :-(
Dios
Hahah, tro mig, den helt samme følelse oplevede jeg :D. Jeg er også blevet skide nervøs efter jeg læste det, jeg frygter det værste.. Nu må vi se hvad der sker, forhåbenligt kan vi alle juble i morgen!
Må erkende, at jeg er mere end nervøs, og at jeg først vil juble, når der forhåbentlig kommer en officiel udmelding om, at spanieren er sikret.
Det her svarede han: "This is the player's choice and we can't prevent it because of a contract clause. I prefer that if Isco wants to leave Malaga, he goes to another Spanish club."
- Fred P og de slemme frø
- Gæst
-
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
- Gæst
-
asp3200 skrev: Man må da håbe han kommer til Madrid og performer, ellers bryder i da helt sammen psykisk :D
Hvis han flopper, sender jeg en video herind, af min syndfolds-agtige grædetur! ;-)
Fred P og de slemme frø skrev:
asp3200 skrev: Man må da håbe han kommer til Madrid og performer, ellers bryder i da helt sammen psykisk :D
Hvis han flopper, sender jeg en video herind, af min syndfolds-agtige grædetur! ;-)
uhh lyder godt
- Gæst
-
asp3200 skrev:
Fred P og de slemme frø skrev:
uhh lyder godt
Man skulle jo næsten tro du håber på et Madrid-flop.. pueha! ;-)
- Raul7-2880
- Platin bruger
-
Jeg tvivler på at han kan skubbe Özil væk fra den offensive midtbane plads. Og det er begrænset hvad han kan udrette på højre side.