Barcelona sejrede fortjent i tæt opgør
- Real-Laudrup
-
- Platin bruger
-
Jeg satte den bare op fordi at folk måske ikke var helt sikre & siger at den "kan" dømmes. Jeg hader bare når folk taler om dommeren & giver ham skylden, da der også var kendelser der gik vores vej.El Rojo skrev:
Real-Laudrup skrev: estaticos.sport.es/resources/jpg/9/4/1382814052649.jpg
Så bør der ikke være mere tvivl omkring den.
Real-Laudrup, du giver altså selv folk ammunitionen til at mistænke dig for at være Barca-fan, når du igennem en hel tråd kun vil snakke om at Fabregas skulle have haft straffe :) Ingen benægter vel at der er tydelig kontakt, super klodset af Pepe. Sagen er bare den, at Fabregas slipper bolden lige inden, hvilket ændrer situationen. Ronaldo skal 100% have straffe, den her ville have været tynd i mine øjne.
Det er da lige meget, vi har jo set straffespark givet hvor angriberen allerede har sparket bolden udover sidelinjen.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Los Campeones
- Gæst
-
Real-Laudrup skrev:
Jeg satte den bare op fordi at folk måske ikke var helt sikre & siger at den "kan" dømmes. Jeg hader bare når folk taler om dommeren & giver ham skylden, da der også var kendelser der gik vores vej.El Rojo skrev:
Real-Laudrup skrev: estaticos.sport.es/resources/jpg/9/4/1382814052649.jpg
Så bør der ikke være mere tvivl omkring den.
Real-Laudrup, du giver altså selv folk ammunitionen til at mistænke dig for at være Barca-fan, når du igennem en hel tråd kun vil snakke om at Fabregas skulle have haft straffe :) Ingen benægter vel at der er tydelig kontakt, super klodset af Pepe. Sagen er bare den, at Fabregas slipper bolden lige inden, hvilket ændrer situationen. Ronaldo skal 100% have straffe, den her ville have været tynd i mine øjne.
Det er da lige meget, vi har jo set straffespark givet hvor angriberen allerede har sparket bolden udover sidelinjen.
Jeg synes ikke den kan dømmes. Jeg synes faktisk, at Real Madrid har grund til at føle sig snydt og man bør rent faktisk klage sin nød til UEFA, CAS og ikke mindst EU. Det er tydeligt, at hvis Real havde fået straffe, så ville de have vundet. Barcelona vinder jo tydeligvis kun på grund af dommerhjælp - det kan alle jo se.
Hvordan har du det, når jeg skriver sådan?
Carlo er ved at tilpasse sig spillere og ikke omvendt nok derfor det tager længere tid at finde sammen, jeg stoler virkelig på det her hold og træneren. Mou fik resultater her og nu, da hans spillestil er nem at tilpasse sig, bag bolden og kontra. Carlo prøver virkelig at finde den perfekte spillestil. ingen 18-20 årige som Morata og Jesse får 90 min hvergang, Carlo ved virkelig hvordan han skal få dem til at tilpasse sig på den bedst mulige måde. Hvor mange unge fra castilla har ikke floppet, efter de er blevet kastet for løverne, Jesse og Morata har masse år foran sig.
Giv nu holdet tid, er sikker på efter jul vil vi få mere glæde end tårer. Ligaen er langtfra afgjort tværtimod de er først lige startet, Jan-Feb månederne bliver afgørende, ikke nu!
HALA MADRID HALA MADID HALA MADRID i MEDGANG OG MODGANG
- Real-Laudrup
-
- Platin bruger
-
Hvor gammel er det lige du er? Ikke ret gammel vil jeg gætte på. Hold dig til emnet eller hold dig væk, din galning. Det ville være bedre end at opføre dig som en klovn ved at anklage mig for noget, jeg ikke er.Real-MOU skrev: Real-laudrup er 100 procent, Piquénbauer fra bold.dk og Fcbarcelona.dk forum.. Han er den eneste der er på alle 3 steder samme tid. Få dig et liv ven, forstår ikke du kan finde på at oprette en bruger på madridista og spil du er fan af madrid når du ikke er. Helt ærlig har du ikke andet at give dig til. Spis en hotdog eller tag dig en spiller istedet.
Som jeg sagde før kampen, så vil det ikke være uacceptabelt hvis vi tabte, medmindre det var med tenniscifre, men mere måden vi ville tabe på.
Kampen igår efterlader et rigtig positivt indtryk af holdet, og de sidste 3 kampe imod Malaga, Juve og Barca har vist holdet rykker sig i den rigtige retning, og det er jo positivt i sig selv.
Det er dog uden Isco, og det kan der sættes store spørgsmålstegn ved. Jeg tror det bliver svært og slå Illarra, Khedira og Modric trioen af, for vores midtbane fungere faktisk rigtig godt med de 3. Omend jeg synes Modric bidrager med for lidt rent offensivt, men han er jo heller ikke 10'eren, så derfor er det naturligt.
Bale, Varane og Marcelo skuffede mig enormt igår, og specielt Varane! Bale skal have mere tid, men hans præstation var godt nok en joke, og meget skal overraske mig, hvis han tager røven på mig, og ligepludselig finder sit gamle spil frem, som jeg overhovedet ikke tror han kommer til.
Varane var decideret elendig og sammen med Marcelo og Ramos de klart dårligste Real Madrid spillere. Varane virkede tung og faktisk rigtig nervøs, og havde ikke den coolness i sit spil som han plejede og ha. Der var mange gange han smed bolden dumt væk, og mistimede sine indgreb og taklinger dårligt i hele kampen.
Marcelo tabte bare bolden hveranden gang han havde den, og selvom hans driblinger ikke lykkedes i de første 70 min. så blev han ved med og prøve.
Ramos var total fejlplaceret, og jeg gider ikke engang og nævne hvor urutineret og elendig han er blevet med årene! Fornuftigt og skifte ham ud, og jeg håber inderligt på Iñigo Martinez bliver hentet til sommer. Vi skal helt tilbage til hvor han blev rykket ind centralt for og finde hans topniveau.
Kald mig gerne farvet, men Benzema til et 3-tal? Han kommer ind og gør en kæmpe forskel. Han brager den på overliggeren, spiller Khedira og Di María fri, så de har 2 kæmpe chancer. Mistede nok slet ikke bolden, og var mere sikker end nogensinde før med bolden. Noget siger mig der bliver gået godt og grundigt efter manden, og ikke bolden! I mine øjne dybt useriøst og pinligt, og det undre mig han overhovedet fik karakteren "godkendt".
Nu er man jo ikke glad for og give goodwill til spillerne herinde, så jeg regner stærkt med man mener Lopez spillede sig selv af holdet igår. Han så godt nok amatør agtig ud på Alexis fantastiske mål, men det blev fantastisk, fordi Lopez' placeringsevne i øjeblikket var til hundene, og dybt til grin. Synes ellers han gjorde det udemærket, men og koste et mål i El Clasico er altid svært og sluge.
Carvajal, Pepé, Khedira, Modric, Illarra, Benzema og Jesé kan se sig selv i øjnene efter kampen. Resten skuffede individuelt synes jeg, men som hold gjorde de det rigtig godt i stort set hele 2. halvleg.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
- Redondo
- Gæst
-
Igen synes jeg I er lidt for smarte. Bare i overskriften skal I lyde som den gode, objektive og bedrevidende fan.
Fortjent sejr? På hvilken baggrund? Chancerne var lige fordelt og vi skabte de største. Er sejren fortjent fordi de har bolden mest? Hvad hvis Ancelotti havde som udgangspunkt at Barca bare kunne drible rundt, og at vi skulle slå til på kontra?
Ydermere missede vi min. et straffespark.
Jeg er nervøs for Ancelotti bag roret. Jeg har ikke set nogen rød tråd so far. Måske det bare er min fodboldforståelse som ikke er tilstrækkelig. Er der nogen som kan oplyse mig?
Jeg synes også at opstillingen i går var lidt underlig. Tre wings på toppen. Bale i stedet for Isco? Jeg tror ikke Ancelotti holder længe.
- falle
- Gæst
-
Redondo skrev: @madridista
Igen synes jeg I er lidt for smarte. Bare i overskriften skal I lyde som den gode, objektive og bedrevidende fan.
Fortjent sejr? På hvilken baggrund? Chancerne var lige fordelt og vi skabte de største. Er sejren fortjent fordi de har bolden mest? Hvad hvis Ancelotti havde som udgangspunkt at Barca bare kunne drible rundt, og at vi skulle slå til på kontra?
Ydermere missede vi min. et straffespark.
Jeg er nervøs for Ancelotti bag roret. Jeg har ikke set nogen rød tråd so far. Måske det bare er min fodboldforståelse som ikke er tilstrækkelig. Er der nogen som kan oplyse mig?
Jeg synes også at opstillingen i går var lidt underlig. Tre wings på toppen. Bale i stedet for Isco? Jeg tror ikke Ancelotti holder længe.
Kampen var lige fordelt som du siger, men dværgene udnyttede deres chancer bedst og vandt dermed fortjent. Jeg ved godt at vi blev snydt fot et straffespark eller to, men vi kan altså ikke nøjes med at vinde på straffe; vi skal også vinde med ordinære mål.
- GutiHAZ14
- Gæst
-
Taktisk synes jeg vi vandt kampen igår. Vi er blot uheldige ikke at scorer på vores gigant chancer og de manglende straffespark er jo også nedern. Barcelona havde jo ikke meget at byde på!
- falle
- Gæst
-
- Realmadrid94
-
- Platin bruger
-
Hvis jeg skal være helt ærlig, så efter og have læst dine indlæg igennem flere måneder, så vil jeg mene det er din taktiske forståelse!
Taktikken går jo ud på vi skal dominere kampen via bolden. Det er den generelle taktik nemt forklaret, men selv en verdensmand kan erkende, at Barcelona er det bedste hold i verden eller historien til og spille ball possession, så derfor er det klart vi ikke skal ind og dominere på den front. At vi så gjorde det i store dele af 2. halvleg skyldes måske, at holdet har fundet sig bedre tilrette under de nye idéer og koncepter, og den ros skal spillerne, men så sandelig også Ancelotti have.
Vi spillede med de 3 hurtige oppe foran, fordi de kan true bagrummet hos Barcelona. Det taktiske oplæg har været, at vi skulle stå kompakt, og vores angrebsspil skulle primært være på det hurtige direkte omstillingsspil, men med perioder i kampen, hvor vi selv prøvede og spille vores "normale" spil.
At det så fejlede, og vi blev langt farligere med Benzema på banen var et sats fra Ancelotti af. Den kunne sagtens forsvares IMO. Benzema har ikke imponeret for nylig, og Bale's kompetencer passer bedst til Barcelona end nogle andre hold.
Som jeg også skrev tidligere, så er det bemærkelsesværdigt, at vi i de 3 seneste kampe har vist langt bedre spil end førhen, og alle 3 kampe har været uden Isco.
Det eneste underlige jeg synes der var ved opstillingen igår var Ramos på den defensive midtbane. Han floppede fuldstændig på den position, og det blev også markant bedre med Illarra på den position.
Af ren nysgerrighed, så vil jeg godt vide hvad du forventer af holdet? Du kan ikke se den røde tråd siger du, men hvad mangler ifølge dig?
No solo soy perfecto, también soy Madridista.