Barcelona sejrede fortjent i tæt opgør

• falle
  • Gæst
  • Gæst
12 år 9 måneder siden #49 af falle
Besvaret af falle på emne Barcelona sejrede fortjent i tæt opgør

The Legend skrev: Det er ufatteligt, at efter en sæson (12/13), hvor Real Madrid 8 point i 4 El Clasicos, at Ancelotti starter ud med denne elendige opstilling, hvor han går viser respekt for Barcelonas spil, og derved viser fra start af, at Real Madrid ikke er kommet til Camp Nou for at spille fodbold og vinde kampen, det er virkelig et kæmpe svaghedstegn fra en træner - en ren elendighed.

Og så lige en kritik af Madridstas mand i marken, der giver disse karakterer, please bliv bedre til at give de her karakter eller så stop det. Det virker så patetisk, og det ligner nærmest, at de kun bliver lavet for at skabe debat, jeg forstår, hvordan der kan være så mange dårlige bedømmelser af spillerne hver eneste uge, det er sgu ikke helt godt nok.

Det lignede at han gik efter Mourinhos kujon opstilling fra de tidligere clasicos i Mourinho-æraen, og de gik jo som bekendt ad helvede til.

Opstillingen var ufattelig, og jeg troede ikke på det da den blev offentliggjort. I aftes var endnu et godt eksempel på at Ronaldo SKAL bruges på kanten istedet for toppen. Han er simpelthen meget farligere derude, hvor han kan skabe chancerne for sig selv, istedet for at være afhængige af de andre, når han spiller angriber. Ufatteligt at Ancelotti ikke har fattet det endnu :(

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• falle
  • Gæst
  • Gæst
12 år 9 måneder siden #50 af falle

Real-Laudrup skrev:

falle skrev: Jeg satser på en 06/07 sæson. Vi henter mesterskabet på Bernabeu.

Juntos podemos!

Så skal vi hente en anden italiener ind!

Kan vi så godt smide ham den anden ud? ;)

12 år 9 måneder siden #51 af pm

Mlarco skrev: www.marca.com/2013/10/26/futbol/barca-re...drid/1382815406.html
Den her ku også godt dømmes synes jeg... Hvad mener i?

Synes sagtens den dømmes, men dommeren var blind idag desværre.

• falle
  • Gæst
  • Gæst
12 år 9 måneder siden #52 af falle

Tjo, men jeg gider sgu ikke at være politisk korrekt og så fandens objektiv i en clasico :)

• The Legend
  • Gæst
  • Gæst
12 år 9 måneder siden #53 af The Legend
Besvaret af The Legend på emne Barcelona sejrede fortjent i tæt opgør

Real-Laudrup skrev:

Jeg har allerede talt om det. Der er straffe, så vi burde holde op med at give dommeren skylden.

Der er klart straffe til Ronaldo, og den er meget tydelig. Så var der 2 andre situationer, hvor der også kunne dømmes straffe, 1 hvor Adriano tager den med hånden, og så selvfølgelig den her situation. Men jeg synes ikke, at den her er så tydelig, da det er meget sjældent, at man får straffe, når man spiller bold væk, og så lidt efter bliver ramt.

Men det er jo ikke kun i disse 3 situationer, at dommeren var dårlig, han giver f.eks. et gul kort til Marcelo, der er helt væk, og det til Ramos virker også lidt tyndt. Og så er jeg lidt uforstående overfor, hvorfor Alves og Mascherano ikke får gult. Dommer var virkelig elendig.

• The Legend
  • Gæst
  • Gæst
12 år 9 måneder siden #54 af The Legend

falle skrev:

The Legend skrev: Det er ufatteligt, at efter en sæson (12/13), hvor Real Madrid 8 point i 4 El Clasicos, at Ancelotti starter ud med denne elendige opstilling, hvor han går viser respekt for Barcelonas spil, og derved viser fra start af, at Real Madrid ikke er kommet til Camp Nou for at spille fodbold og vinde kampen, det er virkelig et kæmpe svaghedstegn fra en træner - en ren elendighed.

Og så lige en kritik af Madridstas mand i marken, der giver disse karakterer, please bliv bedre til at give de her karakter eller så stop det. Det virker så patetisk, og det ligner nærmest, at de kun bliver lavet for at skabe debat, jeg forstår, hvordan der kan være så mange dårlige bedømmelser af spillerne hver eneste uge, det er sgu ikke helt godt nok.

Det lignede at han gik efter Mourinhos kujon opstilling fra de tidligere clasicos i Mourinho-æraen, og de gik jo som bekendt ad helvede til.

Opstillingen var ufattelig, og jeg troede ikke på det da den blev offentliggjort. I aftes var endnu et godt eksempel på at Ronaldo SKAL bruges på kanten istedet for toppen. Han er simpelthen meget farligere derude, hvor han kan skabe chancerne for sig selv, istedet for at være afhængige af de andre, når han spiller angriber. Ufatteligt at Ancelotti ikke har fattet det endnu :(

Ja, det er helt utroligt, det er nærmest uprofessionelt, at han ikke kigger på tidligere opgør, selvom han ikke var træner der. Og vi ved jo alle, hvordan Barcelona gerne vil spille. Jeg synes også, at Ancelotti viser sig lidt som en kylling. Han giver Morata chancen mod Malaga, hvor han spiller rigtig godt, dog får han uheldigvis ikke scoret, og så starter Benzema mod Juventus, hvilket jo er fint nok, da han har gjort det godt i Champions League, og så tilbage til en opstilling uden Benzema. Han leder og leder efter den rigtige opstilling, men den blev (ifølge mig) fundet, da man spillede mod Malaga, men så viser han sig så bare, som en kylling, da han alligevel ikke tør at give Morata chancen for alvor og vise ham lidt tillid for hårdt arbejde og godt spil. De eneste spillere vi lige mangler i startopstilling mod Malaga var Casillas og Varane. Casillas skal spille næste kamp - Lopez er ikke en god nok leder til at hjælpe forsvaret, og det har han aldrig været. Få kongen tilbage i kassen

• The Legend
  • Gæst
  • Gæst
12 år 9 måneder siden #55 af The Legend

falle skrev:

Real-Laudrup skrev:

Juntos podemos!

Zidane som chefen tak

12 år 9 måneder siden #56 af Real-Laudrup

falle skrev:

Real-Laudrup skrev:

Juntos podemos!

Absolut! Men det kommer ikke til at ske. Han er Florentino's mand, så han får mindst 2 sœsoner, medmindre det er en katastrofe.

12 år 9 måneder siden #57 af Real-Laudrup

The Legend skrev:

falle skrev:

Real-Laudrup skrev:

Juntos podemos!

Zidane som chefen tak

Det er ikke forbudt at vœre realistisk.
Sidste redigering: 12 år 9 måneder siden ved Real-Laudrup.

12 år 9 måneder siden #58 af El Rojo

falle skrev: Opstillingen var ufattelig, og jeg troede ikke på det da den blev offentliggjort. I aftes var endnu et godt eksempel på at Ronaldo SKAL bruges på kanten istedet for toppen. Han er simpelthen meget farligere derude, hvor han kan skabe chancerne for sig selv, istedet for at være afhængige af de andre, når han spiller angriber. Ufatteligt at Ancelotti ikke har fattet det endnu :(

Tak, jeg forstår ikke hvorfor der ikke er flere der har fat i Ronaldos position. Han var HÅBLØS i første halvleg. Smider den væk 3-4 gange og har velsagtens kun én god aktion, da han smider et skarpt indlæg ind til Khedira. Anden halvleg var bedre, og udover en nydelig assist og en aktion der burde have ført til straffe, så bringer bare sig selv i bedre situationer efter pausen. Ingen tvivl om at Ronaldo er fejlplaceret, men når det så er sagt, så er det mig en gåde hvordan han kan gøre det SÅ dårligt centralt. Det ligner mangel på spilforståelse den måde han bevæger sig på, bliver fanget i super små rum, hvor han ikke aner hvad han skal gøre af den. Et touch og læg af, med mindre du kan blive retvendt. Det var tåkrummende i første halvleg fra Ronaldo.

Kritikken af Varane forstår jeg slet ikke, han spiller en meget nydelig kamp igen. Han kommer til at se lidt skidt ud hvor han smider den væk på et tidspunkt, og han ophæver ganske vist en offside i en anden situation, her redder han dog selv med en af sine karakteristiske super-tacklinger. Han bliver uden tvivl verdens bedste, hold kæft hvor er der meget ro over den knægt.

Og så er det, som mange har nævnt, en kæmpe brøler af Diego Lopez ved 2-0. Varane har ham jo? Så snart han kan se, at angriberen ikke har frit løb mod mål længere, så har han intet at gøre på kanten af det lille felt. Det er et drop, og det koster af helvedes til, for jeg følte virkelig at vi kunne fremtvinge udligningen på det tidspunkt. Det er sandsynligvis ikke nok til at skifte målmand, men jeg ville ikke have noget imod at Carlo prøvede.

Det er også nævnt af mange, at det var helt væk med Ramos på midten. Synes egentlig han fyldte glimrende defensivt i første halvleg, udover at han to gange helt umotiveret vælger at smide en albue op i hovedregionen på Neymar - det er så vildt så dum han kan være nogle gange. Problemet med Ramos var naturligvis, at vi ikke kunne spille den op fordi han ikke er vant til at skulle ligge og fordele spillet, modtage bolden med mand i ryggen og blive retvendt. Det turde han ikke, og så kommer man ikke til at spille fodbold. Illara kom ind og han turde selvfølgelig godt, men forstår ikke rosen af ham, det havde været mindst ligeså godt med en anden spiller (evt. Isco og så Modric ned). Illara spiller langsomt og finder sjældent afleveringen frem i banen. Fint nok hvis han ikke laver vilde Alonso-skift, men han er nødt til at turde at spille i længderetningen af banen, ellers går vores spil helt i stå. Hans defensive dyder var dog gode synes jeg, han kom i vejen for meget, men det var ikke godt nok offensivt.

Trist at vi ikke kan få point med hjem, mener det havde været helt fair med et enkelt. Jeg er egentlig stadig okay fortrøstningsfuld, tror godt vi kan være med over en hel sæson.

Edit: Ser flere steder, at folk skriver vi spillede Barca ud af banen, vi var klart bedst osv. Det er heftige overdrivelser i mine øjne, i første halvleg er vi ikke i nærheden af noget som helst, og mener at første halvleg er mere Barcas end anden halvleg er vores. De kreerer ikke specielt mange store chancer, men det gør vi altså heller ikke.
Sidste redigering: 12 år 9 måneder siden ved El Rojo.

12 år 9 måneder siden #59 af Real-Laudrup
estaticos.sport.es/resources/jpg/9/4/1382814052649.jpg
Så bør der ikke være mere tvivl omkring den.

12 år 9 måneder siden #60 af El Rojo

Real-Laudrup skrev: estaticos.sport.es/resources/jpg/9/4/1382814052649.jpg
Så bør der ikke være mere tvivl omkring den.

Real-Laudrup, du giver altså selv folk ammunitionen til at mistænke dig for at være Barca-fan, når du igennem en hel tråd kun vil snakke om at Fabregas skulle have haft straffe :) Ingen benægter vel at der er tydelig kontakt, super klodset af Pepe. Sagen er bare den, at Fabregas slipper bolden lige inden, hvilket ændrer situationen. Ronaldo skal 100% have straffe, den her ville have været tynd i mine øjne.

Leveret af Kunena Forum