Ancelotti har bedt om tre spillere

12 år 4 måneder siden #1 af Siempre Madrid

Ifølge catalanske Sport, som ellers ikke skal have skyld for at have det store indblik i, hvad der foregår i Real Madrid, har Carlo Ancelotti bedt om tre indkøb til den kommende sæson, nemlig en venstre back, en central midtbanespiller og en angriber.

Det har længe været kendt, at Fabio Coentrao sandsynligvis spiller sin sidste sæson i Real Madrid og som afløser nævnes Valencias Juan Bernat eller Sevillas Alberto Moreno. Deres frikøbsklausuler ligger henholdsvis på 30 og 20 millioner €.

På den centrale midtbane har Dortmunds Gündogan været bragt i spil i lang tid, men hans rygproblemer har angiveligt fået Real Madrid til at trække følehornene til sig og i stedet meldes Juventus´ Paul Pogba som det varmeste emne. Han afløser i givet fald Casemiro.

Til angrebspladsen har Ancelotti bedt om et supplement til Karim Benzema og her kan Bayern Münchens kroatiske angriber, Mario Mandzukic, være et emne. Han menes at få det svært i den sydtyske klub i den kommende sæson, når Robert Lewandowski tiltræder. Her bliver det som erstatning for Álvaro Morata, som meldes på vej væk.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

12 år 4 måneder siden #2 af Steen
Pogba ville være en god spiller at få, han er meget komplet og han er kun 20 år. Som Zidane også siger, så tror jeg også at han bliver blandt verdens bedste spillere. Jeg vil dog stadig hellere have Gündogan, men det ser ud til at man har valgt Pogba. Carlo udtalte dette i dag:

"He is a very good player," Ancelotti told RMC Sport. "He has a very good future. He is at a big club and is doing a very good job.

"He is a complete midfielder. Get him? Why not. This is one of the best young midfielders alongside [Marco] Verratti and Isco."

Mht. til en ny venstreback så vil jeg hellere have Moreno end Bernat, men jeg må indrømme at jeg ikke kender alt for meget til de to spillere.

Det ville være en dum idé at hente Mandzukic. Jeg er enig i at vi skal hente en ny angriber, men det skal være en der ville være tilfreds med at sidde på bænken for det meste, og det kommer Mandzukic ikke til at være. Benzema skal være fast mand, han har gjort det rigtig godt i denne sæson, og han ser kun ud til at blive bedre.
Følgende bruger(e) sagde tak: M_linding, Real Madrid, Dios, JimmyBroe

12 år 4 måneder siden #3 af SR4
Khedira, Alonso, Modric, Isco, Di Maria, Pogba, Illara

Alonso er oppe i alderen og får tiltrængt mange pauser. Men bliver det ikke for meget ellers? Så hellere vente en sæson til, hvor Alonso nok er færdig mand, og så får vi set behovet an den tid, hvis Illara og Isco slår igennem? Med de vanvittige priser, der er nævnt for Pogba, kan prisen nok ikke stige synderlig meget alligevel.

Det vigtigste er nok vi får solgt Morata og Coentrao, og får erstattet dem. Moreno håber jeg meget på og så skal der købes en angriber, der vil være mere tilfreds med at sidde på bænken end Mandzukic.

Alt i alt er det dejligt, at når der skal planlægges transfers, at man står med en følelse af, at det vigtigste er at erstatte nogle enkelte reserver.

12 år 4 måneder siden #4 af baggins
På VB er jeg meget tilfreds med de to afløsere. Kender mest til Moreno, men Bernat har spillet en god sæson for Valencia ind til vidre - han kan dog blive klart den dyreste af de to, da Valencia lige har fået en pengeindsprøjtning.

Pogba er en god spiller, og han har et stort potentiale. Jeg er dog lidt bekymret for hans attitude - for mig virker han som en lidt mildere udgave af Balotelli. Et køb af Pogba vil også betyde at det vil være endnu svære at finde plads til Isco, som skal bruge mere tid til at vende sig til en plads længere tilbage på midtbanen - en plads han har vist han kan spille. Og derudover bliver vores midtbane meget overbefolket, tænk på at Casemiro stort set ikke spiller nu, også selvom Khedira er ude med skade. Med andre ord - Hvis vi køber Pogba, tror jeg vi bliver nød til at sælge di Maria eller Khedia.

Mandzukic ville være et fint køb, da det er godt at have forskellige spilletyper i en trup. Men det kan dog gå ud over Benzema, især hvis Zidane, som jeg forventer, bliver manager for et andet hold, og dermed ikke er assistent for Madrid længere.

!Illa, Illa, Illa, Juanito Maravilla¡ !Hala Madrid¡!

• RasmusKring
  • Gæst
  • Gæst
12 år 4 måneder siden #5 af RasmusKring
Besvaret af RasmusKring på emne Ancelotti har bedt om tre spillere
Hvis det er rigtigt, så er det helt fantastisk! De tre forstærkninger er lige præcis det, vi har brug for til sommer. Jeg var skeptisk omkring Ancelotti, da han blev ansat, men jeg får mere respekt for ham nærmest hver dag.

Jeg ved ikke, om Mandzukic er den rigtige mand at hente til angrebet. Jeg så personligt hellere en angriber med et veludviklet målinstinkt. Det ville komplimentere Benzema bedre. Derudover behøver han ikke kunne acceptere en bænkplads. Jeg ser hellere en spiller med ambitioner og en tro på, at han for alovr kan udfordre Benzema.

12 år 4 måneder siden #6 af Raul7-2880
Ud:
Coentrao
Casemiro
Morata
Lej evt. Illaramendi ud

Køb:
Moreno
Pogba/Vidal
Aguero

Så bør Bayern frygte Real!

12 år 4 måneder siden #7 af Sahinovic

Raul7-2880 skrev: Ud:
Coentrao
Casemiro
Morata
Lej evt. Illaramendi ud

Køb:
Moreno
Pogba/Vidal
Aguero

Bayern bør også frygte os nu, specielt efter den indsats de levere idag. Jeg frygter ihvertfald ikke Bayern på samme måde som så mange andre gør.

Off-topic, men kunne simpelthen ikke lade være (-:

Florentino Pérez

12 år 4 måneder siden #8 af Rasmus75
Hvorfor ikke se om vi få Kroos, han har ikke forlænget endnu så han burde være knap så dyr.
Gundogan er en for stor risiko med hans skader

12 år 4 måneder siden #9 af Raul7-2880

AlanSahinovic skrev:

Raul7-2880 skrev: Ud:
Coentrao
Casemiro
Morata
Lej evt. Illaramendi ud

Køb:
Moreno
Pogba/Vidal
Aguero

Bayern bør også frygte os nu, specielt efter den indsats de levere idag. Jeg frygter ihvertfald ikke Bayern på samme måde som så mange andre gør.

Off-topic, men kunne simpelthen ikke lade være (-:

Off-topic
Tja, vi kan sagtens vinde over dem i en enkelt kamp (forhåbentlig CHL finalen) men det bliver meget meget svært at vinde over dem over to kampe.
Men det bliver spændende at følge Real-Barca kampen og se hvordan Real klare sig. De eneste storhold Real har mødt er Ath. Madrid og Barca i denne sæson. Selvom det er flere måneder siden har Real altså tabt til netop Barca og Atl. Madrid + et uafgjort ude mod dem (fornyeligt). Tager ikke Cuppen i betragtning.
Sidste redigering: 12 år 4 måneder siden ved Raul7-2880.

12 år 4 måneder siden #10 af Sahinovic
Off-topic, og sidste besked så vi ikke spammer for meget.

Jeg er bestemt også spændt på at se hvordan vi kommer til at klare os i Barcelona kampen, hvor jeg dog forventer at vi vinder. Men når det er sagt hvem har Bayern så mødt af store hold hvor de har imponeret?

Set over de to kampe de spillede mod Arsenal så har de bestemt ikke på nogen måder imponeret mig, og jeg betragter ærgerligt talt heller ikke Arsenal som en af de stærkeste i Europa. Bayern vandt over Man City ja, men de tabte også til dem på hjemmebane, og hvad angår Man City så føler jeg godt nok at det er et ustabilt hold, man ved aldrig hvad man får[har fulgt dem hele sæsonen], og se bare mod Barcelona, de var jo chanceløse.

Så jeg frygter bestemt ikke Bayern på samme niveau som så mange andre gør, og jeg ved også at vi kan vinde over dem, også over 2 kampe.

Florentino Pérez

12 år 4 måneder siden #11 af Dios
Efter Di María er blevet rykket ind centralt, så kan jeg udmærket godt se idéen ved, at have en energisk og dynamisk spiller på den position, men jeg syntes vi skal vente med at hente en ny midtbanespiller, så Khedira for alvor kan vise sit værd. Lykkedes det ikke med Alonso/Illarra, Modric og Khedira, så syntes jeg også vi skal ud og hente en erstatning.
Af Vidal, Pogba og Gündoğan, så er sidstnævnte absolut min yndlings, men han mangler fart og er nok mere tilbagetrukket end de 2 førstnævnte, men igen, så syntes jeg vi skylder Khedira chancen, og det er jo ikke for sjov skyld, at han er så velset alle steder, og specielt Löw viser begejstring for ham, og hans udtalelse forleden dag var virkelig guld værd.

Angående den venstreback, så er det klart, at Coentrao's tid er forbi, men jeg ved ikke om man skal hente en mere erfaren spiller eller fremtidens mand. Marcelo er aldrig rigtig kommet sig efter sin skade syntes jeg, men i sidste kamp viste han dog noget af det spil, som jeg har savnet.
Han er dog stadig kun 26 om få måneder, men brasilianer, og det ved jeg ikke om man skal tage med i overvejelserne :)
Mine krav er egentlig blot, at han skal være hurtig, god til at gå med i spillet, og ikke dårligere defensivt end Marcelo. Coentrao var den perfekte backup, men hans attitude og opførsel stinker langt væk af rådnede æg!

Og på den angriber-post, så kan jeg virkelig ikke se Mandžukić fravælge Bayern fremfor Real Madrid for at havne i nogenlunde samme position. Jeg tror jeg har givet mit besyv med hvilken type jeg ønsker, og Soldado's situation ser bedre og bedre ud set med mine øjne :)

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real Madrid

12 år 4 måneder siden #12 af Elkrimi
Jeg kunne sagtens se Pogba overtage for Di Maria og agere dynamisk led på midtbanen.
Hans "blæksprutte" dynamiske væsen og gode tekniske spil samt langskud ville passe rigtig godt ind. Og så ville han byde ind med mere end El Fideo rent defensivt. (Farvel til Casemiro og Alonso skal nok have flere pauser)

Moreno til venstrebacken er en no-brainer, hvis han holder niveau. (Coentrao raus)

Helt fremme i stedet for Morata er det mere vanskeligt. Man skal ikke stå i vejen for Morata, nu hvor Man Utd, Arsenal, Juve osv. står klar med spilletid. Det er en alletiders chance for ham og for Real Madrid fremadrettet.
Soldado kunne være et bud, som nævnt, hvis den kommende Spurs-træner har andre ideer. Rodrigo bør også overvejes, han er dynamisk, god teknisk og fortrinlig foran kassen. Derudover kan Pato være outsider, hvis han mirakuløst finder tilbage på rette spor. Tror ikke Mario M. er nogen realistisk løsning, kunne ikke forestille mig Bayern sælge til os. Jovetic kunne også være en mulighed, selvom det også virker urealistisk, når han i første omgang valgte spilletiden fremfor Madrid.
Andre gode bud?

Kan heller ikke forestille mig Zlatan, Falcao, Aguero eller Suarez, nu hvor Benzema begynder at vise lovende takter. (Jackson Martinez skal nok efterhånden tilføjes denne liste)
Sidste redigering: 12 år 4 måneder siden ved Elkrimi.

Leveret af Kunena Forum