Barcelona sejrede fortjent i tæt opgør
- Rubæk
- Gæst
-
Enig. Det kunne forsvares, og i teorien var det en god ide, men jeg sidder bare stadig med følelsen af, at Bale blev kastet totalt for løverne. Jeg kan kun mindes et tilfælde hvor han søgte at sætte sin modstander, og der fejlede det. Taktisk fejler ideen intet, men jeg synes ikke man har set Bale i et spillehumør endnu der retfærdiggjorde en startplads.Dios skrev: Vi spillede med de 3 hurtige oppe foran, fordi de kan true bagrummet hos Barcelona. Det taktiske oplæg har været, at vi skulle stå kompakt, og vores angrebsspil skulle primært være på det hurtige direkte omstillingsspil, men med perioder i kampen, hvor vi selv prøvede og spille vores "normale" spil.
At det så fejlede, og vi blev langt farligere med Benzema på banen var et sats fra Ancelotti af. Den kunne sagtens forsvares IMO. Benzema har ikke imponeret for nylig, og Bale's kompetencer passer bedst til Barcelona end nogle andre hold.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- GutiHAZ14
- Gæst
-
- GutiHAZ14
- Gæst
-
Har i set hvordan han løber hjem ved Barcelonas 2 mål.
- Real Madrid
-
- Platin bruger
-
Dios skrev: Bale, Varane og Marcelo skuffede mig enormt igår, og specielt Varane! Bale skal have mere tid, men hans præstation var godt nok en joke, og meget skal overraske mig, hvis han tager røven på mig, og ligepludselig finder sit gamle spil frem, som jeg overhovedet ikke tror han kommer til.
Varane var decideret elendig og sammen med Marcelo og Ramos de klart dårligste Real Madrid spillere. Varane virkede tung og faktisk rigtig nervøs, og havde ikke den coolness i sit spil som han plejede og ha. Der var mange gange han smed bolden dumt væk, og mistimede sine indgreb og taklinger dårligt i hele kampen.
Ej havde sådan håbet på et "men". Som i, men han spillede også kun hans tredje kamp i sæsonen. Men han er trods alt truppens næstyngste spiller og kan, som forventet især efter en skade, vise ustabilt spil.
;-)
No solo soy perfecto, también soy Madridista
Jeg er også uforstående for hvorfor det lige var Ramos der kom på midtbanen, hvis Ancelotti nu insisterede på at det skulle være en forsvarsspiller der, så har Pepe gjort det ok der før. Man kunne godt se at Ramos ikke var godt tilpas på den plads.
!Illa, Illa, Illa, Juanito Maravilla¡ !Hala Madrid¡!
- KesseBM
- Gæst
-
Hvad mener folk om Lopez ved mål nummer 2 ? Han ser ikke alt for heldig ud, men det er svært synes jeg fordi han kan jo ikke storme tilbage i målet, men sådan et mål burde ikke kunne blive lavet efter min mening.
- Ikertheman
- Gæst
-
Lykke skrev: Der er blevet sagt så mange ting efterhånden, men jeg må indrømme at selvom Bale ikke gjorde det fantastisk var det rart at se en spiller der tog chancen og hamrede til bolden. Det har Madrid til tider manglet, der har været så mange spildte chancer hvor spilleren foran mål ikke har turde at prøve at skyde, men istedet sendte den videre til en anden og så var chancen væk. Forhåbentlig når han kommer i bedre form, scorer han på de forsøg.
Ahhhhhh, det der med, at vi mangler en til at hamre på mål, det passer nu ikke, jeg erindrer en Ronaldo, som gang på gang hamrer til den og at det af og til lykkes er så noget andet.. Synes tværtimod, at vi til tider mangler kølighed og overblik for at åbne et forsvar op, ikke bare hamre til bolden den første gang (ingen kan dog klandre Ronaldos målnæse, hans statistikker siger alt)... Benz drøn af et hug var tilpas tæt på mål, jeg ser selvfølgelig gerne, at spillerne også skyder udefra feltet, men ja, det ville være godt at have nogle forskellige forcer at skifte i mellem...
Er enig med, at jeg hellere have set Pepe mandsopdække Messi end Ramos som CM....
- falle
- Gæst
-
- Ikertheman
- Gæst
-
falle skrev: Rygterne siger, at stolperne stadig ryster på Camp Nou efter Benzemas kanonkugle ;)
Som Real fan, så synes jeg fandme også, at den fortjente at gå ind, havde været godt for Benz, men sådan gik det desværre ikke :)
Khediras manglende kølighed foran mål blev godt nok udstillet i går, tænk hvis det havde være en Modric eller Isco, som tog løbet, så ville chancen for mål i hvert fald have været større...
Ikertheman skrev: Khediras manglende kølighed foran mål blev godt nok udstillet i går, tænk hvis det havde være en Modric eller Isco, som tog løbet, så ville chancen for mål i hvert fald have været større...
Hvem skal man så klandre? Khedira for ikke at score, eller Modric for ikke at tage løbet?
- Ikertheman
- Gæst
-
BBB skrev:
Ikertheman skrev: Khediras manglende kølighed foran mål blev godt nok udstillet i går, tænk hvis det havde være en Modric eller Isco, som tog løbet, så ville chancen for mål i hvert fald have været større...
Hvem skal man så klandre? Khedira for ikke at score, eller Modric for ikke at tage løbet?
Læg mærke til, at jeg siger hans manglende afslutningsevne bliver udstillet og ikke, at man skal klandre ham for målene...
Jeg ser helst Khedira i en anden rolle end ham, som tager løbene i feltet, da han (desværre) bare ikke har klasse nok lige på det punkt - så hellere en forbedring af hans afslutninger end at vi køber en ny spiller.. Når Xabi kommer tilbage, gad jeg godt at se en Illara/Xabi/Modric(Isco) midtbane, der er dog fare for, at den ville være for offensiv, især, når Ronaldo ikke tager returløbene..