Barcelona sejrede fortjent i tæt opgør
- Siempre Madrid
-
Emne forfatter
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
DarioGomez skrev: Facebook-lynching ;)
Ja, du har ikke sagt noget forkert endnu ;-)
Nå, det er ikke første gang, at Madridista.dk kommer galt afsted, når vi ikke lige er lyserøde som Gazzettaen....og det bliver forhåbentlig heller ikke sidste.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- rezamadridista
-
- Platin bruger
-
Skylden for vores dårlige spil idag, den må sku gerne ryge til Ancelotti. Altså, hvorfor prøver han overhovedet med Ramos oppe på midtbanen? Vi havde ellers, i de seneste par kampe, spillet noget ok flot fodbold med Khedira, Mordic og Illara på midtbanen. Og man kunne da også se, hvor stor en forskel det gjorde, da Ilarramendi blev skiftet ind.
Ancelottis anden fejl var at have Bale, Ronaldo og Di Maria inde på samme tid, mens midtbanen bag dem var Modric og Khedira. Altså, hvordan kan man forvente at der bliver skabt noget overhovedet? I min verden, så giver det slet ikke mening at man på den ene side vil dominere og have bolden i lange perioder også starte med sådan en opstilling.
Én anden til som jeg vil pointere, er at Di Maria ikke er en spiller som er god nok til start elleveren. - en holdning som jeg altid har haft.
Jeg ved godt at Di Maria har en god statistik bag sig, men hold da op, hvor mister han bolden tit. Det er ikke bare idag, men generelt. Ligeså snart bolden bliver erobret, så kan Di Maria ødelægge et kontra med en af hans mange fejlafleveringer.
Hvis vi tager kampen idag som et eksempel, så fandt jeg det ekstremt underligt at han ikke kunne tage et eneste frispark ordenligt. To af dem røg helt ud til målspark, fordi bolden var for højt oppe, mens det tredje frispark blev headet ud af en eller anden dværg fra Barca.
Også har vi også Diego Lopez... JA! Jeg ved godt han har reddet vores røv utallige af gange, men Alexis' mål måtte bare ikke gå ind. Også var det tydeligt han ikke kunne tåle presset, da han efterfølgende afleverede bolden til en Barca spiller, som ville, i deres gode dag, havde resulteret i et mål. Giv nogle flere minutter til legenden tak! - specielt i næste El Clasico.
Spillere som jeg synes har fået for meget kritik er Ilarra, Varane og Carvajal. Jeg synes de leverede en OK kamp. Carvajal fik med tiden styr på Neymar og hjalp utroligt meget defensivt og offensivt.
Varane havde nogle dårlige momenter, men jeg kan da stadig nævne mange episoder, hvor han taklede situationerne korrekt.
Og Ilarra, hold da fast, hvor var han dejlig. Hans evner var det vi virkelig havde savnet i første halvleg - erobringer. Han var skylden i at Barca mistede den mange gange, selvom han kun fik mindre end én halveg. Godt nok er han ikke i stand til at aflevere farlige bolde fremadrettet, men hans kølighed inde på midten hjalp en del!
- Ingen svæver på banen som Zizou!
- Åberg
- Gæst
-
- Hierro 2.0
- Ekspert bruger
-
- Fernando Ruiz Hierro
I anden halvleg er der klart gode perioder og i ca. 25 min. er vi bedst.. Ronaldo blev snydt for et straffe på et afgørende tidspunkt, men det skal i min optik ikke være en undskyldning for nederlaget.. For størstedelen af kampen spiller vi ikke godt og taktikken er forfejlet i min verden..
Shit et hug af Benzema, den havde godt nok fortjent en bedre skæbne..
6 point er ikke slemt, taget vores første del af sæsonen i betragtning, hvor spillet virkelig ikke har være prangende.. Vi er heldige med at have de point vi har nu.. Sæsonen er lang endnu og mange ting kan ske.. Jeg tror stadig vi vindet mesterskabet og det har denne kamp ikke ændret på..
Fernando Ruiz Hierro - Ord er overflødige!
- Real-Laudrup
-
- Platin bruger
-
Ligner et straffe, så hold nu op med at tale om dommeren.
- D_P_Z
- Gæst
-
Jeg håber Carlos A. har lært af sine fejl idag. Dette hold har alt for meget kvalitet til at spille defentivt bold. Og jeg må medgive en anden bruger på dette forum, det er mig en gåde hvorfor Isco ikke har fået spilletid idag.
Men jeg må sige denne sæson er langt fra slut. Barca er ikke skræmmende og Alt. madrid er ej heller. Kom op på hesten igen Los blancos!
Jeg vil dog også påpeger at dommeren sagtens kan få kritik for sin præstation. Jo der skulle være straffe til Ronaldo, det blev ikke dømt men til gengæld har vi haft dommeren med os tidligere i sæsonen(elche) Messi kan jo nærmest ikke få dømt et frispark imod sig, udanset om han tackler på manden eller kommer og skubbe med begge arme, og selv får frispark. Xavi tacklede Ronaldo bagfra og ramte ham på anklen, uden at få bare en påtale for det. Til gengæld fik Ronaldo gult kort for at påpege barca spilleren ikke kunne få røven ud af midtercirklen.
- Real-Laudrup
-
- Platin bruger
-
Ja ja, men vi skal ikke bruge det som en undskyldning.pm skrev: Real-laudrup; det gør det jo bare endnu værrer, at have så elendig en dommerstab på det her plan.
- Real-Laudrup
-
- Platin bruger
-
Jeg ser ikke mange tale om situationen med Cesc. Vi kan sagtens diskutere dommerens prœstation, men så skal vi ikke kun tale om de kendelser som ikke gik vores vej.pm skrev: Bestemt ikke, men når det er noget der sker i kampen skal det da stadig debatteres.