Barcelona sejrede fortjent i tæt opgør

• Rubæk
  • Gæst
  • Gæst
12 år 9 måneder siden #73 af Rubæk
Besvaret af Rubæk på emne Barcelona sejrede fortjent i tæt opgør

Dios skrev: Vi spillede med de 3 hurtige oppe foran, fordi de kan true bagrummet hos Barcelona. Det taktiske oplæg har været, at vi skulle stå kompakt, og vores angrebsspil skulle primært være på det hurtige direkte omstillingsspil, men med perioder i kampen, hvor vi selv prøvede og spille vores "normale" spil.
At det så fejlede, og vi blev langt farligere med Benzema på banen var et sats fra Ancelotti af. Den kunne sagtens forsvares IMO. Benzema har ikke imponeret for nylig, og Bale's kompetencer passer bedst til Barcelona end nogle andre hold.

Enig. Det kunne forsvares, og i teorien var det en god ide, men jeg sidder bare stadig med følelsen af, at Bale blev kastet totalt for løverne. Jeg kan kun mindes et tilfælde hvor han søgte at sætte sin modstander, og der fejlede det. Taktisk fejler ideen intet, men jeg synes ikke man har set Bale i et spillehumør endnu der retfærdiggjorde en startplads.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• GutiHAZ14
  • Gæst
  • Gæst
12 år 9 måneder siden #74 af GutiHAZ14
Besvaret af GutiHAZ14 på emne Barcelona sejrede fortjent i tæt opgør
Jeg synes at Ancelotti har klaret sin første Clasico ganske glimerende. Kun få fejl og ikke så graverende fejl som Mourinhos første Clasico som vi tabte 5-0.

• GutiHAZ14
  • Gæst
  • Gæst
12 år 9 måneder siden #75 af GutiHAZ14
Besvaret af GutiHAZ14 på emne Barcelona sejrede fortjent i tæt opgør
Må igen kritisere karakterene. Denne gang Marcelo. Hvorfor skal han have 3 ???????????

Har i set hvordan han løber hjem ved Barcelonas 2 mål.

12 år 9 måneder siden #76 af Real Madrid

Dios skrev: Bale, Varane og Marcelo skuffede mig enormt igår, og specielt Varane! Bale skal have mere tid, men hans præstation var godt nok en joke, og meget skal overraske mig, hvis han tager røven på mig, og ligepludselig finder sit gamle spil frem, som jeg overhovedet ikke tror han kommer til.
Varane var decideret elendig og sammen med Marcelo og Ramos de klart dårligste Real Madrid spillere. Varane virkede tung og faktisk rigtig nervøs, og havde ikke den coolness i sit spil som han plejede og ha. Der var mange gange han smed bolden dumt væk, og mistimede sine indgreb og taklinger dårligt i hele kampen.

Ej havde sådan håbet på et "men". Som i, men han spillede også kun hans tredje kamp i sæsonen. Men han er trods alt truppens næstyngste spiller og kan, som forventet især efter en skade, vise ustabilt spil.

;-)

No solo soy perfecto, también soy Madridista
Sidste redigering: 12 år 9 måneder siden ved Real Madrid.

12 år 9 måneder siden #77 af Lykke
Der er blevet sagt så mange ting efterhånden, men jeg må indrømme at selvom Bale ikke gjorde det fantastisk var det rart at se en spiller der tog chancen og hamrede til bolden. Det har Madrid til tider manglet, der har været så mange spildte chancer hvor spilleren foran mål ikke har turde at prøve at skyde, men istedet sendte den videre til en anden og så var chancen væk. Forhåbentlig når han kommer i bedre form, scorer han på de forsøg.

Jeg er også uforstående for hvorfor det lige var Ramos der kom på midtbanen, hvis Ancelotti nu insisterede på at det skulle være en forsvarsspiller der, så har Pepe gjort det ok der før. Man kunne godt se at Ramos ikke var godt tilpas på den plads.

12 år 9 måneder siden #78 af baggins
Har lige set at man på Madrids hjemmeside klager over dommeren og at alle spillere, samt Ancelotti gør det samme. Jeg have håbet, at vi efter årene med Mourinho havde stoppet med dette og hævet os over det. Vi er selv to gange i sæsonen blevet redet af dommeren og der stod der intet om det, andet at vi tog en sen sejer. Så kan vi ikke bare indrømme, at vi tabte fordi vi spillede med den forkerte taktik, en spiller ude af position og en ude af form i første halvleg.

!Illa, Illa, Illa, Juanito Maravilla¡ !Hala Madrid¡!
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, Macon

• KesseBM
  • Gæst
  • Gæst
12 år 9 måneder siden #79 af KesseBM
Besvaret af KesseBM på emne Barcelona sejrede fortjent i tæt opgør
Ja den må jeg også til slutte mig baggins. Det er en del af spillet, nogle gør det den modsatte vej som igår. Men jeg undrer mig meget over Ancelottis taktiske oplæg til kampen med en forsvarsspiller på midtbanen. Jeg vil jo mene at tro på egne evner burde være det, der skulle satse på. Ligesom efter pause hvor Illarra kommer ind. Efter min mening er første halv Barca og anden halv Reals. Men alt i alt synes jeg at man kan glæde sig over kampen, hvor Real viser at man godt kan være med Barca selv på deres hjemmebane.

Hvad mener folk om Lopez ved mål nummer 2 ? Han ser ikke alt for heldig ud, men det er svært synes jeg fordi han kan jo ikke storme tilbage i målet, men sådan et mål burde ikke kunne blive lavet efter min mening.
Sidste redigering: 12 år 9 måneder siden ved KesseBM.

• Ikertheman
  • Gæst
  • Gæst
12 år 9 måneder siden #80 af Ikertheman
Besvaret af Ikertheman på emne Barcelona sejrede fortjent i tæt opgør

Lykke skrev: Der er blevet sagt så mange ting efterhånden, men jeg må indrømme at selvom Bale ikke gjorde det fantastisk var det rart at se en spiller der tog chancen og hamrede til bolden. Det har Madrid til tider manglet, der har været så mange spildte chancer hvor spilleren foran mål ikke har turde at prøve at skyde, men istedet sendte den videre til en anden og så var chancen væk. Forhåbentlig når han kommer i bedre form, scorer han på de forsøg.

Ahhhhhh, det der med, at vi mangler en til at hamre på mål, det passer nu ikke, jeg erindrer en Ronaldo, som gang på gang hamrer til den og at det af og til lykkes er så noget andet.. Synes tværtimod, at vi til tider mangler kølighed og overblik for at åbne et forsvar op, ikke bare hamre til bolden den første gang (ingen kan dog klandre Ronaldos målnæse, hans statistikker siger alt)... Benz drøn af et hug var tilpas tæt på mål, jeg ser selvfølgelig gerne, at spillerne også skyder udefra feltet, men ja, det ville være godt at have nogle forskellige forcer at skifte i mellem...

Er enig med, at jeg hellere have set Pepe mandsopdække Messi end Ramos som CM....

• falle
  • Gæst
  • Gæst
12 år 9 måneder siden #81 af falle
Besvaret af falle på emne Barcelona sejrede fortjent i tæt opgør
Rygterne siger, at stolperne stadig ryster på Camp Nou efter Benzemas kanonkugle ;)

• Ikertheman
  • Gæst
  • Gæst
12 år 9 måneder siden #82 af Ikertheman

falle skrev: Rygterne siger, at stolperne stadig ryster på Camp Nou efter Benzemas kanonkugle ;)

Som Real fan, så synes jeg fandme også, at den fortjente at gå ind, havde været godt for Benz, men sådan gik det desværre ikke :)

Khediras manglende kølighed foran mål blev godt nok udstillet i går, tænk hvis det havde være en Modric eller Isco, som tog løbet, så ville chancen for mål i hvert fald have været større...

12 år 9 måneder siden #83 af BBB

Ikertheman skrev: Khediras manglende kølighed foran mål blev godt nok udstillet i går, tænk hvis det havde være en Modric eller Isco, som tog løbet, så ville chancen for mål i hvert fald have været større...

Hvem skal man så klandre? Khedira for ikke at score, eller Modric for ikke at tage løbet?
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios

• Ikertheman
  • Gæst
  • Gæst
12 år 9 måneder siden #84 af Ikertheman

BBB skrev:

Ikertheman skrev: Khediras manglende kølighed foran mål blev godt nok udstillet i går, tænk hvis det havde være en Modric eller Isco, som tog løbet, så ville chancen for mål i hvert fald have været større...

Hvem skal man så klandre? Khedira for ikke at score, eller Modric for ikke at tage løbet?

Læg mærke til, at jeg siger hans manglende afslutningsevne bliver udstillet og ikke, at man skal klandre ham for målene...
Jeg ser helst Khedira i en anden rolle end ham, som tager løbene i feltet, da han (desværre) bare ikke har klasse nok lige på det punkt - så hellere en forbedring af hans afslutninger end at vi køber en ny spiller.. Når Xabi kommer tilbage, gad jeg godt at se en Illara/Xabi/Modric(Isco) midtbane, der er dog fare for, at den ville være for offensiv, især, når Ronaldo ikke tager returløbene..

Leveret af Kunena Forum