Barcelona sejrede fortjent i tæt opgør
- Real-Laudrup
-
- Platin bruger
-
Problemet er jo at de har mere chance for at vinde de resterende kampe end os. De har en spillestil, de ved hvad de skal når de er på banen & de har selvfølgelig de rigtige spillere.asp3200 skrev: Vi nakker dem hjemme og så er den historie ovre. Hvis vi vinder over de andre snubler de på et tids punkt. De har ikke penge nok til alle de dommere som dømmer deres vej hele tiden ;)
Vi har ikke en spillestil, vi har ikke en gameplan, vi ved ikke hvad vi skal når der er 9-10 mand bag bolden & det har også noget at gøre med at vi har de forkerte spillere.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Forstår ikke det taktiske træk med Ramos. Spillede Pepe godt? Og min yndling modric?
- Jack Daniels
- Gæst
-
asp3200 skrev: Jeg så ikke kampen. Middag med konen på hotel var åben bart en prioritet :)
Forstår ikke det taktiske træk med Ramos. Spillede Pepe godt? Og min yndling modric?
Pepe spillede ikke prangende, men det var en godkendt indsats. Modric derimod brillerede endnu engang - han var, synes jeg, med afstand Real Madrids bedste mand. Den taktiske disposition ved at rykke Ramos op på den defensive midtbane kan jeg ikke forklare dig, for jeg forstår det ikke.
Jack Daniels skrev:
asp3200 skrev: Jeg så ikke kampen. Middag med konen på hotel var åben bart en prioritet :)
Pepe spillede ikke prangende, men det var en godkendt indsats. Modric derimod brillerede endnu engang - han var, synes jeg, med afstand Real Madrids bedste mand. Den taktiske disposition ved at rykke Ramos op på den defensive midtbane kan jeg ikke forklare dig, for jeg forstår det ikke.
Okay så konklusion for fremtidige kampe er Ramos i center igen og lllarra fra start. Tror stadig på 1 pladsen efter jul.
- falle
- Gæst
-
Juntos podemos!
Ronaldo spillede en acceptal kamp i forhold til at der ikke var meget der fungerede for holdet.
Omvendt kan man sige om Messi. Da hans hold havde kampen, så var han usynlig.
- GutiHAZ14
- Gæst
-
- Real-Laudrup
-
- Platin bruger
-
Så skal vi hente en anden italiener ind!falle skrev: Jeg satser på en 06/07 sæson. Vi henter mesterskabet på Bernabeu.
Juntos podemos!
- Mlarco
- Gæst
-
Den her ku også godt dømmes synes jeg... Hvad mener i?
- The Legend
- Gæst
-
Og så lige en kritik af Madridstas mand i marken, der giver disse karakterer, please bliv bedre til at give de her karakter eller så stop det. Det virker så patetisk, og det ligner nærmest, at de kun bliver lavet for at skabe debat, jeg forstår, hvordan der kan være så mange dårlige bedømmelser af spillerne hver eneste uge, det er sgu ikke helt godt nok.
- Real-Laudrup
-
- Platin bruger
-
Jeg har allerede talt om det. Der er straffe, så vi burde holde op med at give dommeren skylden.Mlarco skrev: www.marca.com/2013/10/26/futbol/barca-re...drid/1382815406.html
Den her ku også godt dømmes synes jeg... Hvad mener i?