Barcelona sejrede fortjent i tæt opgør

12 år 9 måneder siden #37 af Real-Laudrup

asp3200 skrev: Vi nakker dem hjemme og så er den historie ovre. Hvis vi vinder over de andre snubler de på et tids punkt. De har ikke penge nok til alle de dommere som dømmer deres vej hele tiden ;)

Problemet er jo at de har mere chance for at vinde de resterende kampe end os. De har en spillestil, de ved hvad de skal når de er på banen & de har selvfølgelig de rigtige spillere.
Vi har ikke en spillestil, vi har ikke en gameplan, vi ved ikke hvad vi skal når der er 9-10 mand bag bolden & det har også noget at gøre med at vi har de forkerte spillere.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

12 år 9 måneder siden #38 af pm
skal og skal?Folk kan da debattere om præcis det de har lyst til. og hvis man føler Ronaldos udeblevende straffe er det vigtigste at skrive om så fred være med det.

12 år 9 måneder siden #39 af asp3200
Jeg så ikke kampen. Middag med konen på hotel var åben bart en prioritet :)

Forstår ikke det taktiske træk med Ramos. Spillede Pepe godt? Og min yndling modric?

• Jack Daniels
  • Gæst
  • Gæst
12 år 9 måneder siden #40 af Jack Daniels
Besvaret af Jack Daniels på emne Barcelona sejrede fortjent i tæt opgør

asp3200 skrev: Jeg så ikke kampen. Middag med konen på hotel var åben bart en prioritet :)

Forstår ikke det taktiske træk med Ramos. Spillede Pepe godt? Og min yndling modric?

Pepe spillede ikke prangende, men det var en godkendt indsats. Modric derimod brillerede endnu engang - han var, synes jeg, med afstand Real Madrids bedste mand. Den taktiske disposition ved at rykke Ramos op på den defensive midtbane kan jeg ikke forklare dig, for jeg forstår det ikke.

12 år 9 måneder siden #41 af asp3200

Jack Daniels skrev:

asp3200 skrev: Jeg så ikke kampen. Middag med konen på hotel var åben bart en prioritet :)

Pepe spillede ikke prangende, men det var en godkendt indsats. Modric derimod brillerede endnu engang - han var, synes jeg, med afstand Real Madrids bedste mand. Den taktiske disposition ved at rykke Ramos op på den defensive midtbane kan jeg ikke forklare dig, for jeg forstår det ikke.

Okay så konklusion for fremtidige kampe er Ramos i center igen og lllarra fra start. Tror stadig på 1 pladsen efter jul.

• falle
  • Gæst
  • Gæst
12 år 9 måneder siden #42 af falle
Besvaret af falle på emne Barcelona sejrede fortjent i tæt opgør
Jeg satser på en 06/07 sæson. Vi henter mesterskabet på Bernabeu.

Juntos podemos!

12 år 9 måneder siden #43 af SR4
Angående Messi vs Ronaldo

Ronaldo spillede en acceptal kamp i forhold til at der ikke var meget der fungerede for holdet.

Omvendt kan man sige om Messi. Da hans hold havde kampen, så var han usynlig.

• GutiHAZ14
  • Gæst
  • Gæst
12 år 9 måneder siden #44 af GutiHAZ14
Besvaret af GutiHAZ14 på emne Barcelona sejrede fortjent i tæt opgør
Eddermenme en dårlige bedømmelse af Carvajal idag.. Seriøst er de karaktere virkelig bedre end stive jens der kommentere ned på den lokale bar.

12 år 9 måneder siden #45 af Real-Laudrup

falle skrev: Jeg satser på en 06/07 sæson. Vi henter mesterskabet på Bernabeu.

Juntos podemos!

Så skal vi hente en anden italiener ind!

• Mlarco
  • Gæst
  • Gæst
12 år 9 måneder siden #46 af Mlarco
Besvaret af Mlarco på emne Barcelona sejrede fortjent i tæt opgør
www.marca.com/2013/10/26/futbol/barca-re...drid/1382815406.html
Den her ku også godt dømmes synes jeg... Hvad mener i?

• The Legend
  • Gæst
  • Gæst
12 år 9 måneder siden #47 af The Legend
Besvaret af The Legend på emne Barcelona sejrede fortjent i tæt opgør
Det er ufatteligt, at efter en sæson (12/13), hvor Real Madrid 8 point i 4 El Clasicos, at Ancelotti starter ud med denne elendige opstilling, hvor han går viser respekt for Barcelonas spil, og derved viser fra start af, at Real Madrid ikke er kommet til Camp Nou for at spille fodbold og vinde kampen, det er virkelig et kæmpe svaghedstegn fra en træner - en ren elendighed.

Og så lige en kritik af Madridstas mand i marken, der giver disse karakterer, please bliv bedre til at give de her karakter eller så stop det. Det virker så patetisk, og det ligner nærmest, at de kun bliver lavet for at skabe debat, jeg forstår, hvordan der kan være så mange dårlige bedømmelser af spillerne hver eneste uge, det er sgu ikke helt godt nok.

12 år 9 måneder siden #48 af Real-Laudrup

Mlarco skrev: www.marca.com/2013/10/26/futbol/barca-re...drid/1382815406.html
Den her ku også godt dømmes synes jeg... Hvad mener i?

Jeg har allerede talt om det. Der er straffe, så vi burde holde op med at give dommeren skylden.
Følgende bruger(e) sagde tak: Mlarco

Leveret af Kunena Forum